Kevään Kuumeilijat 2010

hyvältä kuulostaa =)
Itse en mieltäni malttanu vaan aloitin tikuttelun tänään =) kp 11
Hailakka viiva oli tuloksena :eek:
Jos ovulaatio ei vielä lähimaillakaan niin tuleeko viivaa ollenkaan? eli siis meinaisko toi et tuloilla on :D alavatsaa on nippaillu nyt kaks päivää :eek:
 
Voi tehdä tiukkaa sunnuntaihin odottelun kanssa. Mutta ennen perjantaita (dpo11) en testaa ainakaan. Mulla on vaan 2 r-testiä jäljellä niin ei huvita tuhlata liian aikaiseen. Toisaalta tyhmää testata etukäteen jos täti saapuukin aikataulussaan dpo 13. Piinailua kerrakseen, nyt vielä kun oon kipeenä kotona, ehtii mietiskellä kaikkee :saint:
 
Toivotaan, että Ella-83 Sulla ei ole mikään hormoonihärö, vaan ihan oikea matkalainen kyydissä :heart: Toi testaamisen himo on ihan kamala! Varsinkin kun tietää mihin asti pitäis odottaa, ja sit kun päivät alkaa vähenemään, niin voi ei!!! Kun on päivät aikaa pohtia ja mietiskellä :D

memmu Se kai vähän riippuu... Mulla noita viivoja tulee ja menee miten sattuu kierron ajankohdasta riippumatta. Olen kai elämässäni yhden tai kaksi testiä tehnyt, johon ei haaleaa viivaa ole tullut ja noita testejä tuli tehtyä jo esikoisen aikaan, kakkosta toivoessa sitäkin enemmän :) Mutta kai se monella niin menee, että alkukiertoon ei tule viivaa ennen kun ovis on ehkä tulossa päälle piakoin.
 
keskiviikko 17.02


Johkuli82~~kp46/?~~~~~yk1

Sssalla~~~ kp43/28-32~~~~yk8

butterFly88~~ kp35/?

luffe~~~~ kp34/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

vaahtokarkkiunelma~~ kp335/? ~~ yk1~~ 28v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~~~ kp30/30~~~~~ yk3~~~~ 28v.~~~ esikoinen

NoBlood~~ kp26/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

maitsu83~~kp20/29~~~~~~yk3~~~~26v.

Hipsu86~~~kp20/28~~~~yk1

Ritu82~~~~kp19/28-32~~~ yk2~~~~~~~~~~ esikoinen

Macy gray~~~¨kp15/23-47~~~yk4~~~~29v.~~~pikkukakkonen

Teffe~~~~~ kp13/26-33~~~~ yk11~~~ 27v.~~~ esikoinen

Memmu86~~~kp11/28 (56)~~~yk9~~~23v.~~~pikkukakkonen

KS09~~~~ kp10/26-29~~~ yk7~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

Anna-79~~ kp4/38~~~~ yk2~~~ 30v.~~~ esikoinen

Tinger bell~~~~kp5/33~~~~yk3

janna82~~~ kp2/39~~~~~ yk2~~~27v.~~~pikkukakkonen

Missah~~~~kp1/30-32~~~~~~~yk3~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

TAUSTALLA:
miimii10
merette
Amf
Minnäi

PLUSSANNEET:

Lara- 16.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen
Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen
heikku 21.1.~ kp27/27?~~~ yk3~~~ 24v. ~~~ pikkukakkonen
Emmabella 23.1. ~ kp29/27~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen
mama-L 26.1. ~~ 31/27-28~yk2~~ 22v.~~~ pikkukakkonen
pokermama 1.2. kp31-32/27-28~~ yk8~~ 21v.~~ esikoinen
aaliyah 10.2.~~~ kp33/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen
durasel 15.2

Kaikille peukutuksia yrityksiin :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Memmu86:
Durasel todella paljon onnea, toivottavsti itsekki joskus perästä tullaan =)
nyt ovistestin ohjeet luettu. miettii vaan että pitäiskö jo alkaa tikutteleen ku alavatsas jomottelee???? vai ootanko siihen 12 päivään nyt kp 10... :/
hei

jos alavastaa jomottaa, suosittelen että kokeilet, :hug: osta vain isotukku niit tikkui niin mä tein ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Memmu86:
macy gray miten toi aamulämpö mittailu toimii? ihan pöllö oon senki asian suhteen :LOL:
illalla tikutellaan :D
Mä en ole paras henkilö kertomaan aamulämpöjen mittailusta, koska en ole asiaan perehtynyt ja olen mittaillut vaan nyt muutamana aamuna tarkistaakseni onko ovis tullut. (Mulla oli tosi kovat kivut pari päivää sitten ihan kuten yleensä on oviksen aikaan. En vaan tiedä onko se oire sillä hetkellä tapahtuvasta oviksesta vai ennakoiva eli sitä yritän lämpöjä mittaamalla selvittää ) Aamulämmönhän pitäisi olla tavallista korkeampi oviksen jälkeen ja pysytellä sellaisena menkkoihin asti tai raskautumistapauksessa pitempäänkin. Mitata täytyy ennen kuin nousee sängystä ja itse olenkin mitannut nyt ihan heti herättyäni. Vaikea kyllä tihrustaa lukema, kun en siinä vaiheessa saa silmiä kunnolla auki. :D Onneksi on digimittari.
 
