*Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

Spatz: :hug: Jaksuja! Kyllä sä pärjäät yksinkin! Toi neuvolan "ikärasismi" on aika yleistä. Mä olin 24, kun aloin odottaa esikoista ja mua pidettiin silloinkin tosi nuorena. Oikeesti nyt ku oon jo 33 ja odotan kolmatta, niin ekan kerran tuli neuvolassa sellainen olo, et ne luottaa muhun. Et nyt mä osaan ite arvioida juttuja ja oon kypsä.

(.) Nyt oon niin väsy ja huonovointinen, etten jaksa muihin kommentoida, Ehkä huomenna.

BellaMarie 9+5
 
spatz voimia sulle! tulet kyllä ihan varmasti pärjäämään :hug: onneksi me ollaan täälä myös sun tukena mahollisuuksien mukaan! :)

Ninnipo1 huomasin ultrakuvasta että sinäkin torniosta :) ompa kiva!

Täällä myös mies oli esikon aikaan joka ikisellä neuvolakäynnillä, ultrissa, labrakäynninkin, ja kaikki muut maholliset mitä raskauteen kuuluki :D lisäksi tietty oli synnytyksessä mukana :)
mahallaan pystyn nukkuun vähän aikaa kerrallaan.. mutta väännyn lopulta sillee hassusti nukkuun :p ihanaa on taas ku saa ison vattan! :) toiv ainaki!
 
spatz :hug: :hug: Paljon voimia!!

Jeccika :D Helinäkeijun kanssa serkuksia odotellaan tammikuulle :D :D kunhan kaikki menee hyvin loppuun asti.

Miehen mukana olosta on ollu puhetta.... Ensimmäistä kun odotin niin mies kävi mukana neuvoloissa jne ja oli mukana synnytyksessä. muilta sit on ollu mukana silloin ku on pystyny. Toisen synnytyksessä oli mukana mun pikkusisko ja nuorimmaisen syntymään mukaan ukko tuli tosiaan just viime hetkillä :D

Mutta nyt jos alkais nukkuun (ainakin yrittämään)...

Ninnipo ja Masumussukka
 
Näin jälkeenpäin ajateltuna, en tiedä, kuinka iso osa siitä ikärasismista oli aikanaan ihan omien korvien välissä. Terkka aika usein käytti sivulausetta "kun sä olet niin kovin nuori" ja tähdensi ihan kauheasti tukiverkkojuttuja.

Yhden kerran kaupassa pari täti-ihmistä päätti keskustella keskenään melko kovaan ääneen, että mikä on maailmaan mennyt, kun lapset tekee lapsia. Odotin siis silloin esikkoa aikalailla viimeisilläni. Näytin minä kieltämättä silloin varmaan nuoremmalta, kuin olin, mutta ei minusta silti ulkopuolisten tarvitse kommentoida odottajan ikää suuntaan saati toiseen.

Myönnän kyllä samaan konkurssiin päästäneeni samantyyppisen sammakon suustani itsekin: perhevalmennuksessa oli yksi 44-vuotias ensisynnyttäjä joka sanoi minulle, että hän kai voisi olla ikänsä puolesta minun äitini. Päätin sitten todeta, että itseasiassa minun äitini on pari vuotta nuorempi. :ashamed:

Että piti sitten möläyttää, vieläkin nolottaa yli seitsemän vuoden jälkeen... Onneksi kyseinen tyyppi lähinnä naureskeli asialle, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna saatoin kyllä pahoittaa hänenkin mielensä.

Mutta en minä oikeastaan näe eroa lapsen odottamisessa kaksikymppisenä kuin kolmekymppisenäkään. Aina se on uutta ja ihmeellistä ja tulevaisuus jännittää ja mietityttää. Ihan uusi pieni ihminen, aika hämmästyttävää!

