Kevään Kuumeilijat 2010

Onnea Emmabella! :heart:
Tänne ei mitään uutta, ei tätiä. Eikä juurikaan plussa oloa, jotain "oireita" mutta niistä nyt ei tiä onko omaa mielikuvitusta vai mitä :D Lämmötki huitelee vielä tosi korkealla ja kn on ylhäällä ja pehmenny. Jos tänään ei täti kurvaa niin sitten varmaa ollut oviskin myöhemmin mitä luulin..
:eek: ota näistäki selkoa..testejä ois kaapissa, mut aattelin odotellan vielä esim maanantaihin taikka tiistaihin ennen kuin testaan.
 
Emmabella Sylin täydeltä onnea!!! :flower: :heart:

Mistä te ootte noita ovis testejä hommannut? Ja mitkä on hyviä, vai onko niissä paljon eroja? Ku mietin sit tilaamista, mut aika todennäköistä, et ne matkalla kumminkin jäätyy näillä keleillä. Apuvaa...
 
Sunnuntai 24.01.




macy gray~ kp56/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Ritu82~~~kp29/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

Anna-79~~ kp22/?~~~~~ yk1

Sssalla~~~ kp21/28-32~~~~~ yk8

Teffe~~~~~ kp19/26-33~~~~ yk10~~~ 27v.~~~ esikoinen

janna82~~~ kp19/?~~~~~ yk1~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp18/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88 kp16/?

luffe~~~~ kp12/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

vaahtokarkkiunelma kp12/? ~~ yk1~~ 28v.~~~ pikkukakkonen

Missah~~kp8/32~~~~~~~~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp7/30~~~~~ yk3~~~~ 28v.~~~ esikoinen

KS09~~~~ kp6/26-29~~~ yk6~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

Minnäi~~~~~~ kp4/31~~ yk3~~~~30v.

NoBlood~~ kp4/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

pokermama~~~~~~~~~~~~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen

Amf yk1

merette


TAUSTALLA:
miimii10

PLUSSANNEET:

Lara- 9.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen

Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen

heikku 21.1.~ kp27/27?~~~ yk3~~~ 24v. ~~~ pikkukakkonen

Emmabella 23.1. ~ kp29/27~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen

mama-L 26.1. ~~ 31/27-28~~~~~ 22v.~~~ pikkukakkonen


PLUSSATUULIA PUHALLELLEN LARA-
 
Lara- Mulla olsi tänään tosiaan jo kp4 :D

Tämä tyttö hiljenee viikoksi, ja lähtee eteläsuomeen hoitamaan kk ikäistä poika vauvaa :heart:

Plussatuulia kovasti kaikille, häipykää loppukiertolaiset plussapuolelle sillä välin :D
 
Huomenta! Mä en viikonloppuna ollutkaan olleskaan täällä,ja just sillon tapahtuu eli onnea Emmabella :heart: :heart: :heart: :flower: !

Täälläpäin kaikki hyvin!Viidennellä viikolla ollaan ja silleen.Mitään kauheita oloja ei oo,jotenka aikas iisisti tääkin raskaus siis alkoi,hyvä niin. :D Luulin muutama päivä sit että mulle on kehittymässä joku pahoinvointi,mut pah,ei se sit jaksanukkaan tulla,hehee!

Mitäs muille kuuluu?Ketkä jännää tällä viikolla?...meen kurkkaa etusivulle...*hips*...
 
Lara- te alatte olla kaikki raskaana. :D

Täällä kp 30/27-28... Eilisessä testissä näkyi tarkkaan katsomalla jotain, mut en mä sitä ihan haamuksikaan sanois... Vatsakipuja on ollu siihen malliin et täti tekee tuloaan. Huomenna aamusta ajattelin testata uudestaan ellei nyt sitä ennen hanat aukea.

 
Kuten Mama-L sanoi, kaikki alkaa selvästikin plussailla, hänet aika todennäköisesti mukaan lukien. Mulla oli itellä esikoisen kohdalla ainakin kovastikin menkkaoloa vielä pitkään raskautumisen jälkeen, joten menkkaolot ei välttämättä kerro mitään! Toivotaan parasta mama-L

Täällä on luultavimmin ovis käsillä kun alamahassa muljuaa, tai ainakin jotain tapahtuu! kp 12 kyllä vasta menossa, mutta pääasia että jossain tuntuu ja jotain tapahtuu!
 
Nii ne taitaa kaikki olla tuolla odotuspuolella ;)
Täällä ne tylsät vuotopäivät menossa, joten ei mitään uutta. Voishan tuota alkaa jo laskeskeleen milloin seuraavat menkat odotettavissa ja sitä ennen mahdollinen ovis..
Tsemppiä ja +++++ loppukierron piinailijoille!
 
täällä siis yk9 menossa,olen ollut taka-alalla lukemassa teidän juttuja,ja täytyy sanoa,että ONNEA KAIKILLE! :flower: Jospa meilläkin tärppäis nyt kun tänne ketjuun kirjottelen ;D Mulla menossa kp23,joten vielä ainakin 10pvää joutuu kuumeilemaan,ennenkuin voisi odottaa testissä näkyvän jotain. Yritystä on kyllä ollu kovasti tässä kierrossa. Tosin, pomo vähän vihjaili,että tarjois mulle kokopäiväsen paikan mun kakkosduunista,joten harkittiin vähän,että tuo "yritys" siirrettäis vähän etiäpäin.. saas nähä :)
Yritän tässä nyt keskittyä laihduttamiseen, ettei päässä pyöri kuumeilu koko ajan.
 
Hiphei kaikki! Yhä mukana hengessä ja juttujanne lueskellessa mama-L mulla on menkkakipuilu jatkunu plussan jälkeen,ei siis välttämättä tarkota pahinta ;) Lokakuisissa on vielä rutkasti tilaa,toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan!!kiitos onnitteluista :)
 
Kyllä täällä ollaan ja ovista odotellaan..... =) Tää alkaa olee ihan älytöntä... Mulla taas huono-olo, ihan samoihin aikoihin alkoi ku viime kierrossa. Kai mun kroppa luulee, et oon raskaana. En mä ymmärrä.
 
Mulla on vaa niin tylsä vaihe kierrossa et ei oikee oo mitää juttua, silti koitan joka päivä jotain kirjoitella. Edelleen mietin niitä ovistestejä, toisaalta ne on aika turhia, ku viimeksi kyl oviksen huomasin. Tai 2 vaihtoehtoa oli ja jälkimmäinen oli sitten SE oikea ;)
mutta jatketaan harjoituksia ja niitä "hyviä" päiviä odotellessa :whistle:
 
kp 31/27-28 yk2. Jännää, jännää. :heart: Aamupissasta en päässy tänään testaamaan ku unohdin ostaa eilen testin kaupasta. :kieh: Pakko varmaan oottaa iltaan ja koittaa pidättää ihan kunnolla ennen testin tekoa. :D

Vatsakivut aaltoilee, menee ja tulee... eilen oli menkkamaisempia päivällä mut illalla poltteli ylempää. Ihan ihmeellistä. Sillon toissapäivänä testasin tollasen vähän samantapasen ku tossa ylempänä kuvassa.
 

Yhteistyössä