Kevään Kuumeilijat 2010

kotitesti.fi :stä ei enää saa Apteekin omia testejä. Niitten toimitus loppuu ja varastosta ovat loppuneet eli niitä ei sieltä saa enää tilattua. En tiedä onko se tilalle tullut ns. vastaava yhtä luotettava, mutta niitä harkitsen kokeilevani.

Lara > Onnea ultraan! Innolla odotan mitä siellä näkyy ja kuuluu. Toivottavasti kaikki hyvin ja saavat raskauviikot arvioitua. =)

heikku > Onnea onnea! :flower: =) Paljon tarrasukkia pienokaiselle!

Omaan napaan ei kuule muutoksia. Välillä on tosi huono olo, mutta taitaa johtua ihan hartiajumeista. En meinaa saada millään jumpattua niitä auki, mutta hierontakaan ei taida tehdä nyt hyvää. Pientä tulehdusta saattaa olla siellä ja Buranakuuri aiheellinen. En kuitenkaan lääkkeitä uskalla oikein ottaa, kun ne saattavat lykätä tai jopa estää ovulaation. Tässä tilanteessa pyrin karsimaan kaikki häiriötekijät minimiin, että keho saisi toimia edes kykenemällään tavalla.

KS09 > Mä myös nään jotain hailakkaa tuossa kuvassa testiviivan kohdalla. :) Koita malttaa pari päivää uuden testin kanssa. Toivottavasti vahvistuu. bd
 
höh, mä vähän selaisin ja ilmeisesti tuo predictori antaa aika paljonkin vääriä haamua / viivanapaikkoja :ashamed: JA mä en enää edes tiedä onko siinä oikeesti väriä vai ei... eHkä tuijotellu liikaa.

Voi kökkö, taisin innostua liian aikasin :ashamed:
 
KS09 älä nyt heitä kirvestä kaivoon, eikä mun mielestä voi innostua liian aikasin, kun minä en ainakaan jaksais tätä ikuisuusprojektia jollei olisi noita innostumisia, ne antaa voimaa! Vaikka sitten tulis se pettymyskin. Mut kyllä mun mielestä testeihin sen verran pitää uskoa ja luottaa, että jos ne jotain näyttää! Testiajassa tietty, roskishaamuja kai tuleekin tosi paljon. tsemppiä piinailuun! :hug:
 
KS09, minäkin nään tossa vaaleenpunasta vaikka epätarkka kuva olikin..

Mä testasin myös ja en saanut edes viivanpaikkaa, mitkä tuli eiliseen 2 eri testiin testiajan puitteissa. Mä säästin klo 5.30 pissin ja testasin vasta n. klo 10 mutta se tuskin voi vaikuttaa?

Mietinkin, kun monessa testissä lukee että näytteen pitää viilentyä eka.. Mä useimmiten testaan heti, niin voisiko se lämmin pissa edesauttaa viivanpaikan tulemista verrattuna jäähtyneeseen näytteeseen? :eek: Mitä ajattelette?

Mä odotan nyt huomista, kun sillon pitäs menkat alkaa.
 
Juu nyt on mun masu ultrattu. Siellä näkyi... 1,5cm paksu kohdun limakalvo :LOL:
Ja hyvänlaatunen kysta tai suurentunut keltarauhanen... (seurataan niin selvii kumpi..)

Olen siis noin 4+3 ja kahden viikon päästä menen uudestaan, josko näkyis jotain. :D

Nyt alan laskemaan, että millon testit näyttäny mitäkin, et mikä on voinu olla oikee positiivinen ja mikä on joku viivanpaikka.

Eipä oikeestaa nyt kun naurata :LOL:
Jos mulla oli hcg arvo 5 12.1. niin on ollu n. viikko hedelmöityksestä! Ihan ok arvo siis. ;)

Kauheesti huolestuin siellä, kun ei näkyny asukkia, niin lääkäri sanoi:
"Olet raskaana, kunnes me toisin todistetaan."

Lara- ja piiloasukki 4+3 :heart:
 
Lara > Olipas hyvä, että oli kannustava ultraaja. Kiva, että olet noin iloisella tuulella, vaikka asukkia ei näkynytkään. Eiköhän siellä kaikki hyvin ole ja raskaus vaan ihan alussa. Tarrasukkia ja jaksamista! :hug:
 
Kylläpä Laralla on salamyhkäinen masuasukki :) Nyt tsemppiä piiiiitkään 2vko ja uuteen ultraan. Toivottavasti asukki sitten jo hiukan pumputtais sydäntä sulle :heart:

Täällä lusikka jo nurkassa ja tädin kurvaamista odotellaan.. joskos hiukan laskeskelis vaikka valmiiksi optimaalisen viikon ja sitten mietin että tilaisko ovistestejä. Ei se auta, mietteet kohti yk2 ja paljon ++++tuulia muille!
 
