Kevään Kuumeilijat 2010

Heippa taas=)
Täälä menossa kp4 /28(tai56), Innolla odottaa tulevaa, että josko nyt onnistuis =) Kova tressi kyl kaikesta et voipi olla et seki tulee haittaamaan tuloksia, tekis mieli lähteä johonkin rentoutuun viikonlopuksi =/ Vakavasti mietin ovulaatio testien ostamista, eipä kai siinä mitään menetäkkään ......
Toivotan että monella tärppää tässä kuussa =)
 
KSO9 :hug: vika pelti ois nyt uunissa,tulihan noita jtn.70kpl,osan pistin suosiolla pakkaseen,muute niit ei kohta oo olleskaa,ku isi tulee ja poitsu hoidosta :D seki iha hullu syömään mun tekemiä pullia ja muitaki,ei tosin mikää pullukka oo eikä lihava normipoitsu ja isi kans :heart: vaik syö välillä hulluna ni ei liho yhtää(normi kuiteski on) mulle tulee kyllä varmaa heti siit ku ajattelen etes jtn moskaa :kieh: söin hiivatti 3pullaa,onneks pääsee illalla lihaskuntojumppaan kuluttaan ne ja loppu pvän elän porkkanalla PAKKO! :eek: kauhisttuin iha ku olin popsinu ne,koemastoin yhen voisilmäpullan ja sit tav.ja niit piti sit syyä viel toinen aarrgghhh..
 
Alkuperäinen kirjoittaja aaliyah:
heippa kaikille
en oo nyt käyny lukemeassa teijän kirjotuksia ku en halunnu stressaa itteni liikaa mukamas oireilla:D kertokaas nyt vähä kuulumisia.. uusille tulokkaille tervetuloa ja plussanneille onnea :heart: mulla ei oo mitään oireita rintoihin vähä kutisee ja välillä tulee sellanen olo et nyt se täti tulee sieltä sit se kipu vaan loppuu...
Halusin vaan ottaa tän tähän, kun musta on niin hauskaa, ettet arvannut olevas raskaana :D Joskus näinkin päin! Onnea vielä! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aaliyah:
kiitos.. nyt pitää vaa vennä varmistaa asia terveyskeskukseen
Jos oot tehny kotitestillä plussan ei ne enää varmistele tk:lla sitä vaan menet normaalisti ekaan neuvolaan, tai niin ainakin täällä. Sydämmellisesti onnea! :flower: =) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aaliyah:
en tietenkään voinu jättää testailua siihen tein tänää ton digitaalisen raskaustestin missä on se viikko näyttö ja näytti raskaana 2-3 viikkoo :D eli kuin pitkällä oon?
Oltiinkin täällä samaa aikaa :D
4-5 viikkoa tuon testin mukaan! ONNEA. :heart:
 
Torstai 11.02


macy gray~~kp72/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Johkuli82~~kp40/?~~~~~yk1

Anna-79~~ kp38/?~~~~ yk1~~~ 30v.~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp37/28-32~~~~yk8

janna82~~~ kp35/?~~~~~ yk1~~~27v.~~~pikkukakkonen


butterFly88~~ kp29/?

luffe~~~~ kp28/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

vaahtokarkkiunelma~~ kp29/? ~~ yk1~~ 28v.~~~ pikkukakkonen

Missah~~kp24/32~~~~~~~yk2~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp24/30~~~~~ yk3~~~~ 28v.~~~ esikoinen


Minnäi~~~~~~ k207/31~~ yk3~~~~30v.

NoBlood~~ kp20/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

maitsu83~~kp14/29~~~~~~yk3~~~~26v.

Ritu82~~~~kp13/28-32~~~ yk2~~~~~~~~~~ esikoinen

Teffe~~~~~ kp7/26-33~~~~ yk11~~~ 27v.~~~ esikoinen

KS09~~~~ kp4/26-29~~~ yk7~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

Memmu86~~~kp4/28 (56)~~~yk9~~~23v.~~~pikkukakkonen





TAUSTALLA:
miimii10
merette
Amf

PLUSSANNEET:

Lara- 16.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen
Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen
heikku 21.1.~ kp27/27?~~~ yk3~~~ 24v. ~~~ pikkukakkonen
Emmabella 23.1. ~ kp29/27~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen
mama-L 26.1. ~~ 31/27-28~yk2~~ 22v.~~~ pikkukakkonen
pokermama 1.2. kp31-32/27-28~~ yk8~~ 21v.~~ esikoinen
aaliyah 10.2.~~~ kp33/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

Kaikille peukutuksia yrityksiin :flower:
 
Aaliyah ONNEA! Ihan mahtavaa, kun teilläkin jo piitkä yritys, että vihdoin tärppää :) antaa toivoa, ainakin mulle!

KS09 tosi oudolta kuulosti toi sun kertomus. Pitäsköhän sun mennä lääkäriin jo aiemmin? Mä olisin tosi huolissani tossa tilanteessa?! :eek:
 
Hirmusti onnea Aaliyah :flower:

Omaan napaan: kp 35, ja ei edelleenkään tietoakaan tädistä.
Alkuviikolla vähän jo tuntu että saattais tulla, mutta sekin tunne meni nopeesti ohi.
Niin ja edelleenki on kaikenmoista oiretta, mutta ne saattaa olla myös mielikuvituksen tuotetta :LOL:
Eli otappa tästä nyt selvää...

Odottelua, odottelua.
 
janna82 koska testiä meinaat jos heti olis tärpänny ? =)
Huomasi taas että kuukaudet vähenee siihen jos meinaa toisen saada ennen kun eka täyttää kolme.... Tietääkö kukaan onko toi sääntö että toisen pitää tulla ennen ku eka täyttää kolme niin kovin tarkka ton äitiyspäivärahan suhteen ?? jos menee kuukauden kaks yli ?
 
Heipsan kaikki!
taidan liittyä tähän teiän pinoon kun näytti olleen kaikista aktiivisin :) elikkä siis meillä esikoista kuumeillaan niin, että antaa tulla sitten kun tulee ilman mitään stressiä :) aiemmin käytössä ollut luomuehkäsy menetelmämme siis lopetetaan eikä enää pidättäydytä seksistä ovulaation aikaan :) nyt siis käytännössä yk.1 ja kp15/28.
 

Yhteistyössä