Kevään Kuumeilijat 2010

TiiSTai 26.01.




macy gray~ kp56/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Ritu82~~~kp29/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

Anna-79~~ kp22/?~~~~~ yk1~~~~ 30v.~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp21/28-32~~~~~ yk8

Teffe~~~~~ kp19/26-33~~~~ yk10~~~ 27v.~~~ esikoinen

janna82~~~ kp19/?~~~~~ yk1~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp18/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88 kp16/?

luffe~~~~ kp12/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

vaahtokarkkiunelma kp12/? ~~ yk1~~ 28v.~~~ pikkukakkonen

Missah~~kp8/32~~~~~~~~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp7/30~~~~~ yk3~~~~ 28v.~~~ esikoinen

KS09~~~~ kp6/26-29~~~ yk6~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

Minnäi~~~~~~ kp4/31~~ yk3~~~~30v.

NoBlood~~ kp4/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

pokermama~~~~~~~~~~~~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen

Amf yk1

merette


TAUSTALLA:
miimii10

PLUSSANNEET:

Lara- 9.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen
Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen
heikku 21.1.~ kp27/27?~~~ yk3~~~ 24v. ~~~ pikkukakkonen
Emmabella 23.1. ~ kp29/27~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen
mama-L 26.1. ~~ 31/27-28~yk2~~ 22v.~~~ pikkukakkonen


PLUSSATUULIA PUHALLELLEN LARA-
 
ONNEA MAMA-L :heart:

Täällä Ovis todistetusti ohi...nyt sitten ootellaan pari viikkoo ja katsotaan kuinka käy! Tuskin kuitenkaan tärppää taaskaan :/ Mut yrityksen puutteesta ei voi ainakaan tässä kierrossa syyttää :D
 
Onnea mama-L
Teffe, peukkuja jännäilyyn!
Tänne ei uutta, kohtapuoleen alkaa vuotopäivät oleen takana ja päästää itseasiaan ;) Nyt hiukan laskeskelua mahdolliselle ovisajalle ja testejäkin tilasin, joten pääsee tikuttelee myös hyvät päivät ;) nyt oiskin oivallinen kuukaus saada miehelle plussa synttärilahjaksi :heart:

Lara, meillä meneillään "vasta" yk2, sitten ku päivittelen niin voi korjailla :)
 
Kaapissa lojui tollanen clearbluen digitaalinen viikkonäytöllä,ja päätin sen huvikseen testailla pois. Kp:t vasta 25-26,joten en odottanu mitään,mutta näytölle ilmestyi RASKAANA 1-2 !!!
Meni vähän pasmat sekaisin! Ensimmäinen kierto kun "ei yrittämällä yritetty",eli otettiin rennosti. Oletin oviksen olevan vasta näihin aikoihin,se on ilmeisesti ollut aikaisemmin,ja kierto olisi jotain 27-28kp:n luokkaa,mitä se Teroluteilla olikin. APUVA! En kyllä usko tohon,en sit millään,kävin hakemassa neljä testiä lisää,ja nyt vaan odottelen,et tulis pissahätä :D Jos testaa liian aikaisin,tuleeko tohon digitaaliseen "väärä plussa"?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ritu82:
Niin, sitä vielä, että ois varmaan pitäny harkita tuota nimimerkkiä hieman tarkemmin, kun sana "mama" on näköjään kova sana tässä touhussa... :D
:LOL:

pokermama: Onnea!!! :flower: :hug:
En minäkään uskois yhtä testiä, mutta voin kertoa, että ton testin herkkyys on 25, että en usko näyttävän väärin :D
 
keskiviikko 27.01.




macy gray~ kp57/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Ritu82~~~kp30/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

pokermama~~kp25-26/27-28~~ yk8~~ 21v.~~ esikoinen

Anna-79~~ kp23/?~~~~~ yk1~~~~ 30v.~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp22/28-32~~~~~ yk8

Teffe~~~~~ kp20/26-33~~~~ yk10~~~ 27v.~~~ esikoinen

janna82~~~ kp20/?~~~~~ yk1~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp19/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88 kp17/?

luffe~~~~ kp13/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

vaahtokarkkiunelma kp13/? ~~ yk1~~ 28v.~~~ pikkukakkonen

Missah~~kp9/32~~~~~~~~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp9/30~~~~~ yk3~~~~ 28v.~~~ esikoinen

KS09~~~~ kp7/26-29~~~ yk6~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

Minnäi~~~~~~ kp5/31~~ yk3~~~~30v.

