Kevään Kuumeilijat 2010

Pikainen tilanneraportti tähän väliin lainakoneelta ja ensi viikolla sitten teidän kuulumisten lukemisen jälkeen enemmälti kommentointia. Eli mulle voi päivittää (La 13.2.2010) kp11/23-47 ja yk4. Kierto heittelee näköjään ihan miten sattuu, joten olkoon nyt lyhimmästä pisimpään. Olen nyt päätellyt joulun jälkeisen tihkun menkoiksi eli edellinen kierto olikin sitten megapituuden sijaan suht kohtuullinen 40. Ensi viikolla on lääkäri ja odotukset korkealla. Toivottavasti palaan kotiin positiivisella fiiliksellä.

Plussaonnea ja ihanaa sunnuntaista ystävänpäivää kaikille! :wave:
 
Tinker Bell: ollaan aika samoissa, mutta mulla yk2. Minä laslisin kierron siitä ekasta vuotopäiväst, vaikkakin niukasta. Joku muu voi kyllä olla eri mieltä... Mulla eka kierto oli kans pitkähkö (38). Helpotus oli siis suuri, kun menkat eilen alko, sillä testit näytti negaa. Tervetuloa mukaan! Ovulaatiota odotellessa!

Memmu86: perässä tullaan, kerro miten menee, minäkin taidan tällä yk2:lla kokeilla, vaikka ainaski yk 1:lla tutu tosi selvästi (kp 11-15).
 
hyvää ystävän päivää =)
tännä kp 8 eli neljän päivän päästä alkaa tikuttelu =) toivottavasti ovulaatio tulee näkymään eikä kierrot veny :( Mutta se on sit taas eri asia kuinka pystytään touhaileen ku mies reissu hommissa :headwall:
Taitaa tänään paremmin syventyä ovulaatiotestin käyttöohjeisiin =)
 
:LOL: Ajattelin liittyä kans tälle palstalle :hug: Huomenna olisi testin aika heti aamupissasta..Huomen olis kierto 28/28 tein jo viime viikol pari testii kun oli ihan ihme tuntemuksia,(tuli haamuviivat clear blue plussasta) oviksen jälkeen alkoi 4 päivää kestävä jano ja väsymys joka sit loppu kuin seinää..rinnat todella kipeenä pms.aikoihin ei ole ollut ikinä näin kipeet :attn: toivottavasti huomenna tulee selkeä plussa,en jaksa odottaa tiistaihin silloin olis 29/28 :heart: :heart:
 
no durasel mitä testi näytti? :)
itsellä kp 9 =) ja mies maailmalla :headwall:
Toivon niin paljo et nyt onnistuis ja TODELLAKI aijon panostaa loppuviikkoon tuola makuuhuoneen puolella :D Mutta mitäs sille sit tekis et se pysyis kii ja raskaus etenis toivotusti :/ .... paljon plussatuulia kaikille :hug:
 
Minä oon jo niin luopunu toivosto, että ei edes jännitä vaikka piinapäivät onkin. Ennemminkin oottelen vaan hoitoihin pääsyä, mutta tuntuu olevan niin järettömän pitkä aika sinnekkin, että ihan turhaa edes ootella. Mistä vaan ei löydy mitään vikaan. Tuntuu niin pahalta koska sitten ei voi edes korjata mitään. Olis niin paljo helpompi kun tietäis sen vian. Sorry purkautuminen. Kukas meillä sitä listaa rupeis päivittelemään? Tervetuloa uusille, kiva saada väkee jos täällä keskustelu virkiäis.
 
NoBlood monesko yritys kerta on menossa? ja ei kannata luovuttaa mut välis voi ottaa asian tiimoilta vähä rennommin, tiedän helpommin sanottu ku tehty :'(
Voiko kuka vaan päivitellä tota listaa vai kuinka? itsekki täälä taidan joka päivä käydä :LOL:
No voin aikani kuluks koittaa... korjatkaa sit jos menee väärin =)
 
maanantai 15.02


Minnäi~~~~~~ kp211/31~~ yk3~~~~30v.

Johkuli82~~kp44/?~~~~~yk1

Anna-79~~ kp42/?~~~~ yk1~~~ 30v.~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp41/28-32~~~~yk8

janna82~~~ kp39/?~~~~~ yk1~~~27v.~~~pikkukakkonen


butterFly88~~ kp33/?

luffe~~~~ kp32/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

vaahtokarkkiunelma~~ kp33/? ~~ yk1~~ 28v.~~~ pikkukakkonen

Missah~~~~kp28/32~~~~~~~yk2~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~~~ kp28/30~~~~~ yk3~~~~ 28v.~~~ esikoinen

durasel~~~~~kp28/28


NoBlood~~ kp24/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

maitsu83~~kp18/29~~~~~~yk3~~~~26v.

Hipsu86~~~kp18/28~~~~yk1

Ritu82~~~~kp17/28-32~~~ yk2~~~~~~~~~~ esikoinen

Macy gray~~~¨kp13/23-47~~~yk4~~~~29v.~~~pikkukakkonen

Teffe~~~~~ kp11/26-33~~~~ yk11~~~ 27v.~~~ esikoinen

Memmu86~~~kp9/28 (56)~~~yk9~~~23v.~~~pikkukakkonen

KS09~~~~ kp8/26-29~~~ yk7~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

Tinger bell~~~~kp3/33~~~~yk3




TAUSTALLA:
miimii10
merette
Amf

PLUSSANNEET:

Lara- 16.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen
Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen
heikku 21.1.~ kp27/27?~~~ yk3~~~ 24v. ~~~ pikkukakkonen
Emmabella 23.1. ~ kp29/27~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen
mama-L 26.1. ~~ 31/27-28~yk2~~ 22v.~~~ pikkukakkonen
pokermama 1.2. kp31-32/27-28~~ yk8~~ 21v.~~ esikoinen
aaliyah 10.2.~~~ kp33/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

Kaikille peukutuksia yrityksiin :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
Minä oon jo niin luopunu toivosto, että ei edes jännitä vaikka piinapäivät onkin. Ennemminkin oottelen vaan hoitoihin pääsyä, mutta tuntuu olevan niin järettömän pitkä aika sinnekkin, että ihan turhaa edes ootella. Mistä vaan ei löydy mitään vikaan. Tuntuu niin pahalta koska sitten ei voi edes korjata mitään. Olis niin paljo helpompi kun tietäis sen vian. Sorry purkautuminen. Kukas meillä sitä listaa rupeis päivittelemään? Tervetuloa uusille, kiva saada väkee jos täällä keskustelu virkiäis.

Niin sama fiilis täällä...oottelen vaan loppukuun lekuria, mulla on tosin se etu, että jotain vikaa voi löytyä...en viitsi edes tässä kuussa vaivautua tikuttaan ku osuu kuitenki kyläilyviikonlopulle toi ovis...plaah. Koitetaan jaksaa.

Päivitelkää ihmeessä muutkin innokkaat! En viikonloppuna millään kerennyt.


Mukavaa viikonalkua kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Memmu86:
no durasel mitä testi näytti? :)
itsellä kp 9 =) ja mies maailmalla :headwall:
Toivon niin paljo et nyt onnistuis ja TODELLAKI aijon panostaa loppuviikkoon tuola makuuhuoneen puolella :D Mutta mitäs sille sit tekis et se pysyis kii ja raskaus etenis toivotusti :/ .... paljon plussatuulia kaikille :hug:
Hei

Positiivinen tul :) B) :attn: i..ja olo on sen mukainen..kuvotuksen kuvotus :x mut hyvä niin ..neuvola on kuukauden päästä ja ultra joskus sen jälkee..yritin laittaa testis kuvaa mut en oiken tiedä miten sen tänne sais

http://www.aijaa.com/v.php?i=5754389.jpg
 
Durasel todella paljon onnea, toivottavsti itsekki joskus perästä tullaan =)
nyt ovistestin ohjeet luettu. miettii vaan että pitäiskö jo alkaa tikutteleen ku alavatsas jomottelee???? vai ootanko siihen 12 päivään nyt kp 10... :/
 
Tuhannesti onnea Durasel! :flower:

Plaah, täällä siis kp 45 menossa :ashamed: Nega testattu viimeksi viikonloppuna. Olenkin aikaisemmissa viesteissä kirjoittanut oireideni kirjosta mutta mainittakoon vielä, että nännit ovat nyt turvonneet ja n.pihat laajentuneet.. Toivo elää siis vieläkin - raskaana ennen kuin toisin todistetaan :LOL: Epäilys, perustuen testeihin, että kroppa sekoilee..

Missähän vaiheessa voisi "hyvällä syyllä" ottaa yhteyttä lääkäriin? Juu, pillerien jälkeen kierron tasaantuminen voi viedä aikaa mutta tekisi mieli tuuppia asiaan hieman eteenpäin. Saisi ainakin varmuuden ettei mikään johon voisi reagoida ole hullusti. Any comments?

+++++-tuulia kaikille!!!
 
Onnea Durasel!

Onko kellään tietoo, että miten vois vaikuttaa tohon luteaali (onkohan oikein kirjotettu) vaiheeseen kun mulla se on 9-12 vrk kierrosta riippuen kun eikös se jää ihan liian lyhyeks? Jos siinä vois olla minun syy lapsettomuuteen?
 
memmu86 luteaalivaihe on aika oviksesta menkkoihin :)

noblood monet kai säätää tota luteaalivaihetta just esim. teroluteilla (keltarauhashormooni) Jotta menkat saadaan siirtymään niin pitkälle, että alkio kerkiää kunnolla kiinnittymään :) Eli ei kun gynen tai äitiysneuvolalääkärin juttusille asiasta.

duracelille onnea plussasta :heart:

Johkuli Riippuen miten pitkiä sun kierrot yleensä ovat, mutta kyllä varmaan viimeistään joskus kp50-60 kannattaa olla yhteyksissä gynelle. Ottavat kyllä aikasemminkin jos vaan olet yhteydessä :)

Itse olen kipeenä. Epäilen taas aikasta ovista, sillä alavatsaa on vihlonut tänään kovin vaikka on kp 10 vasta menossa. Eihän siinä muuten mitään, lyhyt kierto olis taas tulossa, mutta voitte arvata, miten tässä kunnossa jaksaa mitään peuhailla, olo kun on kuin haudassa makaavalla :snotty:
 
Mulla menee hermot näihin kipuihin! Muutama päivä sitten oli kaksi päivää kovia kipuja oikealla puolella muniksien kohdalla, sitten pari päivää taukoa ja nyt kipuilee vasemmalla. Istuessa tuntuu kuin menkat olisi alkamassa, itkettää ja hermot on kireällä. Kp14 vasta menossa, joten tuskin on ovulaatio vielä kyseessä ja raskauskin on poissuljettu. Jos nämä ovat pms-oireita ja merkitsevät pitkää ovuloimatonta kiertoa, tulen hulluksi ennen seuraavia menkkoja. Asennoidun varaamaan ajan yksityiselle vaikka kyseessä olisikin ihan vaan keskustelu vaihtoehdoista ja itsehoitokeinoista. Ahdistaa.

durasel > Onnea paljon ja tarrasukkia matkaan! =) :flower:
 
Mä epäilen, että ovis oli eilen, kp9/?? sen verta nipisteli alavatsalla... Ainoa mutta tässä on se, ettei tosiaan tässä kierrossa olla yhtään vielä pupuiltu, vuoto kun lakkasi juuri ennen ovista :( Voi möh, nyt vaan sitten odotellaan menkkoja maaliskuun alkuun alkaviksi...
 
En oo tässä ketjussa vähään aikaan käynyt.. Sunnuntaita odottelen kuin kuuta nousevaa, sillon pitäsi menkkojen alkaa, dpo 13. Eilen dpo 8 alkoi flunssa, joka osaltaan sitten pitää lämpöjä tavanomaista korkeammalla.

PMS-oireiden puuttumista olen ihmetellyt mutta ehtiihän ne vielä tulla.. Sylkiovistesti näytti aamulla "plussaa" merkitseekö se mitään oleellista.. Kertoo sen, että estrogeenia on syljessä paljon. Kuten ennen ovulaatiota. Nouseeko estrogeeni uudestaan jos on raskaana?
 
ella Sillon kun mulla oli se kemiallinen tai varhanen keskenmeno, tuo sylkitesti näytti plussaa päivää ennen ,kun herkkä raskaustesti sitten antoi viivan. Muistelen myös, että esikoisen raskaudessa ensimmäinen raskausoire mulla oli nimenomaa tuo flunssa...
Joten hyvältä kuulostaa :) Peukut pystyssä puolestasi db
 

Yhteistyössä