Huomenta
Sataa, sataa ropisee.... :attn: Ei taida likan kanssa tänään paljon ulkoilemaan päästä
Me aiotaan kysyä
sukupuoli, jos se näkyy, joskushan on niin että ovat sellaisessa asennossa ettei näy, vaikka kuinka ultrailee
Minä olen myös kysynyt 3 viimisemmästä...90 luvulla nuo laitteet eivät edes olleet tuota sorttia kuin nyt ovat eli parhaimmata päästä ja lääkärit ja kätilöt eivät kamalan mielellään kertoilleet sukupuolia
(.) Minua niin kypsyttää tää meitin
huushollin tilanne...ollaan nyt tokaa kesää tälläsessä miehen työsuhdeasunnossa,(laitosalueella) rivarin päätykaksio. Noh...viime kesänä
jo jostain syystä tää meitin kämppä oli kuin kasvihuone, tai pikemmminkin sellaiset mökkiolosuhteet...ei lämmitystä ja mulla
jopa yks pari lakanoita homehtu |O kun oli niin kosteaa
Asiasta mainittiin monasti talonmiehelle joka ei mtn saanut tehtyä asialle, kunnes mies raahasi töistään sellaisen vara/irtopatterin ja sillä
ihan huolella laitettiin menemään
Sähkölaskun aikakun koitti se oli muutamasta viikosta ainakin
50 euroa enemmin se lasku kun normisti...noh me ei sillon jaksettu ruveta siitä tappelemaan ja vaatimaan omiamme pois...
Noh, nyt näyttäis samalta tää tilanne taas ja pyykit ei muka kuivu tuossa telineessä yhessä vuorokaudessa...jne...kukat tosin nauttivat, mutta
minä en ja helvetin kylmä ainakin eilen illalla taas kun sateen teki.... :x :/ :ashamed: Ja tuon likan tuolla lattialla ryömiminen ahdistaa kokoajan enemmän...
Miehen kanssa kiva riita eilen kun väsyneenä rupesin vaatetta päälle ettimään ja siinä samassa napisemaan tästä tilanteesta taas...Mieshän siinä sitten otti syyn niskoilleen, eli syytti itseään tästä tilanteesta, vaikki asian laita ollut niin...miehet kun vaan on niin helppo saada syyllistymään mistä tahansa ja voitte kuvitella mitkä kähinät täällä oli sitten ennenkuin hän starttasi yövuoroon :ashamed: :ashamed:
Yövuoron aikana oli sitten tullut anteeksipyyntö, mikä oli
ihana asia, mutta ei vie meitin kämpän lämpötila-asiaa mihinkään sunntaan :attn: :attn:
Täytyy vielä mainita että mies on ollut meidän talon talonmiehenä ennenkuin aloitti opiskelun jälkeen toisen työn täällä laitoksessa...joten senkin asian takia varmasti otti myös osittain itteensä...ja lopuksi että
onko se sitten niin helvetin vaikeeta korjata tuollainen vika..ja vielä toista kesää jo...
ettei asukkaiden tarvitsisi palella saati sitten asua kasvihuoneessa |O |O ARGHHH!!!!
Kyllästynyt Pt ja Kille 9+5 :heart: