Tää on ihan hassua, kun luen tätä palstaa työkoneelta, niin kaikki noi hymiöt on sellasia 10cm korkeita jättiläishymiöitä! Teksti taas on ihan normaalin kokoista...outoa
Vähän hämärää lukea, kun noi hymiöt hyppii silmille
Ihanan lupaavankuuloisia oireita tosi monella! Voi kun syyskuusta tulisi oikea plussakuu! Mulla on ollu oviksesta asti jotenkin oudolla tavalla luottavainen tunne, että nyt tulee plussa....vaikka toisaalta en oo yhtään varma. Luotan varmaan liikaa siihen, että simpat ois tallennettu oikeaan aikaan. Ja sit kun sieltä tuleekin täti kylään, niin tiedän jo valmiiksi, että petyn ja pahasti. Jostain muistan lukeneeni, että vaikka ajoitus osuis kohalleen, niin silti on vaan 20% todennäköisyys tärppiin...että se siitä varmasta tunteesta
Oletrmannille onnea työpaikasta! Itse oon miettiny jo viimesen vuoden, että haluisin vaihtaa työpaikkaa, mutta en oo uskaltanu hakea mitään uutta, kun vauvahaaveet jäytää koko ajan takaraivossa. Selitin tätä yhelle kaverille, niin se tokas, että "mitäs sitten, senkun vaan vaihat ja jos tärppää, niin tärppää. Sehän on vaan elämää, eikä sille voi mitään". Niin kai se pitäis ajatella ja usklataa elää, niinkuin ei vauvahaaveista ois tietoakaan. Välillä tuntuu, etttä mietin liikaakin elämää sen mukaan, että JOS tärppää. Esim. mietin, että uskaltaako ens talveksi varata mitään laskettelureissua, kun JOS sattuis vaikka tärppi käymään, niin eihän sit vois laskea...aarghh. Ei oo helppoa olla vauvakuumeinen nainen!
Imoenille pahoittelut tädistä :hug:
Plussatuulia kaikille "oirehtiville" ja muillekin