KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

mä tein jotain sellasta mitä en olis uskonu tekeväni täs kuumeilun kesken.. soitin ehkikseen ja pyysin pillerit itelleni... toivoloppu :(:'( miehelle en sanonu mitään kuuli vaan puhelun ja oli aikas öö häkeltunu/pettyny kai... no joo en mä niitä voi alottaa kun vast syyskuun lopulla..
 
''Onko teillä muilla heitellyt kierrot kauheesti keskenmenon jälkeen? Se kaavinnasta seuraava oli 11viikkoa ja sit kun tuli ne ekat menkat sen jälkeen niin se oli 31 päivää ja olis kiva tietää mitä odottaa..''

Mulla oli kierrot ennen km 25-28. Ja aina tuli vuorotellen pitkä ja lyhyt kierto. Ja keskenmenon jälkeen on ollut kierto 30-31, että kyllä ja ottaa päähän ja on kuulema normaalia. Puoli vuotta pitää heitellä päin hörön persettä ennen kun kiinnittäävät huomiota koko asiaa.
 
NoBlood mä en taida olla sit ainoa joka ajattelee et on hiukan hylätty olo keskenmenon jäljiltä.. Mun mielestä on tosi epäreilua et ensin tehdään vauvaa vuosi ja sit napsahtaa ja tuleekin keskenmeno ja koska on vuoden sisällä ollut yksi raskaus niin sit ei pääse hoitoihin asian tiimoilta. Ja muutenkin on jänyt jotenkin sellainen olo ettei niitä kiinnosta tarkistaa keskenmenopotilaiden hyvinvointia. Jo lyhyet saikut toimenpiteiden jälkeen kertoo siitä ja se ettei joka paikassa edes tehdä jälkitarkastuksia. No mulle tehtiin kun itse vaadin ja moni asia olisi ihan pielessä nyt jos en olisi itse tajunnut niitä pyytää :headwall:

Mulla on jotenkin tosi turhautunut olo.. Mua ahdistaa kun en ole tuntenut ovulaatioo ja se myös huolestuttaa. Mä vaan haluisin et ne menkat tulis kun olis se magneettikuva perjantaina mut ei kai niistäkään ole toivoa ilman ovulaatioo. Eli kun täti kurvaa kylään niin tilaan ovistestejä ja tikutan niillä varmuudeks. En vaan tiedä et monta kiertoa pitää tikutella ennen kun pääsee lääkäriin asian tiimoilta jos ei ovuloi.

Ja kun tiedän vielä et kaavinnassa musta jouduttiin polttaan kohdusta osia pois niin on mietityttänyt et voisko siellä olla tietyin osin sellaista arpikudosta mihin ei edes pysty vauvan alku tarttumaan :|

Ja ennen kaikkea olin NIIN tyhmä et tein tänään testin vaikka tiedän etten ole raskaana ja negaa se näytti. Kyllä yks hemmetin testi voi saada ihmisen apeeks mut oma moka :ashamed::headwall:

Noh sitten seuraava kysymys te jotka ette ovuloi niin kuinka pitkä kierto teillä yleensä on et tiedän varautua siihen..

Onneksi eilen mulla oli mukava kahdenkeskinen päivä poitsun kans ja toy story kolmonen oli hauska :)
 
Kuinka nopeesti te ootte km:n jälkeen uskaltaneet alkaa kokeilee uutta tärppiä? Mulla nyt km:stä kolmisen viikkoa (lääkkeellinen tyhjennys siis) ja vuoto alkaa olla hiipumaan päin, kuumeilu alkaa nostaa päätään ja mietin että koska sitä uskaltais alkaa touhuta uudestaan.
 
