Kevään Kuumeilijat 2010

Lauantai 06.02


macy gray~~kp67/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Ritu82~~~~kp40/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

Johkuli82~~kp35/?~~~~~yk1

Anna-79~~ kp33/?~~~~ yk1~~~ 30v.~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp32/28-32~~~~yk8

janna82~~~ kp30/?~~~~~ yk1~~~27v.~~~pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp29/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88~~ kp26/?

luffe~~~~ kp23/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

vaahtokarkkiunelma~~ kp24/? ~~ yk1~~ 28v.~~~ pikkukakkonen

Missah~~kp19/32~~~~~~~yk2~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp19/30~~~~~ yk3~~~~ 28v.~~~ esikoinen

KS09~~~~ kp17/26-29~~~ yk6~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

Minnäi~~~~~~ kp15/31~~ yk3~~~~30v.

NoBlood~~ kp15/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

maitsu83~~kp9/29~~~~~~yk3~~~~26v.

Teffe~~~~~ kp2/26-33~~~~ yk11~~~ 27v.~~~ esikoinen






TAUSTALLA:
miimii10
merette
Amf

PLUSSANNEET:

Lara- 9.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen
Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen
heikku 21.1.~ kp27/27?~~~ yk3~~~ 24v. ~~~ pikkukakkonen
Emmabella 23.1. ~ kp29/27~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen
mama-L 26.1. ~~ 31/27-28~yk2~~ 22v.~~~ pikkukakkonen
pokermama 1.2. kp31-32/27-28~~ yk8~~ 21v.~~ esikoinen

Kaikille peukutuksia yrityksiin :wave:

Teffe
 
Mä' en muista, oliko se tässä pinossa vai jossain muualla, kun oli puhe siitä vilun väreistä ja kuumista aalloista, plussasko sillon joku? Mulle meinnan on tullut sellasia. Vuoronperää on niin kylmä, niin kylmä, ja sitten yhtäkkiä muuttuu niin kummaks että hiki ihan valuu :/

Ei muuta, katsellaan :D
 
Mulla kp16 ja tänään vasta ovis eli jää aika lyhyeks toi aika, tuskin siis mahollisuuksia raskautua taaskaan. Vaikka tällä erää jopa kunnolla hyödynnetty ja extremekin kokeiltu (ei en oo taikauskonen :LOL: ). Huomenna se gyne. Mitä tutkimuksia nyt osaisin pyytää ja mitä pitäs tajuta kysyä?
 
Mulla on pyörähtäny yk 2 käyntiin, tänään kp 9. Oon tainnu unohtaa ilmoittaa, kun masensi kovin tuo tädin vierailu... Mut kohta pääsee taas tositoimiin, kun vähäsen jaksais vielä oottaa...

Plussatuulia kaikille! =)
 
Tulin ketomaan, että ultrassa oltiin tänään positiivisin mielin, kun siellä sykki pieni sydän! :heart:
Kaikki on tällä hetkellä siis hyvin :) Kysta on ja kasvaa vaan, mutta lääkärin mukaan pitäisi kadota ajan myötä... sitä odotellessa :whistle:

Predictor testeihin ei sitten ole minkäänlaista luottamista!!!
Hedelmöittyminen on täällä tapahtunut n. 8.1. ja 9.1. sain muka positiivisen Predictorilla!
Että täysi susi on testi, en kellekkään suosittele sitä!!!

Teffe voi vaihtaa plussapäiväksi 16.1. jos viitsii :) (sillon tein digitaalisen...)

Pahoinvointi on alkanut ja se on melkein kokoaikaista riippumatta syömisestä :D
Onneksi en oo vielä oksentanu... :whistle:

Plussatuulimyrskyjä puhallellen++++++
Lara- ja vieläniinpieni rv 6+3
 
Lara Tuhannesti onnea :heart: :heart: :heart: Olen kyllä oikeesti tosi onnellinen sun puolesta :hug: Täytyy meinaa sanoa, että aika heikolta vaikutti alku mun silmiin. Mut aivan loistavaa, että sulla pikkuinen kyydissä :heart: Pistä palautetta tosta raskaustestistä, ihan sairasta, että näyttää jotain sellaista mikä ei pidä paikkaansa :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Missah:
Lara Tuhannesti onnea :heart: :heart: :heart: Olen kyllä oikeesti tosi onnellinen sun puolesta :hug: Täytyy meinaa sanoa, että aika heikolta vaikutti alku mun silmiin. Mut aivan loistavaa, että sulla pikkuinen kyydissä :heart: Pistä palautetta tosta raskaustestistä, ihan sairasta, että näyttää jotain sellaista mikä ei pidä paikkaansa :|
Missah moni on samaa mieltä, itsekkin olin aika varma, ettei mitään raskautta ole! Kaikkea se kuumeilu teettää!! :LOL:

Puolustuksekseni voin sanoa, että olisin jo jotain 11++ jos kuukautisista laskettaisiin... Hedelmöitys tapahtui vasta n. kp 40 ja testi kunnon plussa vasta kp 46 ! ;)

Laitoin palautetta jo, mutta taidan laittaa uudelleen...
 
Lara- Onnea :) Nauti nyt raskaudestasi, kun se on oikeaksi todettu :hug:

Täällä taisi alkaa kp1 :/ Vuotoa ainakin on jonkkin verran, ja jos laskee ekasta oletetusta oviksesta, se olisi aika tarkkaan 14 vrk siitä tänään... Mutta katsellaan iltaan :)
 
hei voikohan ryhmään liittyä? vai onko joku muu mihin minun pitäisi liittyä... Olen pian 24 vuotias yhden lapsen äiti. Lapseni ens kuus 2-v, toista ollaan koitettu jo pian 8kk ja ei vieläkään ole tärpänyt joten aattelin jos keskustelu palstoista olisi jotain helpotusta..
 
Maanantai 08.02


macy gray~~kp69/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Johkuli82~~kp37/?~~~~~yk1

Anna-79~~ kp35/?~~~~ yk1~~~ 30v.~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp34/28-32~~~~yk8

janna82~~~ kp32/?~~~~~ yk1~~~27v.~~~pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp31/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88~~ kp26/?

luffe~~~~ kp25/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

vaahtokarkkiunelma~~ kp26/? ~~ yk1~~ 28v.~~~ pikkukakkonen

Missah~~kp21/32~~~~~~~yk2~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp21/30~~~~~ yk3~~~~ 28v.~~~ esikoinen

KS09~~~~ kp17/26-29~~~ yk6~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

Minnäi~~~~~~ kp17/31~~ yk3~~~~30v.

NoBlood~~ kp17/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

maitsu83~~kp11/29~~~~~~yk3~~~~26v.

Ritu82~~~~kp10/28-32~~~ yk2~~~~~~~~~~ esikoinen

Teffe~~~~~ kp4/26-33~~~~ yk11~~~ 27v.~~~ esikoinen






TAUSTALLA:
miimii10
merette
Amf

PLUSSANNEET:

Lara- 16.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen
Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen
heikku 21.1.~ kp27/27?~~~ yk3~~~ 24v. ~~~ pikkukakkonen
Emmabella 23.1. ~ kp29/27~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen
mama-L 26.1. ~~ 31/27-28~yk2~~ 22v.~~~ pikkukakkonen
pokermama 1.2. kp31-32/27-28~~ yk8~~ 21v.~~ esikoinen

Kaikille peukutuksia yrityksiin
=)
 
LARA- Hieno homma, onnea hirveesti :heart:

Korjailkaahan taas jos on päivityksissä jotain...niin ja jos joku haluu homman itselleen niin luovun siitä kyllä, mutta voin sen myös ainakin toistaiseksi hoitaa!

Missä Macy grey, näyttää olevan aika pitkä kierto tuolla...oliskohan jotain uutisia?


Anna79 pidetään kummiskin peukkuja, jos vaikka olis niin ettei vaan vielä testeissä näy.

Tälle saralle ei mitään uutta, paitsi että lääkäri varattu parin viikon päähän, jos vaikka pääsis selvittelemään mikä mulla on vai onko vaan huonoa tuuria :$ Harmittaa vaan kun en päässy tutulle vakiolääkärille, toivottavasti tää ois yhtä hyvä...
 
juups minut voisi laittaa listalle... Listaa katsoessanne siinä vissiinki on ikä,monettako lasta koittaa, kierron pituus ja monesko yrittämä... vielä jotain muuta?.. siis ikäni nyt 23, toista yritetään, kiertoni 28/56 eli saattaa joskus jäädä vallan välistä, 9 yritämä lähtee käyntiin..... ja siltä jo niiin paljon odotetaan =)
Hieman taustojani, ennen olen tullu tosi helpolla raskaaksi, mutta ensimmäisestä tuli keskenmeno ja pian sen jälkee tärppäsi uusiks joka sit päätyi onnellisesti =) pari kuukautta sitten sain hyvin varhaisen keskenmenon =(
Nyt sit jälleen menkat alkoivat ja pettymään jouduin mutta toisaalta jo odottaa innolla että mitä jos nyt tällä kertaa onnistuis =)
 
Tikuttelulla selvitetään ovulaation ajankohta. Munasolun irtoomisen jälkeen on mahollisuus hedelmöittyä 24-36 tuntia eli se on aika lyhyt ajankohta ja jos spontaanisti ei hommaile joka toinen tai joka päivä niin tuo tikuttelu on siks ihan hyvä keino.

Oli tänään se gyne. Valitin mun alavatsa kivuista jotka kyllä varmaankin johtu ovulaatiosta, mutta kun ne kesti kaks päivää ja olin ihan järkyttävät, ei koskaan oo ollu noin pahat. Epäili sitten, että jos kuukautuset onkin ollu vaan tyhjentävä vuoto ja oonkin raskaana, mutta kun bongasin tikkuun sen oviksenkin niin ei se oo mahollista. Laitto mulle labroihin klamdian, hcg:n, hivin, ja a-,b- ja c-hepatiitin. Tortaina saan noi tulokset ja kieltämättä jännittää ihan sikana kun kerta oireiden perusteella tollasiin laittaa. Ja mun pms-oireet on ollu kadoksissa nyt kaks kiertoo niin tuntuu nii turhille noi kierrot, että tapahtuuko siellä kuitenkaan mitään. Nyt on onneks nännit kipeet niin jospa ne rinnatkiin rupeis kipeytymään. Mulla on vaan röngten (apua, miten se kirjotetaan?) tällä tai ens viikolla niin jännittää, että jos toivottuun tulokseen on päästy niin se ei näy, mutta kuitenkin olisin jo raskaana. Vaikka ei pitäs kyllä nyt edes jänskätä koska mikspä minä raskaana olisin kun en aikasemminkaan oo tullu. Vissiin noi kilppari arvot vaan sekoilee koska otin tänää neljän tunnin päikkärit vaikka nukuin ihan kunnolla yöllä. Ja näin ihan kauheeta untakin. Tuo ukkeli oli joku hullu se jahtas mua ympäri jotain mettää ja yritti tappaa minut. Ja ei todellakaan koskaan oo viitannukkaan mihinkään ton suuntasenkaan ja pittää mua kyllä kun kukkaa kämmenellä, että ei oo mitään alitajunta juttuja.
 
heippa kaikille
en oo nyt käyny lukemeassa teijän kirjotuksia ku en halunnu stressaa itteni liikaa mukamas oireilla:D kertokaas nyt vähä kuulumisia.. uusille tulokkaille tervetuloa ja plussanneille onnea :heart: mulla ei oo mitään oireita rintoihin vähä kutisee ja välillä tulee sellanen olo et nyt se täti tulee sieltä sit se kipu vaan loppuu...
 