Aloitin keskustelun lukemisen ensimmäiseltä sivulta ja huiii kuinka paljon plussanneita oli tullut lisää, kun pääsin tälle sivulle. Hurjasti onnea kaikille :heart:

Täällä kirjoittelee 22-vuotias kuumeilija pk-seudulta. Pillerit lopetin tuossa kolmisen viikkoa sitten, että aika alussa on tämä "projekti" meillä, mutta olisi mukava saada vertaistukea =) Esikoinen siis suunnitelmissa.

Kierrosta en osaa sanoa viellä yhtään mitään, koska on pillereiden takia sekaisin.. Ensimmäisiä menkkoja tässä odottelen, että pääsisi tekemään laskelmia =) Toivo elää tietenkin, että jotain olisi jo tapahtunut.. tissit ovat kipeät ja vatsaa turvottaa.. Taitavat nämä oireet kuitenkin johtua tosta pillereiden lopettamisesta.

Mukavan oloista porukkaa täällä ja mukavan aktiivinen ketju =)

Plussatuulia kaikille kuumeilijoille ja viellä kerran onnittelut plussanneille :heart:
 
shih aina mukaan mahtuu =) toivotaan et jo ekasta olis tärpänny :heart:

täytyyki alkaa toi lämmön mittailu myös... ihan vaan kokeeks...
tikuilla en ole ovista löytäny ainakaan vielä ja alavatsaa jomotellu 3-4 päivää joten voisiko se ennakoida tulevasta ovulaatiosta?????
 
ohi meni siis tää yk1, sillä niin selvät pms-oireet alko jo viime torstaina ettei epäilystäkään et ei täti ois tulossa ensi viikon torstaina :/ (alamahaa möyhentäny, rinnat ollu arkana mahdolllisesta ovulaatiosta asti ja känkkäränkkä iskeny vuoroin kyyneleiden kanssa :LOL:
onks muita kohtalon sisaria kellä ois kans tätä viheliäistä rintojen arkuutta aina kierron puolesta välistä vuotoon asti?! must on kamalaa varsinkin ovulointi aikaan kun rinnat on niin kipeet et joutuu lenkilläkii vaihtaa juoksun kävelyyn :( mitkään liivit et tunnu tukevan tarpeeks..onneks nyt ennen vuotoo on pikkasen helpottanu :) ja sit nää lievät menkkakivutki alkaa nykyään 7-päivää ennen vuotoo?? tosi lievinä kyl mut tuntee ne kuitenkii ja ei mitenkään mukavina.. onks muilla samoi ongelmii/ ratkasuja näihin?!! :) mä jään nyt siis oottelemaan ensi viikolla alkavaa tätiä :)
 
Heikunkeikun täällä kuumeileville ja plussanneille.

Liityn kuumeilevien joukkoon. Oon 23v. ja pikkuhiljaa suunnitelmissa käydä tuumasta toimeen. Esikoista siis kuumeilen, asun avoliitossa ja 2v. oltu yhdessä. Pitkän aikaa oon kuumeillu yksin ja nyt viimein oon saanu sen tarttumaan puolisoonkin :D Asiaa edesauttoi selvästi se,että kannoin pikkuisen kummipojan (3kk) meille yökylään ja poika onneks naureskeli ja kujerteli vain tyytyväisenä ja nukkui hyvin B)

Kierto mulla juuri alkamassa, pillerit joko nyt tai seuraavan kierron alkuun poikkeen. Aloitan maaliskuussa koulun, joka kestää 9kk eli ois ihanne jos tärpäis silleen,että sen kerkeää kuitenkin hoitaa..eli vauvaa toivotaan v.2011 alkupuolelle. Vaikka liian tarkkaanhan näitä ei passaa yrittää suunnitella, tulee kun on tullakseen =)

Mutta nyt kun viimein sain puolison mukaan tähän kuumeiluun, olen niin innoissani että hyvä etten lasken alleni :D

Onnea kaikille plussanneille täältäkin :flower:
 
Eilen haalea haamu ja tänäänkin 2 haamua ja 1 ovistestiplussa :saint: dpo13 niin ei kai haittaa että ovat vielä niin hentoja. Pääasia on, ettei tätiä ole näkynyt. Tai kyllä se meille tuli, koiralle.. Koira nyt eteisessä murjottaa :(

Millä viikolla kannattaa mennä varhaisultraan, jotta syke löytyy?
 
