Kevään Kuumeilijat 2010

ÄLKÄÄ ÄLKÄÄ ÄLKÄÄ...Taas rupeen elättelemään toiveita...ja tänään menin tilaan testejäkin! Onneks ne tulee varmaan vasta loppuviikosta, ettei tuu kauheen aikaisin testattua :) odottavan aika on taaas niiin pitkä... Etenkin teidän plussanneiden odottajien, mä vaan ootan tätiä :LOL:
 
Huomenta! :wave: Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille :snotty:

Sanokaas millä kierron päivillä voisi alkaa kuvitella että oireet johtuvat raskaudesta? Menossa nyt kp 20 ja jostain kp 13 asti on nännit olleet tosi arat. Kuvittelisin että oviksesta ja clomeista voi johtua, mutta kyllä ovisoireet pitäisi olla jo auttamattomasti ohi...Alamahassa nippaili kp 12-15, joten oletan että ovis oli jo tuolloin. Nyt vihloo välillä ja ällöttää ja tosiaan nännit on niiiiin arat ja maha ihan turvoksissa.

Mistä Teffe tilasit testejä? Minäkin voisin ruveta testejä jo hamstraamaan, yksi apteekin oma kotona jo onkin...

Kylläpä Pokermaman tilanne kääntyi juuri oikeaan suuntaan! Ihanaa! :hug:
 
vaahtokarkkiunelma Perjaatteessahan sanotaan, että oireet alkaa kun alkio on kiinnittynyt, eli noin 7 vrk:n kuluttua ovulaatiosta. Mutta on paljon tapauksia, jotka ovat oireilleet ihan oviksesta asti ja ovatkin sitten raskaana :) Sitä hcg hormonia alkaa pikkuhiljaa kehittymään heti hedelmöittymisen jälkeen, joten miksipä herkimmät ei voisi siitä jo oirehtia :)

Tänne on ilmaantunut uusi oire :D nenä vuotaa verta, jota se on tehnyt ainoastaan esikoisen raskausaikana ! Ja väsy on ihan kaamea :ashamed:
 
No tottahan tuo on, että raskaushormoonia alkaa heti muodostua, ja eteenkin varmasti kaikki, kenellä on vilkas mielikuvitus ja suuri halu olla raskaana, saavat ainakin kehiteltyä ja kuviteltua jo oireita :LOL: Saas nähdä miten tässä käy!

Kuulostaa KS09 aika vahvalta oireelta! Mitkäs sulla on nyt kierronpäivät?
 
Ei ne ole vasta kun kp13, mutta mulla on jonkinlainen epäilys, että ovis oli jo kp 6 tai 7. Oli sillon niin pianetta ja vihlontaa, että mitä muutakaan se vois olla? JA sit taas aikasta ovista tukis myös se, että viime kierrossa (joka lääkkeillä lyhempi) ei todennäköisesti kerinnyt ovista tulla, eli viime kierron ovis olis siirtynyt tän kierron alkuun...

Tai sitten mä vaan kuvittelen :D Tosin nenäverenvuotoa on hankala kuvitella :LOL:
 
Jep, noi kiistattomat oireet on kyllä parhaita, kun ei nenäverenvuotoa voi kuvitella, sen sijaan ällötyksen ja pahoinvoinnin helpostikin!
Mun tää nännien arkuus on kanssa sitä luokkaa kivuliasta, etten mä voi sitä kuvitella, vilunväristykset voi jontua mistä vaan ja huonon olon saa jo vaikka sillä että on niska jumissa. Peilikin on aika armoton tän mahan turvotuksen kanssa, vaikka se nyt voi johtua vaikka syömisistäkin. Muistan vaan esikoisen ajoilta, että mulla rupesi heti maha pingottamaan ja vaikka varsinaista mahaa ei vielä tosiaan voinut ollaniin kaikki housut ahdisti...
Kovasti peukkuja meille ja muille! +++++++++++++++ :whistle:
 
Hei kaikki,

Mulla on aikalailla samanlainen tilanne kuin vaahtokarkkiunelmalla. Yk 1 ja kp 31 menossa. Pillerit jätin pois joulukuun lopulla ja sen jälkeen tuli tyhjennysvuoto. Kierron pituudesta ei siis tarkkaa kuvaa vielä. :) Oviksen olin aistivinani vihlaisujen ja limojen perusteella muutaman päivän virhemarginaalilla. Hyvin pian oletetun oviksen jäleen alavatsa turposi isoksi josta seurasi perässä sitten polttelua, vihlontaa, närästystä, pientä väsymystä, iltaisin levottomuutta, elohiiriä, nippailua, kovastikin lisääntynyttä valkovuotoa, silmien kirvelyä jne. Vatsa on siis edelleen turvoksissa mutta muut oireet ovat helittäneet tai tulevat vain aika ajoin. Kp 31 siis tänään ja pms-oireista (pillerien kanssa ei suurempia tuntemuksia - hieman vatsa kipeä) ei ole juuri tietoakaan. Eilen illalla testattu nega. Heh, ei siis hajuakaan missä mennään :LOL: Luultavasti kroppa vain sekoilee.