Kreecher ja Ötys, 7+0 *poks*
 
icefairy Onpas sulla kuvassa turvotusta vatsassa. :) Mullakin on iltaisin ollut, mutta nyt saattaa olla helpottamassa. Toivon ainakin niin. :)

savaralle suuret onnittelut yllättävistä ultrakuulumisista sekä onnea muillekin ultrassa käyneille ja hyviä uutisia saaneille. :flower:

Calypso, Pahoitteluni ja paljon voimia. :hug: :hug:

Haluaisin miehen tulevan ultriin ja synnytyksiin mukaan. Jos ultrissa saa huonoja uutisia ja pitää tehdä vaikeita päätöksiä, niin kyllä haluan miehenkin asiasta tietävän. Ja synnytykseen tulemista olen pitänyt itsestään selvyytenä. On se varmasti sen verran ihmeellinen kokemus nähdä uuden elämän ensihetket.

Rinnat ovat olleet nyt yli 5 viikkoa kipeät ja kasvaneet ovat vähän. Jospa ne piakkoin jo normalisoituisivat ainakin tuon kivun suhteen, niin pääsisi taas halaamaan miestä. :)

Spatz :hug: Todella ikävä tilanne ja miehen sanat olivat kyllä tylyjä ja ajattelemattomia. :( Tuliko miehen ajatukset ja sanomiset täysin puskista? Paljon voimia. :hug:

).( Turvotus on täällä tosiaan vähentynyt. Olen ottanut muutamia aamukuvia vatsasta ja eilisessä kuvassa vatsa oli pienempi kuin 2 viikkoa sitten. :) Eilen oli mahtava päivä, sillä ällötys ei iskenyt missään vaiheessa. Katsotaan jatkuuko sama meno tänään. Sain eilen kaverilta dopplerin lainaan ja onnistuin kuulemaan sydänäänet. Viime kerrasta, kun sydämen liikkeen näki, onkin jo lähes 3 viikkoa, joten kiva oli se kuulla. Äänet löytyivät todella alhaalta alavatsalta. Nyt kun osaan kohdistaa kohdun sijainnin, niin tunnen siinä kädellä pienen kummun, mutta ulospäin se ei taida näkyä ollenkaan.

Voimia kaikille pahoinvoinnin kanssa enemmän kamppaileville. Itse olen selvinnyt kahdella oksentamisella ja toivottavasti enempää ei tule. Jo se pelkkä kuvotus ja yökkäily on mielestäni kauheaa, niin tunnen myötätuntoa teitä koko ajan huonosti voivia kohtaan.

Tuittu- 10+1
 
spatz minä olin 22 kun sain esikoisen ja en kyllä tuntenut itseäni mitenkään teiniäidiksi vaikka neuvolassa koko ajan puhuttiinkin nuoresta äidistä ja YTHS tarjosi ekana ja tokana vaihtoehtona aborttia (vaikka olin naimisissakin...) :kieh: Hyvin sä varmasti pärjät ja pura meille tänne sen aikaa että haluat kertoa läheisilles. Tukea kuitenkin tarvitsee jokainen raskaus-/ vauva-aikana iästä riippumatta!

miehen osallistumisesta mä olen kans vähän sitä mieltä että yhteinen projekti - mä kärsin kaikki vaivat nii joutaa toinen edes tsemppaamaan vieressä :D Ekaa odottaessa ei ollut juuri mukana hommassa (paitsi sitten synnytyksessä) ja sanoin että lisää ei sillä menolla tule - en ala yksin työstämään kun toinenkin kuitenkin lasta halusi! Toisen kerta menikin sitten ihan mallikelpoisesti :D

Nyt muksujen kanssa pihalle nauttimaan kesäpäivästä...

mussu & myy 10+2
 
Voi taivas tätä tekstin määrää ku viimeks perjantaina lukenu!! :LOL:

Uusille tervetuloa joukkoon!! :)

Halauksia kaikille sitä tarvitseville :hug:

Miehistä oma mieheni on ainakin osallustumassa ultriin ja synnytyksiin. Toivottavasti vain saadaan ultriin sellaset ajat että hän saa järjestettyä töistä vapaata.

rinnoista mulla on rinnat turvoksissa/kasvanu (miehenikin mielestä :LOL: ) ja ne on myös kauheen kovat. Nännit on myös välillä tosi herkät.