SUNNUNTAI 29.8


HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel.....................KM 03/10..........................KP 8/28
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 12/25-30
Sanmar82................KM 05/10...........................KP 18/27-30
viirukissa..................KM, TM 07/09.....................KP 20/27
Tipetsu.....................KM 08/10...........................KP 24/27
An-nie......................KM 08/10...........................KP 25/30-35
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 27/26
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 47/28-29
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 3/26-33
Minsku82.............KM 07/10..................................KP 6/29
Nallekarkki...........KM 06/10..................................KP 7/28
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 9/31
Catalia.................ES 01/10.................................KP 16/--
jiinas....................KM 04/10................................KP 19/27-32
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10................KP 23/26-34
Cappuccino..........KM 02/10, 08/10.......................KP 25/26
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
valdemaria...........KM 10/09




HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta.............KM 03/10..................................KP 3/28
Oltermanni...........KM 04/10.................................KP 8/28-30
Helinäkeiju10.......KM 07/10.................................KP 16/?
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10.......KP 19/21-26
Ruttuinen Rusina KM 07/10...................................KP 20/
Champion............KM 04/10..................................KP 23/28-31
nepula.................KM 07/10..................................KP 25/28-32
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10......................KP 35/25-28
Unicco..................KM 07/07, 03/09.......................KP 46/35-50
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10



HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10........................KP 14/28-31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 28/31
Vaavimasu..........KM 08/10



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 15/25




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-



 
Mun mielestä on tosi epäreilua et ensin tehdään vauvaa vuosi ja sit napsahtaa ja tuleekin keskenmeno ja koska on vuoden sisällä ollut yksi raskaus niin sit ei pääse hoitoihin asian tiimoilta.
Täysin samaa mieltä!! Meillä tulee nyt vuosi täyteen siitä kun ensimmäinen keskenmennyt saatiin alulle, mutta kun sitten on se tammikuinen alkuraskauden KM:kin vielä... Pitääköhän sitten odottaa sinne tammikuuhun saakka? :headwall:
 
Hätäisenä nega kp 25/26 :headwall: Miks pitää joka päivä testaa, oon ihan mahdoton tikkujen kuluttaja! Pois se minusta!

Pikkuliisi Me ei pidetty taukoa juur ollenkaan ja jälkivuodon (kans lääkkeellinen) aikana käytettiin kumia tulehdusriskin vuoksi mut kans joskus kolmen viikon jälkeen oltiin sit ilman. Mulle ei sanottu et pitäis pitää taukoa tms.
 
Heipsan ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Mä tuskailin mun lämpöjen kanssa viime viikolla, oli jo luovuttajaolo, kun ne pysyi aika normilukemissa. Eilen oli dpo6, eli jos tärppäs niin oletettu kiinnittymispäivä:p tänään on lämmöt pompanneet 0,5 astetta ylös, eli samohin lukemiin mitä tärppikierroissa. Arvatkaa vaan onko tuskanen viikko odotella että pääsee testailemaan:xmas: nyt siis dpo 7 vasta menossa..
 
Onko muille tullu tälläst fiilistä että lyö hanskat tiskiin???
Kyllä on ja arvaa vaan kuinka monesti. Mulla tuo mies aina puhuu ympäri. Vaan saas nähdä tänään miten käy, tuomionpäivä. Siemennesteanalyysin tulokset tulee, eihän siellä toki mitään pitäis olla vialla, mutta kai se siinäkin laatu voi huonontua. Tai ainakin sellasia kauhuja oon lukenu.
 
Mäkin täällä tuskailen että mikähän mahtaa olla nyt kierron pituus. Nyt kun menossa kp 25/27,dpo 13. Mulla kyllä meni kesken niin alussa että menkat alko periaatteessa 6pvää myöhässä,eli tuskin kovin paljon ehti kehittyä raskausmateriaalia,koska vuoto kesti aika normit menkat,eli 3 pvää. Neljäntenä päivänä vuosi kerran vielä punaista verta ja sitten loppui. Luulisin ettei kamalasti voi kierto venyä?

Mutta voiko ovis jäädä tulematta vaikka sais ovistestiin plussan??

Mulla jäi ne normaalit oviksen jälkeiset oireet pois,niin siksi mietin. Aloin testaamaan kp 9 ja kp 11 oli sitten vahvin viiva. Sen jälkeen haaalistuivat.Eli kai kp 12 sit oli ovis?

