V***u tuo Kela on kiero!!!!!!!!!

Nyt kun oon äitiyslomalla niin ton esikoisen hoitolisäänhän vaikuttaa miehen tulot pienentävästi. No yllättäen kela lisää miehen kuukausipalkkaan 5% lomarahoja vaikka niitähän ei saa joka kuukausi. Näin ollen miehen tulot on muka isommat mitä oikeasti kuukausittain ja mun saama raha pienenee.
No nyt mies sitte oli isyyslomalla ja isyyspäivärahaa varten piti toimittaa viimesen 6kk:n palkkakuitit. Miehen tulot vaikuttaa suurentavasti siihen isyyspäivärahaan niin yllättäen niitä lomarahoja ei nyt ollukkaa laskettu miehen tuloiksi!! Ja kun mies oli viikon kesälomalla ennen isyyslomaa ja palkka oli siltä kuulta pienempi niin kelan laskelmien mukaan miehen tulot onki yhtäkkiä pari sataa pienemmät kuukaudessa koko vuodelta entä mitä oikeasti... vähänkö veetuttaa tuo laitos!!!! |O |O
 
vieras
ei kuule auta valittaa...mä valitin ja sieltä vaan sanottiin,että siihen lasketaan sitä ja tätäa ja tuohon tuota ja tuota.eli ei auta valittaa =( ja tää oli hullua ku yhtäaikaa haettiin sekä mulle että miehelle rahaa ja samoilla tulopapereilla!!niin eri summat saivat..
 

Yhteistyössä