*Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Orchid,tuhannesti onnea koko perheelle:heart:!!!!

Neuvolaan eilen soittelin ja käski sieltä olla murehtimatta,arvot kuulema edelleen hyvät. Nyt jouluks mittari nurkaan ja muutenkin koitan nyt unohtaa ikävät asiat taas hetkeks...

Taffolle:hug:Toivottavasti saat jouluna nautittua kaikesta huolimatta...

Oikein rauhallista ja hyvää joulua kaikille
:xmas:Voikaa hyvin!!

Repa ja säynävä 32+5
 
Onnea Orchid ja Minky pikkutontuista! Ja täälläkin odotellaan SD:n kuulumisia. Kaipa vauva pitää niin kiireisenä, että ei vaan ehdi meille ilmoittamaan.

Repalle toivottelen voimia.

Neuvolassa kävin taas. Sf on edelleen pienehkö (26 cm), mutta kasvaa tasaisesti alakäyrällä. Painonnousu on edelleen ihan jees, puoli kiloa viikossa. Jos tahti pysyy, kokonaisnousu on vain 15 kiloa :O. Jouluna saa kuulemma syöpötellä rauhassa eikä tule noottia, vaikka loppiasviikolle painoa olisi tullut enemmänkin. Närästys pitänee syöpöttelyt kurissa kuitenkin, jouluruuat noin keskimäärin ovat aika horroria...

Joku jo synnyttäneistä perustanee pinon vauvapuolelle viimeistään alkuvuodesta? Kyllä me täältä perässä tullaan sinne!

Kuinkahan pian joulun jälkeen kuulemme BM:n vauvauutiset :)

Rauhallista joulua teille!!!

Tillukas 31+3
 
Onnea jakautuneille, vielä kyselen listaa varten Minkyn tytön syntymäpäivää?

Kävin neuvolassa eilen ja kukkakeppi th pääsi mussuttamaan mulle, kun painoa oli tullu parissa viikossa jotain melkeen kolme kiloa (muutenhan mulla on noussu tosi maltilla paino). Tosin epäilen kyllä, että nesteitä alkaa kertyä, en oo mitenkään järjettömästi syönyt (juurikin närästys hidastaa) vaan enpä ole toki paljoa liikkunutkaan. En siis saanut lupaa herkutella jouluna, vaan päinvastoin pitäis varmaan näännyttää itseensä ja liikkua liikkua liikkua! Millä mä liikun, kun ulkona on miinus kakskytä? Pitää varmaan uida selkää sängyllä. Sf-mitta oli aavistuksen laskussa, mikä viittais laskeutumiseen ja lähtölaskentaan, muuten tästä ei nyt ossoo sanoa, että tuleeko tänään vai kolmen viikon päästä. Sain ohjeet sairaalareissulle ja muistutuksen, että siellä on sitten hoitajilla kiire, etten ihmettele, jolleivät ehdi koko ajan passaamaan. Hyvää joulua vaan th:lta siis..

Piti aiemmin tsempittää myös mm. Taffoa, toivotaan että kaikki mennee kuitenkin mallikkaasti, ja viikothan sulla riittää, jos syntymään alkaa pieni :heart: Mun äidillä tuli raskausmyrkytys -91 kun odotti mun siskoa ja joutui olemaan muistaakseni varmaan kolme viikkoa melkeen sairaalassa ennenku käynnistivät. Onneks kaikki meni hyvin silti!

Kaikenmoista tässä pitäs muka vielä tehdä, vaan me ei olla miehen kans ny liikoja jouluhössötetty tämän odotuksen lisäksi. Teen pari laatikkoa tänään ja kinkkukin on ihan minipieni, poikaparalle täytyy myös miettiä muitakin ruokia. Päiväkodissa oppi muutamalta lapselta, että jouluruoka on pahaa, viime vuonna uppos vielä mun loorat :)

Toivottelen siis kaikille teille ihanaa joulua ilman liikaa stressiä ja syökää syökää syökää sitä jouluruokaa, mä ainakin aion niuhon th:n neuvoista huolimatta!

