Kevään Kuumeilijat 2010

Heippa :wave:

Jokos tänään saadaan plussauutisia??! Johkuli? Anna-79? Teffe? Muita? Uutisia? Mitään?

KS09, kylläpäs sun testit sekoilee! Mutta sulla kuitenkin on kierronpäiviä jäljellä vielä reilusti tälle kierrolle, joten tiedä mitä vielä tulee!

Mulla on oikeastaan kaikki samat oireet kun eilenkin. Eilen illalla alamaha kramppas oikeen kunnolla pieneks hetkeks ja tänään ollu menkatuntemuksia ja lisääntynytt valkkaria, ei kyllä mitään tolkutonta, jota toivon ja odotan. Eli piinaillaan, piinaillaan. Toivottavasti ne testit tulee huomenna (toivottavasti ei niin ei tule liian aikasin testailusta mitään mieltä sekoittavaa hämmenystä) Mutta heti seuraavana aamuna testaan kun testit on täällä!

Voimia ja jaksuja ihan kaikille, joka tilanteeseen! +++++++++++ :whistle:
 
Ja niin, sitä mä mietin, että esikoista odotellessa oireet oli mitäänsanomattomat ja vähäiset, esim en oksentanut kertaakaan, eikä näin alussa todellakaan ollut mitään, ehkä muutaman päivän päästä jotain mankkaoloja ja valkkaria, ja nyt on jo hyvän matkaa ollut, että jos nyt on tärpännyt, niin voiko tän tulkita niin, että oireita on enämpi koska raskaushormoonia on enämpi ja menikö se niin että monikkoraskaudessa sitä kehittyy enempi/nopeammin? Olenko hakoteillä? saiko mun jutusta kukaan tolkkua? :LOL:
 
Varasin tänään elämäni ensimmäisen neuvola-ajan. Kyllä jännitti soittaa sinne :D Ja eilen puhuin vanhempieni kanssa ehkä elämäni pelottavimman puhelun,kerroin nille raskaudesta. Vastoin kaikkia odotuksiani,he ovat onnellisia ja tukevat minua. Yhtään huutoa ja hampaiden kiristystä ei tullu puhelun aikana,ihmeiden aika ei nähtävästi ole vielä ohi :eek:

Sitä tässä ihmettelen, että edellinen kiertoni oli 37pvää,sitä ennen teroluteilla 27päivää. Nyt tottakai oletin kierron olevan pitkä,ja oviksen kp25,mutta silloin pärähtikin ruutuun ensimmäinen plussa. Joten kierto on ollut todella lyhyt,tai sitten olen ovuloinut todella aikaisin :eek: Onneksi pupuiltiin jo ajoissa,koska tosiaan ovista en osaa bongata,ja tikuttamista en ole kerran jälkeen kokeillut. Ja minä kun uskoin,että ei mulla ole niin hyvää tuuria,että meille lapsi suodaan,siksi jätin stressailut,ja kas kummaa,heti tärppäsi. Oireitakaan ei ollut paljoa yhtään verrattuna noihin edellisiin kiertoihin,joissa olin omasta mielestäni varma olevani raskaana :D Kyllä tää naisen keho on omituinen!!

Plussatuulia kaikille!! :hug: :flower:
 
*Niin,ja piti lisätä, että näin laskujen mukaan tämä muksu sai alkunsa meidän talviloman viron risteilyllä,hytissä,josta oli lamppu palanut,ja punkka oli kokoa xxs,ja kyseinen tapahtumakin kesti hikiset 10min :D Nähtävästi toi extreme oli sitä jotain,koska paksuna ollaan,niin kauan kuin toisin todistetaan.
 
Pokermama :LOL: Ai tästäkö syystä ne "vahinkolapset" tulee helpolla, kun ei viitsitä "panostaa" ( ei miltenkään pahalla) Tosta tuli mieleen, että meidän esikoinen sai alkunsa laskujen mukaan pakettiautossa, huoltoaseman parkkipaikalla :LOL:
Joo, täytyy alkaa harrastamaan extremeä vähän enemmänkin :D

muoks* Pitää vähän ehkä valottaa taustaa, niin ei kuulosta niin likaselta :D Eli oltiin sillon rompetori reissulla (vähän kuin ulkoilmakirppis ) ja pedit oli yöpymistä varten tuolla pakettiauton takaosassa, ja yöpymäpaikkana tosiaan se huoltoaseman parkkis
 
Pokermama :LOL: Riittää ainakin lapsille kerrottavaa.. Onneksi olkoon!