(.)
Huomenna olis ensimmäinen neuvola käynti. Vähän jännittää ku ei oo minkäänlaista kokemusta asiasta aikasemmin :D Toivottavasti saan kaikkia lippuja ja lappuja sekä niitä kirjoja ja dvd:itä mistä täällä on puhuttu =)
Ällötystä ei aamuisin edelleenkään pahemmin ole. Iltaisin tosin sitäkin enemmän. Tuntuu ettei mitään pysty syömään. Ja melkein poikkeuksetta alkaa iltapäivällä neljän aikaan ällöttään.. ja siitä eteenpäin sit nukkumaan menoon asti..

Sparkle86 ja Viuhti 8+1
 
Spatz: tervetuloa ja pahoittelut yksin jäämisestä :hug: itse olin juuri täyttänyt 17 kun aloin odottaan esikoista ja kyllä silloinkin kohdeltiin kakarana, nyt olen 24 ja viidettä odotan, kaksi poikaa meni taivaaseen enkeleiksi enkeleiden luokse 1.1.2010, ja vihdoin alkaa tuntumaan et ehkä muhun luotetaan jo, et haluamme ihan tosissamme lapsia.

Täällä lähdetään pian sulista pelaamaan ja ihmeellinen valoilmiö on saapunut tänne, ja sinitaivas :heart:


Ja laittakeehan niitä yksäreitä tulemaan uudet ja vanhat päivityksistä, aika huono tää kone täällä, joten en tällä ala päivittelemään
:whistle: :wave:

Poksumaankin piti tänään tulla, 9 viikkoa ois täynnä :heart:

Mutzilla ja tirriäinen 9+0 :heart:
 
Piupula En usko et oon yhtää sen pidemmällä. :) Tiiä sit mitä mahassa oikee tapahtunu. :p Kyllä se oli aika hauska näköstä kyllä. :D

spatz Voimia sinne!! :hug: :heart:

Meillä mies oli ultrissa aina mukava, niitä tais olla 5-6. :D Ja synnytyksessä tietysti. En kyllä haluis ilma miestä synnyttää, jos olis pakko, ni ottaisin miehe sisko mukaan. :)

icefairy&Linnun Lyy 8+5
 
spatz Voimia sinne!! :hug: :hug:

Kyllä toi mies on tulossa synnytykseen mukaan. Viimeksi ei ollut ihan kaikissa neuvolakäynneissä mukana, joutui olemaan töissä, mutta molempiin ultriin kyllä tuli. Ja oli synnytyksessä mukana. Se on aloittanut nyt jo että "älä sitten nosta mitään raskasta ja mitä ruokaa hän voisi mulle laittaa..." söpöä kun iso mies on ihan tohkeissaan...
=) Vaikka on jo toinen kyseessä. En tiedä mihin tuon esikon laittaisi siksi aikaa kun ollaan synnyttämässä. Luultavasti pyydän äitini hoitamaan, mutta huono puoli on siinä että välimatkaa on noin 200km. Minäkö asioiden edellä?? :LOL:

Tuosta ikärasismista. Ensimmäisen kohdalla en sitä kokenut, kun olin karvan alle 30. Nyt kun olen jo 32, niin neuvolatäti sanoo joka toisessa lauseessa että kun tuota ikää on jo kertynyt... Ja iän myötähän tulee kaikkia muita vaivoja yms... Siinä sitten kiristelet hampaita ja tunnet itsesi ikälopuksi... :LOL:

