Voi ei, mä taidan tietää ne surmatut tytöt.... :(

Ne kaksosethan asui täällä Oulussa isänsä kanssa, nyt kun seiskasta luin että äiti on aasialaistaustainen ja tytöt 8-vuotiaita niin tuli paha aavistus.. :/ En siis tarkemmin tunne näitä tyttöjä mut tiiän nimet jne..
 
Tiedän myös
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiks ne kaksoset ollu tyttö ja poika..?vai muistanko ihan väärin..
Ei ku tyttöjä ovat molemmat - en tiedä onko identtiset, mut hyvin saman näköisiä. Tummia, muttei välttämättä tule mieleen, että olisi aasialaisia geenejä - ainakaan minulla ei tullut mieleen. Ja täällä yhä mietitään, mitenhän asia koulussa huomenna hoidetaan:(.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän myös:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiks ne kaksoset ollu tyttö ja poika..?vai muistanko ihan väärin..
Ei ku tyttöjä ovat molemmat - en tiedä onko identtiset, mut hyvin saman näköisiä. Tummia, muttei välttämättä tule mieleen, että olisi aasialaisia geenejä - ainakaan minulla ei tullut mieleen. Ja täällä yhä mietitään, mitenhän asia koulussa huomenna hoidetaan:(.
On identtiset ainaki ne joiksi mä heitä luulen...hyi että tuli ikävä olo..heti teki jotenki todellisemmaksi koko tapahtuman :(
 
Päivä tässä mennyt
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän myös:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiks ne kaksoset ollu tyttö ja poika..?vai muistanko ihan väärin..
Ei ku tyttöjä ovat molemmat - en tiedä onko identtiset, mut hyvin saman näköisiä. Tummia, muttei välttämättä tule mieleen, että olisi aasialaisia geenejä - ainakaan minulla ei tullut mieleen. Ja täällä yhä mietitään, mitenhän asia koulussa huomenna hoidetaan:(.
On identtiset ainaki ne joiksi mä heitä luulen...hyi että tuli ikävä olo..heti teki jotenki todellisemmaksi koko tapahtuman :(
No sitä minäkin oon tässä miettiny, että kuinka kamalalle tuntuu kun uhreilla on nyt kasvot:(. Kuinka monta kertaa olen nähnyt heidät matkalla kouluun... Nyt kuopus aloittaa huomenna koulun, ihan kamala aloitus koulutaipaleelle - täällä tosiaan kaikki tuntevat toisensa koulussa, kun oppilaita n.120. Esikoinen menee kolmannelle, kuopus ekalle - nää tytöt olis ollut siinä välissä:(.
 
alati vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jag:
Tuosta perheestä on ollut myös kaksplus-lehdessä juttu.
Onko samasta perheestä kyse? Uutisissahan sanottu että äiti on 36v ja tossa lehtijutussa (piti kaivella arkistoistani) äiti oli kans 36v ja siitähän on jo 3v aikaa kun toi juttu on tehty.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja alati vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jag:
Tuosta perheestä on ollut myös kaksplus-lehdessä juttu.
Onko samasta perheestä kyse? Uutisissahan sanottu että äiti on 36v ja tossa lehtijutussa (piti kaivella arkistoistani) äiti oli kans 36v ja siitähän on jo 3v aikaa kun toi juttu on tehty.
kyllä joissakin lehdissä on äitiä sanottu 40v.
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja alati vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jag:
Tuosta perheestä on ollut myös kaksplus-lehdessä juttu.
Onko samasta perheestä kyse? Uutisissahan sanottu että äiti on 36v ja tossa lehtijutussa (piti kaivella arkistoistani) äiti oli kans 36v ja siitähän on jo 3v aikaa kun toi juttu on tehty.
Lehdessä oli tänään et 1967 syntynyt, eli 40v
 
alati vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja alati vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jag:
Tuosta perheestä on ollut myös kaksplus-lehdessä juttu.
Onko samasta perheestä kyse? Uutisissahan sanottu että äiti on 36v ja tossa lehtijutussa (piti kaivella arkistoistani) äiti oli kans 36v ja siitähän on jo 3v aikaa kun toi juttu on tehty.
kyllä joissakin lehdissä on äitiä sanottu 40v.
Ok, kiitti korjauksesta, oon sit vissiin lukenu huonosti lehtiä.
 

Yhteistyössä