KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

vielä pitää tulla toteemaan, että kyllä se nyt kuitenkin taitaa ovulaatio olla :xmas: voiskohan olla niin että se meinas tulla viime viikolla, mutta jostain syystä estyi? Ei varmaan ole mahdollista ovuloida kahta kertaa eri aikoihin..
 
Mulla on Oireita. Listaan ne nyt ylös, jos en ole raskaana niin voin sitten ensi kuussa lueskella, että mitkä oireet eivät tarkoita yhtään mitään. :D

- Alaselkä on kipeä, vatsaa nippailee eri tavalla kuin menkoissa, enemmän sellaista vihlontaa.
- Nenä öisin tukossa, tänä aamuna kurkku karhea mutta ei enää päivällä.
- Lämmöt koholla (ja joo, olen lähes joka loppukierto niitä mittaillut. Viimeksi olivat koholla kun olin selkeästi flunssassa, sitä edellisen kerran tammikuussa kun olin raskaana.)
- Vetinen valkkari. Sitä ei ole ollut ainakaan viime kierron lopulla, muistan kun silloin mietin etten varmaan ole raskaana kun ei ole sitä.
- Juoksulenkit tökkii. Syke nousee nopeammin ja hengästyn helpommin.
- Jano.

Nyt kun kirjoitan nämä tänne, viimeistään huomenna aukeaa hanat. :LOL:
 
Tervehdys vaan teille!
Olen täällä porukassa uusi, vaikka muissa kaksplussan ketjuissa mukana joukossa ollutkin. Raskaus päättyi 10/09 ja sen jälkeen on toinen lapsi ollut tervetullut. Esikoinen syntyi 5/08. Nyt alkaa jo vähän ihmetyttämään missä haikara viipyy...
Tässä kuussa edes ovista ei tainnut tullakkaan! (eikös se ole mahollista?)
Kuukausittaisia harmituksia alkaa olemaan kohta jo 9.
En tiedä mitä tässä osaisin vielä kertoa... AA tyyliin vaan että olen valdemaria, olen vauvakuumeinen!
 
Mie veikkaisin Harhaanjohtaja, että siulla on hyvinkin nyt öööövyleissööön ;)
..nyt kovasti peitot heilumaan!!!!!..tai siis "muutahin" tietty..no, tiedähän sie :p

Toisilla naisilla tulee ovulaation aikaan pientä veristä vuotoa, joskus ihan vain valkovuodon seassa!! =)

Verkkolääkärit sivustolta:
Kierron keskivaiheessa tuleva välivuoto voi olla ns. ovulaatiovuoto, eli silloin hetkellisesti estrogeenitaso on matala, ja limakalvo päästää muutaman tipan verta, ennenkuin estrogeenitaso taas nopeasti nousee.


HUOM!! 2x kuussa ovulointi on mahdollista ja ehkä yleisempää niillä naisilla, joilla pitkä kierto..luulisin näin..
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1126506/
Kurkkappa tuolta, itse en vielä jaksanut suomentaa googlen kääntäjällähttp://translate.google.fi/# :wave:
 
valdemaria Tervetuloa:flower: ja pahoitteluni km:n johdosta, se aina niin suru asia:hug:

Kovasti siullehin sitä pikkistä syliin toivottelen!!!:):heart:
..se vaan joskus antaa odotuttaa ittiään pitkätkin tovit..:ashamed:
 
Voi ei Nallekarkki!! Voimia kamalasti!! :hug:

Syyslaulu Tiedän miten kamalalta epätietoisuus tuntuu!! Koita olla ressaamatta (joo,ei oo helppoo) ja lepäile. Kyllä se pieni matkasssa pysyy!

Imoen Sä olet raskaana! Mulla ihan just prikulleen samat tuntemukset viimeks kun plussasin..alaselkäkipu säteili lonkkiin ja lantion sivuille,tuntui eniten öisin.Tuosta sitten aloin epäillä raskautta. Nyt täällä odottelen taas noita oireita.


