Miksei nää raskauskilot ja pömppis lähe pois...argh!!!

Hermot menee...no eihän mulla oo synnytyksestä ku 1,5kk mut ku tuntuu et kaikki muut on ollu parissa viikossa saman näkösiä ku ennen raskautta..
Tuo maha ei vaan halua mennä pois, tosi kiva näyttää koko ajan siltä ku ois vieläki raskaana..ja nuo kilot, jopa 6kg lähteny ja "enää" 10 jäljellä.. kuukauteen ei oo tippunu kiloakaa vaikka jumppaan päivittäin 40minsaa (vkonloppuja lukuun ottamatta), herkkuja en syö ku korkeintaan kerran viikossa ja muutenki syön aika vähän...ARGH!!!! |O

Btw, missä ajassa viimestään vatsalihasten ois pitäny palautua yhteen? Mulla on vieläki melkonen rako ja ärsyttää ku ei saa alkaa vatsalihaksia jumppaan..
 
heh, täällä toinen joka kärvistelee kilojen kanssa :D kun ei tuo vauva sit painanutkaan 20 kiloa syntyessään vaikka kiloja kyllä tuli :LOL:

nyt on 3 viikossa lähtenyt 10 kiloa, mutta toiset 10 vielä täytyy taistella pois :whistle: mutta kun se suklaa.. se on niiiiin hyväää.. :snotty: :whistle:
 
silu
Hitto täällä kans 10 kg liikaa, läskiporsas olo...ja mies se silti jaksaa kehua "uhkeuttani" =) ja ärsyttävintä se että olen ollut missin mitoissa...mut kaks alle 2v lasta...niin...
 
Ap. syöthän tarpeeksi? Ja sulla on niin lyhyt aika synnytyksestä vielä. Mulla oli vähän sama ongelma. Mutta nyt kun synnytyksestä on 7kk, paino on alle lähtöpainon, mutta maha ei ole täysin palautunut. Tuntuu vieläkin se rako lihasten välissä. En ole kyllä pahemmin jumppaillut, satunnaisesti vain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja silu:
Hitto täällä kans 10 kg liikaa, läskiporsas olo...ja mies se silti jaksaa kehua "uhkeuttani" =) ja ärsyttävintä se että olen ollut missin mitoissa...mut kaks alle 2v lasta...niin...
Mua kans ahistaa ku olin myös ennen lapsia tosi hoikka ja timmissä kunnossa (45kg/159cm)..ja en ymmärrä ku mies niin väittää tykkäävänsä mun takamuksesta ja on jatkuvasti sen kimpussa ja itteä vaan ällöttää ku se "hyllyy".. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:
Imetätkö? Mulla imetys ja vaunulenkkeily tiputtanu kilot 3kk alle lähtöpainoon ja maha on palautunu samassa ajassa littanax ilman sen kummenpia jumppia...
En imetä, valitettavasti :/ Mut eipä se imetys esikoisen aikanakaan hirveesti tuntunu auttavan..mut kyllä enempi entä nyt!
 
silu
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja silu:
Hitto täällä kans 10 kg liikaa, läskiporsas olo...ja mies se silti jaksaa kehua "uhkeuttani" =) ja ärsyttävintä se että olen ollut missin mitoissa...mut kaks alle 2v lasta...niin...
Mua kans ahistaa ku olin myös ennen lapsia tosi hoikka ja timmissä kunnossa (45kg/159cm)..ja en ymmärrä ku mies niin väittää tykkäävänsä mun takamuksesta ja on jatkuvasti sen kimpussa ja itteä vaan ällöttää ku se "hyllyy".. :D
JEP, ja maha hyllyy kävellessä ja yrität laihistella eikä se paljoa auta.... mä olin 66/177
 
Alkuperäinen kirjoittaja silu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja silu:
Hitto täällä kans 10 kg liikaa, läskiporsas olo...ja mies se silti jaksaa kehua "uhkeuttani" =) ja ärsyttävintä se että olen ollut missin mitoissa...mut kaks alle 2v lasta...niin...
Mua kans ahistaa ku olin myös ennen lapsia tosi hoikka ja timmissä kunnossa (45kg/159cm)..ja en ymmärrä ku mies niin väittää tykkäävänsä mun takamuksesta ja on jatkuvasti sen kimpussa ja itteä vaan ällöttää ku se "hyllyy".. :D
JEP, ja maha hyllyy kävellessä ja yrität laihistella eikä se paljoa auta.... mä olin 66/177
Niinpä...noh, jospa se viel joskus ois edes vähän tiukempi......... toivossa on hyvä elää ;)
 
silu
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja silu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja silu:
Hitto täällä kans 10 kg liikaa, läskiporsas olo...ja mies se silti jaksaa kehua "uhkeuttani" =) ja ärsyttävintä se että olen ollut missin mitoissa...mut kaks alle 2v lasta...niin...
Mua kans ahistaa ku olin myös ennen lapsia tosi hoikka ja timmissä kunnossa (45kg/159cm)..ja en ymmärrä ku mies niin väittää tykkäävänsä mun takamuksesta ja on jatkuvasti sen kimpussa ja itteä vaan ällöttää ku se "hyllyy".. :D
JEP, ja maha hyllyy kävellessä ja yrität laihistella eikä se paljoa auta.... mä olin 66/177
Niinpä...noh, jospa se viel joskus ois edes vähän tiukempi......... toivossa on hyvä elää ;)
sano muuta ja sitten harmittaa niin, et sortuu hyvään...ja kierre valmis!
 
tossuliini
Arvon naiset!

Tulkaahan noihin painon pudotusryhmiin mitä on tässäkin osiossa useampia, me tsemppaamme teitä että pääsette entisiin mittoihinne. Itsellä on vielä 40 kg ylipainoa, pituutta 166 cm, olen kyllä nyt saanut pois n. 8 kg vajaassa 1,5 kuukaudessa eli ei ole kauhian nopeesti mennyt ainakaan omasta mielestäni mutta onneksi alaspäin ollaan menossa koko ajan ellei se jossakin välissä jumitu tai tekeehän se sen ilman muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:
Imetätkö? Mulla imetys ja vaunulenkkeily tiputtanu kilot 3kk alle lähtöpainoon ja maha on palautunu samassa ajassa littanax ilman sen kummenpia jumppia...
En imetä, valitettavasti :/ Mut eipä se imetys esikoisen aikanakaan hirveesti tuntunu auttavan..mut kyllä enempi entä nyt!

Ei mulla esikosta imetys kiloja vienyt, mutta nyt tuntuu lähtevän: mitä enemmän syön, sitä vähemmän painan, suunnilleen näin. :ashamed:

Synnytyksestä kolme kuukautta, ja mä olen lähtöpainossa nyt, siis siinä, mikä oli ekalla käynnillä neuvolassa. Siihen ihan alkuperäiseen on vielä pari hupsua matkaa, mutta ne taitaa olla ne tiukimmat..
 
äippä-
minulla ei olisi kuin noin 5kg normaali painoon, ja tavoite saada 8kg pois. vatsa on aivan valtava!! ihan kuin edelleen ois raskaana.

jostakin olen kuullut/lukenut että vatsalihaksia saisi alkaa treenata 3kk synnytyksen jälkeen, mutta korjatkaa joku jos olen väärässä!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-:
minulla ei olisi kuin noin 5kg normaali painoon, ja tavoite saada 8kg pois. vatsa on aivan valtava!! ihan kuin edelleen ois raskaana.

jostakin olen kuullut/lukenut että vatsalihaksia saisi alkaa treenata 3kk synnytyksen jälkeen, mutta korjatkaa joku jos olen väärässä!!
Saa ruveta aiemmin, mut syvät eka kuntoon

 
Alkuperäinen kirjoittaja pillimaaria:
mistä tietää että syvät on kunnossa? ja miten nitä reenataan?
Vaikee täs on ruveta selittää niitä liikkeitä. Hanki joku kirja, mis on tietoa tai mene ohjattuun jumppaan. Enempää en voi auttaa :/
Kyllä niitä useamman viikon kannattaa tehdä ja pikkuhiljaa sit siirtyy tavallisiin. Kyllä sen tuntee.. Vaikee selittää
 

Yhteistyössä