Nyt on 3 pvää ollu vähän pahoinvointia. Vihleksii oikeelle kun kylkeä kääntää ja välillä muutenkin. Selkäkipua oottelin,joka viimeksi alkoi joskus kp 20 paikkeilla.. Ensin luulin sen johtuvat jostain muusta. Nytkin on selkä kipeä,mutta olen loman jälkeen kolmatta viikkoa nyt töissä ja siellä todella kipeytyy paikat. Rinnat kipeät vain kun liivejä pitää? Kun ne ottaa illalla pois,arkuus häviää.
Mulla tulee aina vasempaan tissiin "kohta" joka kipeytyy ennen menkkoja,tuntuu olevan nytkin. Tosin,oli se viimeksin ;)
Mutta jos ei oo pe alkanu,nii la voisin sitten testailla,en aiemmin! :)


Voima:hug: kaikille jotka sen tarvii!! Plussaonnea meille kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Pakko kirjottaa fiiliksiä ruokkiksella äkkiä.

Mun kropassa tapahtuu jotain ja en usko et on ovis. Joko mulla on oudot menkat tulossa tai sit olen raskaana. Mun rinnat on niin kipeät etten meinaa pystyä käveleen portaita alas kun tärähtely sattuu ja ne on hirmusen kosketusarat. Yleensä näillä tienoin rintojen kipu lakkaa ennen menkkoja! :whistle: Ja mun on kainalot märät mut silti palelen koko ajan ja alaselkää ja mahaa juolii ihan kun olis menkat päällä.. Mulla on herännyt aika isokin toivon kipinä. Toivottavasti plussaan huomenna vaikkakin kiertopäivillä 25 voi olla ikasta mut fiilis on tällä hetkellä se et vois olla matkalainen mukana. Samaten vuodan kun seula valkkaria ja tällä kertaa se ei ole mitään tulehdusvuotoa :D Huh kun jännittää huominen!
 
MAANANTAI 30.8


HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel.....................KM 03/10..........................KP 9/28
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 13/25-30
Sanmar82................KM 05/10...........................KP 19/27-30
viirukissa..................KM, TM 07/09.....................KP 21/27
Tipetsu.....................KM 08/10...........................KP 25/27
An-nie......................KM 08/10...........................KP 26/30-35
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 28/26
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 48/28-29
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 4/26-33
Minsku82.............KM 07/10..................................KP 7/29
Nallekarkki...........KM 06/10..................................KP 8/28
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 10/31
Catalia.................ES 01/10.................................KP 17/--
jiinas....................KM 04/10................................KP 20/27-32
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10................KP 24/26-34
Cappuccino..........KM 02/10, 08/10.......................KP 26/26
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
valdemaria...........KM 10/09




HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta.............KM 03/10..................................KP 4/28
Oltermanni...........KM 04/10.................................KP 9/28-30
Helinäkeiju10.......KM 07/10.................................KP 17/?
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10.......KP 20/21-26
Ruttuinen Rusina KM 07/10...................................KP 21/
Champion............KM 04/10..................................KP 24/28-31
nepula.................KM 07/10..................................KP 26/28-32
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10......................KP 36/25-28
Unicco..................KM 07/07, 03/09.......................KP 47/35-50
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 3/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10........................KP 15/28-31
Vaavimasu..........KM 08/10



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 16/25




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-



 
Minsku, joka kerta kun menkat alkaa, tekisi mieli luovuttaa. Mutta toisaalta, jos luovuttaisi, olisi kaikki tähän mennessä koettu ollut turhaa. Pitää vaan uskoa siihen, että joskus tämä kaikki vielä palkitsee. Vaikeaa se on, mutta musta ainakin tuntuu ettei ole vaihtoehtoja, näillä mennään vaikka sitten vaihdevuosiin saakka!

kitikat, :hug:

Harhaanjohtaja, Champion ja Tipetsu, pidetään peukkuja että plussaa tulisi!! =)
 
Tää on ihan hassua, kun luen tätä palstaa työkoneelta, niin kaikki noi hymiöt on sellasia 10cm korkeita jättiläishymiöitä! Teksti taas on ihan normaalin kokoista...outoa :rolleyes: Vähän hämärää lukea, kun noi hymiöt hyppii silmille :D

