Kevään Kuumeilijat 2010

Ei mullakaan tunnu miltään, menkkakipuja tai muitakaan.. Ihan hiljaista on.. Mulla dpo 10 menossa.. Eilen tein ystävän kehotuksesta ovistestin, jos se näyttäis jo jotain, mutta se oli nega.. Petyinpä entistä enenmpi.. :'( Mut eihän se vielä mitään sano.. On erittäin henkisesti rankkaa touhua tämä!! Mä en oo ees yrittäny kuulostella mitää oireita, ettei mun keho alkais kehittää niitä vaan sen takia kun kuume niin kova, mut kun ei oo tunnu missää mikkää nii.. En tiiä, mut on vaan suuri tunne siitä, että ens viikolla täti kurvaa kylään.. :(

Plussatuulia puhallellen teille muille! :whistle: :heart: :flower:
 
Kopsaan toisesta ketjusta suoraan, laiskottaa :ashamed: :

Ei tule kyllä meille tärppiä tästä kierrosta :( Ei tullut sitten pupuiltua eilenkään.. Tänään voisi, kun ei mulla oikestaan ole mitään hajua koska se ovis mulla on tai onko jo ollut. Ukko vaan tänään vähän valitti, että sillä menee into, kun on "pakko" pupuilla. Selitin kyllä sitten, että miksi se ajoitus on niin tärkeää ja kyllähän tuo ymmärsi.. Sanoi sitten vaan, että tuleehan niitä kiertoja. Tuleehan niitä joo, mutta kun ei malttaisi odottaa. :ashmed:

Plussatuulia ja pahoittelut tädin kylään saaneille. Tänään mua kyllä taas masentaa tää homma En saa varmaan IKINÄ omaa kääröä :( :'(
 
No täällä pärähti yk3 käyntiin, eilen siis alkoi vuoto, vaikka en odottanu sitä ihan vielä kun edellinen kierto oli 39 päivää ja nyt siis tyssähti jo 25:teen.

Nyt siis yk3 kp2/25-39, että näin meillä B)
 
Shih > Eihän sinun tarvitse miehelle puhua mitään ovuloinnistasi varsinkaan, jos et itsekään ajankohtaa tiedä. Koita vaan viritellä sopiva tunnelma peittojen heiluttelulle ja mies on vain mielissään. ;) Suorituspaineita tulee helposti, mutta liika yrittäminen tuskin on hyvästä. Koita ottaa rennosti ja antaa tunteiden viedä. :) Plussausonnea!

Mulla on todella huono olo, mutta ei vaikuta vatsataudilta. Perjantaisessa kyläilypäikassamme oli tauti saapunut eilen, mutta toivottavasti säästymme itse sairastamiselta. Metuista tämä taitaa johtua ja kohta täytyy taas jotain koittaa syödä lääkkeen kanssa. Toivottavasti uni auttaa.

Mä olen syönyt nyt hyvän aikaa (useamman viikon) magnesiumia, mutta elohiiret kiusaavat vieläkin. Milloinkahan niitten voi odottaa häviävän?

Onko Mammaksin herkät puikot / liuskat hyviä testejä? Entä ovulaatiotestit raskauden testaamiseen? Ovista en meinaa tikuttaa etsimismielessä, mutta varmistuksena ehkä. Enemmän kuitenkin ajatteln ovisliuskoja varata raskauden testailuun alkuvaiheessa, jotta raskaustestejä säästyisi. Onko ne herkät luotettavia vai onko parempi valita normaaliherkkyyksinen? Nettikauppaa en ole ajatellut nyt vaihtaa. Kp7/32-34 eli mikään kiire testien tilaamisella ei vielä ole. Pari entistäkin on jäljellä. Yk5 nyt sitten on aluillaan ja toiveet korkealla.
 
macy gray Olet oikeassa! Ja teinkin itselleni lupauksen, että ensi kierrossa en puhu mitään oviksista tai muista, vaan virittelen miehen mielentilan pupuiluun oikealla hetkellä :D Jos siis onnistun oviksen ajankohdan tikuttamaan.
Toivotaan ettet saa vatsatautia! Se on inhottavin tauti :$ Mulla oli noro Tammikuussa.
 
Mulla taas on hyvinkin sekavat tuntemukset täällä!! Tein aamupissasta tänään ovistestin taas, niin nyt siihen tuli kaks viivaa!! Et voisiko se merkata sitä, että ois tärpänny.. Mulla dpo 12 nyt, ja kp 27... Kun mun ystävä, joka viime viikolla sitten ihan r-testillä plussasi, teki ensin o-testillä plussan ja sitten vasta uskaltautui tekee r-testillä. Ja hän sitten kehotti muakin tekee näin.. ja tulos yllätti minut todella!! Se toinen viiva ei ole yhtä kirkas kuin kontrolliviiva, mutta selkeä viiva se on, eikä viivanpaikka.. Ja sen näkee myös kauempaa katsottaessa, eikä tarvii tihrustaa.. Pitäiskö mun sitten käydä ostamassa r-testi ja testata huomenaamuna kuin likan käy? Uskallanko.... :eek: Anteeksi kun vain omaa napaa nyt..
 
EN enää tiedä, itkenkö vai nauranko. Mulla siis tilanne se, että odottelen menkkoja. Vuodin useamman päivän siihen asti, kunnes menkkojen olisi lääkeiden jälkeen pitänyt alkaa, sitten vuoto loppui. lämmöt ovat edelleen koholla ja testit antaa roskishaamuja (eilen clearblue parin tunnin päästä, tänään apteekin oma muutaman minuutin päästä ) Yhden hyvin haalean haamus sain loppuviikosta erittäin herkällä testillä.
Eli siis, onko nää roskishaamut nyt uutta nousevaa plussaa, vai onko ne rippeitä kemiallisesta raskaudesta? Ja tätä kun ei voi tietää :(
 
jenspa nyt vaan testaan =)

KSO9 taitaa asia selvitä vasta kun jos teet parin päivän päästä uuden testit et näyttääkö paremmin vai ei enään ollenkaa. Ja jos ei näytä niin ei auta ku arvailu et onko jotaki alkanut mut tyssännyt. Mutta muistaa et roskis haamu on se roskis haamu johon ei voi luottaatäysin :ashamed: Mutta jos viime viikolla olit kunnon plussanki saanu ajallaan, ut tosi haaleen niin luulis et jotaki on alkanu.
Paljon onnea nyt tuleviin päiviin, eikös sinullaki niitä yk ole aikalai.... =) :ashamed:
 
KS09 > :hug: Toivottavasti siellä on kyytiläinen, joka vaan ujostelee testissä näyttäytymistä.

Mulla on todella vetämätön olo, väsyttää, päätä särkee, rinnat tuntuu kummallisilta ja lämmöt onvat EDELLEEN korkealla. Pidin taukoa aamulämpöjen mittaamisesta, kun ne olivat niin samoissa lukemissa päivälämpöjen kanssa. Tänään mittasin aamulla jamittarin lukema kohosi 37 asteeseen eli päivälämmön tipahdus oli joku väliaikainen juttu. Kipeäksi en itseäni tunne. Muniksia nipistelee ja kohdunkin alueella kipuilee, joten olisiko sitten uusi ovis jo tapahtunut (sekoittunut se kipukohtaus menkkakipuihin luultavasti) tai sitten tämä on samaa oireilua. Oletan kierron kuitenkin vaihtuneen ja oviksen olevan vasta tulossa. Kaipa tälle oireilullekin joku selitys löytyy ajallaan.
 
Joo, ei se auta kun nyt odotella... Mä olen ihan väsy! Eilen nukuin 2,5h päikkärit, nyt tunnin (poika antoi nukkua) ja yleensä en nuku päikkäreitä, kun en saa unta sitten millään |O Tosin tässä on sellanen hulivili viikkokin takana, etten yhtään ihmettelisi jos johtuisi siitä... Vielä kun jaksiaisi illan painaa töissä, voisin painua suoraan nukkumaan :)
 
jenspa Anna mennä, testaa vaan!!