BM ja Putti poksuu 38+0 *POKS*
 
Onnea Minkylle ja Orchidille sekä pienille tulokkaille :heart:

Ja Hyvää Joulua kaikille pinolaisille :)

Me lähdetään nyt joulun viettoon sukulaisten hellään huomaan, palaillaan ihmisten ilmoille pyhien jälkeen. Saas nähdä, kuinka moni innostuu jakaantumaan vielä pyhien aikana :)

Kätsy ja Möyrispöyris 31+3
 
Täälä joulu vietetty levollisin mielin ja syötykin on...tosin iahn överiks en oo vetäynyt. Siitä huolimatta olo on turpeinen...huomena aamusta neuvola ja voin sanoo että painoa on tullut aivan varmasti tällä kertaa:p Sokerit oli ok aamulla kun mittasin:)

Repa ja säynävä 33+1
 
Onnea Minkylle tännekin puolelle!:heart:

Kiitos teille ihanaisille tsempityksistä!Piristää kovasti.:)

Onkohan Bm vielä yhtenä kappaleena?Oih,kovasti odotan ihania uutisia!

Repa mahtavaa että olet jaksanut myös nauttia murheiden keskellä!Ja onneksi sokeritkin näyttää sopivilta!:hug:

Taas olin kontrollissa,tilanne sama,ei parantunut eikä pahentunut.: / Ainut positiivinen asia oli että HyytiKyppynen on kiinnittynyt,melkein kyllä arvasinkin kun ei herra ole vaihtanut puolta masussa moneen päivään,vessassa saa juosta alvariinsa ja sellainen pään pyörittely ja kairaaminen on ( onneksi ) loppunut,meinasi välillä olla melko tuskaista se vihlonta..Ja Rennietkin on saanut melkein unohtaa!Perjantaina taas kontrolliin..

Ihanaa loppuvuotta ja hyviä vointeja kaikille!

Taffo ja HyytiKyppynen 36+6
 
Neuvolakuulumiset... kaikki ok,painoa tosiaan oli tullut mut alle sen 500g ja nlatädin mielestä se oli hyvin kun viimeks oltiin miinuksella kuitenkin... pissa puhdas,sf 29,sykkeet hyvät 150-155,rt. Hemppaa ei katottu. Verenpaine oli hiukka koholla normiin verrattuna..piti se kotona tarkistaa,mutten sit saanu kaivetuks mittaria. Huomena sitten. Ei kuitenkaan mitään huolestuttavaa.
Seuraava neuvola olis sit kahen viikon päästä ja heti sitä seuraavalla viikolla onkin se kokoarvio koksissa. Näin tää raskaus tässä etenee:O

Repa ja säynävä 33+2 (sori omanapaisuus)
 
Täällä aletaan olemaan taas elävien kirjoissa pikkuhiljaa, ainakin toivon niin.. Lauantaina alkoi flunssa tulemaan päälle, sunnuntaina lisäksi tuli aivan järkyttävät lihassäryt joka paikkaan ja lisäksi oksennustauti, sunnuntain ja maanantain välinen yö oltiin hereillä kokonaan ku tuo särky laittoi vaan itkemään, eilen vähä paree, ainoastaan käsiä ja jalkoja särki ja tuo selkä ja hartia seutu nyt tuntuu olevan kokoaika kipeenä. Välillä eilenki vollottelin täälä tuntu et jalat lähtee pian irti tosta särystä. Viime yön nyt sitte sainki nukuttua taas oikein kunnolla, mitä nyt heräilin sillon tällön ku piti kääntyillä mutta se on mulle ainakin normaalia.. Oon nyt sitte kylmägeelin ja Paramax 500mg:n avuin täällä ollut...
Muuten kai kaikki ok, vauva liikuskelee välillä kovaan tahtiin masussa :heart:

Sasuma ja taapero 31+2 :kiss:
 
Epäiltiinkö täällä, etten ois yhtenä kappaleena enää, no ei huolta siitä :LOL: Tai no, ei paljoo naurata oikeesti, koska meininki on sitä luokkaa, että no kyllä te tiiätte. Närästys on plussalla, samoin liikkeet (ei paljo tarvi liikelaskentaa edelleenkään tehä, enkä siitä kyllä valita), eilen kävelin perheen kera kirjastoon ja ajattelin, että häpyluu tai muut osastot tuolla alhaalla räjähtää. Silti noista liikkeistä vois päätellä, että kiinnittymistä ei ainakaan o tapahtunut, joten tässähän voi tosiaan mennä vielä hetki. Toisaalta, joillain se kiinnittyminen ja laskeutuminen ja muut avaruusalustermit tapahtuu kuulemma vasta synnytyssalissa joten... Eihän tässä voi mitään ennustaa mistään!

