Oioioi, mikä plussasade täälä on käynnissä =)
Ihan hirmun paljon onnea kaikille plussanneille, eli
Repa, Nassi ja Henakri :heart:
Ja piän peukkuja sulle
Ruputti, että viiva vahvistuu :heart:
Kätsy Kirjoitit tuola aikasemmin, että sulla oli samantapaisia mahakipuja, kun mitä mulla ja sulla ne tiesi sitä, että oli vuotanu verta vatsaonteloon. Niin oliko toi verenvuoto ennen vai jälkeen keskenmenon? Mitä sille sitten tehtiin? Vai tehtiinkö mitään? Ja huomattiinko se ultrssa vai miten? Sori, kun utelen... :ashamed:
ON: kivut loppui (tänk gaad) ja vuotokin, mutta eikös taas mennyt pari päivää ilman tuhrua ja taas alkoi tuhruttamaan. Voiko mun kroppa vaan olla näin sekasin vielä km:n jäljeltä?! Mulla ei ikinä ennen oo ollu mitään välivuotoja, eikä muutenkaan ongelmaa menkkojen kanssa. Joten nyt oon ihan ihmeissäni....no, perjantaina gyne soittaa toisen hcg mittauksen tuloksen, niin saanpahan kysyttyä tätä siltä samalla. Tänään on tuntunut ihan ovismaisia nippauksia, eli joskos sieltä parin viikon päästä ois odotettavissa ne ihan OIKEAT menkat
Toivottavasti! Pitääkin kotiin päästyä tikuttaa, että onko tuntemukset oikeita..jos tää nyt on ovis, niin oishan se kiva hyödyntää, mutta toi tuhruttelu ei oikein innosta siihen :headwall: