Huutonetistä kysymys..

Kuinka kauan odotatte maksua ennen kuin otatte uudelleen yhteyttä? Yks mun kohteista sulkeutui viime perjantaina ja laitoin samana päivänä huutajalle mun tilitiedot niin ei oo laittanu viestiä takasin eikä maksanut..mietin et kauanko ootan ennenku kyselen et aikooko lunastaa huutoaan..
 
Viikon verran odottelen ja sit muistuttelen hienovaraisesti. Sen jälkeen katon fiiliksen mukaan, eli en odota toista viikkoa välttämättä, ellei ostajalla ole hyvä syy maksaa myöhemmin tai mainitse siitä erikseen.
 
Mie odotan viikon ja laitan toisen viestin muistutukseks. Sit kolme vrk ja uus viesti jossa kerron laittavani vrk sisällä uudelleen huudettavaks. Nää siis JOS ei oo MITÄÄN kuulunu. Mut vasta kerran käyny näin:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä olen odotellut parikin viikkoa.Varsinkin näin kesäaikaan kun ihmiset on paljon lomalla.
öö..miten sitte ehtii huudella?
No jos kuule kohteessa on 14vrk huutoaika, niin eiköhän siinä ehdi huudella??
Niin sitte tietty jos on heti huutanu ku kohde aukee,mutta mites sitte selittyy se että kun kohde sulkeutuu ja vähä ennen sitä huudetaan ja sitte ollaanki tavottamattomissa sen jälkeen??Kauanko sitte pitää ootella,ikuisuus?
 

Yhteistyössä