Kevään Kuumeilijat 2010

Anna-79: Mukava kuulla, että täällä on kohtalotovereita aivan samassa kohtaa kiertoa! :) Tämä epätietoisuus kyllä tosiaan kalvaa ja olisi mukava saada selkeä tulos suuntaan taitoiseen. Tästä huolimatta vaikka tätiä ei kuuluisi yritän malttaa olla nyt testaamatta ainakin perjantaihin asti. Eipä tarvise seistä ja tuijottaa testiä ja toivoa kahta viivaa ja mahdollisesti pettyä.. :) Testi kyllä kuumottaa kovasti tuolla laatikossa. :) Eiköhän tähän vataus saada ennemmin tai myöhemmin me molemmat :LOL: Tsemppiä kovasti kaikille ja toivoaan Anna että nega muuttuu äkkiä plussaksi!

Plussatuulia!!!!!!!
 
Mulla nippailee hulluna vasemmalla puolella jossain alhaalla...en oikeen tunnista. Tänään kävelin koirien kanssa ja tuntu et "kipu" meni sykkeen tahtiin. Ei siis mitään kyljen pistoa vaan jotain...no joo mitä lie?

KS-09 mitä kautta pääsit polille? Mun pitäis kanssa oikeesti selvittää, että onko vika mussa, miehessä vai huonossa tuurissa? JOtenkin vaan pelottaa, että entä jos tuomio on ei koskaan! Mut siis ollaanko ensin yhteydessä gyneen vai mihin?

Mikä Laralla hätänä?

Mä voin yrittää päivittää, jos onnistuisin siinä...
 
Tiistai 02.02




macy gray~ kp63/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Ritu82~~~kp36/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

pokermama~~kp31-32/27-28~~ yk8~~ 21v.~~ esikoinen

Anna-79~~ kp29/?~~~~~ yk1~~~~ 30v.~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp28/28-32~~~~~ yk8

Teffe~~~~~ kp26/26-33~~~~ yk10~~~ 27v.~~~ esikoinen

janna82~~~ kp26/?~~~~~ yk1~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp25/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88 kp23/?

luffe~~~~ kp19/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

vaahtokarkkiunelma kp20/? ~~ yk1~~ 28v.~~~ pikkukakkonen

Missah~~kp15/32~~~~~~~~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp15/30~~~~~ yk3~~~~ 28v.~~~ esikoinen

KS09~~~~ kp13/26-29~~~ yk6~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

Minnäi~~~~~~ kp11/31~~ yk3~~~~30v.

NoBlood~~ kp11/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

Johkuli82~~¨kp31/? ~~~~~~yk1

maitsu83~~kp5/29

Amf yk1

merette


TAUSTALLA:
miimii10

PLUSSANNEET:

Lara- 9.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen
Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen
heikku 21.1.~ kp27/27?~~~ yk3~~~ 24v. ~~~ pikkukakkonen
Emmabella 23.1. ~ kp29/27~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen
mama-L 26.1. ~~ 31/27-28~yk2~~ 22v.~~~ pikkukakkonen
pokermama 1.2.


Toivottavasti nämä nyt edes sinne päin B)
 
Teffe Mä kävin ihan äitiysneuvolalääkärillä. Ei se muuta kun vähän kyseli, ihmetteli, ja laitto lähetteen, koska hänen mukaansa poli aukeaa vasta maaliskuussa ja siitä on vähintään puolen vuoden jonot. Siks odottelin aikaa vasta sinne syksylle...
Mutta parempihan se näin on että tuli noinkin nopeaan :D
 
Teffe: Veristä vuotoa ja epämääräinen lääkärissä käynti, mutta pääsen jo huomenna aamulla äitiyspolille katsottavaksi...

Hyvinhän se päivitys onnistui!!
Ihan pieni huomautus jos sallit: listaa pidetään ylhäältä alas kiertopäivien mukaan eli ylhäällä loppukierron jännääjät ja alhaalla tädin kohdanneet... Eli Johkuli82 kuuluu tuonne ritun ja pokermaman väliin ;)

Tulen sitten huomenna kertomaan miten siellä polilla meni...

Aijon kyllä vähän vähentää nyt palstailua... Eli kukahan haluaa ottaa pinon hoitoonsa, anyone?
En aijo kadota, mutta nyt tarvitsen jotai muutakin elämään raskauden ajaksi tai tulen hulluksi kaikista oireista/ oireettomuksista jne.

Plussapuhureita!!! :whistle:
 
Huomenta Tytöt! :wave:

Täällä elelee jännittäviä aikoja ainakin Teffe, Anna ja Johkuli! Ja kuulostaa kyllä lupaavalta jokaisella! Nyt kaivamaan testejä kaapista ja kiikuttamaan tänne pinoon plussauutisia! Kuinkas pitkät kierrot Anna-79 sulla normisti on?

Me oltaiskin Annan ja Johkulin kanssa aikamoisia onnenpekkoja, jos yk 1 jo heti tärppäisi! Mulla vois muuten olla vahva fiilis, että nyt on tärpännyt, mutten yk 1 vaan kertakaikkiaan voi niin käydä ja litratolkuton valkkari puuttuu. Sen muistan niin hyvin esikoisesta että valkkaria tuli tolkuttomasti ja menkkaoireet alkoi melkeen viikkoa ennen kuin normaalisti, ja loppuivat sitten jo siihen mennessä kun menkkojen piti alkaa. Vaikka toisaalta eihän tämä nyt oikeesti ole mulle yk 1, kun on yritetty syksyltä 2008, mutta clomien kanssa eka! Se vahva tunne, aaltomainen olo, antaa kyllä niin flashbackejä esikoisen odotusajoilta, niin väkisinhän tässä innostuu!! kääk! Ja kierronpäivät on vasta 21... (29 mukaan mennään) Jos nyt ei tärppää niin soitan yksityiselle ja haluan folliultraan, kunnalliselta kun sitä en saanut...eipä tarvi murehtia että mitä sitten kun sieltä tuleekin seitsemän...

Hei tosi loistavaa KS09! Tuollainen tieto heti vähentää stressiä ja helpottaa omaa tuskaa. Tosi hyvä juttu! Nyt kerkiät tämän kierron katsomaan ja seuraava menee sitten stressittä (ja kun ei stressaa niin tärpää ;)) vaikka mulla ainakin on aika hyvä fiilis sun tästäkin kierrosta, että ois voinu tärpätä, eikä tarvittais mitään ens kiertoja ja poliaikoja!

+++++++++++++ :whistle: Jokaiselle ja plussauutisia odotellessa...
 
Pidetään tosiaan peukut pystyssä, että tärppi olisi tullut - siis meille kaikille :hug: Halusi tai ei niin alkaa kyllä jännittää kovastikin tässä. Nyt siis kp 32 ja ei mitään pms tuntemuksia. Vaahtokarkkiunelma kirjoitti esikoisensa kohdalla tuosta valkkari-ilmiöstä ja sitä on kyllä suht reilusti :) Heh, hoen pään sisällä jatkusvasti, että täti on tulossa, täti on tulossa, jotta jos näin käy ei pettymys olisi niin suuri :)

mukavaa päivää kaikille ja plussatuulia!
 
Tänään todistettu, että predictorin plussa oli täysin huuhaata! Saman herkkyksisellä apteekin testillä tein testin ja tyylipuhdas nega, eli olis pitänyt kyllä jotakin näyttää, jos siinä predictorissa olis jotain perää ollut.
Nyt yritän ottaa iisisti loppukierron ja suunnata katseet jo sinne polikäynnille...
 
Mietinpä tuotakin, että kun predictorissa ja apteekin omassa on herkkyys 25 ja apteekin omassa lukee, että samana päivänä kun kuukautiset jäävät pois, voi testata ja predictorissa luvattiin tulosta jo ennemminkin?? Tilasin just kotitestiltä liuskatestejä, herkkyys 10 ja vielä jonkun puikonkin, niin en yhtään ajatellut kun maksoin, olis kannattanu ottaa se pikatoimitus 1-2 pvää ja maksaa siitä 1,50, nyt joutuu kärvistelemään 3-4 pvää... :kieh:

Sit eksyin katsomaan kotidopplereitakin jo...hohhoijaa...näytti olevan hintaa joku 60 euroa, ebaystä näytti saavan 20-30 euroon...hmmm... pitäiskö harkita jos joskus plussaa...viimeksi käytettiin vaan vessapaperirullan hylsyä, mutta sillä mä en kuule, mies vaan...

Mietin tuota, kun Johkuli sanoi että yrittää vaan odtella tätiä, ettei tipu niin korkealta...itte höyryän ihan täysillä ja olen huomannut että sen innon ja jännityksen avulla sitä jaksaa aina eteenpäin vaikka nega tuliskin. Tää vauhkoilu ja jännittäminen ja kuumeilu on jotenkin niin hauskaa! Ja en kyllä uskois sanovani näin puolentoistavuoden ja yhen keskenmenon jäljiltä....

tämä tyttö lähtee kaikkine oloinensa ja oireinensa syömään... :D
 
Suurimmaksi osaksi aikaa onnistun aivan sietämättömän huonosti olemaan ajattelematta, että ehkä masukissa olisi salamatkustaja :LOL: Ei tässä kyllä hokemat paljon auta - olen kyllä samaa mieltä, että kyllä tämä kuumeilu on kivaa :)
 
8.2 gyne käynti peruttu, ja nyt harmittaa. Yksi välietappi vähemmän :ashamed: No mutta niin totta kuin se onkin, ei ole meidän rahatilanteessa mitään järkeä maksaa kalliista gynekäynnistä, kun reippaan kuukauden päästä pääsemme jo paljon halvemmalla. Ja jos niin käy, että vaan haastattelevat ja käskevät odotella taas pitkään, niin voihan sen gyne ajan varata sitten... Vaikka mulla on niin hyvät testi pohjat, ettei siinä paljon tarvi ihmetellä mistä sitä lähdetään liikkeelle ;)
Kun pääsis ekaks tän kierron loppuun... Nää viikot on pahimpia, ei viikonloput niinkään.
 
Huonoja uutisia ultrasta.

Alkio maksimissaan rv5, näkyi vaan 1cm sikiöpussi ei muuta.
Munasarjoissa (?) ollut kysta suurentunut, halkaisija 6,5cm.
(on joko kysta, hematooma tai keltarauhanen...)
Kivut ja vuodot johtunu siitä, kaks viikkoa sitten ollut 4cm halkaisijaltaan, eli kasvua todella nopeasti.
Tänään hCG seula, katsotaan mihinpäin se liikkuu ja maanantaina ultrataan...

Mitä todennäkösemmin tuulimuna ja jos ei alkio kasva niin tiistaina tähystykseen tai leikkaukseen selvittämään mikä tää mahoton möykky mun munasarjoissa on...

Ja vaikka maanantaina sieltä löytyis terve alkio niin raskauden ennusteet huonot sen kystan (?? tai mikälie) takia...

:'( :headwall: :ashamed: :snotty: :'( :'(

Onnea kuitenkin teille kaikille raskautumiseen ja ootte mahtavaa porukkaa!!
Minä poistun nyt lukijaksi, ei enää hermot kestä tätä touhua... :'(

Plussapuhureita toivotellen Lara-
 
Voi Lara, toivottavasti kaikki vielä kääntyy hyväksi! :hug: Vaikka tuntuisikin epätoivoiselta niin pitää muistaa että ihmeitä tapahtuu, vaikka olisi millainen tilanne. Esimerkiksi äitini on kertaalleen minun kanssani saanut keskenmenon ja kaavinta on tehty, ja tässä minä silti olen...

Oih ja voih, olisiko kellään hyviä uutisia tälle päivälle!
 
Enhän mä malta mitään näine oireineni! :p Nyt on alaselkä kipee ja hirvittävä jano ja pissahätä kokoaika (tietysti siitä tulee pissahätä kun juo paljon) Tulis nyt äkkiä ne testit! Laskeskelin et jos ne vahingossa tulis jo pe ni pääsis testaamaan heti la-aamulla. Kun ne oli herkkiä kuitenkin, apteekin omalla en usko näkyvän kyllä mitään... Miten te muut oikein pysytte pöksyissänne??!! :LOL:
 
En mä ainakaan pysy :D Yllätyksekseni ne testit tulikin jo tänään :eek: Laskeskelin, että yhden sellasen voisin vielä tehdä, sillä luulis jo tosi herkän näyttävän, jos ovis oli sillon kun vähän epätoivosesti arvelen... Ja mä meinasin tehdä sen jo tänään. Aattelin, että pidättelen neljä tuntia, mutta kun pitäis olla syömättä ja juomattakin, ni menis sitten niin myöhään, että jätän kyllä suosiolla huomen aamulle :LOL:
Sitten kun se on nega, niin sitten odotan kiltisti kierron loppuun, syön terolut kuurin, nautin kylpylälomasta ja revin hiukset päästä kun kp 33 alkaa olemaan käsillä :D

muoks* tai no ei se kyllä välttämättä näytä, kun huomenna olis ehkä vasta dpo 8 tai 9 :D
 
Lara :hug: voimia ja jaksamisia! Toivottavasti parempia uutisia maanantaina :heart: Eipä lähtenyt nyt sulla helpomman kaavan mukaan tämä raskaus, mutta toivon mukaan saat pian selvyyden.

Mulla vasta odotellaan ovispäiviä, perjantaina ajattelin alkaa tikutteleen ja laskelmien yms mukaan NeParhaat-päivät ois tuossa alkuviikosta. Toivottavasti tämä kauhia arkikiirerupiama ois silloin jo hellittänyt ettö jaksais myös hyödyntään noi hyvät päivät. Nyt kauhia ramasuväsy päällä :(
 
Mä voisin heittää noi ovistestit roskiin... Aloin kymmenentenä kiertopäivänä tikuttaa, ja viiva vaan haalenee kokoajan. Ja silloin oli kans vaalee viiva siinä ekassa testissä, ei lähellekkään sama ku se toinen. Ja nyt on enää ihan vähän vaan näkyvissä sitä viivaa. Mä oon sitä mieltä, et annan noiden testien olla. Me nyt muutenkin heilutetaan peittoa niin aktiivisesti, et eiköhän se vauva tule kun on tullakseen.

Lara :hug:
 

Yhteistyössä