Th sano viime viikolla, et närästyskin helpottaa sitten, ku pieni laskeutuu, vaan edellisestä mulla ainakin närästys loppu tasan vasta salissa, kun sain jonku helpottavan pahanmakuisen liemen heittää huiviin. Tyhmää narista tämmösestä, mutta kun tuo korvennus vaan pitää mut hereillä kaikki yöt ja lapsen herääminen seitsemän aikaan on siis pieni koettelemus mulle. Mies on ollu nyt viis päivää vapaalla ja hoitanu poikaa ja touhunnu sen kanssa, mutta huomenna koittaa arki ja "mitäs mä sitte tekisin?"-kyselyt luonnollisesti..

No niin, enköhän mä renkuttanu omaa napaa taas tarpeeksi, anteeksi siitä! Vielä nöyrästi kuulostelen, oisko uudemmissa odottajissa joku, joka ottais pinon päivityksen vastuulleen, koska vaikka täällä varmasti hengaan teidän muidenkin synnytyksiä jännäämässä, en välttämättä vauvan syntymän jälkeen ehdi päivityshommia samaan tahtiin tekemään..

BM ja Putti 38+5
 
BM: mullakin toi närästys on melkoista.... gavisconiin vaihdoin juuri rennieistä... paitsi että joskus otan vielä niitäkin. Liikkeistä en voi sanoa samoin, liikkeitä tuntuu mut joudun niitä silti vähän laskeskelemaan tai ainakin tarkkailemaan. Laskeutunut tämä ei ole, lantiossa ei tunnu mitään ja tuntuu että pää on ihan tuossa häpyluun päällä. Saa nähdä laskeutuuko vai mikä mättää....

Sasuma: täälläkin meni joulu flunssaisena. Nyt helpottaa ja alkaa elämä voittaa.

Heräsin sitten tuon joulun mentyä siihenkin ajatukseen että hei, tää voi oikeesti syntyä ihan kohta :O Apuaa.....!

vappupommi 38+6
 
Bm,heh,mä jo meinasin että varmasti olet vauvanhaku reissulla..Mutta pöh..Toivottavasti närästys helpottaa..Itsellä loppui Rennien mussuttaminen siihen kun herra kiinnittyi ja ilmeisesti maha/suoli osasto sai hieman tilaa!

Sasuma toivottavsti paranet pian!Ei varmasti mitään mukavaa puuhaa näin raskaana ollessa..:x

Vappupommi: sullakin nuin " mielettömästi " viikkoja jo..Täällähän saa alkaa jännittämään teidän puolesta!Onneksi sait lentsun selätettyä,kovasti voimia keräilet nyt loppurutistukseen!:hug:

Taffo ja HyytiKyppynen POKS 37! ( Jee täysiaikaisuus saavutettu )

P.s Alkoi naurattamaan kun tuo meidän isäntä on yleensä aina myöhässä ja yleensä soittaa vasta kun on jo REIPPAASTI myöhässä ja eilen hänen piti mennä äitiään auttamaan klo 19,soitti hälle sitten vartin yli seitsemän ja sanoi että tulee puolen tunnin kuluttua..Irvailin vähän aikaa kun hän niin kovasti vauvelia odottaa syntyväksi niin sanoin että jos sinuun on tullut niin odotellaan sinne maaliskuulle sitten..:LOL: Ihme kyllä,isäntää ei naurattanut yhtään...Hih!
 
Hei kaikki :wave:
Pitkään olen tätä ketjua seurannut ja nyt ajattelin jospa liittyisin seuraan. Luen kyllä kirjoituksia ahkerasti, mutta itse olen laiska kirjoittelemaan :ashamed: Kolmatta lasta odotellaan ja keskenmenoja on takana 3 kpl. Meillä on erikoinen tilanne sillä lailla, että erottiin tässä noin kuukausi sitten. Yksin siis odotan, mutta isä on kyllä mukana tukemassa. On ollut mukana neuvolassa ja ultrissa yms. Kaksi vanhempaa lastani ovat edellisestä liitosta. Nyt siis matkalla kolmen lapsen yksinhuoltajaksi, huoh. Ihan näin ei ollut tarkoitus asioiden mennä.

Mun lista näyttää siis tältä:
syyslaulu.......31v.............KOKS..........TM 09/00, TM 12/08, KM 12/09...........3.

