Sairauslomasta ja lomasta, ken tietää

Eli siis miten toi homma menee jos loma alkaa sairausloman aikana?

Mulla siis kirjotettiin 27.6 saikkua ajalle 27-29.6. Loma alkoi 2.7. lääkärissä jouduin käymään uudelleen 3.7 saman sairauden takia, joka itseasiassa oli pahentunut. No lääkäri kirjoittu saikkulappuun ajalle 30.6-8.7. Ja maininnan jatkoa edelliseen.

Nyt pomo ihan ihmeissään kun ei ole kuullutkaan että lomaa voisi siirtää sairauden takia. Ja tänään kun vein saikkulapun hänelle katsoi mua ihmeissään ja kysyi kuinka lääkäri on voinut kirjoittaa sairaslomaa takautuvasti.

Onko kellään kokemusta miten tää käytännössä toimii. Pomo sanoi että asia täytyy tarkistaa, jahka tilitoimisto palaa lomalta. Sen verran tiedän, että kun kuulutaan kaupanalan TES:iin niin 7 pv:n omavastuu on.

Thänks etukäteen jos joku osaa avartaa mun näkemystä.
 
Taare
meillä on 7 päivän omavastuu saikun alkaessa loman kanssa samaan aikaan. sen jälkeen voi anoa loman siirtoa itse, ei se automaattisesti siirry

tuohon että takautuvasti kirjoittaa en osaa kyllä sanoa mitään, aika outoa
 
myy
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
meillä on 7 päivän omavastuu saikun alkaessa loman kanssa samaan aikaan. sen jälkeen voi anoa loman siirtoa itse, ei se automaattisesti siirry

tuohon että takautuvasti kirjoittaa en osaa kyllä sanoa mitään, aika outoa
Alkuu menee peesissä ja loppuun..: jos on sama sairaus uusiutunut /jatkunut voi tehdä noin.
 

Yhteistyössä