Minnäi: Olipas hyvin sanottu!!! :LOL:

Tuntuu vähän hölmöltä, olla "vähemmän raskaana", kun luuli. :whistle:
Mutta hyvä juttu tässä on, että en ole juonu nyt yhtään raskauden aikana :)
(joulun aikaan ja uutenavuotena hieman nautiskelin...)
Niin se nyt ainakin on positiivista.

JA päseette nauttimaan viehkeästä seurastani pidempään! :LOL:

Plussa puuuuh!!!

Lara- ja salamyhkäinen masuasukki 4+ :heart:
 
Heips, pääsiskö tähän ketjuun vielä mukaan? :) Tahtois jutskailla muissakin pinoissa!! Ja kuitenkin täällä hengaan vapaa-aikanani aika runsaastikin. :LOL:

Toista pientä kuumeillaan, esikoisneiti syntynyt 3/08. Itseasiassa juuri eilen täytti 1v 10kk :heart: Ja minä olen 22v, Keski-Suomesta. Minipillerit jätin pois 30.11.09, nyt on siis yk 2 menossa ja kiertopäivät tänään kp 26/27-28. Yhdet menkat olleet vasta ja vähän pelottaa että miten solmussa kierto on jos ei ala huomenna tai ylihuomenna menkkoja kuulumaan... En oo kuullu Cerazeteista kovinkaan paljoa hyvää tässä suhteessa, taitaa sekottaa pakkaa aika lailla toisinaan. :ashamed: Niissä kun ei sitä "menkkataukoa" pidetä vaan syödään putkeen. Joka aiheutti sit sen että mulla oli menkat ehkä n. 4 kuukauden välein 1 ½ vuotta, ja ne kesti sit joko 2 tai 10 päivää kerrallaan... eli aivan päin peetä.

Mutta, ajattelin tuossa viikon päästä testailla sit jos siihen mennessä ei tätiä kuulu kylään. Kiva jos pääsee menoon mukaan tänne aktiivisiin kuumeilijoihin koska sitä minä tällä hetkellä tosiaan olen. :LOL:

-mama-L-
 
Heippa mama-L :flower:

Itse lopetin Cerazettet 1.11. ja odottelin vuotoa 6 viikkoa. Se jatkui siitä viikon.
Rupesin testailemaan, kun ei mekkoja kuulunut ja kp47 sain sitten varman positiivisen testin!

Just tein tollasta listaa, että miten seko kierto on ollut ja mitä testit on antanu :LOL:

Olin just ultrassa ja siellä selvis, että olen suunnillen rv 4+ , joten julkaisen varmat tiedot sitten, kun seuraavassa ultrassa selviää varma raskauden kesto. :)

Sain muuten Predictorin valmistajalta uusia testejä, kun en ollut tyytyväinen epäselviin tuloksiin... Vetäsin päiväpissan tohon tavalliseen Predictoriin ja aika on hailakka kyllä.

Laskeskelin tossa juur noita mun testauksia ja toi predictor ois muka näyttäny raskauden aamupissasta jo RV 2+5, eihän se ole mahdollista vai onko? (siis nyt tän hetken tietojen mukaan raskauden kestosta...)
Lääkäri kyllä tänään kerto, että raskaushormoni alkaa erittymän heti hedelmöityksestä, ei kiinnityksestä :whistle: Tämä oli mulle uutta!
 
Kohdunseudun nippailut on nyt sitä mittakaavaa, että taitaa olla hanat aukeamassa. Aamuun mennessä varmaan selviää tuleeko täti vierailulle vai jatkuuko maratonkierto. Jos täti ei tulekaan, niin pitänee käyttää yksi testi heti niitten saavuttua. Menkkojen lähestymiseen viittaa kyllä tuo halujen palaaminenkin, kun sellainen vaihe mulla yleensä on juuri ennen tätin tuloa. Kp51/32-34 on tänään, joten joku selvyys olisi jo aika tulla.

Anna-79 ja mama-L > Tervetuloa! =)
 
TORSTAI 21.01.




macy gray~ kp51/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Emmabella~ kp27/27~~~~~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen

KS09~~~~ kp26/26-29~~~ yk5~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

NoBlood~~ kp26/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

mama-L~~~ 26/27-28~~~~~~~~ 22v.~~~ pikkukakkonen

Ritu82~~~kp24/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

Anna-79~~ kp17/?~~~~~ yk1

Sssalla~~~ kp16/28-32~~~~~ yk8

Teffe~~~~~ kp14/26-33~~~~ yk10~~~ 27v.~~~ esikoinen

janna82~~~ kp14/?~~~~~ yk1~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp13/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88 kp11/?