Täällähän taitaapi olla kp 18/27-? laitetaas noin kun ei nyt voi taas tietää.
Tuskailen täällä että oliko ovista sittenkään. Kp 11 oli vahvin viiva ja on jumaliste hyödynnetty! :D Lämmöt kuitenkin melko normi tasolla ja normaali oviksen jälkeinen nänniarkuus jäi tulematta. Mutta nyt,lämmöt on jotakuinkin 36.9 ja tissit kipeyty eilen. Näin kävi viime kierrossakin. Menkkakipuja nyt pari pvää tuntunu samoin vihlontoja.
Tuhru vaivaa aina ennen menkkoja n. kp 20-23 välillä tulee,että siitäpä ainakin tietää mikä on kierron lopputulema. ÄÄäh,vielä piiiiitkä aika ennenku testaan. Lupasin itelleni etten testaa ennen 6.9,sillon menkat 5 pv myöhässä.


Plussaonnea naiset! Halirutistus kaikille jotka sitä tarvii! :hug:
 
Ovista ei näy eikä kuulu. Noinkohan vaan lyhyt raskaus sekoitti kiertoa, tiedä sitten milloin ne menkatkaan tulee taas. :eek: Viime kierrossa ovis oli kp 20 ja se olisi huomenna... Ei sillä että sitä pääsisi hyödyntämäänkään, kun ukkokullan kanssa työvuorot menee niin mahtavasti ristiin. :ashamed:
 
TIISTAI 24.8


HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel.....................KM 03/10..........................KP 3/28
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 7/25-30
Sanmar82................KM 05/10...........................KP 13/27-30
viirukissa..................KM, TM 07/09.....................KP 15/27
Tipetsu.....................KM 08/10..........................KP 19/27
An-nie......................KM 08/10..........................KP 20/30-35
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 22/26
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 42/28-29
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10




HAAVEISSA TOINEN



Nallekarkki...........KM 06/10.................................KP 2/28
Linnea82.............KM 12/08.................................KP 4/31
jiinas....................KM 04/10...............................KP 14/27-32
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10.................KP 18/26-34
Cappuccino..........KM 02/10, 08/10.......................KP 20/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 30/26-33
Minsku82.............KM 07/10.................................KP 34/29
Catalia.................ES 01/10
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
valdemaria...........KM 10/09




HAAVEISSA KOLMAS



Oltermanni...........KM 04/10................................KP 3/28-30
Helinäkeiju10.......KM 07/10.................................KP 11/?
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 14/21-26
Ruttuinen Rusina KM 07/10..................................KP 15/
Champion............KM 04/10................................KP 18/28-31
nepula.................KM 07/10...............................KP 20/28-32
Muutosta.............KM 03/10...............................KP 23/28
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10.....................KP 30/25-28
Unicco..................KM 07/07, 03/09....................KP 41/35-50
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10



HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10........................KP 9/28-31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 23/31
Vaavimasu..........KM 08/10



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 10/25




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-



 
Olipas tämä muuttunut yhtäkkiä... Mun piti poistaa meidän listasta hienot otsikot, koska "kuvia oli liikaa", kun jokainen kirjain vastasi yhtä kuvaa ja niitä saa olla korkeintaan 15. Sorry..

valdemaria, pahoittelut keskenmenosta, ollaan saatu samoihin aikoihin. Tervetuloa kuumeilemaan!!
 
Täällähän on ihan eri näkymät kun eilen?!

Mä en kestä näitä piinapäiviä kun odottaa et joko menkat tulis tai et pääsis testailemaan :headwall:
Kroppaa olen kuunnellut ja eilen ja tänään on ollut nippailuja/pientä kolotusta munasarjojen kohdalla ja yhden kerran repäisykipu kun kävelin rappuset alas.. En tiedä :confused: Ehdittiinkö me edes tärppipäiville, mutta kroppa on ihmeellinen. Pieni tunne on, että menkat alkaa ensi sunnuntaina päivän tarkasti!

Mites teillä muilla?
 
Voi nallekarkki :hug:

Mulla juilii mahaa ja selkää aika kovaa, ihan hetkittäin kun menkkojen alla. Ei yleensä kiertoon liity näillä päivillä.. Mut saattaapi olla vähän sekasin koko kroppa vielä keskenmenosta ja en ole edelleenkään varma onko ollut jo ovis vai ei vai voisko se nyt olla tulossa vasta. Limoissa ei mun mielestä ole muuten eroa muuta kun maitomainen lima on hiukan vetistynyt ja sitä hulahtelee hetkittäin enemmän kun aiemmin. Ota tästä nyt sit selvää :headwall:

