Kevään Kuumeilijat 2010

Minäkiin ootan innolla vastauksia tohon Barbien kysymyksiin. Tiano tiedän miten kokeillaan, mutta siinä se. Negahan sieltä parahti eli alas tiputtiin taas. Eikä mitään oireita oo edes palaanu vaikka parempi niin jotta ei sitten haaveile turhaan. Tuntuu vaan se helmikuu niin kaukaselle haaveelle ja sillonkin vasta saan lähetteet tutkimuksiin ja vielä helmikuun vika viikko. Plaah.
 
Täällä yksi kuumeilija lisää,jos huolitte mut mukaan.Olen ollu enimmäkseen tossa pikkukakkosta haaveilevien pinossa,mutta siellä tuntuu toisinaan olevan kovin hiljaista :/ joten josko täällä sitten nimensä mukasesti olis hiukka aktiivisempaa menoa..??

Seurannut oon tätä ketjua jonkun aikaa,onnittelut vaan kaikille ketkä ovat plussanneet ja tarrasukkia masuihin mukaan :heart: :flower:
Itsestäni siis vielä nää perussetit eli kp 24/27/? ja yk 3.Ikää mulla on 24 vuotta ja esikoinen täyttää ylihuomenna 9kk.

luffe kyselit kohdunnapukasta..se on siis emättimessä,eli kun työnnät sormet sisään niin siellä sen pitäisi tuntua,siis siellä takana,joillakin hieman viistossakin.Riippuu aika paljon missä vaiheessa kiertoa kokeilet,sillä napukka vaihtaa asentoa esimerkiksi kuukautisten ollessa lähellä,taikka kun ovulaatio on käsillä.Jotkut väittävät että kohdunnapukasta ei ole oikeastaan mitään apua esim.siinä jos nainen haluaa määrittää olisiko raskautunut tai että onko ovulaatio käsillä,toiset taas tarkkailevat kn:ää päivittäin ja samaan kellonaikaan ja näin oma keho tulee tutuksi ja jotkut onnekkaat tosiaan pystyvät siitä päättelemäänkin jotain.Itsekin olen kyseistä hommaa harrastanut ja oon kyllä (puhun vain omasta puolestani nyt) --saanut karvaasti pettyä,varsinkin viime kuussa.Kn oli todella ylhäällä ja kova oletettujen menkkojen alkamispäivänä,ja viimein kun menkat sitten alkoivat,niin ilmeisesti samoilla hetkillä (vasta!) kn laskeutui..joten jos jotain haluisin ennakkoon tietää,ei se todellakaan mulla ole mahdollista..Mutta näin vaan siis todellakin mulla.
 
Jes, mä olen vielä elossa :LOL:
Kapselin poistoon meni 10 min, ja ainoastaan puudutuspiikin laitto sattui, lääkäri sai kaivettua tikut todella nätisti pois :)

Eli nyt alkaa yk 1 ja kp on 12/?, en tiedä kierron pituutta kun pikkasen sekasin noi ollu.

Nyt meinaan alottaa todella kovan pupuilu kauden :D
 
janna82 joo,ei se poisto ole ollenkaan kamalaa..Mua sillon joskus kun mulla oli kapseli(mulla vaan yksi) niin kammotti se tunne sen jälkeen kun se oli laitettu!Mulla oli jotenkin,heh,sellanen ulkoavaruus-olio olo ja se inhotti siinä kädessä,jotenkin kuin oma käsi ei ois ollu enää normaali. :LOL: Mutta onnea siis ja toivotaan että tärppää pikaisesti!!
 
Pitkästä aikaa kirjottelen taas kun on ollu tylsä kierto eikä oikein mitään päivitettävää :) LARA!!!HURJASTI ONNNNNNEAAA!!!!Tulihan se plussa pitkän piinailun ja haamuilun jälkeen!ihanaa!ymmärrän et sua huolettaa et oot sotaleskenä sielä,mutta tuli mieleen,että eikö miehes pääsis lomalle synnytyksen koittaessa?pääseehän hautajaisiin ja ristiäisiinkin,niin luulis että oman lapsen syntymään pääsee mukaan,kannattaa kysyä <3 Muitakin plussanneita oli,PALJON ONNEA KAIKILLE!olette tosi onnekkaita,saatte kantaa uutta elämää sisällänne,voih!! Omaa napaa..kp 25/27 ja vertailen oireita ekaan raskauteen ja nää on kyl ihan päinvastaiset jotenkin. Jotenki sellanen olo et ei ole tärpänny,mutta siltihän sitä toivoo :/ rinnat ei ole kipeät,ei ihmeellisiä vihlontoja tai nippailuja,lieviä vaan. Mua ummettaa,ei väsytä,selkä on kipeä. Pari kummallista oiretta on mitä ei todellakaan ollu ekassa raskaudessa mutta tiiän että saattaa raskausoireita olla; torstaista asti on ollu metallin makua suussa,tai metallimaista,ja se kumpuaa tuolta jostain syvältä :S . Toinen on päivittäinen närästys ja mua ei oikeesti närästä koskaan!?esikoisestakin närästys alko vasta viimeisillä viikoilla. En nyt sit tiiä onko noi oikeesti oireita vai onko mulla vaan joku vatsahappo-ongelma nyt ilmenny. Viikkoon ei ole ruoka oikein maistunu,että ei voi syömisestäkään johtua. Juu ja alapää on rutikuiva,yleensä lorisee ennen menkkoja :D Huoh. Muutaman päivän ku jaksais varttua vielä! Plussapuhureita meille kaikille!!!
 
Heikku, Ihana kun selitit ton kn:n mä en osannut muotilla sanoja ja lauseita :LOL:

Tänään en testannut (hyvä minä ). Mutta illalla nukkumaan käydessä huomsin, kun alamahaa paino aika paljonkin just kohdun seudulta... Saman huomasin vielä tänä aamunakin.
Tänään olikin sitten täs kierron viimenen tero- Nyt vähintään kaks päivää piinailua alkaako se vuoto vai ei... Jos alkaa, toivottavasti alkaa sitten heti kahen päivän päästä, niinkuin viimeks lääkekuurin loputtua...
 
TiiSTaI 19.01.




macy gray~ kp49/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp38/30~~~~~ yk2~~~~ 28v.~~~ esikoinen

Emmabella~ kp25/27~~~~~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen

KS09~~~~ kp24/26-29~~~ yk5~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

NoBlood~~ kp24/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

heikku~~~ kp24/27?~~~ yk3~~~24v. ~~~ pikkukakkonen

Ritu82~~~kp22/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp14/28-32~~~~~ yk8

Teffe~~~ kp12/26-33~~~~ yk9?~~~ 27v.~~~ esikoinen

janna82~~~ kp12/?~~~~ yk1~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp11/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88 kp9/?

luffe~~~~ kp5/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

Missah~~kp1/32~~~~~~~~~~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

pokermama~~~~~~~~~~~~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen

Amf yk1

merette


TAUSTALLA:
miimii10

PLUSSANNEET:

Lara- 9.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen

Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen


PLUSSATUULIA PUHALLELLEN LARA-
 
Tevetula heikku!!! :flower:
Tarkoitus olis pitää pino aktiivisena kyllä :D

KS09 Nyt kuulostaa jännältä?? Voi mua jännittää sun puolesta!
Mitäs kaikkia oireita sulla nyt on, pistä listaa niin voin kertoa mitä mulla niistä oli! ;)

Hyvä Missah, nyt tiedät kierron pituuden, voisit vaikka tikuttaa/ bongata oviksen tässä kierrossa?

Barbie ja muut loppukiertolaiset, nyt kertomaan kuulumisia!

Kohdunnupukasta sen verran, että on hyvä tiedostaa missä se menee, mutta esim. neuvolassa sanottiin, että kn kohta ja kovuus on yksilöllistä ja ei kerro raskautumisesta mitään... Myös totesivat että sitä ei saa sörkkiä! Omani on kyllä edelleen takana ja aika kiinteä... :whistle:

Plussarikasta viikkoa kaikille ;)
 
No tässä teille listaa tälle päivälle :LOL:

* syönnin jälkeen kamala ällötysöllötys, ei pysty syömään kuin ihan pikkasia annoksia kerralla
* nuha
* kurkkukipu
* paine alavatsalla
* naama ja selkä kukkii :/
* väsyttää
* rinnat aristaa vaihtelevasti
* lämmöt päälle 37
* valkkari on aika löysää ja vetistä

Jokohan siinä oli kaikki :D Mä kyllä veikkaa, että suurinosa menee tuohon flunssan piikkiin, sillä pojalla oli eilen ja toissapäivänä 38 kuumetta, joten nyt se mokoma on varmasti hypännyt minuun...
Ainoa outo tässä on se, että yleensä kun kipeenä olen, mun tekee mieli syödä ihan kaikkea ja ihan kauheesti...
Ja juu, kyllähän noi tossa listassa näyttää hyväältä, oireet meinaan :D Mutta kyllähän niitä oireita aina ilmaantuu, vaikkei raskaana oliskaan :ashamed: Eli plussaan en usko!
 