ON: Ihan hyvä olo jatkuu edelleen. Pahoinvointia on toisinaan muttei mitään aikaisempaan verrattuna. Turvotuskin on jo laskenut ja lämmin ruoka maistuu jo ihan syötävälle. Viikon päästä keskiviikkona on vasta ultra. En millään meinaa jaksaa odottaa siihen asti. Sitten on vielä ennen juhannusta neuvolan lääkärikäynti. Haluaisimme kertoa jo kaikille että raskaana olen, mutta pelkään että tulee km jos asian julkistaa... Hölmöä,tiedän.
:ashamed: Vähän jännittää tuo np-ultra kun neuvolatäti suositteli niitä verikokeita kun tosiaan en ole nuori enää...
Mun äiti tietää ja mies kertoi eilen omalle äidilleen kun tuntuu että tää salailu leviää käsiin. Töissä ei tiedä kuin 2 henkilöä.

Menipä sekavaksi sepustukseksi...

M1n1 ja pikkukakkonen 10+0 :heart:
 
spatz voimia sinulle :hug: ihan uteliaana haluis tietää että pelästyikö mies raskautta niin että ajatteli parempi erota vai oliko ero muutenki edess?

tervetuloa kaikille uusille :heart:

hyviä uuisia vain kaikilla ollut raskauden suhteen, hyvä ja näin jatketaan :D

itseä hieman jännittää ens viikon ultra ja verikokeet... taitaa olla paree ettei sitä niskaturvotus asiaakaan liikaa päässään kieputtele. menee aika paremmin ku ei mieti ollenkaan... ei sille itse kuitenkaan mitään voi....

ihania äitiys vaatteita ostettu.. ties sitä sit kannattiko kesän odotus vaatteihin panostaa ku ei vatsa nyt kovin iso ole kesällä, mut miks aina pitäis koltuissa kulkea =)

memmu ja valtsu 11+2 :heart:
 
Spatz: Tosi paljon voimia sulle! :hug: Varmasti tulet pärjäämään, vaikka mies ei mukana olisikaan! :)

Iästä: Mä oli 22 kun sain esikoisen ja ihan normaalina mua pidettiin. Tuntuu itseasiassa oudolta, että teillä on tollasia kokemuksia suhtautumisesta nuoreen ikään. Mulla on myös paljon ystäviä, jotka on saaneet jo alle parikymppisinä, eikä kukaan ole koskaan joutunut ns. "kakara"-kohteluun. Tosi kurjaa tollanen..

Rinnat: Tosi kipeet ja arat täälläkin... inhottavaa.. Mulla on muutenkin suht kiitettävä rintavarustus ja nyt on vielä kuppi tullu lisää, joka ois saanu olla tulematta...

Miehen mukanaolo: On kaikessa mukana. Tulee ultriin ja synnytykseen. Viimeksi mun synnytystä käynnistettiin viikko ja olin sen jälkeen vielä viikon sairaalassa, niin oli mukana joka päivä joka hetki! :)

Nyt sohvalle lököttämään ja parantelemaan tätä järkyttävää flunssaa.. On kyl niiiin veto pois...

Minky 10+
 
joo.. pahaolo on rantautunut tännekki! Pakko maata vähän väliä ettei oksennus tulis..
esikosta kun tuli kaikki ulos aina mitä söi.. jopa vesikin! Jos nyt alkaa tulla samanmoisia oireita oletan että toinenkin on tyttö sitte :D Se on vain mun oletus (tiedän kyllä että 50% mahollisuus myös poikaan) Kumpiki käy :)
Nyt neitiä syöttämään :p
viikkoja olis vissi 6+1
 