Noh tänään oli lantiopohjan fyssari ja VIIMEINKIN joku osasi asiansa!!! Löydettiin kipupisteitä ja testattiin lantiolihasten toimintaa ja puristusvoima oli hyvä mutta rentoutuneeks en niitä saanut vaan siellä oli koko ajan jännitystä. Ens viikolla saan sähköhoitoa (pitää varmuudeksi tehdä raskaustesti koska ei tehdä jos on tärpännyt mut en usko et sillon näkyis testissä vaikka oliskin) ja sain ihan kivoja rentoutusohjeita. Torstaina meen lääkäriin ja saan lähetteen magneettikuviin koska kipukohtien ja oireiden mukaan on mahdollisuus et on kyse selkärankareumasta. Mutta pääasia et viimeinkin näiden vuosien jälkeen sitä tutkitaan :)
 
okei, oon ollut hetken aikaan poissa foorumilta ja nyt on uus lookki, sivut tökkii ja äskönen texti katos hevon kuuseen...

No, lyhyestä virsi kaunis, en ehtinyt kuin selata muutaman viimesimmän sivun, mutta halaukset kaikille sitä tarvitseville ja uusille tervetuloa! :wave:

Listan mukaan mulla onkin jo kp 20 menossa, ei taida tälle kuulle tulla tärppiä, pikkasen heikkoa oli tuo viime viikon peiton heilutus...mies oli ensin reissussa ja otollisina päivinä majoitimme anoppia kotonamme :rolleyes: Melkosen tehokas ehkäisykeino nääs :D No, katotaan ny kuitenkin tää kierto loppuun asti, mutta enpähän elättele turhia toiveita...
 
Iltaa kaikille! Onpa tosiaan kaikki muuttunut sitten viime käynnin.: / En vielä tiedä onko hyvä vai huono juttu, nyt kyl näyttää kaikki kauhean vaikealta mut ehkä tähän tottuu! Mulle eikuulu ihmeempää, töiden ja kotihommien yhdistelyä harjoittelen. Sen verran hyvää kuuluu et meille tulee lähiaikoin uusi koira. Raskautumis rintamalle en uskalla nyt mitään arvailuja heittää kun kaikki on jotenkin oudon tuntuista (johtunee töiden aloituksesta).

Uusille tervetulo toivotukset ja :hug: kokemienne menetysten johdosta! :hug: myös kaikille "vanhoille" jotka tarvitsevat lohdutusta. Ja kaikille joita saa onnitella (ihan minkä syyn takia tahansa) :flower::heart::flower:!

Nyt lähden nukkumaan että jaksan taas aamulla nousta hieman ennen kuutta! |O Öitä!
 
Minsku82::hug: tsemppihalit sulle.

Täällä on jotain ihme mahakipua: / tuntuu kuin joku puristais kohtua kasaan, vähän niinkuin supistuksessa. Ekasta ovisplussasta olis nyt 6 vuorokautta mennyt,ja mä tonttu tietenkin jo elättelen toiveita:LOL: noo, ei auta kuin odotella ja piinailla..
 
Kopioin suoraan toisesta ketjusta. Olen laiska enkä jaksa kirjoittaa samaa asiaa uuteen pakettiin.

Minä luulen, että nyt vasta rupean pääsemään pikkuhiljaa yli keskenmenosta. Tuntu muitten plussaukset aikasemmin niin kamalan pahalle ja toivoin jopa muille keskenmenoa tai ettei edes raskautuisi. Eilen minä luin taas (yllätys yllätys) Vauvaa ja ihmettelin kun itku oli niin herkässä jutun kun jutun kohalla. Tuntu niin ihanalle vaan niiden ihmisten puolesta kun siinä kerrottiin aika monesta kurjasta kohtalosta joka oli vihdoin ja viimein onnen saanut. Tuntuupa hyvälle päästä tästä katkeruudesta eroon, on ihan oikeesti jopa helpompi hengittää. Ja oli niin huono omatuntokin niistä kauheista ajatuksista.

Tämä kierto kun käynnisty niin oli toiveita vielä luomuun, nyt oviksen lähistyessä ei taas ole ja parempi niin. Eipähän tulisi tiputtua niin korkealta. Mietiskeltiin yksi ilta, että miten se raskautumiskierto erosi normaali kierrosta. Kuitenkin jännälle tuntuu, että yritystä niin kauhean kauan (oikeasti kauan eikä iik-apua-hirveää, en saa varmaan lapsia kun en puoleen vuoteen ole raskautunut) on jo ollut ja sitten se plussa pärähtää. Muuten kaikki on ollut samalla tavalla, mutta silloin lääkäri käski hakea Vagi-c paketin tasoittamaan ph-arvoa. Hainpa nyt samanlaisen, toivossa on hyvä elää.

Sivut on varmasti kivat ja paremmat kunhan oppii käyttämään. Kaikki uusi takkuaa ja siihenpä tässä hermot meinaa mennäkkin kun on niin hitaat.
 
KESKIVIIKKO 25.8


HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel.....................KM 03/10..........................KP 4/28
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 8/25-30
Sanmar82................KM 05/10...........................KP 14/27-30
viirukissa..................KM, TM 07/09.....................KP 16/27
Tipetsu.....................KM 08/10...........................KP 20/27
An-nie......................KM 08/10...........................KP 21/30-35
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 23/26
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 43/28-29
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10




HAAVEISSA TOINEN



Minsku82.............KM 07/10..................................KP 2/29
Nallekarkki...........KM 06/10.................................KP 3/28
Linnea82.............KM 12/08.................................KP 5/31
jiinas....................KM 04/10...............................KP 15/27-32
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10................KP 19/26-34
Cappuccino..........KM 02/10, 08/10.......................KP 21/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 31/26-33
Catalia.................ES 01/10
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
valdemaria...........KM 10/09




HAAVEISSA KOLMAS



Oltermanni...........KM 04/10................................KP 4/28-30
Helinäkeiju10.......KM 07/10.................................KP 12/?
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10.......KP 15/21-26
Ruttuinen Rusina KM 07/10...................................KP 16/
Champion............KM 04/10..................................KP 19/28-31
nepula.................KM 07/10..................................KP 21/28-32
Muutosta.............KM 03/10..................................KP 24/28
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10.....................KP 31/25-28
Unicco..................KM 07/07, 03/09......................KP 42/35-50
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10



HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10........................KP 10/28-31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 24/31
Vaavimasu..........KM 08/10



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 11/25




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-



 
Mulla on päivät täynnä, yleensä kierto ollut 30 vrk tai alle, yhden kerran 31. Siis KM:n jälkeen. Ennen sitä oli pidempiä kiertoja välillä. Jospa niitä alkaa taas nyt sit tulla. Kaikista oireista huolimatta en uskalla vielä testata. Mä haluan vielä hetken pitää kiinni tästä illuusiosta, että jospa kuitenkin olisi raskaana. :rolleyes:

Uusiakin oireita on, paleltaa ja eilen mieskin sanoi että varmaan olet raskaana kun mun piti laittaa salaattikulho pöydän toiseen päähän kun siinä oli etikkaa ja haisi tosi voimakkaasti. :x

Mutta jos ovis oli vasta reilu viikko sitten, ei niiden menkkojen vielä pitäisikään alkaa. Joten jännitys säilyy vielä (toivottavasti) muutaman päivän.

Ihanaa päivää kaikille! :wave:
 
Uskaltautuisinkohan mä jo siirtyä tänne... Mulla meni kesken heinäkuussa vkolla 7+4 ja ois ollut esikoinen :( Jouduttiin tekemään lääkeellinen tyhjennys ja nyt vaan odotan kovasti että vuodot loppuis ja pääsis taas yrittämään uutta tärppiä. Kuumeilu on jo aikamoista vaikka keskenmenosta on niin lyhyt aika.
 
Mä menin ja tilasin netistä raskaustestejä. Ostin kolme aluksi ja ne maksoi 10€ joten ei paha ja oli siis kunnon testipuikkoja eikä mitään liuskoja. En ole varma oonko ovuloinut mut mun nännin on NIIN kipeät ettei niihin voi koskea. Ihan kun edellisessä raskaudessa ja maha toimii super hyvin. En tiedä pitääkö noi kiertopäivät paikkansa mut aika aikasta olis tuntea mitään jos oliskin tärppi käynyt. Joka tapauksessa mun on testattava tiistaina ennen sitä fysioterapiaa. Tänään hammaslääkärissäkin laittoivat varmuudeksi lyijyessun kun ottivat röntgenkuvaa ja mietin et mitenköhän sen magneettikuvan käy jos oonkin raskaana. Pitäis saada se heti tällä viikolla otettua kun ei vielä ole tietoa vauvan tulosta ja jos sen vuoks menee kesken niin ei ehtis sit edes huomata ja parempi niin.. Huoh..

Piikuliisi pahoittelut ja tervetuloa vertaistukiryhmään :hug:
 

Yhteistyössä