KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

Voeh, täällä alko kauheet mahanväännöt heti aamusta :/ Nyt on vasta dpo 7 tai 8, mutta tasan 33päivää km-vuodon alkamisesta ja mun kierto on just toi 33 päivää. Ovis tuli ilmeisesti km:stä johtuen myöhäsemmässä vaiheessa ja oletin että menkatki sitte alkas "myöhässä" mutta saapa nähä, viimeks ku oli tämmöset väännöt niin alko tosiaan se km-vuoto. Voi kun ketuttaapi :x
 
Nyt on sit esikon kesäloma alkanut! B) Todistus oli hyvä, parempi mitä odotin, ja opettajaa itketettiin oikein kunnolla. Opettaja vaihtuu nyt ekan kerran koulun alotuksen jälkeen ja koko luokka on kauhean kiintynyt opeen niin kun myös ope oppilaisiinsa, joten pitihän opelle pieni muisto oppilaista hommata ja korttiin kirjoitettiin kauniita sanoja jotka saivat open silmäkulmat kastumaan useamman kerran, ei tainnut kyl olla montaa vanhempaakaan paikalla joka ei ois silmäkulmiaan joutunu pyyhkimään (ite ainakin tunnustan et itku tuli :'( , mut tiedän etten ollu ainoa)! Nyt täytyy ruveta laittaan lapsosille ruokaa pöytään ku kaikilla kuulostaa olevan kauhea nälkä. Hyvät päivän jatkot teille kaikille! :wave:
 
Unicco,Hyvä homma et kierto asiallisen mittanen,se tosiaan parantaa mahiksia =) Paranemista flunssasta :hug:

Ruputti,plaah,tylsää... :hug:

Tillukas sai nyt kylvettyä muhun epäilyksen siemenen :p Meinaan tänään taas kourinu mahaa ihan huolella...eikä ihan kyl samalla tavalla kuin menkoissa,eikä tuhruja oo näkynyt. Lisäks kun on tää jo ainakin viikon kestäny megaväsymys ja outo tunne rinnoissa..niin rupesin miettiin et voisko olla :eek: No joo,maanantaina vasta pitäis alkaa ja joka kuukaushan nää oireet on uudet,että sikäli varmaan kannattais nyt vaan odotella menkkoja :/
 
Repa Ei vielä menetetä toivoa, mullakaan ei oo vielä tuhrua näkyny.. Voi kun pysyiski pois. Mulla testipäivä torstaina, ellei nyt sitten ala vuotaan ennen. Tsemppiä! Sulla oireet kuulostaa lupaaville!
 
Tervehdys taas täältä taustalta, tälläkertaa ei tarvitse päivitää minulle kp:ta. Sain tänä aamuna plussan. Varovasti siis siirryn tuonne odottajiin. Iso kiitos ja kumarrus että piditte minut listalla ja toivon kaikille postiviivistä kesää :D
 
6.6. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 20/27
sasuma....................KM 01/10............................KP 21/36
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 22/
durasel.....................KM 03/10............................KP 23/
kätsy........................KM 10/09, 02,04&05/10......KP 25/30
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 35/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09..........KP 37/28
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 53/
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10




HAAVEISSA TOINEN





Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 4/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 7/30
Catalia.................ES 01/10......................................KP 8/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 9/40-42
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 12/26
tilda69.................KM 03/10......................................KP 15/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 17/29-40
tillukas.................KM 5,8&11/2009, 2&5/10.............KP 25/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 29/28-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 30/31-40
Ruputti.................KM 5/10.......................................KP 34/
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10



HAAVEISSA KOLMAS



Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 4/35-50
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 4/28-30
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 11/26-29
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09.....................KP 26/34-45
Muutosta..............KM 03/10.....................................KP 27/28-29
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
ElliLei...................KM 05/10



HAAVEISSA NELJÄS




kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 5/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 16/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 11/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Wendy79, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84



 
Onnea Nassi!!

Ja Repa kuulostaa jännälle...

Mitäs kuuluu mm. Rikupille?

ON Kävin eilen suorittamassa vahdinvaihdon. Minulla on nyt avaimet ja huomenna siirryn palkansaajaksi reilun kahden ja puolen vuoden jälkeen. Elokuussa sitten alkaa työt tosissaan.
 
Moikka kaikille!

Olen täällä käynyt teidän juttuja lueskelemassa ja uskaltaudun nyt sitten mukaan.. Elikkäs toiveissa pikkukakkonen. Kaavinnassa olin huhtikuun lopulla, viikkoja ois tuolloin ollu 11 mutta alkion/sikiön kehitys oli stopannut viikoille 5+6, syke näkyi ekassa varhaisultrassa mutta ei sitten enää, kun uudestaan kävin. Toista ollaan nyt yritetty yhteensä vuosi.

Meneillään on nyt toinen kierto km:n jälkeen, eka kierto oli 27pv, kun sitä ennen on ollut 28-34, saas nähdä miten asettuu. Toiveet on tästä kierrosta tosi korkealla ja pettymys tulee olemaan suuri, jos ja kun menkat alkavat.

Tsemppiä kaikille ja paaaaljon plussatuulia.

 
Tervetuloa joukkoon Jiinas ja pahoittelut km:stä :hug: Toivotaan, että tämä toinen kierto toisi nyt sen plussan!

Mulla väänteli tosiaan mahaa eilen just samaan malliin kuin sillon, ku alko km-vuoto, mutta tuhrua ei sitten näkynyt, eikä näy vieläkään. Nyt sitte (tietenki) toiveet nosti päätään, kun monellahan on ollu noita menkkaoireita alkuraskaudessa :D Muita oireita on ollu haju- ja makuaistin herkistyminen, nenän tukkosuus aamuisin, huimaus, palelu ja onkohan noita muita... Oon mä niitä päässäni tässä listannu koko viikon ja päätelly jokaisen tarkottavan että oon raskaana :LOL: Toi huimaus on kyllä jännä, mulla yleensä on verenpaine 120/80 luokkaa, mutta nyt on ollu "parhaimmillaan" 94/60. Ostin mittarin sillon esikoista odottaessa, kun loppuraskaudessa meinas nousta nuo paineet ihan tähtitieteellisiin lukemiin ja halusin kotona seurata niitä. Voi kyllä johtua toi paineiden aleneminen siitä, että oon esikoisen jälkeen laihduttanu aika tavalla, mutta ainahan sitä toivoo, että se johtuskin siitä toisesta jutusta :headwall:
 
Jiinas,tervetuloa ja pahoittelut sulle keskenmenosta :hug:

Ruputti,Mikäs siinä on kun mullakin on nenä tukkeessa vähän väliä :eek: Onkohan siitepöly vai mikä... Hyvänsorttisia oireita sullakin :p

Miehellä alko loma...jee!!! tilataan kohta päiväruuaks pizzat sen kunniaksi,ihanaa...ei tarvi kokata. :xmas:

Mulla on maha hellänä jatkuvasti ja paha olo... no sitäkin on ollut ihan menkkaoireena,mut ei muutamaan kiertoon. Ajattelin nyt sen huomisen kattoo et alkaako menkat,mut sit en taida enää maltaa jos eivät ilmesty :p Mul on meinaa joskus alkuvuodesta ostettu clearblue digitesti viikkonäytöllä,oli joku 2 yhen hinnalla joista toisen käytin sillon ja päätin et en käytä tota toista ennenkuin tosipaikan tullen kun on niin kallis...apteekin täti "pakkomyi" sen mulle :saint:
Ei oo ollu menkat myöhässä kuin sen yhden kerran just alkuvuodesta,joten aika korkeelle toiveet heittää jos näillä juilimisilla ei hanat huomenna aukee...
 
:wave:

Onnea kesäkuun plussanneille ja tervetuloa Jiinas :) Olkoon visiittisi lyhyt.

ON: repäisykivut alkaneet JO dpo 5! Hämmentävää... Repäisykivut on etenkin aamulla ihan tuskaa, ei pysty venyttelemäänkään ilman viiltelyjä. Tietystikin sitä pienessä mielessään toivoo, että ne olis ekat hcg-tujaukset mitkä sielä niitä kipuja aiheuttaa... :) Meillä on huomenna vielä loppukierron ultra, jossa munarakkulan puhkeaminen varmistetaan ja myös labrat, ainakin kilpirauhasarvot, prolaktiini (maitohormoni) ja progesteroni. Vajaan viikon päästä olenkin sitten jo hurjan paljon viisaampi oman kehon toiminnan suhteen, ja toivottavasti myös JOTAIN jatkoja saadaan asian tiimoilta. Edes ne luget, jos ei clomeja. Osa lääkäreistä sanoo, että luget on vähän niin-ja-näin -lääke, jolla ei ehdottoman vakuuttavaa näyttöä tehosta ole, ellei kyseessä ole selkeästi keltarauhashormonin vaje. Mutta vaikka sitten mielenrauhan takaamiseksi ehdottomasti haluaisin minäkin ne, niistä kun ei varsinaista haittaakaan ole :) Mutta tosiaan, viikon päästä ollaan jo viisaampia :)
 
Hei,

Ensiksi onnea plussanneilla ja paljon tarrasukkia! :flower:
Olen uusi täällä; paljon olen lueskellut mutta en koskaan rekisteröitynyt tosiaan nyt tein sen!

Keskenmenoni ei ole tuore, mutta keskenmenon jälkeen ei ole plussaa luoja meille antanut, taustoista; minulla on prinsessa heinäkuussa kaksi vuotias :heart: maaliskuun ekoina päivinä vuonna 2009 tein positiivisen testin pikkukakkosesta, matkaa seurattiin alkuraskauden ultrassa, syke näkyi! neuvolassa 10+4 kuului pienet sydänäänet, 25.4 olisi ollut niskaturvotus ultra, sinne emme koskaan päässeet kun keskenmeno tuli 24.4 viikkoja oli 12+1, vauva tuli KOLMESSA tunnissa pihalle; sairaalaan päästyessä istukka oli jo kanavassa ja kohtu tyhjä. Luonto tyhjäsi vauhdilla; kivut oli suuret. abortti pihdeillä istukka revittiin irti minusta.
Lokakuussa 2009 olin valmis henkisesti että toinen saa tulla; mutta tähän päivään mennessä plussaa ei ole kuulunut!
Laskelmien mukaan ovispäivät lähenee, josko tässä kuussa?
 
Heippa täältä! Ei mitään tapahdu elimistössä!! :kieh: Ovislimailu aika heikonlaista, just ja just erottaa aamupäivästä että jotain limaa on ja alavatsa kipuilee aina välillä mut ei selvää oviskipua ole ollut... et niinköhän meni tämä kierto ensinnäkin aika pitkäksi ja tuskin tulee plussaa koska ovis taitaa olla aika myöhään sitten jos se sieltä vielä tulleepi... Onko kellään tietoa voiko pitkästä kierrosta tulla raskaaksi??

Tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut...

Vielä reilu 2 viikkoa kesälomaan!!! Ei sit millään malttaisi odottaa....
 
7.6. MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 21/27
sasuma....................KM 01/10............................KP 22/36
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 23/
durasel.....................KM 03/10............................KP 24/
kätsy........................KM 10/09, 02,04&05/10......KP 26/30
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 36/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09..........KP 38/28
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 54/
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10




HAAVEISSA TOINEN





Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 5/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 8/30
Catalia.................ES 01/10......................................KP 9/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 10/40-42
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 13/26
tilda69.................KM 03/10......................................KP 16/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 18/29-40
jiinas....................KM4/10........................................KP 22/27-?
tillukas.................KM 5,8&11/2009, 2&5/10.............KP 26/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 30/28-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 31/31-40
Ruputti.................KM 5/10.......................................KP 35/
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10



HAAVEISSA KOLMAS




Muutosta..............KM 03/10.....................................KP 1/28-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 5/35-50
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 5/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10........................ KP 7/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 12/26-29
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09.....................KP 27/34-45
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
ElliLei...................KM 05/10



HAAVEISSA NELJÄS




kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 6/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 17/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 12/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Wendy79, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa




 
Tervetuloa jiinas ja memmu123. Pahoittelut kokematanne ja jääköön visiittine lyhyeksi! Tarkistakaa, menikö tiedot oikein.

Pahoittelut tädistä Muutosta.

ON Hmm. Ei kai nuo rinnat arista _taas_. Juhannuksena ei vaan olisi aikaa saada mitään keskenmenoa, kun on kummitytön rippijuhlat ja 1500 kilometriä istuttavana...
 
Multa on täysin unohtunut onnitella Nassia :ashamed: Eli suuresti onnea plussasta :heart: :heart:

Memmu,Tervetuloa joukkoon ja pahoittelut keskenmenosta.... me ollaan melkein saman aikaa toivottu kakkosta,meillä siis tuulimuna todettiin rv 11+4 elokuussa ja kaikkien vuoteluiden jälkeen yritys aloitettiin marraskuun alusta. Toivon sulle pikaista tärppiä :hug:

Minttu,mulla ei sunkaan oo jokakierrossa ollu samanmoisia oviskipuja vaikka tikulla oon saanut oviksen näkymään... välillä ei oo mitään tuntemuksia ja välillä ihan hirveet... ja esikoinen lähti alulle ns.pitkästä kierrosta et mahollista on :heart:
 
Hitto...en miä kyenny pidättäytymään testauksesta kun jännitti niin nää erilaiset oireet et ihan maha on kuralla... ja pahoinvointiakin on. Ja testi näytti raskaana 2-3 viikkoa :eek: Miten se näyttää noin paljoo jos testaa näin aikasin :eek: Oli miten oli,olen tosi sekasin kuupasta...mitäs nyt. Tää otti aikaa samanverran suurinpiirtein kuin ekan km:n jälkee esikko. Noh,vielä ollaan alussa ja toistaseks tää on mulle vaan plussa testissä,seuraava etappi on varhaisultran varaus omalle gynelle jos siihen asti pysyy matkassa... sit vasta kun nään sykkeet,tunnen olevani raskaana raskaana... jos ymmärrätte mitä tarkotan.
 
Repa: Paljon onnea ja mukaan tarrasukkia. Ihanaa!!! :)

Kävinkin heti aamusta ilmoittamassa, että tänään on kp 1 ja ehkä hitusen harmittaa, mutta olihan tämä vasta ensimmäinen kunnon yrityskierto kkm jälkeen. Yhdet menkat odotin kaavinnan jälkeen. Nyt siis kolmannet operoinnin jälkeen.

Tänään kipitän kauppaan hakemaan greippimehuja ja aloitan "kuurin" ovulaation bongaamiseen asti ja ajattelin kokeilla cb:n digitaalista ovulaatiotesteriä. Ne kai maksaa enemmän, mutta hinnasta viis kun kuume on niin kova :eek:

Onneksi on kaikenlaista puuhaa kun menen naimisiin ensi kuussa, joten se pitää kiireisenä.

Plussa puhureita kaikille :whistle:
 

Yhteistyössä