KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

Täällä tihkuttaa,varmasti vielä tänään alkaa kunnolla vuotamaan. Kp 26/27 vaihtu kp 1 ja yk 9!!:headwall: Eli kierto oli 25,mitä se oli ennen clomejakin. Clomit pidensi kierron 27 ja kun nyt en niitä saanu alottaa,niin kierto vanha. Tyhmää,jos nyt kolmas clomi-kuuri vaan tsottaa taas kiertoo ja menee v*tuiks muuten,niin toiveet jää neljännen ja vikan kuurin varaan,saakeli!! Ei nyt niin kamalasti ketuta että menkat tulee,kun huojentavaa tietää että kroppa suht normi km:n jälijiltä. Yritettiin kyllä kovasti pientä,ihan päivittäin mutta lullen kyllä kierron olleen anovulaarinen,koska juuri normaalit ovis-oireet jäi tulematta : / Eipä kai auta kun tilata ovistestejä ja vetää clomit lärviin ja ootella taas 4vkoa. Nyt sitten jättäydyn pinoista,mutta käyn lukemassa teidän kuulumisianne. Paljon ja kamalasti plussaonnea!!


Pahoittelut negasta Champion Oireesi kyllä tuntuvat tutuilta,samoja oli mulla raskaana ollessa. Jospa se vielä muuttui plussaks!


-Tipetsu kiittää,kuittaa poistuu takavasemmalle!- :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Jee!!! Vihdoin ja viimein saan clomit. Reseptin kylläkin saan vasta 27.9. Eli tämä kierto loppuun, vielä yksi luomu ja sitten vihdoin ja viimein. Oli pakko tulla vaan hehkuttamaan kun on niin ihanaa saada edes jotain apua tähän tilanteeseen.
 
ilmottautuisin mukaan kuumeilemaan, vaikka kkm on todettu vasta eilen ja vuotoa ei ole, eikä lääkkeellisestä/kaavinnasta ole vielä sovittu. Onneksi on lähete gyn.pkl., kohta soitan ajanvaraukseen.

1-7/10 pyörin päivittäin täällä vauvakuumeisissa ja 7-8/10 odotuspuolella, nyt haluaisin mukaan tänne, jotta ajatukset eivät olisi niin synkät ja surffailu keskittyisi km&kkm juttuihin... Haluan nähdä valoa tulovassa syksyssä!

Eilen sain gyneltä ohjeistukseksi 1) aloitttaa yrityksen heti ekan vuodon jälkeen ja 2) aloittaa suruajan (lue surusyöpöttelyn) jälkeen vähähiilarisen dietin (ylipainoa on ja 1&2 tyypin diabeteksen sukurasite). Näillä ohjeistuksilla siis eteenpäin.

anna-79, km 08/10
 
Hei kaikille :)

Mitä ovistestejä te ootte muuten käyttäny? Ajattelin mennä sellaisia hakemaan tänään apteekista ni mitäs suosittelette? :)

Tänne ei nyt kummempia, ovista yritän alkaa bongailee... Viikonlopulle koitan suunnitella jotai kivaa ohjelmaa miehen kanssa, antakaa vinkkejä? Lapsi ei oo kotona ja molemmilla vapaata töistä :)
Mukavaa viikkoa kaikille :)
 
TIISTAI 31.8


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tipetsu.....................KM 08/10...........................KP 1/27
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 1/26-28
durasel.....................KM 03/10..........................KP 10/28
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 14/25-30
Sanmar82................KM 05/10...........................KP 20/27-30
viirukissa..................KM, TM 07/09.....................KP 22/27
An-nie......................KM 08/10...........................KP 27/30-35
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 49/28-29
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 5/26-33
Minsku82.............KM 07/10..................................KP 8/29
Nallekarkki...........KM 06/10..................................KP 9/28
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 11/31
Catalia.................ES 01/10.................................KP 18/--
jiinas....................KM 04/10................................KP 21/27-32
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10................KP 25/26-34
Cappuccino..........KM 02/10, 08/10.......................KP 27/26
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
valdemaria...........KM 10/09




HAAVEISSA KOLMAS



Unicco..................KM 07/07, 03/09.......................KP 1/35-50
Muutosta.............KM 03/10..................................KP 5/28
Oltermanni...........KM 04/10................................KP 10/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10......................KP 10/25-28
Helinäkeiju10.......KM 07/10.................................KP 18/?
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10.......KP 21/21-26
Ruttuinen Rusina KM 07/10...................................KP 22/
Champion............KM 04/10..................................KP 25/28-31
nepula.................KM 07/10..................................KP 27/28-32
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 4/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10........................KP 16/28-31
Vaavimasu..........KM 08/10



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 17/25




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-



 
Champion, pahoittelut negasta. :hug: Tää on ihan sanonko mistä, että niitä plussia ei vaan tule. Jää elokuukin tosi hiljaiseksi. :(

Anna-79, pahoittelut keskenmenosta. Tervetuloa siitä huolimatta tänne, ihan oikeaan paikkaan löysit. :) Kerrotko vielä, kuumeiletko ensimmäistä? Saa oikeaan paikkaan listalle.