Noh, jalat maassa niin ei tule suuria pettymyksiä. Yk 1 vasta menossa.. Silti pää pyrkii pilviin. :) En aio testata ennen kuin loppuviikosta jos ei tapahdu jotain sellaista mikä kertoo tilanteen jo ilman mitään testejä (= täti). :)

Tsemppiä kaikille, jotka odottelevat piinallisesti tietoa ja myös niille, joille täti on jo ilmestynyt käymään. :headwall:
 
Juu, taas tuli todistettua, ettei noihin predictoreihin todellakaan kannata luottaa :) Samanlainen toiselta puolelta vähän vahvempi viiva tuli kun viimekskin :headwall: No mut tällä kertaa tiedän, etten innostu :D
Ovistetsi tosin oli eilistä vahvempi... Että tokkohan sitten ovis olis kuitenkin vasta tulossa. Voi P kun ne herkät testit ei tule vielä pitkään aikaan :D :kieh:
 
No onpas kyllä KS09 outoa, että sekä r-testi, että ovistesti antaa viivoja! Sun pitää nyt luottaa todennäköisyyksiin, kun noi testithän on joku 99,9 prossan varmuudella, että jos sä oot jo väärän saanu, ni ei ole todennäköistä, että taas näyttää väärin... ;)
Mä en kyllä vielä viikkoon kajoa siihen jemmassa olevaan testiini... Muistan kyllä että esikoisen plussa näkyi jo aikaisemmin kuin oikeastaan piti ja oli myöskin apteekin oma... :p
 
vaahtokarkkiunelma tosta samasta erästä eräs palstatuttu oli saanut myös ihan selvän plussan, vaikk se ei oikea sellainen voinut edes olla... Eli siis en kyllä usko yhtään tuohonkaan! Ja ohjeissa kehtaa vielä lukea, että jos siihen tulee testiajalla viiva, se on plussa :headwall: Ja nyt on jo komle todistusta, ettei se nyt ihan niin ole...

Mulle taitaa tulla ne kaikki 0,1% vialliset testit :LOL:
 
Nii, en tiedä sitä sitten... Ärsyttää vaan, kun maksoin tarkotuksella enemmän testistä "joka on luotettava", kun oon niin paljon saanut viivan paikkoja ja selviäkin sellasia, niin sitten tää mun "luotettava" testi antaakin ihan vääriä ja selviä plussia :headwall: No tiedän, että tuosta testistä pysyn kyllä kaukana tästä lähin!
 
Johkuli, kuinka pitkä sun kierto normaalisti on? alkaa noi kp:t olla sulla jo aika isot...plussauutisia odotellessa!

On kyllä KS09 tosi kurjaa, kun tosiaan itsekin ajattelee että ne kalliimmat olis jotenkin parempia ja testeihin kun testeihin saa kyllä uppoamaan muutenkin niin paljon rahaa. Mutta ei kuitenkaan mennä asioiden edelle, sillä eihän me vielä voida tietää onko toi oikeesti viallinen plussa..?! Mistä olet herkkiä testejä tilannut?

Mulle tuli yhtäkkiä äsken sellainen olo, jota en mitenkään osaa selittää, tunne kurkussa, nenässä, kasvoilla, vain sellainen tunne. Ei mikään siis voimakas että sattuis tai kipristelis tms, vaan sellainen niinkuin aaltomainen tunne, joka on kovin tuttu esikoisen odotusajoilta. Sitä ei ollut silloin kun mulla oli se keskenmeno/tuulimuna. Joten nyt alkaa tottavie jännittää paljon! Toki tämä voi olla ihan jotain sellaista kun tulee kun on hormoonit ja ovulaatiot kunnossa ja jotenkin tulla noitten clomien ansiosta, kun enhän mä muuten tiedä millaista on kun hormoonit toimii "oikein" Tuo tuulimuna-keskenmeno kun oli luomuna hankittu... Kääk! Tulee kyllä pitkä reilun viikon odotus, että tämä homma ratkeaa suuntaan tai toiseen...
Sitä odotellessa mä käyn täällä häiriköimässä! :D
 
KS09 mulla on predictorista pelkkää huonoa sanottavaa. Sain monessa kierrossa niiden avulla ihan selvän plussan, melkein kontrolliviivan värin vahvuisen,en vaan ollut raskaana. Muut testit olivat puhtaita negoja. Musta tuntuu,että siihen tulee usein se punainen viiva. Hitto,tuo aiheuttaa vaan turhaa stressiä. Tässä kierrossa en edes yrittänyt testata predictorilla, ja sain kuin sainkin niitä oikeita plussia muilla testeillä. Suosittelen ostamaan citymarketista niitä halvimpia liuskatestejä, sain niillä ihan selkeät tulokset,ja tarkistutin ne sitten cb:n digillä.

