*Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

Hei kaikki, mut voi poistaa pinosta. Km varmistui, kun menin tänään TYKSiin (6+4) ja siellä todettiin 2mm mittainen alkio (ts. sikiökaiku) ilman sykettä, vastasi viikkoja 5+4. Hcg-arvoja mittaillaan ja kontrolliultra ensi viikolla; jos ei tyhjenny kunnolla, kokeillaan lääkkeellistä tyhjennystä.
Kiiitos kaikille virtuaalihaaluksista, ne ovat tulleet kovaan tarpeeseen! Onneksi mulla on mun ihana tyttö :heart:

Hyvää odotusaikaa ja muutenkin kaikkea hyvää teille kaikille!
 
Neuvolassa käyty ja hyvin meni :)

verenpaine 117/83
hemppa 142
laskettuks ajaks tuli 16.1 joten viikkoja tuli yks lisää :D

sokerirasitukseen pitää mennä rv 26-28.. on kuulemma niin tarkat niillä painoindeksirajat että heti jos menee yli niin joutuu sokerirasitukseen..

ultraan lähti lähete, aika menee heinäkuun alkuun, kuukausi pitää malttaa odottaa :D

Näillä mennään taas eteenpäin =) :D

Sparkle86 ja viuhti 8+3
 
Sparkle86 saako kysyä paljon sulla painoindeksi sitte oli? Ite kävin esikoisesta sielä sokerirasituksessa ja silloin oli 28 indeksi ja nyt taitaa olla vähän enemmän.. on muutama kilo esikoiselta hiipiny takas :D Taidan siis joutua sinne toisen kerran ! ärsyttävää ku sielä pittää vaa istua, tullee aika pitkäksi :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja MamaDeDos:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:
Sukupuoli...kovasti toivottais tyttöä ;) Mulla ennestään -94 tyttö, -95 poika, -99 tyttö, -06 poika ja -09 tyttö...eli jos ton kaavan mukaan menee, seuraavaksi onkin sitten pojan vuoro :p En osaa sanoa miksi tyttöä toivottais, minusta ne on vaan niin ihania, pikkuprinsessat :heart:

Pt ja Kille 9+2 :heart:
Heh, tosi jännä miten teille on tullut lapset noin tasaisesti sukupuolen suhteen =) Uskon että minäkin sen tytön saan jos vaan jaksaa vielä useamman tehdä.

MamaDeDos ja tirppa 8+0
Joo, noi on mennyt tosi jänskästi...tokasta asti arvanut jo kumpi tulee ja sellainen olotila on ollutkin aina ultraan asti, kun siellä sitten varmistunut...;) B)
 
possupiikistä Mä en sitä ole ottanut ja en taida kyllä jatkossakaan, jos siihen kaadutaan niin sitteen kaadutaan.

Miehen oallistuminen huomenna olisi ensimmäinen neuvola ja mies tulee mukaan jännittää ihan kaaheesti. Edellinen mies ei ollut kertaakaan noilla neuvola käynneillä mukana joissain ultrissa oli käyttää kun jonkunhan piti vahtia noita lapsia ja matkaa oli utraan 130km. Ei se ollut ultrassa asti kertaakaan. Synnytyksissä oli mukana kylläkin. Nykyinen mieheni tulee kaikkiin mukaan mihin vain töiden puolesta pääsee ja tietysti sitten synnytykseen.

Sukupuolesta Mä toivon kovasti poikaa kun ensimmäinen on poika ja sitten on kaksi tyttöä. mut ei seillä merkitytsä kunhan on terve. ja ois hyvä kun on noita tyttöjen vaatteita kertynyt enemmän. :D

Ruokahimoista Kaikki tökkii...syön mikä menee alas ja himottaa. Kaikkea raikasta tekee mieli, välillä oikein makeaa, tosi suolasta ja kirpakkaa.

Maska ja toivo 8+0 POKS!!! :heart:
 
Uskallankohan hehkuttaa... Aika hyvävointinen päivä ollut ainakin tähän saakka. Vain sellaista pientä etomista ja väsyttää. Ei kyllä pitäisi koskaan ääneen hehkuttaa, koska siitähän se riemu yleensä sitten repeää. :/

Kuopus täyttää tänään kolme! Vastahan painelimme kauhealla kiireellä synnärille, että "varmasti ehtii ajoissa". Kaksi aiempaa synnytystä olivat todella nopeat. Tämä veikin sitten 12,5 tuntia, eli hyvin ehdittiin. :D

Pikkutoive, mun tekis mieli uida vichyssä! :D Ihmeellisiä fiiliksiä...

Mun kaveri sairasti sikainfluenssan viime talvena raskaana ollessaan ja oli kyllä todella kipeä. Itse varmaan ottaisin rokotteen nyt, jos en olisi sitä ottanut jo. Helppo spekuloida, kun ei tarvitse miettiä asiaa niin tosissaan.

