Kesätauon jälkeen back in business! Ken minua muistaakaan talven ja kevään ajalta, mutta täällä ollaan!
Siispä tervehdys kaikille tasapuolisesti ja hurjan suuret onnittelut plussan saaneille! Toivottavasti kaikki menee hienosti loppuun asti. Uusille tervetuloa (samalla toivotan itseni tervetulleeksi takaisin listoille
) ja pahoittelut samalla.
Pahoittelut myös kaikille, jotka ovat saaneet hetken iloita plussasta ja joutuvat sitten palaamaan tänne. Ehdin viimeiseltä sivulta huomaamaan, että tällaista nyt on ollut ilmassa... :hug:
Meillä oli nyt siis kesä taukoa koko touhusta kun klinikkainssiin ei päästy kesäkuussa, kierto venähti 42 eikä ovista näkynyt tarpeeksi ajoissa. Nyt sitten ollaan päästy tositoimiin. Alkukierron napsin pillereitä (Femar) ja niillä oli hyvä vaste, maanantaina näkyi sopivan kokoinen munarakkula (toinenkin melkein yhtä iso) ultrassa ja eilen pistin irrotuspiikin kun ovista ei testiin tullut. Tänään oli ensimmäinen inssi ja nyt sitten odottelemaan...
Meillähän siis on esikoinen (2,5v) ja enkelipoika 01/10, jonka synnytin rv 21+0.
Harmillista sinänsä, että täällä on vielä monia tuttuja nimiä ja paljon tullut uusiakin. Mutta nyt tyhjennellään tätä listaa tehokkaasti syksyn aikana, eikös jee?
Koitan vähän päästä kärryille meiningistä kunhan ajan kanssa pääsen juttuja lukemaan...
Niin ja päivittäjä voisi vaikka sitten huomenna laittaa mulle kp 14/-- En yhtään nyt tiedä muuta kuin että kahden viikon päästä testata saapi, eli kierron pitäisi Femareiden ansiosta jäädä kaiketi johonkin 28 vaikka mun normikierto huitelee siellä 32-35 tuntumassa.