NoBlood~~ kp5/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

Amf yk1

merette


TAUSTALLA:
miimii10

PLUSSANNEET:

Lara- 9.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen
Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen
heikku 21.1.~ kp27/27?~~~ yk3~~~ 24v. ~~~ pikkukakkonen
Emmabella 23.1. ~ kp29/27~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen
mama-L 26.1. ~~ 31/27-28~yk2~~ 22v.~~~ pikkukakkonen



PLUSSATUULIA PUHALLELLEN LARA-
 
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
''Hei mihin kaikki kuumeilijat kadonneet??''

Täältä ei ainakaan oo kadottu minnekkää vaan pakko myöntää ettei täällä oikein viihy kun kaikki raskautuu paitsi ite.
Mä en ole kirjoitellut, koska en ole päässyt palstailemaan. Meillä on ollut teknisiä ongelmia, mutta nyt onneksi saatiin uusi kone. Olen mä netissä käynyt asioilla, mutta kyläpaikassa ja kirjastossa en ilkeä palstailla vauvakuumeen puolella, kun en halua kaikille raskautumistoivettani jakaa. Jatkossakaan en vähään aikaan palstailemaan ilmeisesti pääse, mikäli uuden netin asennus kestää niin kauan kuin ilmoitettiin.

Kierto jatkuu edelleen eikä merkkejä tätin saapumisesta näy. Yhtenä päivänä tuossa viime viikolla tuli aika runsas määrä sitkeää paksua limaa, joka kellersi. En tiedä oliko jotenkin yhteydessä edeltäviin märkiin päiviin, mutta ainakaan ovista en edelleenkään ole tunnistanut. Miten kauan kierron voi antaa jatkua ja missä vaiheessa on syytä olla lääkäriin yhteydessä? Ensi kuussahan mulla on lääkäriaika, mutta siihen on vielä se vajaa kolme viikkoa. Aika pitkäksi menee, jos sinne asti pitää odottaa. Jospa ne menkat kuitenkin nyt alkaisi ihan itsestään ja piankin, niin päättyisi tämä hermoilu.

Onnea plussanneille ja myötätunnot pettymyksen kokeneille! :hug: Tervetuloa myös uusille! Plussatuulia! =)
 
macy gray: Mulle sanottiin, että ainakin kaks kuukautta saa odotella, ennen kun pääsee tarkastukseen... --->> sulla alkais jo olemaan!
Harmi, että et pääse kuumeilemaan, mutta jos se antaisikin tilaa uudelle alulle, kun lakkaa miettimästä, kuten tolla emmabellalla kävi ;)

Missä emmabella ja uusintatesti on?? :M

MUOKSMUOKS: Puhun nyt siis pokermama:sta, en emmabellasta :LOL:
Olenpas uuno. :ashamed:
 
Lara- > Pitäisiköhän mun jatkaa opintoja, että alkaisi tapauhtua? :LOL: Taidan kyllä mieluummin keskittyä sisustamiseen, kun viimein siihen tarjoutui tilaisuus. Mulla ihan sormia syyhyttää, kun pää on täynnä ideoita ja niitä saa kohta alkaa toteuttamaan. :D Nettiinkin tulee katkos, joten eiköhän mulla ainakin vähän aikaa riitä muuta ajateltavaa. Pitäsi vaan päästä tästä stressistä, mutta pakkaset ei houkuttele pitkille lenkeille eikä se täällä sisällä mihinkään katoa.
 
