Missä ajassa raskausmahasi palautui?

Tuntuu et mun kaikilla tutuilla maha palautunu normaaliin kuosiin jo parissa viikossa mut mun röllykkä ei halua lähteä sitten millään...synnytyksestä reilu 2kk. Ahistaa ja hävettää tuo löllö tuossa edessä, vaatteet ei mahu ja jos ostaa isompia ni neki uppoaa mahaan.. :( :ashamed: |O
 
Esikoiselta varmaan kuukaudessa, kolmen kuukauden päästä oli kaikki 20kg mitä tuli kadonneet ja vuoden päästä olin 10kg laihempi...

Toiselta taas se röllykkä on edelleen tuossa edessä, poika on jo 1v4kk vanha |O Ja kilojakin jäljellä vielä 5. Eivät varmaan koskaan katoa :(
 
ei tuo nyt vieläkään täysin palautunu ole, mutta varmaan sen verran kuitenkin mitä ilman urheilua lähtee. synnytyksestä 3kk.

hei voisittekos valottaa että koska ne vatsalihakset yleensä yhdistyy taas? mulla tuntuu vielä pieni rako tuossa keskellä mutta ylhäällä ja alhaalla ei (...?!), onkohan normaalia.. oon kyllä vähän niitä jo harjottanu mutten suoria istumaan nousuja
 
Mä oon ollu varmaan joku luonnonoikku, mutta molemmista palautu oikeestaan samantien. Eli löysällä nahka oli tietysti, mutta muutoin ihan littanaksi maha meni.
Tosin minulla ollut raskauksissa melko pieni maha muutoinkin.
 
Millasia vaatteita käytätte? Hemmu toi vatsalihasten yhdistyminenki on tosi yksilöllistä, toisilla yhdistyy heti ja toisilla kestää tosi kauanki..itelläki vielä melkonen rako ja haluttas jo treenata..lääkäri meinas et pilatesta voi jo harrastaa kun se ottaa lähinnä siihen syvään poikittaiseen vatsalihakseen, mikä pitääkin ekana saada kuntoon, mut vähän mua huolettaa et jos nyt alottaa niin jääkö se maha sit pömpöttään loppuiäksi..
 
lumenneito kauan sulla synnytyksestä aikaa? mulla on tehnyt mieli pitkän aikaa kokeilla pilatesta ja kiva kuulla että sitä voisi jo ehkä koittaa. pitää kysästä vielä sieltä sitten lisää

vanhat vaatteet mahtuu päälle, parit farkut kyllä kirraa. tuntuu että noi lantionluutkin on sitten lopullisesti päättäny vähän levähtää..
harmittaa tuo napakorun reikä, otin siitä korun hyvissä ajoin pari kk raskautumisen jälkeen pois ettei reikä kärsi, niin ihon venyessä siihen nahkatsuipaleeseen "reiän päällä" ilmesty sellanen x:n muotonen arpi... uskaltaakohan tuohon uudestaa enää ottaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemmu:
lumenneito kauan sulla synnytyksestä aikaa? mulla on tehnyt mieli pitkän aikaa kokeilla pilatesta ja kiva kuulla että sitä voisi jo ehkä koittaa. pitää kysästä vielä sieltä sitten lisää

vanhat vaatteet mahtuu päälle, parit farkut kyllä kirraa. tuntuu että noi lantionluutkin on sitten lopullisesti päättäny vähän levähtää..
harmittaa tuo napakorun reikä, otin siitä korun hyvissä ajoin pari kk raskautumisen jälkeen pois ettei reikä kärsi, niin ihon venyessä siihen nahkatsuipaleeseen "reiän päällä" ilmesty sellanen x:n muotonen arpi... uskaltaakohan tuohon uudestaa enää ottaa..

2kk on mulla aikaa synnytyksestä. Mulla ei mee vanhat vaatteet ku on vielä n. 8 raskauskiloa jäljellä ja ne ei halua lähteä millään..ja ku ei oo edes imetystä auttamassa :/ Ja tuo lantioki vielä huomattavasti leveämpi entä ennen.. Lääkäri muuten sano et voi mennä 1,5 vuottaki ennen ku mahanahka on siinä kunnossa missä se tulee olemaan. Mut ku ei jaksas odottaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Uskoo kuka haluaa, mutta molemmista raskauksista ei mahaa jäänyt lainkaan. Lommo vain mahan paikalla kun pääsin kotiin.
No mä uskon ku mun kaveri on samanlainen, sillä oli jo synnäriltä lähtiessä maha suunnilleen samassa kunnossa ku ennen raskautta.. on se niin epäreilua.. Tosin sillä oli raskausmahaki varmaan puolet pienempi entä mulla mut silti..
 
Esikko syntyi, kun olin 21v ja kolmas kun olin 29v ja selkeä palautumisero oli. Esikoisesta hyppäsin laitokselta lähtiessä vanhoihin farkkuihini, mutta kolmannen jälkeen sai tehdä hieman töitä ja kyllähän ne vatsalihaksen raskauksista aina venahtaa eikä täysin kuosiin enää kovinkaan helpolla mene. Ongelmana ehkä nyt pikemminkin löysä vatsanahan lerpake
 

Yhteistyössä