Mukavaa maanantaipäivää kaikille!
mussu81 Paljon onnea :flower:
Minky myöhästyneet onnittelut täältä :flower:
Ninnipo Täältä myös tsempit ultraan
Tuu kertoo kuulumisia sitten tänne =)
toive81 Mukavaa matkaa, lomaile munkin puolesta :heart: onneksi kaikki oli hyvin ja salamatkustajalla kaikki kunnossa :heart:
miehistä meillä mies haluaa kanssa tulla mukaan kaikkiin mahdollisiin käynteihin
meinas tulla labraankin mukaan, mutta sanoin, että ei tarvitse, että kyllä ihan yksin siellä pärjään
Ihanaahan se on kun toinen on niin innoissaan
ja meinaa synnytykseen tulla mukaan
Ootteko kukaan harkinneet/olleet perhehuoneessa? Täällä olisi mahdollisuus perhehuoneeseen, mutta en ole vielä korttiin kirjoittanut toivetta, mietinnän alla. Olisikin kiva kuulla teidän mielipiteitä. Sikälimikäli kaikki menee hyvin loppuun asti
memmu mulla kanssa toi terveellisten elämäntapojen alottaminen on viivästynyt huononolon takia.. Syön sitä mitä pystyy ja niin paljon kun pystyy ja keskityn sitten kun olo antaa periksi tohon ruokavalioon. Nyt on kyllä mennyt paljon enemmän hedelmiä ja marjoja, kun aikasemmin
(.) vuoto vaivasi mieltä sen verran, varsinkin kun tänään tuli jotain keltasta valkkaria..? soitin neuvolaan tänään ja sano, että tarkkaile, että jos jotain oireita tulee lisää tai tulee jotain kipuja yms, niin soitan vaan uudelleen, niin laittaa mut sitten testeihin, mulla siis myös pissiitteihin lääkitys on-off käytössä.. eilen joutu taas antibiootin ottamaan.. Joudun varmaan joko kokoaikaselle estolääkitykselle tai seurantaan niiden kanssa...
Mulla toi huono-olo pysyy niin kauan pois, kun saan rauhassa olla ja nukkua, mutta nyt kun taas töihin tuli, niin hyvä kun pöntölle kerkes, kun oksu lensi.. Onneksi oireet tuli kuitenkin takasin, kun jo vähän kerkesin huolestumaan... Taidan olla vähän herkka huolestumaan kaikesta ylimääräisestä :ashamed: lapsi vaan niin kovin toivottu ja kauan yritetty.. Karkkien imeskely helpottaa oloa, kun saa sokerit pidettyä ylhäällä..
huojentunut piupula ja leevi 8+5
*muoks*
icefairy ois vähän siistiä itsekkin tuntea jotain :heart: hmm.. mitäs jos oot jo pidemmällä raskaana?
*muoksmuoks*
rinnoista mulla ainakin kasvaneet ja turvonneet ja arat
enää ei niin arat kun alussa, piti tisseistä pitä kiinni kun ylös nousi
sais mun puolesta jatkaa kasvua vaan koko raskaus ajan
olis kerrankin isot tissit