Lisäys. Syy, miks en usko plussaan on se, etten mä ole saanut sitä tikkuun bongattua.. Ja jos olis raskaus oireita, ovis olis pitänyt olla joskus ennen kp 15 ja sitä ennen sain vain tooosi haaleita viivoja testeihin..
 
Heipähei! Mä jo tuolla muuaallakin keskusteluissa olen käynyt "terrorisoimassa" ja nyt päätin tulla kurkkaamaan millaistas täällä on meininki. Kuulostaa hyvälle, tämä aktiivisuus, sillä kun minä jostain höyrähdän niin sitten täysillä...Ja nyt kun vihdoin taas kaikki tuntuu loksahtavan kohdalleen ja voidaan taas oikeasti alkaa yrittää ja saa ajatukset päästää valloilleen kaikesta vauvaan liittyvästä. Pari vuotta alkaa olla jo yritystä takana, ja niin siis pikkukakkosta toivotaan (esikoinen 3v.). 12/2008 mulla oli keskenmeno ja sen jälkeen lääkärikierros ja niiden jonottelut, sitten liikaa kaikkea murehtivana ihmisenä olin varuillani sikainfluenssan kanssa ja päätettiin pitää väliä yrityksessä, koska meillä ei niin kiire ole ja onpa puolet vähemmän stressiä odotusaikana sitten.Nyt on piikki saatu. Nyt sitten tällä erää yk1 ja clomit apuna, koska en muuten ovuloi ollenkaan. Clomeista mulla on odotukset korkealla sillä esikoinen sai alkunsa aikoinaan kolmannesta clomikierrosta.

Se on jännä, miten tossa jo vuoden on pitänyt kaiken vauvoihin liittyvän taka-alalla eikä ole ollut edes sitä kuumetta, koska en ole antanut itseni ajatella lapsen hankkimista. Keskenmeno oli niin rankka muutenkin henkisesti. Nyt sitten kun antoi itselleen luvan unelmoida, niin jo selaillaan kaikenmaailman nettisivut ja suunnitellaan vauvan huonetta ja vaikka mitä... mistään muusta en nyt mieluummin puhuisi!Tämä on tätä alkuvaiheen intoa...jotenkin tiedän että täältä tiputaan taas lujaa kun se nega tipahtaa, mutta nyt silti toivotaan ja halutaan täysillä!

Ikää minulla on 28 vuotta ja kp on 6, vasta, eihän tässä millään malttaisi odottaa ovikseen ja kierron loppuun!!

Täällä oli ihan tuoreita plussia, onnea! =) ja KS09:llä oli loistavaoloiset oireet...eli paljon peukkuja ja uutisia odotellessa. Itse olen ainakin tosi haka kehittämään päässäni kaikenmaailman oireita, mutta sulla ainakin tuo lämpöjen pysyminen ylhäällä kuulostaa varmalta mitä ei voi kuvitella, ellei sit ole tosiaan flussasta, mutta toivotaan parasta!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
No tässä teille listaa tälle päivälle :LOL:

* syönnin jälkeen kamala ällötysöllötys, ei pysty syömään kuin ihan pikkasia annoksia kerralla
* nuha
* kurkkukipu
* paine alavatsalla
* naama ja selkä kukkii :/
* väsyttää
* rinnat aristaa vaihtelevasti
* lämmöt päälle 37
* valkkari on aika löysää ja vetistä

Jokohan siinä oli kaikki :D Mä kyllä veikkaa, että suurinosa menee tuohon flunssan piikkiin, sillä pojalla oli eilen ja toissapäivänä 38 kuumetta, joten nyt se mokoma on varmasti hypännyt minuun...
Ainoa outo tässä on se, että yleensä kun kipeenä olen, mun tekee mieli syödä ihan kaikkea ja ihan kauheesti...
Ja juu, kyllähän noi tossa listassa näyttää hyväältä, oireet meinaan :D Mutta kyllähän niitä oireita aina ilmaantuu, vaikkei raskaana oliskaan :ashamed: Eli plussaan en usko!
Ooorat. Nenän tukkosuutta ollu mullakin, väsy oloa, rinnat aristaa vähän... Lämpöä mulla ennen plussaa 36.7 ja mulle korkea (norm. 35+..) Valkkari paksua ja sitä on paljon :LOL: Ihan hyviä oireita siis. ;)