Linnea, mulla on tuolta raskauskeijusta tilattuja David-testejä. En tiedä toimivatko kun vasta yhden kierron niitä käyttänyt, enkä saanut kyllä kunnon viivaa niihin missään kohtaa. Yksi viiva oli kuitenkin niin selvästi eri vahvuinen kuin muut, että päättelin sen olleen plussa.
 
Kuumeilu on kovaa ja toivon että voitais kohta alkaa taas tositoimiin kunhan tuo vuoto nyt vihdoin ja viimein lakkais. Vkonloppuna tein raskaustestin ja se näytti negaa eli sen puolesta vois jo alkaa kokeilla uutta tärppiä.
 
Champion, eihän noilla kiertopäivillä vielä välttämättä plussaa tulekaan vaikka olisikin raskaana, kun (listan mukaan) menkatkaan ei ole vielä myöhässä... Oireesi kuulostaa lupaavilta, joten pidän yhä peukkuja sinulle. :)
 
Champion, eihän noilla kiertopäivillä vielä välttämättä plussaa tulekaan vaikka olisikin raskaana, kun (listan mukaan) menkatkaan ei ole vielä myöhässä... Oireesi kuulostaa lupaavilta, joten pidän yhä peukkuja sinulle. :)
Kyllä mä tiedän et plussa voi tulla vielä mut tällä hetkellä toivon ettei tule koska sain sitä sähköhoitoa tänään.. Sillä hetkellä se tuntui hyvältä ajatukselta mut sit kaveri meni sanomaan et sen kaverin äiti sai raskausaikana sähköiskun ja lapsesta tuli vammainen. Jee nyt onkin niin saatanan hyvä fiilis tällä hetkellä et tekis mieli itkee. Ei se hoito kestänyt kun ehkä 5 min ja ei se nyt sama ole kun kunnon sähköisku mut se kuitenkin annettiin alaselkään si-nivelten kohdalle joten jos oon raskaana niin oon ihan hysteerinen kun oon niin tyhmätyhmätyhmä :headwall:

Netissä ei oikeen ollut mitään tietoo muuta kun yleisesti sähköhoidosta et pitää harkiten antaa raskausaikana mut ei mitään muuta.

On ollut kyl tosi apea olo koko alkuillan ja rintojakin särkee tuskasen kovaa.. On vaan hiton kylmä koko ajan ja väsyttää ja mieskin sanoi et oon ihan kalpee.. En mä kyl mielestäni kipeekskään ole tulossa.. Huoh :headwall:
 
Minäkin tulisin porukkaan mukaan uutena kuumeilijana. Toukokuussa kuumeilin kolmattta toivoneissa ja siitä eteenpäin odotuspuolella helmikuisissa. Elokuussa jouduimme tekemään elämämme rankimman päätöksen raskauden keskeytyksestä kromosomi poikkeamien vuoksi. Keskeytyksestä on kolme viikkoa.

Ihan vielä ei olla siis päästy uudelleen yrittämään, mutta ajatukset hiipii sinne jo päivittäin. Nyt odotellaan vielä jälkitarkastusta (3 vk päästä) ja ensimmäisiä normimenkkoja. Jos kaikki on noiden jälkeen hyvin, päästään aloittamaan uutta yritystä.

En siis tiedä kuulunko tuohon kolmatta vai neljättä toivoviin... Omasta mielestä minulla on kolme lasta - kaksi elävää ja yksi enkeli. Olenhan synnyttänyt kolmannenkin ihan niinkuin toisetkin ja hän oli jo niin täydellinen - vain pieni - ihminen. Ulkopuolisten silmin tietysti minulla on vain kaksi lasta. Päättäkää te siis kumpaan kategoriaan kuulun. Itselleni se on ihan sama.

Onnea valdemarialle plussasta! Toivottavasti päästään muutkin pian perässä odottajien puolelle :)
 
Haluaisin myös ilmoittautua mukaan. Minulla todettiin/varmistui tuulimuna viime viikon maanantaina ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Viikkoja oli silloin 9+3. Pikkukolmosta jo kovasti odoteltiin ja pettymys oli valtaisa...