ON: Jeij!! Mulla onkin ovis ehkä vasta tänään. :D Muniksia nipistelee ja aamulla tuli vessapaperiin pyyhkiessä melko paljon kirkasta limaa. Tänään siis peitto heilumaan.. :)
 
KS09 :hug: Toivotaan todella parasta sinulle! :heart:

Kävin ostaa clearbluen testin, joka näyttää viikotkin. Samaan hintaan sain toisen testin mutta ilman viikkonäyttöö! =) Nyt vaan ootan aamuun, että saan tehtyä sen aamupissasta.. Jännittävää... Kiitos kannustuksesta ja tuesta! :)

Shih No niiin, peitto vaan heilumaan urakalla. ;)

Tinker Bell :heart:
 
Kiitos hilppa86 ja :hug: sulle! Älä vielä luovu kuitenkaa toivosta, jos ei vielä täti oo kurvannu kylään.. Voihan kivut johtua myös raskaudesta.. Pidän peukkuja! bd

Tulen huomenna ilmoittelee tuloksesta.... Wish me luck. :p
 
Kiitos paljon teille kaikille! :) Olo on edelleen tosi sekava, ei jotenki osaa uskoa tätä...
Toivotaan, että pikkuinen kirppumme pitää kynsin ja hampain kiinni ja kaikki sujuuu hyvin loppuun asti! :heart:
Oireita ei ollut mitään, ennen kuin eilen; alkoi flunssa, tukkoisuus, vatsa sekaisin, nippailua, jatkuva pissalla käynti, ja suunnattoman suuri ruokahalu! :p Teen vielä huomen aamulla toisen testin, josko sitä sitten alkais ymmärtämään, että tämä on totista totta.. Yöllä näin unta plussauksesta, ja aamulla piti nipistää itteensä, että onko tää unta vai totta..

Plussatuulia teille! :whistle:
 
Oi!!!Onnea Tinker Bell ja jenspa!!! :heart:

Oon tosi onnellinen plussanneiden puolesta!

Tänne kuuluu päinvastaista, pettymystä kun menkat tuli vihdoin! Eli yk2 kp1 menossa nyt. Olin siis luuloraskaana :LOL:

Toisaalta saa nyt hermot levätä hetken ennen seuraavaa yritystä B)

Ja öö...kierron pituus ois nyt sit...47päivää, huh! Liiiiian pitkä, taidan mennä lekurille clomit hakemaan.
 
Heissan, Taidanpa liittyä mukaan keskusteluun :) Onnea paljon kaikille plussanneille. Meilläkin on ilmassa älytöntä vauvakuumetta yk 10. Mutta eräs asia minua askarruttaa jos joku osaisi asiasta jotain sanoa. :)

Elikkäs aloitin terot pitkittyneiden kiertojen takia. Olen nyt syönyt sen 3kk satsin mikä minulle määrättiin. Viimeisten menkkojen jälkeen mahani on edelleen ollut todella kipeä (ihan ku menkat olisi kokoajan päällä;) samalla alaselkään sattuu ja väsymys on kova. Eli jotain raskauden oireita olisi havaittavissa mutta minulla on vasta kp17/28 (enkä edes tiedä onko kiertoni 28 enää, kun terolut kuuri on loppunut) Mutta mahakipu on ollut kierron alusta asti, Onko kellään samanlaista kokemusta? Voiko terolut aiheuttaa vuodon vaikka olisikin tullut raskaaksi? (omasta mielestäni ei) Ja entäs jos minun ovulaatio onkin tullut "väärään aikaan" eli vaikka kierron lopussa? Asiaa on hieman hankala selittää mutta toivottavasti joku ymmärtäisi :)

Plussa onnea kaikille :)
 

Yhteistyössä