Pakko vähän purkaa ahdistusta...ja todella typerää sellaista!Kirjoitinkin jo aiemmassa ketjussa miten tärkeää minulle olisi kahden pojan jälkeen saada se oma prinsessa, noh, viime yönä näin unta että mies kävin ultrassa minun puolesta (??) ja tuli kotiin kertomaan että poika on tulossa. Unessa koko maailma romahti. En ymmärrä miten tämä asia ahdistaa niin paljon mutta kun tarkoitus olisi että tämä jäisi viimeiseksi lapseksi niin pakkohan tämän on olla tyttö, haluan kokea tytön kasvattamisen. Tuntuu vain että se tyttö on saatava ennemmin tai myöhemmin, näinköhän päädyn seitsemän veljeksen äidiksi jos joutuu vielä montakin kertaa yrittämään!? Siinä tulee jo taloudelliset ja käytännön ongelmat vastaan. Ei tällaista kehtaa paljoa ääneen puhua mutta täällä on helpompi purkaa tuntoja vaikka saisin täälläkin paljon hämmästystä osakseni. En tiedä onko tämä vouhotus lähinnä vain raskaushormonien aiheuttamaa vai mitä mutta nyt se tuntuu elämän suurimmalta asialta :/
 
Ohho, onpahan taasen tekstiä tullut B)

Halit kaikille niitä tarvitseville :hug:

Aamulla oli eka neukkula ja tässä päällimäiset;

rv 9+1
paino 114,2kg (plussan aikoihin 117,8kg)
RR 116/74
B-Hb 133

Laskettu aika onkin sitten neuvolan mukaan 10.1.11, joten olin sittenkin laskenut oikein.. :p

Nyt tulevana perjantaina pääsen jo ekaan neukkulaleguriin, ja omaksi ja myös miehen yllätykseksi meidän neuvolassa on myös ultraääni...(joku vanhan mallinen kuulemma tosin, mutta kelpaa minulle vallan mainioisti)...ja nyt en malttaisi millään odottaa tuohon perjantaille, että näemme mahdollisesti sen sydämen sykkeen ja lukumäärän... :heart: :heart: Eipähän tarvitse maksaa itseensä kipeeksi menemällä yksityiseen :attn:

Huomenna pääsen varailemaan ultraa sairaalaan... :D

Nyt päikkäreille..mies lähti likan kanssa (8kk) uimahalliin... :attn:

Pt ja Kille 9+1 :heart:
 
on mun pää pyöryksis. 2 tunnin päikkärit otettiin neidin kans ja kyllä niin tarpeeseen tuli :D

me ollaan masu asukille annettu nimeks valtsu valtteri ku aattelin et poika tulee!! nyt jotenki olo et olis tyttö ja tytön haluisin :heart: itseasiassa haluisin kolme tyttöä :heart: :heart: :heart: aika jännä ku poikaa ei minulla ole ennestään... ehkä miehen poika sit riittää mullekki..... no katotaan kuinka käy...... haaveena siis tyttö ja tunne myös niin mut valtsu se nyt on :LOL:

memmu ja valtsu 11+2 :heart:
 
MamaDeDos, kyllä minä ainakin pystyn ymmärtämään sun ajatukset. Itsellä eka tulossa niin ei mitään väliä kumpi tulee, olishan se tietty kivaa saada kumpaakin sukupuolta, mutta sen päättää sitten joku muu meidän puolesta. Outoa on se, ettei tosiaan ole väliä kumpi tulee mutta silti olen vaan miettinyt tyttöjen nimiä... :)

(.) Olin äsken pitkästä aikaa kuntosalilla ja kyllä teki hyvää. Jotenkin tuo aiemmin ollut verenvuoto vähän rauhoitti tätä menemistä, vaikka vuoto ei mitenkään liittynyt mihinkään ponnistamiseen tms. Jos taas uskaltais alkaa käymään kerran viikossa salilla ja spinningissä. Ja nyt kynsihuoltoon, nämä huollot jää sitten kun vauva syntyy, ei ole kovin hygieenistä omata näin pitkiä kynsiä.

Gallup, meinaatteko ottaa/oletteko jo ottanus h1n1-rokotteen? Miten sitä on teille mainostettu, että jos ei ota niin mitä siitä voi raskauden aikana seurata? Itse en sitä ota.