Tuulimunaepäily saatiin jo varhaisultrassa viikoilla 7+4, joten parisen viikkoa oli aikaa valmistautua asiaan henkisesti. Lääkäri käski silloin vain odotella keskenmenoa tai jos ei mitään tapahdu, niin sitten kontrolliultraan kahden viikon päähän. Itse elättelin salaisesti toiveita, että jospa hedelmöittyminen olisikin tapahtunut epäsäännöllisen kierron takia huomattavasti myöhemmin, mutta ihan turhaan tartuin niihin toiveisiin. Yritin viimeiseen asti (tyhmästi) pitää henkisesti kiinni ajatuksesta vauvasta, mutta pakko oli luovuttaa toisessa ultrassa. :'( Lääkkeellinen tyhjennys sujui niin hyvin kuin voi sujua ja lääkäri vielä tarkisti ultralla kohdun tyhjentyneen ja sanoi, että olisi hyvä odotella yhdet kuukautiset ainakin. Nyt on vielä vähän ruskehtavaa, tosi niukkaa vuotoa eli ilmeisesti on pikkuhiljaa jo loppumassa..? Kovasti tekisi mieli jo aloittaa yritys ennen kuukautisia... ei niin millään malttaisi odottaa vielä ehkä jopa viikkoja... Vauvan kaipuu on niin suuri.

Mies on ollut suurena tukena tässä ja pelkäsin vähän hänen mielipidettään uudesta yrityksestä, kun tuntui olevan tämä tuulimuna aika iso pettymys myös hänelle. Mutta viikonloppuna hän itse otti asian puheeksi ja sanoi, että eiköhän meillä vuoden sisään ole vauva sylissä. :) Sitä siis toivotaan kädet kyynärpäitä myöten ristissä, mutta varaudutaan toki myös pidempään odotukseen. Mutta jospa se sieltä vielä tulisi!

Ihana lukea täältä teidän toisia kannustavia viestejä sekä myös näitä plussa-uutisia! Onnittelut siis valdemarialle sekä tarrasukkia pikkuiselle! :flower:

Blanco, tm 08/10 ja kolmatta kuumeillaan. (Km 05/00 rv6, lapset 09/01 ja 05/04)
 
Mä oon nyt päättänyt et Valdemaria aloittaa meidän ketjun plussapuhurin!!! :whistle: Onnea sulle ja tarrasukkia pienokaiselle!

Täällä menkat päivän myöhässä, kun ei oo tänään alkaneet. Lupaavaa! :) Mut aamun herkkä testi oli nega :( Oispa myöhäinen ovis ja myöhäinen plussa, heh!

Tervetuloa Anna-79 ja Barbamama35!
 
Ihkut Onnen toivotukset Valdemarille!!!!:heart::wave:
Tarrasukkasia&vaaviliimaa pikkiselle matkaajalle:heart:


Cappuccino täällä myöskään ei vuoto alkanutkaan kierron viimeinen päivä - eli tänään.
Pikkisen jo näytti että alkaa, tuhrua papruun pyyhkiessä - vaan loppui.
Testailen vasta aikasintaan perjantaina jos täti ei hyökkää ennen sitä.
Plussaan en oikein meinaa jaksaa uskoa..tooooosin, kaikkenlaista sattuu ja tapahtuu elävässä elämässä..:)

Kovasti siulle täältä plussaa puhkun PUUUUH:whistle::heart:!!!!!

..ja kaikille muillehin!!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Valdemaria, paljon onnea!

Barbamama35, ikävää kun tänne jouduit. Oltiin samassa pinossa helmikuisissa. Ja jos sinulla mielestäsi on kolme lasta, niin sitten sinulla on. Eli ilmotat varmaan sen juuri niin kuin itsellese parhaalle tuntuu.

Ovis plussa! Vihdoin ja viimein. Tämä nyt vaan tarkottaa sitä, että kierto venyy. Pääasia kuitenkin, että tapahtuu. Toivottavasti keretään hyödyntää vaikka säilössä pitäs olla jo useemmalta päivältä simppoja, mutta parashan se olis kun kerkeis vielä varmistelemaan.
 
Anna 79 harmi että jouduit tänne mut tervetuloa silti :) Jos tosissas haluat painoa tiputtaa niin suosittelen tällaista paikkaa Kiloklubi Itse tiputin sen avulla yli 30kg ja toimii myös vähähiilarisella dieetillä. Itse aina välillä innostun vaihtelun vuoksi sitä kokeilemaan :) Menee hetki totutella ohjelman käyttöön mut kun oppii niin on helppoa :)

Linnea82 netistä kantsii tilata sekä raskaustestit ja ovistestit. Ihan hirmu paljon halvempia kun apteekissa. Googleta sanoilla "raskaustetit netistä" niin löydät molempia. Mä aion kans tilata ovistestejä jos en ole raskaana kun en tuntenut ovulaatioo tässä kierrossa kuten yleensä..

