täällä ollaa rajussa oksennustaudista parantelemassa... pidän vähänhiljaiseloa hetke. meillä on häät lauantaina niin sopivasti nyt tulin kipeeks. ja sataaki viel lauantaina...
mutta en väitä että se olisi siitä johtunut..pakko vielä lisätä tuo uudestaan...toivottavasti en nyt pelästyttänyt mammoja pahemmin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja sparkle86:Rokotuksesta tuon pikkutoiveen kommentin jälkeen en varmaan uskalla ottaa sitä rokotetta Nyt vasta mun vainoharhasuus sitä kohtaan alkoki :x
Voi, että hedelmäsalaatti kyllä maistuis pitäs varmaan joku päivä tehä sitä Mutta todellakin, kylmä maito ja todella paljon!!
Sparkle86 ja viuhti 8+2
Heh, tosi jännä miten teille on tullut lapset noin tasaisesti sukupuolen suhteen =) Uskon että minäkin sen tytön saan jos vaan jaksaa vielä useamman tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:Sukupuoli...kovasti toivottais tyttöä Mulla ennestään -94 tyttö, -95 poika, -99 tyttö, -06 poika ja -09 tyttö...eli jos ton kaavan mukaan menee, seuraavaksi onkin sitten pojan vuoro En osaa sanoa miksi tyttöä toivottais, minusta ne on vaan niin ihania, pikkuprinsessat :heart:
Pt ja Kille 9+2 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja mussu81:MamaDeDos mulla välillä myös saman suuntaisia fiiliksiä. Ehkä viimeinen lapsi (tai ei olle päätetty, mutta ainakin pitäis sit miettiä tarkemmin kun menis auto vaihtoon, ym. ) ja kaks poikaa ennestään. Toisaalta mä "tunnen" olevani poikien äiti (kuulostaa varmaan tyhmältä), eli en osaa kuvitella tyttövauvaa vaikka sellaista toivoisinkin... :ashamed: quote]
Tiedän mitä tarkoitat tuolla poikien äitina olemisella. Itse myös ehkä siitä syystä uskon että tämäkin tulokas on poika kun en voisi kuvitella tyttöä saavani, tuntuu että minun ei kuulu saada tyttöä niin paljon kuin sitä haluaisinkin...en tiedä mistä tuollainen tunne tulee... Ehkä sitä vaan on niin tottuna näihin poikien juttuihin
Mulla oli esikosta todella vahva tyttöolo mutta poika tuli, seuraavastakin odotin tyttöä kun oli vähän erilainen raskaus kun ensimmäinen mutta taas tuli poika. Nyt odotan kyllä vahvasti poikaa, ehkä siitä syystä että olen niin "tottunut" noita poikia saamaan ettei muuta voisi enää kuvitella vaikka sitä tyttöä toivoisi.Alkuperäinen kirjoittaja HelinäKeiju10:"Poika/tyttöolo" Mulla kummastaki ollu selvä "poika/tyttö-olo" ja kumpiki menny oikein Vaikka ekaa odottaessa ultrassa väittivät että tyttö..Moneen otteeseen. Miehelle kyllä sanoin että kyllä mulla poika-olo on, joten uskon itteeni No, mentiin rv 37 viimiseen ultraan ja sielähän näky pojan vehkeet
Toista odottaessa tyttö-olo ja tyttö tuli Mut se näky ultrassa jo varhain ja se piti paikkansa.
Tästäkin aijotaan kysyä että kumpis sielä on :heart: Mutta se jää sitten kuitenki salaisuudeksi
Ja sitä "poika/tyttö-oloa" odotellessa..tässä vaiheessa hankala vielä sanoa.
Keiju ja Tirppa Rv 8 :heart: