mahatuntemuksista Itsellä kun on esikoinen vasta tulossa, niin en yhtään tiedä mikä on normaalia, ja mikä ei. Mutta siis mä pyöräilen töihin, ja nyt parin päivän ajan on kaikki pomput tuntuneet tosi pahalta alavatsassa. Onko tää normaalia? En nyt tiedä miten selittäisin, mutta lähinnä se vähän kipuilee ja tuntuu pahalta.
vuodoista en muista kirjoitinko jo, mutta mulla on taas tullut vähän vuotoa, eilen kirkasta verta ja tänään rusehtavaa valkovuotoa. Eka ultra ois vasta ens maanantaina, ja sekin ison vaivan takana, yksityiseltä siis. Sinnekin sai yllättävän paljon selitellä, että tajusivat mitä haluan, ja miksi haluan. Lisäksi sanoivat, etteivät yleensä ultraa ennen vko 7-8, kun taas täällä te osa näytätte ollleen ultrassa jo vko 6... Ihme eroja eri paikoissa :/
pomosta ja työpaikasta Itse olen tällä hetkellä työharjoittelussa, joka loppuu heinäkuun lopussa. Nyt mulle on tarjottu oppisopimuspaikkaa tuolta, mutta en vieläkään tiedä mitä asian kanssa tekisin. Lisäksi työ on todella fyysistä ja rankkaa, enkä tiedä miten pitkälle aion jatkaa kun maha alkaa tästä kasvamaan. Nytkin väsyttää koko ajan niin pirusti, ettei mitään rajaa. Tänään otin töissä päikkärit, ja toiset vielä kotona
pahasta olosta aamulla söin muuten isomman aamupalan kuin aiemmin, ja tänään olikin parempi olo töissä koko aamun. Pahin närästys ja olo tulee muutenkin näin iltaisin, siitä en taida päästä mihinkään...
neulainen 6+6