Täällä kirjoittelee 24vuotias aviovaimo. Mies on iältään 28 ja naimisiin mentiin viime heinäkuussa. Lasta ollaan nyt yritetty aktiivisesti hiukan reilu vuosi. Ilman tulosta... Nyt odotellaan aikaa lapsettomuus polille.

Asutaan ja tehdään remonttia omassa omakotitalossa ja täällä meidän kanssa asuu kaksi mini-koiraa ja kissa :).

Tällä hetkellä tilanne on tämä:
Edelliset menkat alkoi 11.11.2009, sen jälkeen ei ole näkynyt eikä kuulunut. Vähän rasittaa jo tämä epätietoisuus. Monta otitestiä takana ja kaikki aivan puhtaita negoja. Ei edes haamua ole tullut. Viikko sitten r-testi terveyskeskuksella aamupissasta mutta sekin nega... 3.2. aika neuvolaan jossa lääkäri vielä tutkii. Mutta koska olen luonteeltani haaveilija niin jos nyt olisinkin kaikista testeistä huolimatta raskaana niin menossa olisi nyt rv.9+2.
Ei pitäisi haaveilla ja leijua pilvissä, mutta minkäs sille mahtaakaan.
Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta?

Mieheltä siemenneste analyysin tehty marraskuun lopulla ja tulokset olivat melkolailla ikäviä. Siittiöistä 3% normaaleja... Mutta mitä ne on ne loput sitten? Epänormaaleja...? Miten? Nuita kysymyksiä ei ole voinut keltään kysyä... Terveyskeskuksen henkilökunnalla aina kiire ja omat läheiset eivät tiedä vastausta...

Välillä on tullut itkettyä ja mietittyä, että miten me tästäkin taas selvitään... Oman elämäni polulla on ollut vaikeuksia vaikka muille jakaa, joten olisi ollut mukava kun edes tämä asia olisi sujunut ongelmitta. Mutta kun ei, niin ei...

En ole varma onko tämä kirjoitukseni nyt oikeassa paikassa mutta parempaakaan palstaa en oikein löytänyt... Ainakaan mielestäni... Olo vaan alkaa olla aika toivoton... Saisi edes varmuuden nyt tilanteeseen, että onko raskaana vai ei...
 
En yllättyny yhtään, että tämän aamun testit olivat negatiivisia :) Olen varmaan testannu liian aikaisin,ja tuo "raskaana 1-2" on ollut vain joku hipaisu. No,pidän nyt hetken hiljaiseloa,jos malttaisin olla hetkeen testaamatta. Minut voi ottaa pois tuolta plussanneiden listalta,en halua nimeä sinne,ennenkuin olen varma asiasta :)

Plussatuulia neitoset!
 
pokermama: Millä testasit, mä tein samana päivänä, kun CB:n digitaalisen, niin kymppiherkkyisen liuskan ja se anto vaan haamun... Raskaana kuitenkin olen :heart:
Odota vaan jos haluat ja testaa sitten :)
Tulethan kertomaan sitten... ;)

enkuliini-: Kuulostaa tosi ikävältä toi tilanne! Hyvä kuitenkin, kun olette päässeet avun piiriin! Tässä pino jossa sinulle, jossa ymmärretään "paremmin"
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1549785

Toki täälläkin saa tunteita purkailla, mutta tuolla paljon ihmisiä samassa tilanteessa :)
 
Hirmusti onnea kaikille plussanneille :flower:

Täällä ei mitään uutta, yk1 edelleen menossa ja kierrosta ei mitään hajua, koska tätiä ei juuri näkynyt kapselin aikana.

Täälläkään en oo juuri ehtiny käydä, joka päivä vaan pikaisesti lukenut uudet viestit, keittiö remontin kanssa oon vaan tuskaillu :D

Toivotaan että kaikki täällä plussanneet tartuttaa plussia meihin ei plussanneisiin :LOL:
 

Yhteistyössä