Mussu81, veit sanat suustani: musta on jotenkin tullut tässä nimenomaan poikien äiti. Nyt onkin sellainen hassu ristiriitafiilis, että olisi se rinsessa ehkä ihan kiva saada, mutta tuntuu, että poikaa osaisin käsitellä paremmin. Tulkoon siis kumpi tulee, olen tyytyväinen lopputulokseen. :)

Kauheeta, kun mulla tökkii aina, kun näen, että on kirjoitettukin muumikeksit. Huvittavaa, tulee vain heti sellainen olo suuhun, että on kuivia keksinmuruja suussa ja samantien alkaa yökkiä. Pientä psykosomaattista oiretta...? :LOL:
Huvittavaa sekin, että mulla on yöpöytäeväänä voileipäkeksejä, jotka ovat ihan tasan yhtä kuivia ja murenevia. :whistle:

Mekin ajattelimme kysyä sukupuolta ultrassa, mutta emme kerro sitä muille. Aiemmistakin olen kysynyt, tosin keskimmäisestä ei saatu selvää. Väitettiin aina vain kaikille, ettemme tiedä, kumpi masussa kasvaa. Oli se kuitenkin kiva pitää omana salaisuutena loppuun saakka. :)

Mulla on muuten kaikki raskaudet olleet tosi erilaisia, ja poikia on kaikista tullut tähän saakka. On siis ollut eri muotoisia masuja, esikoisesta tuli tosi tumma linea negra (se tumma viiva mahan päälle), kahdesta nuoremmasta ei tullut, kuopukselta voin pahoin... Oikeastaan kenestäkään ei ollut kovin vahvaa fiilistä, että olisi ollut tyttö-/poikaolo.

Onko muuten teillä kokemusta raskausmyrkytyksen uusimisesta? Mulle tuli esikoista odottaessa, mutta puhkesi vasta viikolla 38+, eli ei ollut niin hätää sen kanssa. Synnytys käynnistettiin 39+3, kun verenpaine nousi yhtäkkiä melko monta pykälää. Itse en olisi siinä kohtaa edes huomannut mitään, ainoa tuntuva oire oli aikamoinen turvotus. Kahdelta nuoremmalta ei sitten tullutkaan mitään. Nyt vain mietityttää se, kun neuvolan terkka joskus sanoi, että tila saattaa uusiutua helpommin, jos on eri mies. No, nähtäväksi jää.

Calypso :hug: :'(

*huoh* Pakko alkaa siivota, että kehtaa päästää junnun synttärivieraat sisälle taloon.

Kreecher ja Ötys 7+1
 
Calypso :hug: :hug: :'(

Tyttö-poikaolo Kahden ekan kohdalla tuntemukset osuneet kohilleen ja tuon nuorimmaisen kohdalla ei oikeestaan tullu mitään varmaa oloa....Ja ultrassaki neiti aina peitteli ittensä joten sielläkään ei saatu sukupuolta tietää :LOL: :LOL: Jos nyt tän tulevan kohdalla sais vaikka ennakkoon sen tietää... :D

Huonoa oloa ei ihme kyllä oo ollu....(koputtaa puuta ;) ;) )


Mutta nyt tuo pikkuneiti laittaan päikkäreille... ja ukko laitetaan töihin menemään
:D :D


Ninnipo ja Masumussukka
 
possupiikistä sanokoot muut mitä tahansa, mutta minun mielestä se aiheutti viimeisimmän keskenmenoni, tosin oli hyvin varhaisessa vaiheessa ei vielä 4 viikkoakaan täynnä... piikistä neljän tunnin päästä jumalattomat ala selkä ja vatsa kivut.... itselleni olisi tosi iso valinta ihan minkä tahansa rokotteen ottamisen kans raskaus aikana.... että näin täällä.. :ashamed:

ei millään jaksais oottaa ens viikkoon... haluis nähdä et kaikki olis hyvin, jotenki tullu sellanen olo et jos ei olekkaan :/
No se hyvä puoli että aina ennen keskenmenot alkanut vuodolla ja nyt en ole mitään vuodellu..

memmu ja valtsu 11+3 :heart:
 
Itsellä myös niin oireetonta odottamista, että esimerkiksi nytkään ei tunnu missään siltä, että oikeasti raskaana oltais.. Mut turhaahan tätä omaa oloa on kokoajan analysoida. :) Hullua touhua!

Mielihaluista.. Mun teki tänään hirmusesti mieli kebabbia, mutta sit kun mietin sen syömistä niin ei enää tehnytkään... Päädyin hernekeittoon ja se olikin hyvä valinta. :)

Marde ja Milli 9+4
 
Himoittavista ruoista, en ole löytänyt mitään, mitä tekisi mieli, tai mikä pysyisi sisällä. :ashamed: Apteekkiin upposi kaksikymppiä, kun ostin nuo pahoinvointirannekkeet, ja täytyy myöntää, nyt helpottais jo melkoisesti. Aamulla testataan näiden todellinen teho. Tänä aamuna luovutin oksentelun lomassa ajatuksen pyöräilystä ja maksoin taksin töihin. Huokaus. Mutta töihin oli mentävä, antaa kunto myöten tai ei.

Calypsolle :hug: ja paljon voimia tulevaan!

Spatz ja Tiitiäinen 6+3
 
Kreecher Äläs nyt viiitti, mä vedän muukeksejä tosissaa joka aamu, nam nam. Mutta tänää en saanu nugetteja alas.. meinas nousta ylös, söin sen yhe nenästä kiinni pitäen ja loput annoin pojalle. :D

Calypsolle :hug: Voimia!!

Voi että mä en tajua tätä mun mahaa, tää on iha järkyttävän kokonen. Kohta kaikki tietää että oon raskaana, vaikka viikkoha huomenna 9! Hoh ho. :D Olis vasta 12 viiko jälkee alkanu näkyy. Poika lapset on kuulemma paljon helpompiatapauksia kun tytöt. Et Toistaalta toivoisin nytki poikaa, mutta tytölle olis ihana nimi valmiina.
 

Yhteistyössä