Marde ja Milli 9+3
 
mahatuntemuksista Itsellä kun on esikoinen vasta tulossa, niin en yhtään tiedä mikä on normaalia, ja mikä ei. Mutta siis mä pyöräilen töihin, ja nyt parin päivän ajan on kaikki pomput tuntuneet tosi pahalta alavatsassa. Onko tää normaalia? En nyt tiedä miten selittäisin, mutta lähinnä se vähän kipuilee ja tuntuu pahalta.

vuodoista en muista kirjoitinko jo, mutta mulla on taas tullut vähän vuotoa, eilen kirkasta verta ja tänään rusehtavaa valkovuotoa. Eka ultra ois vasta ens maanantaina, ja sekin ison vaivan takana, yksityiseltä siis. Sinnekin sai yllättävän paljon selitellä, että tajusivat mitä haluan, ja miksi haluan. Lisäksi sanoivat, etteivät yleensä ultraa ennen vko 7-8, kun taas täällä te osa näytätte ollleen ultrassa jo vko 6... Ihme eroja eri paikoissa :/

pomosta ja työpaikasta Itse olen tällä hetkellä työharjoittelussa, joka loppuu heinäkuun lopussa. Nyt mulle on tarjottu oppisopimuspaikkaa tuolta, mutta en vieläkään tiedä mitä asian kanssa tekisin. Lisäksi työ on todella fyysistä ja rankkaa, enkä tiedä miten pitkälle aion jatkaa kun maha alkaa tästä kasvamaan. Nytkin väsyttää koko ajan niin pirusti, ettei mitään rajaa. Tänään otin töissä päikkärit, ja toiset vielä kotona :whistle:

pahasta olosta aamulla söin muuten isomman aamupalan kuin aiemmin, ja tänään olikin parempi olo töissä koko aamun. Pahin närästys ja olo tulee muutenkin näin iltaisin, siitä en taida päästä mihinkään...

neulainen 6+6
 
Tervetuloa uusille :)

Spatz :hug: Kyllä sitä yksinki pärjää ja parempi se on ku semmosen miehen kanssa joka tuommosia laukoo.

Minä en oo mitään ikärasismia kokenu koskaan, 22 oli ku esikoista aloin odottamaan eikä se minun mielestä kyllä enää mikään liian nuori olekkaan :D Nythän ikää on 25 vuotta. Tosi mukava neuvolatäti oli ja nythän se on sama ku mitä edellisellä kerralla.

possurokotteesta kysyttiin että otanko, sanoin että en ja se vaan kirjotti sinne tietokoneelle ettei halua sitä. Siinäpä se.

Susanna & Pähkinä 8+4 :heart:
 
Uteliaille ( :) ) : Olen seurustellut saman pojan/miehen kanssa 15-vuotiaasta, joten todellakin tuli puskan takaa. Tuossa viidessä vuodessa kuitenkin ehtinyt haaveilla ja jutella ja suunnitella yhtä sun toista tulevaa, ja lapsi olisi ollut molemmille tervetullut noin kahden vuoden päästä. Sitä yrittää olla moittimatta itseään naiivista elämänasenteesta, mutta kuvittelin kuitenkin löytäneeni miehen loppuelämäksi. :ashamed: Kiitos kaikille lohduttavista sanoista!

neulainen, miekin pyöräilen viitenä päivänä viikossa töihin ja takaisin (yht. 28 km) eikä se ainakaan toistaikseksi ole pahalta tuntunut, korkeintaan helpottanut tuota selkäjomotusta.

H1n1-rokotteesta sain sen jo maaliskuussa, eikä silloin auttanut kärvistellä riskejä miettimällä, sairastuminen olisi tullut todella pahaan saumaan. Jos nyt pitäisi asiaa miettiä, jäisi varmaankin ottamatta.

