Hakutulokset

  1. M

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Meille syntyi ihana tyttötonttu 22.12 yöllä. Painoa vajaa 3,5 ja pituutta 52! :) Tsemppiä kaikille loppuodotukseen! :) Minky
  2. M

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Onnea Orchid :) Myös tänne syntyi pieni tyttötonttu toissa yönä! :) Painoa pienellä vajaa 3,5 kg ja pituutta 52 senttiä. :D Minky
  3. M

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Hei kaikille pitkästä aikaan! En ole kesän jälkeen sitten kirjoitellut. Palstauudistus ajoi totaallisesti mut pois täältä. En vaan kertakaikkiaan tykännyt tästä kaksplussan uudesta sivustosta enää, joten pikaisesti olen silloin tällöin käynyt kuulumisianne lueskelemassa ja muuten tyytynyt...
  4. M

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Hei kaikille pitkästä aikaan! :) En ole kesän jälkeen sitten kirjoitellut. Palstauudistus ajoi totaallisesti mut pois täältä. En vaan kertakaikkiaan tykännyt tästä kaksplussan uudesta sivustosta enää, joten pikaisesti olen silloin tällöin käynyt kuulumisianne lueskelemassa ja muuten tyytynyt...
  5. M

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa* (päivitykset yksityisviestillä)

    Hei vaan piiiitkästä aikaan. Mä olen vaan taustaillut täällä kesän ajan ja nyt taas jaksaa enemmän keskittyä kun ei kaikki päivät mee pelkästää ulkosalla ja reissatessa! :) zanz: Onnea tosi paljon pojan johdosta! :) Lumi-Marja: Tsemppiä suppareiden kanssa ja toivottavasti jaksaisi vauva...
  6. M

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Savaralle paljon voimia! :hug: Toivottavasti kaikki hyvin siellä! Mutzilla: Paranemisia! Niin kurja olla flunssas raskaana... Tuntuu tuplasti raskaalta.. Ja kiitos uudesta pinosta! Mulla toissa päivänä neuvola 22+2 paineet ja pissa ok syke 140 painoa tullut sitten ennätykselliset 1200...
  7. M

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Hei vaan! Taustalla roikuskelen kun ei aika tahdo riittää pysymään teidän kirjoitusten mukana ja lisäks mulla nää kaksplussan sivut on jatkuvasti jumissa (VARSINKIN NYT) uudistuksen jälkeen. Mutta täällä edelleen ja ihan hyvin voivana! :) Rakenneultrassa käytiin pari viikkoa sitten ja...
  8. M

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Pikahuiskutus täältäkin! :) Lomailtu ollaan pari viikkoa ympäri Suomea. Nyt ollaan pikavisiitillä kotona ja huomenna taas jatketaan reissailua. Eli pihalla kaikesta edelleen ja vielä jonkin aikaa! :ashamed: Täällä olo hyvä, masu kasvaa, paino pysynyt suht kurissa, eikä kolota juurikaan...
  9. M

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    heippa piiiitkästä aikaan!! :) Olen oikeestaan taustaillut tässä kesän ajan niin täältä palstalta kuin koko tietokoneelta! :D On ollu niiin hienot ilmat ja paljon puuhaa, että en ole sisällä juurikaan muuta kuin nukkunut! :) Eli ihan pihalla olen teidän tilanteista ja yritän sitten...
  10. M

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Hyvää juhannusta! :) Täällä vietellään juhannusta ihan kotosalla. Vielä kun tuo aurinko tulis tuolta pilven takaa, niin olis loistava juhannusää! Sukupuolesta: En tiedä vielä otetaanko selvää vai ei. Mä haluisin tietää, mut mies ei, joten pari kuukautta tässä aikaa vääntää kättä ennen ku...
  11. M

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Hei kaikille! Äitienpäivälahja: :hug: :hug: Vaunuista: Mulla on Brion Duot, jossa erillinen ratasistuin ja kova iso vaunukoppa. Tykkäsin tosi kovasti talvivauvalla tosta isosta kopasta, ettei tarvinnu änkee muutenkin topattua vauvaa pieneen tilaan. :) Autosta: Meillä perheessä minä...
  12. M

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa*

    Keffeli: :hug: :hug: Sanaton olen... Meillä on netti takunnut, niin en ole tänne juurikaan päässyt, mutta nyt toimii taas! Tyydyn siis vaan huiskuttelemaan, että mukana ollaan! :) Pahoinvointi on täällä väistynyt ja olo alkaa olla pikkasen energisempi. Masu on tullut kivasti esille ja...
  13. M

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Hyvää huomenta kaikille! :) Herättiin pojan kanssa vasta 10 jälkeen ja olo on levännyt! :) Meillä on netti takunnut, niin en ole tänne juurikaan päässyt, mutta n yt toimii taas! Tyydyn siis vaan huiskuttelemaan, että mukana ollaan! :) Pahoinvointi on täällä väistynyt ja olo alkaa olla...
  14. M

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Spatz: Tosi paljon voimia sulle! :hug: Varmasti tulet pärjäämään, vaikka mies ei mukana olisikaan! :) Iästä: Mä oli 22 kun sain esikoisen ja ihan normaalina mua pidettiin. Tuntuu itseasiassa oudolta, että teillä on tollasia kokemuksia suhtautumisesta nuoreen ikään. Mulla on myös paljon...
  15. M

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Kuokin täällä onnittelemassa Repaa! :) :) Täälläkin kaikesta epäuskosta huolimatta elellään jo viikolla 11! Tsemppiä kaikille ja plussapuhureita puhaltelen kaikille! :) :)
  16. M

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Huomenia! :) Ollaan sairasteltu pojan kanssa ja en ole kerennyt tänne ollenkaan.. Pikasesti selasin muutaman päivän jutut... :ashamed: mussu81: Hyvää synttäriä! :) Mullakin oli perjantaina synttärit, mutta vietin ne sängyn pohjalla... :( Savara: onnea ihan triplapaljon...
  17. M

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    mun mielestä se istukka kuullostaa sellaselta "viuhviuh" ääneltä ja sit ku kuuluu sykekkin, niin se on sellanen "koppotikoppoti" tai jotain sinne päin... :) Onpas selkeesti ilmaistu! :)
  18. M

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Jeccika: Mä ostin huuto.netistä käytetyn ja maksoin reilu 30 euroa postikuluineen. En tiedä loppujen lopuksi kuinka tarpeellinen tuo vehje on, mutta mulla on takana 4 keskenemnoa, niin lohduttaa kummasti noiden äänien kuuntelu ennen ku liikkeet tuntuu... Calypso: Mä olen kyllä käynyt esikkoa...
  19. M

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Hemiini: Mulla on ultran mukaan viikot nyt 9+1 ja mä oikeesti etsin jotain 15 minuuttia ennen ku löysin ne äänet. Sit kokeilin vielä uudelleen, et mieskin kuulisi, niin meni 20 minuuttia ja ihan tosi vaimeena kuuluivat. Mulla on hieman mahaa kans. Se paikka mistä kannattaa kuunnella on toooosi...
  20. M

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Kiitos Mutzilla uudesta pinosta! :) Apua ku on tullut paljon sivuja.... Meillä poika valvottanut yöllä ja ite oon menny ihan sumussa päivät sen vuoksi ja on jäänyt vähälle tää koneella notkuminen... Huono olo on vaihteleva. Välillä ihan ok ja välillä tosi paha...Tänään itse asiassa eka päivä...

Yhteistyössä