luffe~~~~ kp7/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

vaahtokarkkiunelma kp7/? ~~ yk1~~ 28v.~~~ pikkukakkonen

Missah~~kp3/32~~~~~~~~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp2/30~~~~~ yk3~~~~ 28v.~~~ esikoinen

pokermama~~~~~~~~~~~~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen

Amf yk1

merette


TAUSTALLA:
miimii10

PLUSSANNEET:

Lara- 9.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen

Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen

heikku 21.1.~ kp27/27?~~~ yk3~~~ 24v. ~~~ pikkukakkonen


PLUSSATUULIA PUHALLELLEN LARA-
 
Ella Mä ton huomasin, ja jäin miettimään, olen miettinyt siit asti, ja tullut siihen tulokseen, että miksei? Miten muuten se voisi vaikuttaa, näytteen lämpötila meinaan. Ja ehkä se selittäisi myös sen, miksi tosiet saa viivanpaikkoja ja toiset ei, jos osa tekee heti (kuten minä) ja toiset todella antaa sen näytteen ensin jäähtyä...

Mutta mun toivo hiipu kyllä nyt ihan nolliin. Noi predictorit antaa ilmeisen paljon noita vääriä haamuja ja viivanapikkoja, ja kun toi ei ollut kuitenkaan mikään ihan hirveän selkeä... Nyt illan mittaan on vielä munasarjojen sudulta nipistellyt.

Toisaalta taas mulla on kyllä alamaha turvoksissa, ei meinaa housut mennä kiinni, vaikka laihtunut olen viime aikoina :/ Vaikkakin eikös menkatkin turvota mahaa? :ashamed:
 
juu, kyllä mulla ennen menkkoja tulee turvotusta.. Täytyy tohon läm,pötila-asiaan paneutua tosissaan ja vertailla. Mä jonkun testin ohjeesta muoistan lukeneeni, että virtasn pitää jäähtyä, jotta tulos olisi luotettava, en muista oliko noilla sanoilla mutta sitä jäin joskus pohtimaan.

Kuitenkaan kaikissa testeissä ei tätä ole, jos kerran voi suoraan virtsasuihkustakin testata..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
juu, kyllä mulla ennen menkkoja tulee turvotusta.. Täytyy tohon läm,pötila-asiaan paneutua tosissaan ja vertailla. Mä jonkun testin ohjeesta muoistan lukeneeni, että virtasn pitää jäähtyä, jotta tulos olisi luotettava, en muista oliko noilla sanoilla mutta sitä jäin joskus pohtimaan.

Kuitenkaan kaikissa testeissä ei tätä ole, jos kerran voi suoraan virtsasuihkustakin testata..
Olen kokeillu One Stepin 10 liuskoilla jäähtyneenä ja ei jäähtyneenä!
Ero oli, että "kuuma/ läämmin" pissa värjäsi liuskan kokonaan vaaleanpunaseksi ja tulos oli vaikeammin luettavissa. Testi muuttu myös myöhemmin keltaiseksi!
Jos antoi pissin jäähtyä sen n.15min, ei väriaine levinny samalla tavalla ja taustaväri pysyi valkoisena, eikä ruvennut kellertämään.
Toivottavasti tästä sepustuksesta tajus jotain :kieh:

MUOKS: Ohjeessa seisoo: "Anna näytteen jäähtyä huoneenlämpöiseksi (n.10-20min) ennen testin ottamista, jäähtyminen tekee tuloksesta luotettavemman "

Sofi One Step raskaustesti- liuskat 10 mlU/ ml
 
Joo,kyllä se on nyt uskottava,tein nyt illalla vielä clearblue Plus-testin ja aivan täydellinen plussa siihen pärähti ennenkun olin edes kissaa ehtiny sanoa!Katotaan jos saisin kuvaa vaikka silleen että otan tällä tietokoneen nettikameralla ja lataan sen koneelta johkin palvelimeen,onko mahollista muuten edes näin etukäteen kysäsen vaan?
 
lara, joo mä noita kattelinkin ja se se tais viimenen niitti olla, sillä oma viivani ei ollut lähellekään noin selvä, kun toi sun vale viiva :ashamed:
Mutta ihan unohdin kirjottaa aikasemmin ajatukset tekstiks, eli onnea hyvistä ultrauutisista! Toivotaan, että parin viikon päästä siellä sykkin pieni ja vahva sydän :heart:
 
Lara- kiitos tiedosta, ja tosiaan, mun eiliset 2 testiä tehty heti niin ovat nyt kellertäviä kuivuttuaan mutta aamun testi jähtyneestä on ihan valkoinen! Eli jos se näin tosiaan on että lämmin pissa värjäilee ja sekoittaa niin sit todellakin pitää se 10m min ainakin odottaa!
 

Yhteistyössä