Mulla vahvin oire oli kyllä vaan tunne raskaudesta... (jonka voi myös kuvitella :D )
Tohon lisäks mulla on turvotus, närästyks ja ummetus.
Pahaa oloa yllättävän vähän :)
Hajut kyllä välillä ällöttäny, niinkun kaverilta saatujen housujen "pesuaineinen" haju :D


Tervetuloa vaahtokarkkiunelma! Yleensä iltaa kohti täällä keskustelu kihtyy ;)

Plussapuhureita!!!
 
Nega testi. En malttanut odottaa aamuun!
Olisi kyllä varmaan jotain haamua näkynyt jos raskaana olisin. :headwall: :headwall:
Alkais nyt sitten edes menkat äkkiä että pääsee yrittämään uudelleen.
Tuskin se testi tosta enää plussaksi muuttuu... :'(
 
barbie Elähän nyt vielä luovuta... Jos ovis onkin ollut vaikka myöhemmin, ja näin illasta se hormoonipitoisuus on paaaljon pienempi kuin aamusta. Vai ootko ollut vähintään 3-4 tuntia syömättä, juomatta ja käymättä vessassa?
Ja vaikka olisitkin, voi se ovis siltikin olla tapahtunut myöhemmin, joka takia ei vielä mahdollista raskautta näytä :)

Enhän mä malttanut tai osannut olla testaamatta :headwall: No, onneks noi ovistestit ei muuta kun sekota päätä lisää :LOL: Ja vielä kaiken lisäks, oon käynyt ehkä n. puoltuntia sitten viimeks vessassa :LOL: Noh, jokatapauksessa melkein yhtä vahva viiva tuli kuin kontrolli, ja tolla ajalla!! :eek: Eli siis, joko mulla on nyt tulossa ovis, tai sitten se näyttää raskautta tai sitten se sekoilee muuten vaan :D Kurjuus vaan, jos ovis on nyt ja vuoto alkaa noiden lääkkeiden takia parin päivän päästä. Ei siis jää tälle kiekalle mitään mahiksia vauvalle...
Noh, mua kyllä lohdutta atieto, että reilun kuukauden päästä mä saan olla yhteydessä lääkäriin ja sitten alkaa ainakin jotain tapahtumaan... Jos ei muuta niin rahanmenoa ainakin :LOL: :kieh:

muoks* on tääkin, vuoronperää tekis mieli huutaa ja itkeä, toisessa hetkessä kaikki naurattaa...
 
Barbie: :hug: Tee aina aamupissistä!!!!
Onko "normaalia" sulle, että kierto pitenee tolleen?

KS09: Koskas nyt olitkaan testannu RASKAUStestillä viimeksi?
Onko varma, että lääkkeet alottaa vuodon, vaikka ovulaatio ois nyt?

ON: Oon ollu ihan hermoheikko!!! Itken tai raivoan kokoajan... :ashamed: Kuinkahan mä lopettaisin tän skitsoomisen, kun kissakin mököttää - karjasin sille kun oli vaatehuoneessa... :x Tunnen itseni kauheeks, mähän rakastan mun eläimii... :'(
 
lara- Kyllä ne eläimet kestää :D Tai ainakin meidän tunneherkkä koirantekele on vielä ihan täydessä terässä, vaikka yks raskaus tässä talossa onkin koettu itkuineen, nauruineen ja hermoromahduksineen :LOL:

Raskaustestillä tein sillon joskus alkukierrosta, kun rinnat alko kihelmöimään. Sillon tuli ihan haalee haamu. En muista teinkö sen jälkeen, jos tein niin ne oli negoja :D Ja siis joo, todennäkösesti, kun eihän se munasolu kerkiä kiinnittyä mihinkään ennen kun vuodon pitäis alkaa, olettaen että huomenna tai ylihuomenna on ovis ja vaikka kolmen-neljän päivän sisällä alkais vuoto.
 

Yhteistyössä