Näh, ehkä se kierto sittenkin jatkuu siitä missä oltiin menossa. Eli tänään kp 20...
Tää on niin kummallista! kaiken lisäks oon ihan sairaan väsynyt, vaikka selvää syytä siihen ei ole. Hirvittää oikein alottaa loppuviikosta terolutit, kun ne tuppaa väsyttämään mua entistä enemmän |O
 
kp 37, yk1, negaa vieläkin ja menkoista ei oo tietoa

millon saa terveyskeskuksesta apua, jos kierto ei säännöllisty, joskus kp 90???
saako yksityiseltä aikaisemmin nappeja?
millon kannattaa itse alkaa huolestumaan, kp 90?

nyt siis vasta harmittaa, ei huolestuta :(
 
Terevtuloa uusille! :wave:

Täällä testattu lauantaina nega ja tänään nega, herkällä testillä, joten nyt ei voi muuta kuin odottaa että kp vaihtuis ykköseen...ääh. Kaikki oireet kadonneet, ne siis johtuivat kaikki clomeista/ ovulaatiosta. Kurjaa on sekin että meinasin ens kierrossa mennä folliultraan yksityiselle, mutta ollaan silloin hiihtolomareissussa, jos kierto on sellainen kun oleta. Huoh.

Täällä ollaan saikulla pikkumiehen kanssa, toivottavasti ei tartu äitiin... :snotty:
 
Hei kaikki,

Huh, onpas ollut haipakkaa! Täällä kp 39 jo menossa ja tädistä ei edelleenkään tietoakaan. Testasin viimeksi kp 34 ja silloin nega. Vatsa edelleen turvoksissa kuin jalkapallo ja varsinkin illalla on elohiirimäisiä tuntemuksia vatsassa ja kyljissä. Uutena pientä vihlontaa rintojen alueella. Valkkaria edelleen myös yms.. :). Oireita on siis edelleen. Toisaalta on sellainen fiilis, että täti tulee kuitetenkin hetkenä minä hyvänsä - ei ole voinut käydä niin hyvin, että olisi tärpännyt. Uusia testejä tulee ehkä tänään, joten huomenaamuna täytynee varmaan taas testailla. Kunhan tuo selviää niin täytyy miettiä miten toimia jos vastaus on nega ja tätiä ei ala kuulumaan.. Jalat maassa mutta ei vielä toivosta luopuneena tämän kierron osalta =)

Jos jollakin on kommentteja tuohon Anna79 edellä kirjoittamaan, kuulisin itsekin mielelläni :)

Plussatuulia +++++
 
KSO9 outoja noi sun vuodot kyllä,kertomasi mukaan..oisitkohan siit huolimatta raskaana tai sit kierto sekoilee sulla :| tänne ei mitään uutta masua välillä jullii,illat on hassuja ku nukkumaan menee ni ei taho millää saaha unta ku ei muka väsytä ja ylhäällä ollessa väsyttää,mut sit ku nukahan ni nukun kyllä ku tukki |O lähtis leipomaan puliia,taikina on kohoamassa just. mulla kp 13/29 mietin josko tekis siltiki yhen ovis testin tai en tiiä äääh,jos kuiteski malttas mielen ja tekis sen vasta huomen aamulla :whistle:

mut nyt menen hyvät päivän jatkot kaikille!! :)
 
maitsu Raskaana en ainakaan ole :ashamed:

Eilen yskiessä housuihin valahti sellainen veri"klöntti" Ei mitään ennen, eikä jälkeen :(
Kuinkahan pahasti mussa oikein on vikaa, kun alkaa olee jo ihan kummallista tää touhu... Pelolla oikeastaan jo kuukauden päässä häämöttävää lääkäriä odotellen.
 

Yhteistyössä