).( mää oon kyl ollut hirveen omanapainen täällä ja kieriskellyt itsesäälissä :ashamed: Oikeesti ei mulla ole edes asiat huonosti. Pitäisi vaan olla iloinen et mies on suostunut viimeinkin kolmannen lapsen tekemiseen, painoa on taas tippunut kun innostuin syömään tulevan mahdollisen raskauden vuoksi tunnollisesti :D ja toisaalta taas olen saanut otettua papakokeen viimeinkin, käytyä fysioterapiassa ja on mahdollista et pääsen vielä siihen magneettikuvaankin ylihuomenna ja sain käytyä hammaslääkärissäkin. Eli oon saanut paljon aikaseksi ja valitan täällä kun pieni lapsi vaikka meillä on oikeasti vasta tavallaan toinen yrityskierto :|
Testaan huomenna ehkä ja perjantaina on pakko kun on se magneettikuva (eli suomeksi en malta olla testaamatta huomenna) ja mun kaverit sanoi et vievät mut lohdutusviihteelle lauantaina jos en ole raskaana, on ne vaan niin ihania ystäviä :heart:

Mut rinnat on vaan aina kipeet ja mahaa juilii huikeesti ja selkää vihloo.. Koitan olla edelleen toivomatta liikoja. Jos pitää jotain positiivistä ajatella niin oon aina halunnut olla kesällä raskaana kun mulla on aina ajottunut talveen odotusaika kun mun mielestä vauvamahat on niin ihania kesäisin joten saanpahan kokea sen jos menee kauankin vielä raskautua :)

Toivottavasti teillä on yhtä positiivinen mieli tänään kun mulla :D
 
Onnittelut Valdemarialle!! En ehkä ihan selvästi osannu kirjottaaa eilen :)ashamed:),mutta mut voi poistaa listalta. En tunne kuuluvani mihinkään pinoon,kun on clomiean kaa ongelmaa,km,lapsettomuuttaa jne. Taustailen siis ja yritän keskittyä muuhun kuin tähän raskautumis-höyräkkään. Kai se tulee jos on tullakseen. Vuoden vaihteessa sit hoitoihin,vkolla 4. Marraskuussa polilla käynti ja jos huono tuuri käy,joudun uudestaan laparoskopiaan,jolloin haaveet siirtynee ainakin vuodella.

Onnea teille kaikille jatkoon!
 
Tipetsu, anteeksi etten huomannut, täällä ollaan kovassa flunssassa ja pää ihan jumissa. Laitan sut taustailemaan. Kaikkea hyvää Sinulle jatkossa! :hug:

Aloitan meille syyspinon ja laitan sinne tämän päivän päivityksen, tulkaa mukaan. :wave:
 
NoBlood: Muistan sinut kyllä :) Vaikka koimme molemmat järkyttävän takaiskun kesällä, on kiva kuumeilla nyt uudestaan tuttujen kanssa yhdessä. Onnittelut ovisplussasta! Toivottavasti tärppää ja vauva pysyy tällä kertaa matkassa loppuun asti :)

Tipetsu: Tsemppiä jatkoon! Joskus pieni breikki "yrittämisestä" voi auttaa. Eihän sitä koskaan tiedä :)

Anna-79: Mulla on myös painonpudotus menossa. Oli kiloja vähän liikaa jo keväällä ja viime kesän raskaus + paha pahoinvointi (piti syödä vähän väliä, ettei tullut oksu) koko helteisen kesän ajan toi niitä sitten lisää :( Tarkoitus olisi saada pois kaikki kesän aikana tulleet kilot ja vähän enemmänkin ennen uutta plussaa. Joku 3-4 kiloa on jo lähtenyt viimeisen kolmen viikon aikana keskeytyksen jälkeen. En ole liittynyt mihinkään ryhmään tms. vaan koitan tehdä sen ihan omin voimin. Tuossa kesällä tajusin miten harmitti ne ylimääräiset kilot raskauden aikana ja sain siitä tarpeeksi tahtoa lähteä uuteen yritykseen eri pohjalta. Pistin vain ruokavalion syyniin eli herkut ja välipalat pois ja olen lisännyt liikuntaa.

(.) Täällä on vähän oviksen oloista juilintaa. Keskeytyksestä on torstaina 3 viikkoa eli se on täysin mahdollistakin. Nyt vaan toivon, että menkat tulisivat ihan normaalisti ajallaan ja että kohtu olisi tyhjentynyt kokonaan silloin keskeytyksessä. Tulee kyllä iso itku, jos vielä joutuu kaavintaan tms. Onko teillä muilla palautunut kierto samantien normaaliksi keskenmenon jälkeen?
 

Yhteistyössä