Kuukausilinssejä käyttävät!!

Merkkaan
Minä merkkaan päivämäärän ylös ja käytän siitä 30 päivää eteenpäin linssejä. Nyt raskaana ollessa en ole vielä käyttänyt, kun en raaski avata pakkausta, jos silmät eivät pidäkään nyt piilareista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
onko noi kuukausilinssit sellaset joita pidetään yhtämittaan se kuukausi? vai otetaanko ne yöksi pois?
paljonko maksaa tollaset? =)
Kuukausi käytetään samoja mut yöksi pois. Mulla on näissä hajataiton korjaus ja molemmissa vahvuus -1.25, puolen vuoden linssit maksaa 70e =)
 
mun puolen vuoden yötä-päivää linssit maksoi vain 30? kun lenswaylta tilasin.
sain tuolla 30?:lla 6 paria kuukauden yötä-päivää linssejä.
Ja no hyödynsin tarjouksen netin "ilmaisista" joten sain linssit vain postikulujen hinnalla :whistle:
 
mäkin tilasin lenswaylta, mutta siks kun en jaksa tai kerkeä nyt just näöntarkastuksessa käydä, ja muuten olisi aika käydä. mä käytän suurinpiirtein 30 päivää, alkaa kaihertaa aika nopsaan sen jälkeen. mulla on airoptics-linssit, mitkään muut ei sovi...
 
Alice
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
onko noi kuukausilinssit sellaset joita pidetään yhtämittaan se kuukausi? vai otetaanko ne yöksi pois?
paljonko maksaa tollaset? =)
Kuukausi käytetään samoja mut yöksi pois. Mulla on näissä hajataiton korjaus ja molemmissa vahvuus -1.25, puolen vuoden linssit maksaa 70e =)
Mistä tilasit? Mä olen odotellut jo vuoden että intrumentariumille saisivat noita hajataittolinssejä...ei kuulosta niin pahalle tuo hinta mitä pelkäsin.
 
ihmettelin eka et mitä ihmeen "kuukautislinssei" :ashamed:

tellä on kertakäyttölinssit ja nää yhet on nyt puoli vuotta ollu jo käytössä,melkeen päivittäin ..nyt alkaa kyl jo tuntuu et pitäs vaihtaa,kuivuu nii pirun nopsaan silmiin
 
Alice
Mä olen pitänyt noita silikoni linssejä välillä kakskin kuukautta, en ole huomannut niiden menevän mikskään, pitävät silmän kosteana hyvin, joskus tietysti jos on savussa ollut, niin on kyllä täytynyt vaihtaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alice:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
onko noi kuukausilinssit sellaset joita pidetään yhtämittaan se kuukausi? vai otetaanko ne yöksi pois?
paljonko maksaa tollaset? =)
Kuukausi käytetään samoja mut yöksi pois. Mulla on näissä hajataiton korjaus ja molemmissa vahvuus -1.25, puolen vuoden linssit maksaa 70e =)
Mistä tilasit? Mä olen odotellut jo vuoden että intrumentariumille saisivat noita hajataittolinssejä...ei kuulosta niin pahalle tuo hinta mitä pelkäsin.
Nissenin verkkokaupan asiakas oon =)
 
Minäkin merkkaan päivämäärän ylös, milloin oon ottanut uuden parin ja vaihdan sitten uudet taas 30 päivän päästä. Tosin joskus unohtuu, ja silloin kyllä huomaa kun samat linssit olleetkin 2 kk käytössä, alkavat tuntu sellaisilta "tahmeilta" silmässä ja tuntuu ettei näe yhtä hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emily the strange:
ihmettelin eka et mitä ihmeen "kuukautislinssei" :ashamed:

tellä on kertakäyttölinssit ja nää yhet on nyt puoli vuotta ollu jo käytössä,melkeen päivittäin ..nyt alkaa kyl jo tuntuu et pitäs vaihtaa,kuivuu nii pirun nopsaan silmiin
mä kans luin väärin ja ihmettelin et joko ny on taas tullu joku uus suoja :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
Alkuperäinen kirjoittaja Emily the strange:
ihmettelin eka et mitä ihmeen "kuukautislinssei" :ashamed:

tellä on kertakäyttölinssit ja nää yhet on nyt puoli vuotta ollu jo käytössä,melkeen päivittäin ..nyt alkaa kyl jo tuntuu et pitäs vaihtaa,kuivuu nii pirun nopsaan silmiin
mä kans luin väärin ja ihmettelin et joko ny on taas tullu joku uus suoja :LOL:
Joo niin mietin mäkin..just toipunut kuukuppihommasta..en voi vaa tajuta sitä..
ja nyt sit on linsseiki tarjolla :LOL:

 
Alice
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja Alice:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
onko noi kuukausilinssit sellaset joita pidetään yhtämittaan se kuukausi? vai otetaanko ne yöksi pois?
paljonko maksaa tollaset? =)
Kuukausi käytetään samoja mut yöksi pois. Mulla on näissä hajataiton korjaus ja molemmissa vahvuus -1.25, puolen vuoden linssit maksaa 70e =)
Mistä tilasit? Mä olen odotellut jo vuoden että intrumentariumille saisivat noita hajataittolinssejä...ei kuulosta niin pahalle tuo hinta mitä pelkäsin.
Nissenin verkkokaupan asiakas oon =)
Kiitos!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Merkkaan:
Minä merkkaan päivämäärän ylös ja käytän siitä 30 päivää eteenpäin linssejä. Nyt raskaana ollessa en ole vielä käyttänyt, kun en raaski avata pakkausta, jos silmät eivät pidäkään nyt piilareista.
Et ole tosissasi :)
 

Yhteistyössä