Toivottavasti se sun viiva olis aito plussa,eikä sulla olisi yhtä huonoa tuuria predictorin kanssa kuin mulla! :hug: :flower:
 
Tilasin raskauskeiju.fi:stä. Muuten tulisivatkin nopeesti, mutta kortit ei toiminut ja jouduin maksamaan verkkopankin kautta eripankista, joten vie aikaa ennen kuin maksu kirjautuu heille... Ja kun mä en kehtaa enää lähteä tosta lähiapteekista ostamaan niitä herkkiä testejä, kun oon käynyt niin monen monta kertaa :D Sitten vielä pieni paikka niin varmasti jo muistavat...
Toivotaan vaahtokarkkiunelma että sulla noi oireet suuntais siihen plussaan :)
 
pokermama Ei mulla tuosta viivasta kovin odotuksia ole. Se on jälkimmäinen testi kahden paketista, ja siihen edelliseen sain ihan samanmoisen viivan, vaikken raskaana ollutkaan. Tuli vaan halu testata, joten tuollasen romutestin uskalsi hyvin käyttää, kun tiesi, ettei mikään testi vielä mitään näytä :D
Mutta miten ne kehtaa apteekissa edes myydä tuollasia???
 
Vaahtokarkkiunelma: Lopetin tosiaan pillerit joulukuun lopulla ja tyhjennysvuoto tuli ihan normaalisti 3 päivänä lopettamisesta. Pillerien kanssa kierto on aina ollut tuo sama. Olen syönyt pillereitä n. 4 vuotta, joten en muista tarkkaan mikä kiertoni oli silloin mutta kroppa on aina toiminut hyvin tasaisesti eli ei mengakiertoja yms. Toivotaan että myös nyt olisi niin ja olisin yksi niistä onnellisista joilla kroppa palaa normaaliksi heti pillerien jälkeen. Lapsi oli myös enemmän kuin tervetullut :) *toivotaan toivotaan*
 
Vaahtokarkkiunelma tilasin kotitesti.fi:stä niitä Sofi-liuskatestejä ja yhden cb:n digin. En oo noita aiemmin käyttäny, mut kokeilen. Ne oli poistunu valikoimasta mitä viimeksi tilasin, tosin en ole varma onks ne tuolta tilattu ku en muista. B)

Täällä nippailee välillä oikeelta ja välillä vasemmalta eli täti varmaan tulossa. Niin ja toi mun "flunssakin" kesti kaikki kolme päivää...ihmeellistä...


KS09 Mä niin hajoilisin tossa tilanteessa...turhia toiveita tulee turhista plussista. Toivottavasti saat nyt sen oikean plussan!
 
Teffe No kyllä tää kieltämättä syö miestä, mutta tosta edellisestä väärästä plussasta ja vääristä toiveista on sen verta vähän aikaa, että tiesin mitä odottaa tuolla testillä... Tosin se edellinen plussa otti lujille, kun ei ole montaa kuukautta, kun sain samanlaisia ja ne oli ihan oikeita alkaneita ja keskenmenneitä tai kemiallisia raskauksia :ashamed: Huoh, jokainen testi joga on nega, pudottaa maahan, mutta jokainen testi, joka antaa haamun, pudottaa vielä korkeammalta, ainakin mun tapauksessa :headwall:

barbie Esimerkiksi kemiallinen raskaus, eli munasolu joka on hedelmöittynyt, mutta ei kiinnittynyt saattaa mm. pidentää vuota, aloittaa sen ajoissa tai muutaman päivän myöhässä. Mutta kai noissa voi olla ihan yksittäisiä heittoja muutenkin... Ehkä kai :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Barbie:
Moro!

Tämä ei ehkä liity aiheeseen, mutta onko kenelläkään tieto miksi menkat kestää normaalia pidempään?
Yleensä menkat n.3 päivää ja viimeksi n.6-7... ? What? :eek: Mistäköhän voi johtua?
Mun menkat on aina kestäny 7-10 päivää.

Täällä puhaltaa epäilyksen tuulet... :(
Kirjotin odotuspuolelle syyskuisiin jos jotakuta hirveesti kiinnostaa.

Mutta sen tulin tänne vaan kertomaan, että en jaksa päivittää!
Joku muu voi jos haluaa, jos ei niin teen sen joku muu päivä...
 
Mikä Laraa epäillyttää? :(

Mulla aina kestänyt menkat sen pari päivää ja nyt poikkeuksellisesti viikon.
Ne oli myöhässäkin muistaakseni viikon.
Onkohan mulla joku ongelma? Tai sitten unohdan koko jutun... :)

Nyt on ovis käsillä kp 12/30 ja yritys taas päällä ja tällä kertaa joka päivä. B)
 
Johkuli82: mun tilanne/oireet just samat, paitsi että kp29 menossa ja olen testannut (negaa)... Oireiden perusteella en kuitenkaa ole menettänyt vielä ihan kaikkea toivoa :)
Oireet on kyllä sitä luokkaa, että toivon tädin vierailua piakkoin, että tästä piinasta pääsee!
ajatukset siis jo osittain yk2:ssa
 

Yhteistyössä