Kevään Kuumeilijat 2010

emmabella olen varmistellu nyt asiaa kahdella digi cb:llä,ja molemmat negoja,joten en hirveästi usko tuon olevan totta :D Ehkäpä tuo testi oli jotenkin susi,mutta inhottavaa,kun antaa tuollein aihetta. TAi sitten tosiaan se oli vain hipaisu,ja hcg:t hetken koholla :/ No,täytyy katsella..
 
Apua :LOL:
Siis Emmabella, puhuin pokermamasta :LOL:
Voi mä oon yks urpo! :D

Siis toihan on nyt tosi tosi kummaa?
Eilen siis raskaana - ja tänään ei raskaana samalla testillä? :O
Kannattaa odotella ja testata uudestaan parin pvn päästä, mutta onpas kyllä tosi outoa...
Toivotaan parasta!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Missah:
Tänään eka ovistesti tehty, ja haalea viiva tuli. Mä oon nyt ihan pihalla.. Eli pitääks siihen tulla yhtä vahva viiva ku se toinen on?
Olen ymmärtänyt, että vahva viiva tulee, kun ovulaatio alkaa ja haalenee, kun tapahtuu?
Korjatkaa fiksummat jos olen väärässä??
Nyt peitto heilumaan Missah!!

Plussatuulia :whistle:
 
Ihan vaan omaa napaa: Eilen alkanut tuhruilu, joten tätiä piakkoin odottelen saapuvaksi...plääh. Mut en vaivu synkkyyteen, uusi kierto kohta eessä... ja viikonloppuna uskallan sit palkita itteeni sidukalla ja sipseillä, nam! :D Jotain positiivista löytyy tässäkin asiassa :LOL:

Missah Käsittääkseni tikuttelet ovista kunnes viivat on vähintään yhtä vahvat = ovis. Haalea viiva on ns. nega. Toivottavasti viiva siitä vahvistuu! :heart:
 
Täällä kuumeillaan henkisesti ja fyysisesti. Olo on ollut flunssainen ja saamaton, yleensä mulle maistuu kyllä ruoka koko ajan mutta nyt pitää miettiä hetki että maistuskohan ruoka sittenkään. Myös etova olo vaivaa ja esim. pekoni haisee kuvottavalle (en syö punaista lihaa mutta paistettu pekoni on aina tuoksunut hyvälle mielestäni). Tuntuu että olen turvonnut etenkin vatsan seudulta mutta paino ei ole muuttunut grammaakaan. Myös menkkamaisia tuntemuksia alavatsassa koko ajan. Valkovuoto on tavallista juoksevampaa ja haisee hieman erilaiselle kuin yleensä.

Olen siis vielä pillereillä, vauvakuume on ollut mun seurana jo jonkin aikaa ja nyt vähän pelkään (ja toivon etten vain kuvittelisi) että tää vauvakuume menee jo fyysisen puolelle niin että kroppa kehittää (mulle) päivänselviä raskausoireita! Menkat alkaa (alkaisi) ensi viikolla keskiviikon-torstain kieppeillä jos kaikki on normaalisti, joten raskaustestistä ei liene vielä hyötyä.

Tuntuu myös pöhköltä tää oireilu kun viime kuussa menkat ihan ajallaan ja jopa runsaammat kuin normaalisti.

Mutta sainpas avauduttua ja olo helpotti :)
 
Pokermaman tilanne on kyllä kertakaikkisen kummallinen! :eek: Toivottavasti selviää pian! Ja plussan suuntaan tietenkin ++++++++ :whistle:

Omanapaisuutta: kp on vasta 16, mutta eilen illallakin nännit oli niiiiin arat ja alamaha on paripäivää ollut niin kipeä, kun liikkuu sopivasti niin jostain munasarjojen kohdilta viiltää ja särkee. Ällötystä on olut myös. Eihän näillä päivillä voi vielä olla raskauteen liittyviä oireita, että josko sitten tämä johtuu clomeista tai ovulaatiosta. Kun enhän mä tiedä miltä ovis muuten tuntuu kun en kerran ovuloi ilman clomeja. Clomeista on kyllä selkeästi tullut myös turvotusta, uuh, tuntuu että kaikki vaatteet kiristää ja erityisesti maha on turvoksissa.

Kaikille iloista ja plussarikasta viikonloppua! :wave:
 
napailua: mun yk1:n tuntemukset on niin vahvoja verrattuna tuohon pilleriaikaan, että oli pakko tehdä testi kp 23:na. No negaahan se näytti!!! nyt on sitten surullinen olo, vaikka tiedän ettei testi luultavasti tässä vaiheessa ees näytä mitään & tämä on vasta yk1... :ashamed: No ehkä testaan vaikka viikon päästä uudestaan... ;)

positiivista ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

 
Kävin tänään ostamassa raskaustestin, ajattelin malttaa aamuun asti että saan sen aamulla tehtyä... Tuntuu toisaalta turhalta mutta toisaalta jos nämä mun oireet onkin vain henkisiä, ehkä ne menisi pois turhaan kiusaamasta ja pohdituttamasta. Ja jos taas kyse on tosipaikasta, niin :heart:
 
Hello!

Pitkän poissaolon jälkeen tänne taas kurkkasin. Aika paljon plussia tullut. :flower:
Täällä kp 10/30 eli ens viikolla alkaa taas uusi yritys (kolmas kerta) kun ovis lähestyy.

Keksin positiivisen ajattelutavan tähän odotukseen.
Ennen ajattelin että taas meni yksi kuukausi "hukkaan", mutta sitten sain ajatuksen että jokainen mennyt yrityskuukausi on aina lähempänä voittoa! :) Näin päin siis.
 
Heippahei neitoset..tuon mun viimeviikkoisen cb-digi episodin jälkeen tosiaan tuli eiliseen asti täysin negoja,MUTTA, äsken testattuani citymarketin pregchek-testillä,tuli molempiin ihan värillinen ja selkeä haamu. En vieläkään aio fiilistellä,mutta täytyy taas lähteä ostamaan lisää testejä :D Kummallista..ja oireita on,mutta olen tässä muutaman viikon ollut atkinssilla,joten samat "oireet" ovat siinäkin,kun olen ketoosissa.
 
pokermama onnea haamuista :)

Mä epäilen, että mun ovis olis ollut jo viime viikolla... Sillon tuntu mahassa painetta ja munasarjoja vihloi. Vaikkakin nyt on kyllä toissa päivänä ja tänään tullut sellasta tuhrun omasta (toisena ruskeaa toisena vaaleanpunaista ) valkkaria. Ärsyttää tällanen! No, niin epäileväinen kuitnkin olen, että ihan itseäni kiusatakseni aion tehdä yhden raskaustestin ennen gyne aikaa. Jos vaikka vahingossa kunnon plussa pärähtää, voin vaihtaa tuon ajan varhaisultraan :LOL:
 
lara- apteekin oma odottaa tuolla hyllyssä aamua ;) Malttamattomana tein sitten myös aconin herkän kasettitestin ja rfsu:n (mitenniin ongelma testaamisen kanssa? :D ) ja niihinkin tuli samanlaiset värilliset haamut. Täytyy nyt odotella aamua,ja muutama päivä kattoa,että mihin suuntaan ne haamut kehittyy..onneks on hitosti töitä,niin ei tule mietittyä kokoajan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pokermama:
lara- apteekin oma odottaa tuolla hyllyssä aamua ;) Malttamattomana tein sitten myös aconin herkän kasettitestin ja rfsu:n (mitenniin ongelma testaamisen kanssa? :D ) ja niihinkin tuli samanlaiset värilliset haamut. Täytyy nyt odotella aamua,ja muutama päivä kattoa,että mihin suuntaan ne haamut kehittyy..onneks on hitosti töitä,niin ei tule mietittyä kokoajan!
NONNO joko testasit?? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pokermama:
Lara- äsken tehty kaksi digitaalista cb:n testiä,toisessa lukee raskaana 1-2 ja toisessa raskaana ;) Jokohan sitä alkais uskomaan.. :eek: Voi jumankauta tätä tunnetta,kun vihdoin tärppäs!
OOOO, onneks olkoon!!! :heart: :flower:

Anteeks, kyttään taas asioita jotka ei mulle kuulu, musta on vaan niiiiiin ihana seurata teidän raskautumisia.. =) :heart: Lähenpä takas omalle osastolle.. :)
 
Rutkasti onnea mukaan!

Täällä taitaa olla lyhyempi kierto menossa kun nippailuja tuntuu ja vatsalla. Nämä lyhyemmät onkin kivempia kun pääsee nopeemmin uuteen kiertoon ja tämän kierron jäökeenhän käynnistyy jo tutkimukset. Voi kuullostaa hullulle, mutta toivon jonkun vian löytyvän koska sillon tuntuis olevan realistisemmat mahollisuudet raskautua kun vois hoitoo sitä ongelmaa mikä on. Ja mieluiten niin, että vika on minussa koska siippa ei halua luovutettuja simppoja.
 
Kiitoksia!! On tässä kieltämättä sulattelemista. On uskomatonta,että tässä kierrossa kun ei ovista etsitty,pupuiltiin kun siltä tuntuu,eikä ressattu,niin tärppäs. No,toki tästä on vielä pitkä matka siihen,että nyytti on sylissä,mutta yksi askel eteenpäin taas otettu :) Plussatuulia,tää kuumeilijat 2010 palsta on kyllä hyväksi selvästi :D
 
Hirmuisesti onnea pokermama :hug:

Täällä saralla odotellaan tätiä. Nyt kp 25, eikä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen! Tosin juttelin kaverin kanssa joka on raskaana ja se kerto et oli alussa aivan tukossa. Nyt minulla nenä tukossa ja vuotaa, muttei yhtään flunssainen olo? Heti alkaa kuvittelemaan, että josko mullakin... :whistle: Onneks ei oo mitään testejä kaapissa, joten odottelen rauhassa sunnuntaihin ja tätiä...

Plussatuulia kaikille :wave:
 
Siis VOI EI! Älkää kertoko enää mitään raskausoireista, sillä näköjään mä alan kuvittelemaan itselleni kaiken :LOL: Nyt on alkanut nivusistakin nippailemaan :ashamed: Ja huvittavaa, että kierto on noin alussa vasta :LOL:
Noh, kyllä se siitä selkiintyy, sitten viimeistään hullujen huoneella :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teffe:
Hirmuisesti onnea pokermama :hug:

Täällä saralla odotellaan tätiä. Nyt kp 25, eikä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen! Tosin juttelin kaverin kanssa joka on raskaana ja se kerto et oli alussa aivan tukossa. Nyt minulla nenä tukossa ja vuotaa, muttei yhtään flunssainen olo? Heti alkaa kuvittelemaan, että josko mullakin... :whistle: Onneks ei oo mitään testejä kaapissa, joten odottelen rauhassa sunnuntaihin ja tätiä...

Plussatuulia kaikille :wave:

ONNEA MUNKIN PUOLESTA POKERMAMA
:hug: :heart: (oisit vaan uskonu aikasemmin... :D)

Teffe: Tämä on ihan totta, kohdun limakalvot kun paksunee, niin muutkin limakalvot kokee muutoksia! Ite olin just lääkärissä hirveitten päänsärkyjen takia ja syyksi ilmaantui just toi, limakalvo muutokset ja paineen vaihtelut, eiku kortisonia nenään. :D
 

Yhteistyössä