Lapsen sukupuolesta sen verran, että aivan alusta asti ollut mysteerisesti "poika-olo" joten voipi olla että fiilikset olisi sekavat, jos ultra/synnytys muuta väittäisi. :D

(.) Turvotus hieman helpottanut ja aamupahoinvointi iski sitten korvaamaan täydellä teholla. Aamu seitsemältä 14 kilometriä polkupyöräilyä ja yökötys, tulos oksut tienvarteen kertaa neljä. :ashamed: Mie en taida osata tätä juttua..

Spatz ja Tiitiäinen 6+2
 
Esikoista aloin odottamaan kun olin 20 ja koskaan ei ole neuvolassa iästä sanottu mitään :)
Mä olen aina ollut sitä mieltä että ite ainaki teen lapset nuorena. Kerkeän siis täyttää 25 ennen ku kolmas syntyy.

Muutama päivä ja ultra :heart:

Sukupuolesta meille tosiaan ns ihan sama kumpi, kun kumpiki jo on.
Mutta jos olis kumpiki poikia niin varmaan se tyttöhaave olis ja samoten jos kaks tyttöä niin poikahaave :heart: Eli ymmärrän kyllä tuon tunteen ja varmasti on ihan normaalia :heart:

Keiju ja Tirppa Rv 7+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja neulainen:
mahatuntemuksista Itsellä kun on esikoinen vasta tulossa, niin en yhtään tiedä mikä on normaalia, ja mikä ei. Mutta siis mä pyöräilen töihin, ja nyt parin päivän ajan on kaikki pomput tuntuneet tosi pahalta alavatsassa. Onko tää normaalia? En nyt tiedä miten selittäisin, mutta lähinnä se vähän kipuilee ja tuntuu pahalta.

vuodoista en muista kirjoitinko jo, mutta mulla on taas tullut vähän vuotoa, eilen kirkasta verta ja tänään rusehtavaa valkovuotoa. Eka ultra ois vasta ens maanantaina, ja sekin ison vaivan takana, yksityiseltä siis. Sinnekin sai yllättävän paljon selitellä, että tajusivat mitä haluan, ja miksi haluan. Lisäksi sanoivat, etteivät yleensä ultraa ennen vko 7-8, kun taas täällä te osa näytätte ollleen ultrassa jo vko 6... Ihme eroja eri paikoissa :/

pomosta ja työpaikasta Itse olen tällä hetkellä työharjoittelussa, joka loppuu heinäkuun lopussa. Nyt mulle on tarjottu oppisopimuspaikkaa tuolta, mutta en vieläkään tiedä mitä asian kanssa tekisin. Lisäksi työ on todella fyysistä ja rankkaa, enkä tiedä miten pitkälle aion jatkaa kun maha alkaa tästä kasvamaan. Nytkin väsyttää koko ajan niin pirusti, ettei mitään rajaa. Tänään otin töissä päikkärit, ja toiset vielä kotona :whistle:

pahasta olosta aamulla söin muuten isomman aamupalan kuin aiemmin, ja tänään olikin parempi olo töissä koko aamun. Pahin närästys ja olo tulee muutenkin näin iltaisin, siitä en taida päästä mihinkään...

neulainen 6+6
Mä kirjoitin ykspäivä tuosta samasta, että pyöräilyn jälkeen ja ajaessa tuntui sellaista kipuilua niinku vähän kohdunsuulla ja jotenkin tuntui koko pyöräily ikävältä... :|

 
Niin...en sitten tiedä, kun mullekin on sanottu että olis taaksepäin kallistunut kohtu... :p :$
Sen kyllä olen huomanut, että jos niin sanotulla maastopyörällä mennä viiletän, paikat on huomattavasti hellemmät kuin jos menen ns. mummopyörällä..oiskohan se asento jotenkin erilainen toisessa... :D

Pt ja Kille 9+1 :heart:
 

Yhteistyössä