Mustikkaa

Jokos olette mustikoita käyneet keräämässä?

Me lähdettiin toissa iltana huvikseen ajelee Luukkaan ulkoilualueelle, katselemaan josko edes pienen kipon olis marjaa saanu. Yllätys oli melkoinen kun marjaa piisas vaikka kuinka! Mä jotenkin aina oon kuvitellu, että sitä olis vähän myöhäisemmässä vaiheessa.

Ollaan nyt kahtena päivänä käyty lasten kanssa ja saatu kivasti saalista. Suosittelen lämpimästi jos sattuu olemaan sopivan matkan päässä. Tosi mukava kun ei pitkälle tarvinnut mennä, isoja ja meheviä mättäitä pilvin pimein!
 
Ollaan käyty tuolla kotikulmilla ja paljon sitä mustikkaa on, tosin ei niin kamalan suurta eikä niin makeaa vielä. Ens vkon alkupuolella ajattelin mennä poimimaan :) Tää sade teki kyllä hyvää mustikalle (ja muille).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
muahan ei sinne mettään saa, ellen saa päälleni sitä pukuu, joka on niillä amppari-miehillä. Meidän mustikat ostetaan torilta laatikoissa :whistle:
No tuolla oli harvinaisen vähän itikoita! Mussa ei taida olla yhtäkään itikan puremaa, vaikka olin varma että takapuoli ainakin tuli kupattua :D .

Karkotetta hiukan ja eikun mettään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
muahan ei sinne mettään saa, ellen saa päälleni sitä pukuu, joka on niillä amppari-miehillä. Meidän mustikat ostetaan torilta laatikoissa :whistle:
No tuolla oli harvinaisen vähän itikoita! Mussa ei taida olla yhtäkään itikan puremaa, vaikka olin varma että takapuoli ainakin tuli kupattua :D .

Karkotetta hiukan ja eikun mettään!
2vuotta sitten oli esikon kaa metässä keräämässä mustikoita. Saalis oli: 10 mustikkaa, hermoraunioinen äiti ja hämmentynyt 3v poika :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
muahan ei sinne mettään saa, ellen saa päälleni sitä pukuu, joka on niillä amppari-miehillä. Meidän mustikat ostetaan torilta laatikoissa :whistle:
No tuolla oli harvinaisen vähän itikoita! Mussa ei taida olla yhtäkään itikan puremaa, vaikka olin varma että takapuoli ainakin tuli kupattua :D .

Karkotetta hiukan ja eikun mettään!
2vuotta sitten oli esikon kaa metässä keräämässä mustikoita. Saalis oli: 10 mustikkaa, hermoraunioinen äiti ja hämmentynyt 3v poika :saint:
:D Kuulostaa aivan samanlaiselle kun mitä meillä oli esikon kanssa samanikäisenä! Onneksi nyt on reissut olleet PALJON mukavemmat!
 

Yhteistyössä