Vaahtokarkkiunelma Ajattelin testailla huomenaamuna. Silloin olisi kp 34 ellei hanat aukea ennen sitä. Sellaisia tuntemuksia ei ole toistaiseksi ollut. Toivon todella, että kroppani ei ole vain sekaisin pillerin lopettamisesta ja kyse olisi raskaudesta. Eilen ruokaillessa mulle tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta sellainen olo, että jos nyt laitan jotain suuhuni on okesennus aivan varma. Olin todella yllättynyt. Lisäksi tunsin oloni todella heikoksi ja mielessä kävikin kuinka jaksan vessaan asti :) Noh, onneksi vessaa ei tarvittu ja olo meni jonkin ajan kuluttua pois. Uutena niin kutsuttuna oireena voisi myös pitää varmaan poskien kuumotusta. Toisaalta verenpaineeni on ollut eräästä syystä aika ajoin korkealla mutta mitään vastaavaa aikaisemmin ei ole ollut - siis hermostuneena kuin milloin muulloinkaan. Vatsaa myös nippailee nukkumaan mennessä edelleen hieman, turvottaa myös vieläkin ja jotain muitakin oireita olen havainnut :). Eli toiveet siis edelleen korkealla. Informoin huomenna teitä jos vain uskallan tehdä testin aamulla. Mies tulee työmatkalta sunnuntaina ja olisi kiva mennä kentälle vastaan ja halata ja kertoa että me tulimme hakemaan sinut kotiin :heart:
 
Voi vitsit, mä jännään teidän muittenkin puolesta niin paljon! B) Toisaalta hyvä, jos sen avulla hetkeks unohtais omat tuntemuksensa... Johkulillakin on melko samoja oireita, niin jos sä plussaat ni eikös munkin sitten pidä!?? :LOL:

Pokermama :LOL: Pääasia että tärppäsi!
 
ei vielä mitään uutisia kerrottavana, testaan vasta viikonloppuna
mutta menkkaoireet on menneet pois ja tilalle in tullut runsas valkovuoto

plussatuulia meille kaikille!!!

ps. jos ei tällä kierrolla tärppää, niin taidan kokeilla jotain extremeilyä ens kierrolla! kuulosti toimivilta
:LOL:
 
Voi hitto ku en tiiä yhtää montako päivää mun kierto vois olla, nyt kp 29, ja ei anakaa vielä tätiä näy.
Milloinkohan sitä uskaltais tehdä testiä?!
Kokeilen kanssa sitä extremeilyä ens kierrolla jos nyt ei oo tärpänny :D

Ja pidän peukkuja kaikille viikonloppuna testaaville, bd!!!
 
AAargh! Toivottavasti ne testit tulee tänään, muuten kyllä halkean! Onneksi pääsen ruokiksella kurkkaamaan postilaatikkoon B) Eilen mun mahaa velloi ja olin ihan varma että olen mahataudossa tai jotain, kun oksetti oikein kunnolla mutta ei sitten ylös tullut kuitenkaan. Muutenkin nyt on maha toiminut paremmin, kuin normaalisti. Esikoisen raskausajalta muistan että mun maha toimi hyvin ja säännöllisesti, muuten se on hiukan kenkku. Joten oireita olis vaikka muille jakaa mutta kp vasta 23 ja testit jossain postissa...Milläs mä muka kärvistelen ens viikkoon ellei testit tule tänään??? Toisaalta kiva että on toivoa ja oireita mutta oireettomuus on siitä kivempaa ettei silloin tartte ihan näin hötkyillä ;)

Kp 29 kuulostaa Janna82 tosi hyvältä! Testaa pois!

Mulla on hirvee hinku että täällä alkaa sadella plussia, niin josko se tarttuisi minuunkin ja kaikkiin muihinkin....

Missäs Johkuli ja tämän aamun uutiset ja fiilikset viipyvät!! :wave: Huhuu!!

Vaahtokarkkiunelma, ihan sekaisin :p
 
Jipii!!! Jee! :D Testit tuli tänään! Mies yrittää painostaa että olen koko päivän pissaamatta ni illalla testataan, mut eiköhän se aamuun mene... Vitsit, nyt jännittää!!! Vaikka on noi kierron päivät viel nii vähäset et voipi olla että joka tapauksessakaan mitään ei näy.... Katotaan millon kerkiän tuloksia tulla kertomaan kun huomenna on suuntana tampere nääs...

Missäs se johkuli luuraa???
 
Perjantai 05.02


macy gray~ kp66/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Ritu82~~~kp39/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

Johkuli82~~¨kp34/? ~~~~~~yk1

Anna-79~~ kp32/?~~~~~ yk1~~~~ 30v.~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp31/28-32~~~~~ yk8

janna82~~~ kp29/?~~~~~ yk1~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp28/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88 kp25/?

luffe~~~~ kp22/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

vaahtokarkkiunelma kp23/? ~~ yk1~~ 28v.~~~ pikkukakkonen

Missah~~kp18/32~~~~~~~~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp18/30~~~~~ yk3~~~~ 28v.~~~ esikoinen

KS09~~~~ kp16/26-29~~~ yk6~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

Minnäi~~~~~~ kp14/31~~ yk3~~~~30v.

