maska82 paljon onnea tuplista! :heart: :flower:
lääkärikäynnistä mitäs siellä muuten tehdään? ja kauan siellä ollaan?
ei meinaan mitään hajua
itsellä lääkäriaika siis 23.6
ultrista meille ei alkuraskauden ultrassa sanottu mittän virtsarakon tyhjyydestä tai täyteydestä, itse taisin mennä tyhjällä rakolla
ja silti näkyi kaikki. 3D/4D ultraan mennessä rakon olisi hyvä olla täysi, koska nostaa kohtua ylöspäin ja näin on helpompi ultrata
Spatzviikolla 12-13 pitäisi ruveta helpottamaan, syöminen ennen kun nousee sängystä, itsellä auttoi salmiakki ja imeskeltävien karkkien imeskely ( saa pidettyä verensokeria vähän ylhäällä ), ja oksennuksen jälkeen mehun juonti, paljon kun on saanut nukkua, eli siis koko päivä kotona, niin on auttanut. hmm.. muuta ei tule nyt mieleen
(.) Täällä huono-olo on hieman laantunut eikä ole tarvinnut oksentaa, kun muutamana päivänä tällä viikolla, väsymys taasen on aivan järkyttävää |O menin eilenkin nukkumaan puoli kahdeksalta ( herään siis joka aamu 5.45 ) ja nyt tuntuu vasta siltä, että olis ehkä saanut vähän nukuttua. Hieman ärsyttää, kun kotona ei ole saanut mitään tehtyä, viikon tiskikasa odottaa siellä taas, pyykit on vieläkin kuivumassa yms. mutta katselen niitä sitten la aamuna, tämä kuitenkin kohta alkaa helpottaa, niin siinähän odotta sitten tekijäänsä, ei millään jaksa stressata asiaa
pissiittikin tekee taas tuloansa, tai ollut koko viikon päällä, mutta antibiootti ei pysy sisällä :x kokeillan taas tänään miten käy. Vaikka olo ei ole ollut mitä mainioin, niin mielelläni nämä kaikki kärsin, vaikka välillä on tuntunut aika ylivoimaiselta.. :heart:
turvotuksesta täällä myös aika komee vatsa jo
paino ei ole tullut yhtään lisää, kun mitään ei ole oikein saanut syötyä, mutta maha kasvaa
osasta paikkaa oon vissiin laihtunutkin..
vitamiineista onko täällä muita, joilla raskausvitamiinit ei pysy sisällä? oon ottanut jos mihin kellon aikaan, ennen ja jälkeen ruuan, mutta ei pysy ikinään sisällä, menee 10-30minuuttiin ja käyn oksentamassa pihalle.. :$ välillä vähän huolestuttaa, että saako pieni kaiken tarvitsemansa? :ashamed: varsinkin tuo foolihappo vaivaa mieltä...
piupula ja leevi 9+2