Hakutulokset

  1. H

    Ihotulehdus (verenmyrkytys?)

    Osaako kukaan sanoa mihin asti mun tarvii olla huolissani... Tytöllä tuli viime viikolla kämmeneen haava. Tänään soitti kouluterveydenhoitaja että kiireellä hakemaan tyttö ja viemään lääkäriin. Oli kuulemma kämmenen haava tulehtunut ja tulehdus leviämässä käsivartta pitkin ja aika rivakkaa...
  2. H

    Aapua

    Kun mä haluan tietää jotain rekisteröitymiseen, kirjautumiseen sun muuhun liittyen, kehen mun pitää ottaa yhteyttä. Koskee siis tätä 2+ palstaa.
  3. H

    Rapujuhlat, edessä vai takana

    Jokos teillä on ollut tai olette olleet rapujuhlissa vai juhlitteko sellaisia ollenkaan? Meillä oli yhessä vaiheessa perinteenä, mut nyt pariin vuoteen ei oikein ole tullut järkättyä. Mitä kaikkea tarjottavaa on ollut ja mistä ravut olette hommanneet? Onko ollu ihan kaupan pakastealtaasta...
  4. H

    Soittoäänistä

    Mitä soittoääniä teillä on? Luuri tuli huollosta ja päivityksen jälkeen sieltä kaik vanhat asetukset sun muut poissa. Pitäis siis uus soittari löytää.
  5. H

    Eilinen Kauhukeittiö

    Katsoiko kukaan eilistä Kauhukeittiötä? Mitäs kaikkea siinä tapahtui ja ennen kaikkea, kuka tippui???
  6. H

    Pohjat jo kyselty, eli mitä sitten juotte siellä viihteellä?

    mä yleensä jatkan sillä olut/siideri linjalla. Joskus saattaa joku paukku tai shotti tulla tilattua.
  7. H

    Poskionteloiden punkteeraus

    Onko teillä tarvinnut punktioida poskionteloita? Minkälaisia kokemuksia, tehtiinkö missä ja oliko tavan lääkäri vai kunnon korva-nenä- ja kurkkutautien lekuri? Mulla nyt toinen kuuri putkeen menossa ja lääkäri sanoi että punktio edessä jos tää ei nyt tehoa. Viimeksi siis sain kuukausi sitten...
  8. H

    Superinfektio - kellään mitään tietoa

    Onko kellään mitään tietoa saati omakohtaista kokemusta lääkkeen aiheuttamasta superinfektiosta? Mä siis aloitin maanantaina Zeclar -nimisen antibiootin poskiontelotulehdukseen. Viimeksi kuuri tuntui purevan jo parissa päivässä. Nyt olo vaan pahenee päivä päivältä, eilen nousi kuume, jota ei...
  9. H

    Mitä ukolle synttärilahjaksi???

    Kaikenlaisia vinkkejä vastaanotetaan! Ukko täytti eilen 32 ja tulee huomenna työmatkalta kotiin. Mietinpä tässä että millä yllättää...
  10. H

    Lapsen (3v) toistuvista vahingoista

    Meillä neiti 3vee on nyt kesäloman aikana päästellyt vahinkoja päivittäin 1-3 krt. En tiedä missä nyt mennään, viekö tää lomailu ajatukset muualle siinä määrin, että vessassa unohtuu käydä. Alkaa vaan pikkuhiljaa huolestuttamaan, ettei olis mistään sairaudesta (pissatulehdus tms.? ) kyse. Isolla...
  11. H

    Yksityisviesteistä

    Täällä kun moni ilmoittelee, että jollekin on yksityisviesti, niin eikö siitä muuten tule mitään ilmoitusta? Mä niitä käytin tosi vähän ja viimesimmät tais olla vuodelt 2006 :whistle: . Tosin tänään laitoin kyllä yv:tä jolle kulle joka oli kiinnostunut tyttöjen 86-92 cm vaatteista... :wave:
  12. H

    Mustikkaa

    Jokos olette mustikoita käyneet keräämässä? Me lähdettiin toissa iltana huvikseen ajelee Luukkaan ulkoilualueelle, katselemaan josko edes pienen kipon olis marjaa saanu. Yllätys oli melkoinen kun marjaa piisas vaikka kuinka! Mä jotenkin aina oon kuvitellu, että sitä olis vähän myöhäisemmässä...
  13. H

    Sairauslomasta ja lomasta, ken tietää

    Eli siis miten toi homma menee jos loma alkaa sairausloman aikana? Mulla siis kirjotettiin 27.6 saikkua ajalle 27-29.6. Loma alkoi 2.7. lääkärissä jouduin käymään uudelleen 3.7 saman sairauden takia, joka itseasiassa oli pahentunut. No lääkäri kirjoittu saikkulappuun ajalle 30.6-8.7. Ja...
  14. H

    Juhannusaatosta

    Mä tässä jo tovin pähkäilly, että onko juhannusaatto, eli ens viikon perjantai ihan normaali arkipäivä, töiden suhteen lähinnä? Pomo on siis lomalla, niin siltä ei voi kysyä :ashamed: . Tosin sillon on kuulemma lauantai liikenne julkisilla. Eli tässä pähkään, että tohtisko sitä heittää...
  15. H

    Matkalipun vaihtoaika

    Mikä nykyisin on pääkaupunkiseudulla se vaihtoaika? Mä koitin YTV:n sivuja selata, mutta mä mitään sieltä löytäny...
  16. H

    You Tubista

    Otteeko te rekisteröityneet sinne tai jotain? Mä mietin että kun itse en ole ja kaikki biisit tulee 5-10 sekunnin pätkissä, siis koko ajan taukoa, toisinaan pitkiäkin, että pitääkö sinne rekisteröityä ja kirjautuneena sitten pääsis vähän paremmalla menestyksellä... No tietenkin kun nyt...
  17. H

    Yökuivaksi treenaamisesta

    Kaiken näköisiä ideoita ipana öykuivaksi opettelua varten vastaanotetaan! Eli miten teillä on homma toiminut? Meillä esikko oli tuossa touhussa sillatti helppo, et hää ei ollu moksiskaan kun illalla ennen kun ite meni nukkumaan kantoi tytön pytylle/potalle. Puoliunessa sitten hoiti asiansa ja...
  18. H

    Kukaan nähnyt mun hermoja?!?!

    Mä en käsitä missä mun hermot oikein on... Tuntuu että KAIKKI ärsyttää nyt suunnattomasti, enkä mä edes tiedä miksi :/ . Mitään en saa aikaiseksi vaikka tekemistä olis muille jakaa. Tekis vaan mieli päästä hetkeksi ihan omiin oloihin ja olla. Tosin se on sula mahdottomuus, noi kaksi...
  19. H

    lapen kuume 40 astetta

    mutta nyt kun mittasin oli 38 kova flunssa on
  20. H

    Vesirokon tarttumisesta

    Ja mä vaan jaksan tästä vesirokosta :ashamed: No mutta kun itsellä ei parempaa tietoa, niin täytyy kokeillä teitä. Eli meillä esikolla pukkas vesirokon reilu viikko sitten. Nyt pähkään että mahtaako tuolla pienemmällä olla sama juttu. Eilen illalla huomasin pyllyssä muutaman minimaalisen...

Yhteistyössä