NoBlood~~ kp14/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

maitsu83~~kp8/29

Teffe~~~~~ kp1/26-33~~~~ yk11~~~ 27v.~~~ esikoinen






TAUSTALLA:
miimii10
merette
Amf

PLUSSANNEET:

Lara- 9.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen
Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen
heikku 21.1.~ kp27/27?~~~ yk3~~~ 24v. ~~~ pikkukakkonen
Emmabella 23.1. ~ kp29/27~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen
mama-L 26.1. ~~ 31/27-28~yk2~~ 22v.~~~ pikkukakkonen
pokermama 1.2. kp31-32/27-28~~ yk8~~ 21v.~~ esikoinen

Yritin taas päivityksiä! Korjailkaa, jos on vieheitä!

Teffe
 
Minä sain taas siirtää itseni tuonne alimmaiseksi. Täti tuli :( Mä rupeen oleen niin lopussa tän homman kanssa...me ollaan nyt vuosi lyöty päätä seinään. Alkaa pikkuhiljaa riittämään, mutta kai siellä lääkärissä on sitten kuitenkin käytävä, ihan vaan muutoinkin perustsekkaukset tekemässä... Ilmeisesti meille ei vaan kuulu lasta tulla...

Toivottavasti muut saa parempia uutisia viikonloppuna!


Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
No olihan se sitte pakko testata, ostin sittarista sellasen halvan kahen liuskan paketin ja pidättelin pissaa 4 tuntia ja prkl negaahan se näytti :(

Ois varmaa pitäny oottaa aamuun, mut tuskimpa silti ois tullu eri tulosta.

Kellään mukavia uutisia tänään?
 
Teffe Teillä on kyllä pitkään yritystä takana :hug: Iso kiitos kun jaksat päivitellä pinoa :heart: Mulle voit laittaa yk2 tonne.

Tänään sain ovistikkuun vahvan viivan, mut en kumminkaan yhtä vahvaa ku se toinen. Katotaan mitä huomenna näyttää.
 
Hellurei! Tänne ei mitää uutta.. kiirettä pitää ihan liikaakin. Ihan jo säälittää aina sanoo et kiire kiire kiire :(
Tänään aloitin tikutteleen ovista noilla kotitestien liuskoilla, ja muuta ei tullut kuin kontrolliviiva! Ei pienen pientäkään häivähdystä toisesta viivasta.. Noo, toivottavasti tässä asia korjaantuu. Liikaan vain lukenut huonoa palautetta noista testeistä.
Missah, millä testeillä bongailet?
Teffe :hug: jaksamisia yrityksiin.
 
Hö, taisi tämä kierto mennä ihan "hukkaan".
Kp 12 sain ovistestillä haamuviivan. Siitä eteenpäin 3 päivää viiva vaan haaleni.
Olisiko ovis voinut olla jo ennen kp12..? En usko että ovista olisi ollut nyt ollenkaan.
nyt jo kp18, eli ei sitä enää voi todennäköisesti tulla.
Muutenkin hämärä tilanne kun viime menkat kesti viikon kun normaalisti pari päivää.
Paska homma, mutta taas sitten uusi yritys ja uusi pitkä kuukausi odottelua. :/
 
voi olla et sul on ovis ollu ennen kp 12 mä tein kp:lla 7/29 elämäni ekan ovistestin,en malttanu oottaa ni siihen testiikkunaan tuli haamuviiva ja kontrolliviiva oli tummempi..taidan tehä huomenna kuiteski jo sen toisen testin tai tänä iltana :whistle: tsemppiä kaikille!
 
Aikainen ovis olisi ainakin hyvä juttu.
Tällainen teksti löytyi netistä:

Luteaalivaihe eli aika ovulaatiosta kuukautisten alkuun. Normaalisti tämä on 12-16 vuorokautta. Liian lyhyt luteaalivaihe aiheuttaa sen, että kohdun limakalvo rapistuu liian nopeasti ja kun alkion siihen pitaisi kiinnittyä ei se onnistukaan. Alle 9 vuorokauden luteaalivaihe on liian lyhyt raskauden onnistumiselle. Alhainen keltarauhashormonin määrä ei myöskään pysty ylläpitämään kehittyvää raskautta vaikka kiinnittyminen onnistuisinkin.
 
Barbie No mä sain vahvimman viivan ovistestiin eilen.... Ja saman vahvuinen tuli tänään. Mut siis ei edelleenkään yhtä vahva ku kontrolliviiva. Ja mehän mennään samoilla päivillä vissiin ja melkein sama kierron pituus. Mut ota noista selvää... Mä en ainakaan tän jälkeen noihin testeihin enää euroakaan laita. Plaah.
 
Mäkään en yleensä käytä ovistestejä. Ajattelin nyt vaan varmistaa oviksen ajankohdan. Eipä auttanut.. Täytyy jatkossa vaan luottaa omaan tuntemukseen. Paras tietysti olisi sextailla joka päivä, kunhan vaan mies jaksaisi.. ;)
 

Yhteistyössä