Hakutulokset

  1. L

    Aijaa.com+huutis-kyssäri

    Tätä on varmaan kysytty sata kertaa ennenki mut ei oo aikaa alkaa ettiin.. Miten saa aijaa.comista laitettua huutikseen kuvan niin, että ilmotuksessa on pikkukuva ja ku sitä painaa niin avautuu isona? Siis sinne tekstin sekaan.. tiiän kyllä miten sinne laitetaan kuva mut en oo saanu selville...
  2. L

    Onko kukaa kaipaillu mua? :D

    Ei varmaankaan..liekkö kukaa edes muistaa mua :) Mutta jos vaikka joku onki huomannu niin oon rajusti vähentäny palstailua tai oikeestaan lopettanu kokonaan.. Mutta jos jollakulla on asiaa mulle niin voi ja saa laittaa yksityisviestiä, käyn ne aina sillon tällön ku muistan ni kattomassa!
  3. L

    Miten voi poistaa nikin?

    Huomasin just, et sillon aikanaa ku vaihdoin nikkiä, niin jotenki se on menny sillee et vanhaki on vielä käytössä. Ja sille nikillekki menny näköjään yksityisviestiä sen jälkeen kun en oo sitä enää käyttäny (eli sori jos joku teistä ei oo saanu Marja85:ltä postia takas :) ). Niin pitääkö...
  4. L

    Onko vkonloppu liian pitkä aika 5,5-kuiselle olla erossa?

    Suunniteltiin miehen kans mökkiviikonloppua kun vuosipäivä lähestyy mut sitte aloin miettii et onkohan se 2 yötä liian pitkä aika noin pienelle olla erossa.. mitäs ootte mieltä? *avaa sateenvarjon*
  5. L

    Kuukausilinssejä käyttävät!!

    Minkälaisin aikavälein vaihdatte linssit uusiin? Siis tasan kolmen/neljän viikon välein vai millon? Itsellä nyt eka pari käytössä..
  6. L

    Ette ikinä arvaa, minkä "ihanan" yllätyksen löysin kun hain postit!!!

    ..Joku todella ihana ihminen oli tunkenu PA.SKAA meijän postilaatikkoon!!! :x :x En tiiä onko ihmisen vai eläimen mut helkkarin isoja ja pahalle haisevia pökäleitä, en tiiä miten ne on edes mahtuneet luukusta niin ettei se luukku ollu sotkeutunu... Oli tosi kiva avata kirjekuoria... Liekkö...
  7. L

    Hauskoja videoita lapsille

    http://www.youtube.com/results?search_query=pigloo&search=Search Tuolla aika kivoja =)
  8. L

    Katsoiko kukaan keskiviikkona c.s.i:tä?

    Jatkuko se edellisten jaksojen tarina enää?
  9. L

    Missä ajassa raskausmahasi palautui?

    Tuntuu et mun kaikilla tutuilla maha palautunu normaaliin kuosiin jo parissa viikossa mut mun röllykkä ei halua lähteä sitten millään...synnytyksestä reilu 2kk. Ahistaa ja hävettää tuo löllö tuossa edessä, vaatteet ei mahu ja jos ostaa isompia ni neki uppoaa mahaan.. :( :ashamed: |O
  10. L

    Voi ei, mä taidan tietää ne surmatut tytöt.... :(

    Ne kaksosethan asui täällä Oulussa isänsä kanssa, nyt kun seiskasta luin että äiti on aasialaistaustainen ja tytöt 8-vuotiaita niin tuli paha aavistus.. :/ En siis tarkemmin tunne näitä tyttöjä mut tiiän nimet jne..
  11. L

    Huutonetistä kysymys..

    Kuinka kauan odotatte maksua ennen kuin otatte uudelleen yhteyttä? Yks mun kohteista sulkeutui viime perjantaina ja laitoin samana päivänä huutajalle mun tilitiedot niin ei oo laittanu viestiä takasin eikä maksanut..mietin et kauanko ootan ennenku kyselen et aikooko lunastaa huutoaan..
  12. L

    Miksei nää raskauskilot ja pömppis lähe pois...argh!!!

    Hermot menee...no eihän mulla oo synnytyksestä ku 1,5kk mut ku tuntuu et kaikki muut on ollu parissa viikossa saman näkösiä ku ennen raskautta.. Tuo maha ei vaan halua mennä pois, tosi kiva näyttää koko ajan siltä ku ois vieläki raskaana..ja nuo kilot, jopa 6kg lähteny ja "enää" 10 jäljellä...
  13. L

    V***u tuo Kela on kiero!!!!!!!!!

    Nyt kun oon äitiyslomalla niin ton esikoisen hoitolisäänhän vaikuttaa miehen tulot pienentävästi. No yllättäen kela lisää miehen kuukausipalkkaan 5% lomarahoja vaikka niitähän ei saa joka kuukausi. Näin ollen miehen tulot on muka isommat mitä oikeasti kuukausittain ja mun saama raha pienenee...
  14. L

    Vieläkö muuten DeVitol-tippoja myydään?

    Kun meidän ukkelille ei noi Jekovitit tunnu sopivan ja deetippoja pitää antaa niin iso määrä.. Neuvolasta sain DeVitol-lapun mut en ainakaa Yliopiston Apteekista löytäny nyt enkä sillon kohta 2v sitten ku esikoiselle olin ostamassa..
  15. L

    Haluatteko päivän piristystä?

    http://uk.youtube.com/watch?v=lCgrG35-3js :D
  16. L

    Ainiin, meidän ukkelista tuli..

    ..Aleksi Benjamin :heart: Isosisko on Emmi Annika :) Profiilissa molemmat söpöläiset =)
  17. L

    Tikeistä

    Onko kellekkään laitettu synnytyksessä tikkejä, jotka tippuu itsekseen? Siis tippuu, ei sula! Mulle laitettiin 2 ja synnytyksestä on nyt reilut 3vkoa eikä tikit oo vieläkää lähteny..mietin vaan, että kauankohan ne ruukaa olla ennen ku tippuu..!?
  18. L

    Tikeistä

    Onko kellekkään laitettu synnytyksessä tikkejä, jotka tippuu itekseen pois?! Siis tippuu, ei sula. Mulle laitettiin 2 ja ne ei oo vieläkää lähteneet, synnytyksestä 3vkoa3pvä... Kauankohan ne ruukaa olla ennenku tippuu..?
  19. L

    Poika tuli!

    Meidän pikku "Onni"-prinssi syntyi 20.6. Painoa poitsulla oli 3250g ja pituutta 50cm :heart: Synnytys oli helppo ja nopea, yhteiskesto n. 4,5h. Profiilissa kuvaa pienestä :heart: :heart:
  20. L

    rv-pinotusta

    Itsellä 39+4 eikä jaksas enää päivääkään, mut tuskin tää ainakaa ennen ens viikkoa ulos tulee...

Yhteistyössä