Päivitystä tilanteeseen: jätetään pillerit poikkeen, ukko sano että mitäkä tuota enää siirtelee :D Oon aivan intopinkeenä..

Miehen kaveri oli sanonu,että het alkuun kannattaa käydä neuvolassa. En ole tuommosesta kuullukkaan, ruukataanko sitä käyä lääkärissä kun jättää ehkäisyn poikkeen? Perusvuositarkastus olis kyllä ihan kohta varattava, mutta onko tuo lääkärikäynti ees tarpeen?

Muoks. Onnea Ella-83!
 
ella-83 :hug: :flower: Jipii!!! Toivotaan nyt että tällä kertaa ne viivat vahvistuu, ja miksei vahvistuisi kun noin moneen testiin on jo haamu tullut :)
Toivotaan, että mä tule nyt perässä! Eilen illalla tuli pari veriviirua pyyhkiessä, muttei mitään muuta, lisäks on ollut vähän menkka juilintaa ja vatsaa turvottanut tänään ihan hillittömästi, jota se on tehnyt viimeks sen kemiallisen / varhasen keskenmenon aikoihin...
Täytynee kokeilla huomenna onneaan sylkiovistestillä ;)
 
Aamulämpö on nyt noussut (dippasi ensin) eli ilmeisesti olen ovuloinut tässä kierrossa. :D Nyt sitten vaan jännäilen pari viikkoa ja koitan pysyä kärsivällisenä. Toivottavasti pääsen testaamaan ja plussaamaan.

Alkoi taas ahdistaa pco-asiat ja yleislääkärien tietämättömyys sekä nihkeys määrätä hoitoja raskauden yrittämisen aikana. Sen osalta toivon sokerirasituksen näyttävän hieman normaalien arvojen yli, niin ehkä sitten otettaisiin vakavammin. Pelkään sairastumista, joten sikäli toivon kaiken olevan kunnossa. Jos tästä kierrosta ei tärppää eikä muutenkaan homma etene, marssin takaisin gynegologin juttusille keskustelemaan vaihtoehdoista.

Viikonloppu meni nopeasti ja alkavalle viikolle on paljon ohjelmaa. Ehkä tässä malttaa ottaa aika rennosti, kun on muuta ajateltavaa. Plussausonnea jännääjille ja onnitteluita tarrasukkien kera plussanneille!
 
sunnuntai 21.02


Johkuli82~~kp50/?~~~~~yk1

Sssalla~~~ kp47/28-32~~~~yk8

butterFly88~~ kp39/?

luffe~~~~ kp38/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

vaahtokarkkiunelma~~ kp39/? ~~ yk1~~ 28v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~~~ kp34/30~~~~~ yk3~~~~ 28v.~~~ esikoinen

NoBlood~~ kp30/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

maitsu83~~kp24/29~~~~~~yk3~~~~26v.

Hipsu86~~~kp24/28~~~~yk1

Ritu82~~~~kp23/28-32~~~ yk2~~~~~~~~~~ esikoinen

Macy gray~~~¨kp19/23-47~~~yk4~~~~29v.~~~pikkukakkonen

Teffe~~~~~ kp17/26-33~~~~ yk11~~~ 27v.~~~ esikoinen

Memmu86~~~kp15/28 (56)~~~yk9~~~23v.~~~pikkukakkonen

KS09~~~~ kp14/26-29~~~ yk7~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

Anna-79~~ kp8/38~~~~ yk2~~~ 30v.~~~ esikoinen

Tinger bell~~~~kp9/33~~~~yk3

janna82~~~ kp6/39~~~~~ yk2~~~27v.~~~pikkukakkonen

Missah~~~~kp5/30-32~~~~~~~yk3~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

hilppa86~~~~~kp1/?~~~~~yk1~~~~~~~23v.~~~~~esikoinen

Shih~~~~~~kp?/?~~~~yk1~~~~~~22v.~~~~~~esikoinen

TAUSTALLA:
miimii10
merette
Amf
Minnäi

PLUSSANNEET:

Lara- 16.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen
Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen
heikku 21.1.~ kp27/27?~~~ yk3~~~ 24v. ~~~ pikkukakkonen
Emmabella 23.1. ~ kp29/27~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen
mama-L 26.1. ~~ 31/27-28~yk2~~ 22v.~~~ pikkukakkonen
pokermama 1.2. kp31-32/27-28~~ yk8~~ 21v.~~ esikoinen
aaliyah 10.2.~~~ kp33/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen
durasel 15.2
Ella-83~~~~kp30/24-61~~~yk14~~~26~~~~kolmas

Kaikille peukutuksia yrityksiin :flower:
 
ella83 toivotaan et kunnon plussat tulee =) Huomasin ettei sua ole koko listalla :ashamed: joten lisättiin sinne =)
Listan alkupäässä jo aika isoja lukuja, joten mitähän niillepäin kuulu????
Toivottavasti meni päivitykset ees jotenki oikein :p
 

Yhteistyössä