Ihanan lupaavankuuloisia oireita tosi monella! Voi kun syyskuusta tulisi oikea plussakuu! Mulla on ollu oviksesta asti jotenkin oudolla tavalla luottavainen tunne, että nyt tulee plussa....vaikka toisaalta en oo yhtään varma. Luotan varmaan liikaa siihen, että simpat ois tallennettu oikeaan aikaan. Ja sit kun sieltä tuleekin täti kylään, niin tiedän jo valmiiksi, että petyn ja pahasti. Jostain muistan lukeneeni, että vaikka ajoitus osuis kohalleen, niin silti on vaan 20% todennäköisyys tärppiin...että se siitä varmasta tunteesta :p

Oletrmannille onnea työpaikasta! Itse oon miettiny jo viimesen vuoden, että haluisin vaihtaa työpaikkaa, mutta en oo uskaltanu hakea mitään uutta, kun vauvahaaveet jäytää koko ajan takaraivossa. Selitin tätä yhelle kaverille, niin se tokas, että "mitäs sitten, senkun vaan vaihat ja jos tärppää, niin tärppää. Sehän on vaan elämää, eikä sille voi mitään". Niin kai se pitäis ajatella ja usklataa elää, niinkuin ei vauvahaaveista ois tietoakaan. Välillä tuntuu, etttä mietin liikaakin elämää sen mukaan, että JOS tärppää. Esim. mietin, että uskaltaako ens talveksi varata mitään laskettelureissua, kun JOS sattuis vaikka tärppi käymään, niin eihän sit vois laskea...aarghh. Ei oo helppoa olla vauvakuumeinen nainen!

Imoenille pahoittelut tädistä :hug:

Plussatuulia kaikille "oirehtiville" ja muillekin :whistle:
 
Mulle voi laittaa huomiselle kp1 menkat alkanee silloin kunnolla, tänään tuhrutellut illasta. Taas yksi kierto, sinänsä ihan ok.

Itse nimittäin hain opiskelemaan ja nyt jännäilenkin sitten pääsykokeen tuloksia:whistle: pientä suunnanmuutosta tiedossa siis. Samalla kamppailen itseni kanssa, että ryhdymmekö ehkäisemään vai mennäänkö tuurilla joka on ollut huono raskausjutuissa... saas nyt sitten nähdä mihin suuntaan se tuuri pyörähtää. Ja sen lisäksi, että olen hakenut opiskelemaan on toinen vakava vaihtoehto töiden etsiminen tai oppisopimuskoulutus. Aika karua sinänsä koska kotona olisi töitä ihan omiksi tarpeiksi mutta maatalous ei vain kannata:( Pitää perheen käyttörahat hommata jo muualta ja jos pari vuotta katsotaan muuttuuko suunta mihinkään vai laitetaanko lehmät pois kokonaan.

No juu, tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
 
Mun rinnat on niin kipeät etten meinaa pystyä käveleen portaita alas kun tärähtely sattuu ja ne on hirmusen kosketusarat. Yleensä näillä tienoin rintojen kipu lakkaa ennen menkkoja! :whistle: Ja mun on kainalot märät mut silti palelen koko ajan ja alaselkää ja mahaa juolii ihan kun olis menkat päällä..
Voi että... kuulostaa ihan samalta kuin mun alkanut raskaus. Rinnat ei oo koskaan olleet niin kipeät, eikä varmaan tule olemaankaan... :D Ellei sit tärppää uudelleen. Oireisiin kuului myös menkkajuilinnat jotka alkoi viikkoa ennen plussaa. Kerro sit kun voi onnitella. ;)
 
Tipetsu Kyllähän se kierto harmillisesti voi olla sitten anovulaarinenhin,(ovuloimaton)VAIKKA testi muuta kertoohin:((tasavahva viiva/hymynaama digissä)

Itse luulen tunnistavani tuon ovuloimattoman kierron - silloin ei niin minkään valtakunnan tuntemuksia koko luteaalivaiheen aikana!

LH piikki voi tulla normisti, mutta munarakkula ei vain puhkia..kuihtuu sitten aikanaan..

Plussa peukutuksia kovasti laitan kaikille :heart:d=)b:heart:
..aikas hyvänkuuloisia oirehia teillä siellä tuntuu joillahin olevanhin;)

ON..huomenna olisi se tädin tulopäivä..mutta saattaapi viivästyä alkukuun kemiallisen vuoksi - siloinhan vuotohin alkoi 3vrk myöhässä..elikkäs, perjantaille sitten..ja en sitä OIKIASTI kyllä kaipaile näille nurkille..vaikka oloinen jo sitä kertoileepi: selkä/masu/päänsärkyä, turvottaa ja vi**ttaa..

Kummallista vain on, että lämmöt laski sunnuntaina ja tänäänhin aamup. samoissa..sitten yllättäin iltapäivästä olihin 37.3(päivällä 36.7)..mitäs mitäs tämä nyt..:rolleyes:
..veski reissulla KN oli kyllä kova - niin kuin viimeksi plussatessahin..woi tätä jännäystä taas:eek:

..mutta 99% varmuudella se täti miut taasen huomenissa yllättää, se on ruoja niiiiiiin tarkka hupakko, huru-akka ihan:mad:..


Voikaatte kuulkaas hywin kaikki!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on uusi kierto jo pitkällä, on jäänyt vaan ilmoittamatta tänne. Eli tänään jo kp 9. Huomenna tiistaina kp 10, milloin seuraavan kerran listan päivitättekin. Viime kierto ei niin kirpaissut, mitään haamuviivoja ei testiin tullut, joten mitään kiinnittymisyritystäkään ei kait ollut. Tähän kiertoon on taas kovat odotukset.
 
ja tyylipuhdas nega mulle tuli :ashamed: :'(

Päätin mennä siihen sähköhoitoon kun mua kiukuttaa niin paljon. En jätä sitä väliin kun mun säkällä täti kurvaa viikonloppuna ja sit kaduttas kuitenkin kun noi hoidot maksaa ihan vaan sellasenaankin käyntinä vaikkei tehtäs mitään. Jos nyt satun olemaan raskaana niin toivottavasti menee sit kesken ennen kun huomaan koko asiaa jos tosta sähköhoidosta jotain haittaa on.. :|

Harmittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja kaikki raskausoireetkin katos (no okei rinnat on edelleen kipeet) negan testin myötä joten ihan mielikuvitustahan tää on ollut. Ja mahaa selkää juilii sen verran tuntuvasti ettei se taida kyllä raskaudesta kertoa. Mulla on ollut jännä parissa viimekierrossa et mulla alkaa menkkakivut jotka aika koviakin, niin jopa 2-4 päivää ennen menkkoja joten tää varmaan liittyy siihen. Täytyy nyt vaan yrittää kasata itsensä vaikka itkettää. Ei ainakaan tarvii lopettaa tupakan polttoa vielä tänään jos pitä jotain positiivistä keksiä..

Parempaa onnea teille muille :wave:
 
Moikka! :wave:

Mulle ei kuulu ihmeempiä :rolleyes: Menkat näyttäis olevan ohitse ja elellään ensi maanantaihin, jolloin ajattelin aloittaa ovulaation tikuttamisen tai sitten jo sunnuntaina kun tämä kierto oli 26 päivää?

Aloitin viime torstaina Jutta Gustavsbergin luotsaaman go fat go haasteen ja mieli ja olo on tosi hyvä! Mikä parasta nyt on mielessä muutakin kun vauvakuume :) Painoa pitäisi saada pudotettua kaikenkaikkiaan huikeat 25kg ja toivon tämän 1kk ohjelman olevan hyvä alkupotku sille?! Onko täällä muita, jotka ottivat haasteen vastaan?

Motivaatio on kohdillaan kun edellisessä raskaudessa mulla on insuliinihoitoinen diapetes ja mahdollisen kolmannen kohdalla jo sitä ei tulisi kun tiputan painoa?

Lauantaina miehen kanssa Tallinnaan ihan kaksistaan! Ollaan jopa yksi yö hotellissa! Ihan luxusta!!! Täytyy varmaan aloitetta harjoittelut siellä :cool:

Mukavaa päivää kaikille!
 

Yhteistyössä