Huomenta Tytöt! :wave:
Täällä elelee jännittäviä aikoja ainakin Teffe, Anna ja Johkuli! Ja kuulostaa kyllä lupaavalta jokaisella! Nyt kaivamaan testejä kaapista ja kiikuttamaan tänne pinoon plussauutisia! Kuinkas pitkät kierrot Anna-79 sulla normisti on?
Me oltaiskin Annan ja Johkulin kanssa aikamoisia onnenpekkoja, jos yk 1 jo heti tärppäisi! Mulla vois muuten olla vahva fiilis, että nyt on tärpännyt, mutten yk 1 vaan kertakaikkiaan voi niin käydä ja litratolkuton valkkari puuttuu. Sen muistan niin hyvin esikoisesta että valkkaria tuli tolkuttomasti ja menkkaoireet alkoi melkeen viikkoa ennen kuin normaalisti, ja loppuivat sitten jo siihen mennessä kun menkkojen piti alkaa. Vaikka toisaalta eihän tämä nyt oikeesti ole mulle yk 1, kun on yritetty syksyltä 2008, mutta clomien kanssa eka! Se vahva tunne, aaltomainen olo, antaa kyllä niin flashbackejä esikoisen odotusajoilta, niin väkisinhän tässä innostuu!! kääk! Ja kierronpäivät on vasta 21... (29 mukaan mennään) Jos nyt ei tärppää niin soitan yksityiselle ja haluan folliultraan, kunnalliselta kun sitä en saanut...eipä tarvi murehtia että mitä sitten kun sieltä tuleekin seitsemän...
Hei tosi loistavaa KS09! Tuollainen tieto heti vähentää stressiä ja helpottaa omaa tuskaa. Tosi hyvä juttu! Nyt kerkiät tämän kierron katsomaan ja seuraava menee sitten stressittä (ja kun ei stressaa niin tärpää
) vaikka mulla ainakin on aika hyvä fiilis sun tästäkin kierrosta, että ois voinu tärpätä, eikä tarvittais mitään ens kiertoja ja poliaikoja!
+++++++++++++
Jokaiselle ja plussauutisia odotellessa...