Laskettu aika on 26.4.2011

Täällä onkin muutamia tuttuja tuolta keskenmenon jälkeen kuumeilevien pinosta. Itsekin siellä kirjoittelin harvakseltaan. Tässä raskaudessa vuotelin välillä ihan vertakin kera kipujen sekä muuta ruskeaa tuhrua päivittäin viikolle 13 saakka. Olin melko varma, että kesken menee, mutta niin vaan on sinnikäs kaveri mukana pysynyt. Vasta eilen kerroin vauvasta vanhemmille lapsilleni (10v ja 9v). Hyvin ottivat uutisen, mutta ihmettelivät toki sitä kun olemme eronneet ja nyt vauva tulee. Pienempi kysyi, että ottaako isi sitten vauvankin mukaan kun aina heitä hakee. Selitin sitten, että eihän teidän isi ole tämän vauvan isi. Kyllä lapset tietävät kuka isä on ja yhdessä hänen kanssaan lapsille kerroimmekin, mutta ovat hiukan hämmentyneitä tästä tilanteesta ymmärrettävästi. Varsinkin vanhempi lapsista, poika, on todella läheinen oman isänsä sekä tämän nyt entisen avomieheni (siis vauvan isän) kanssa. Hänelle ero oli vaikea paikka kun ehdimme asua yhdessä n. 1,5 vuotta.

On tässä kaikenlaista juu ollut. Kaikenlaisia pelkoja on ollut koko raskauden ajan. Nyt pelottaa eniten ennenaikainen synnytys. Ei näistä peloista kai koskaan pääse eroon. Lisäksi vauva on kovin rauhallinen kaveri joten välillä on sellaisia päiviä, jolloin en tunne liikkeitä lähes ollenkaan. Välillä melskaa enemmän. Supisteluja on päivittäin, mutta onneksi kivuttomia, napakoita kuitenkin. Niistä puhuin eilen neuvolassa. Terkkari sanoi, että jos kipeiksi muuttuvat niin sitten yhteys sairaalaan.

Tämä oli nyt niin omaa napaa koko juttu näin aluksi :ashamed: Kirjoittelen lisää myöhemmin. Tsemppiä kaikille ja onnea juuri vauvan saaneille :flower:
Lähden tästä viemään papereita kelaan äitiyspäivärahaa varten. Ihanaa kun on lomaa tämä viikko. Ensi viikolla taas töihin.

T: syyslaulu ja epeli 23+1
 
Sasumalle onnea merkkipäivän johdosta :)

Niin vaan meni joulu, seuraavaan vielä melkein vuosi! Vähän pitää tietysti narista, kun ei ollut sellainen joulu kun olisin halunnut/toivonut/odottanut. Itse olen tottunut siihen, että kaikki jouluvalmistelut tehdään hyvissä ajoin etukäteen, ja aattona sitten ollaan ja köllötellään (ja syödään). Se, mitä ne valmistelut ovat, vaihtelee fiiliksestä, mutta pääpointti on se että aattoaamuna alkaa joulu, ja sen jälkeen ei siivota tai hoideta arkijuttuja kuten kaupassakäymistä yms. Miehen perhe taas on vähän erilainen, ja kun heidän kanssaan joulu vietettiin, niin ei auttanut muu kuin sopeutua siihen, että aattoaamu aloitetaan siivoamalla :/ Vei kyllä mun joulufiiliksen tehokkaasti, kun on toisenlaiseen tottunut... Ei tuossakaan tavassa mitään vikaa ole, mutta musta se ei tuntunut joululta. Joulupäivänä sitten mentiin mun äidin luokse ja oltiin siellä yksi yö, ja siellä olikin kaikki "omien" perinteiden mukaisesti ja sai vähän sitä joulufiilistäkin aikaiseksi :)

Huomenna neuvolaan aamusta, saas nähdä onko paino noussut riittävästi. Diabetesruokavalion myötä tuntuu, ettei paino nouse sitäkään vähää mitä ennen :/ Hyvähän se on, ettei itseään karkilla lihota, mutta jollain olis kuitenkin hyvä lihottaa :D Olen lisännyt kyllä rasvaa (hyviä kasvirasvoja tietty) ruokavalioon ihan urakalla, josko siitä olisi apua.

Ainiin, ja tuosta joulunajastahan mun pitikin vielä sanoa, että ei tuo reissaaminen ja stressaaminen taida sopia mun raskaudelle yhtään! Oltiin siis neljä päivää pois kotoa erinäisten sukulaisten nurkissa, ja mua supisteli joka päivä ihan älyttömästi verrattuna normaaliin! Enimmäkseen harjoitussupistuksia, mutta muutama kipeämpikin (ei nyt mitään synnytystä käynnistäviä, mutta selkeästi kipeämpiä kuin harkkarit). Aatonaaton ja aaton välisenä yönä en saanut nukuttua lähes yhtään, kun vähän väliä supisteli ja veti suonta jaloista. Ja tämähän toki oli omiaan lisäämään mun joulufiilistä :D Nyt, kun ollaan onnellisesti kotiuduttu ja muutama päivä täällä oltu, niin supistuksia on ollut ehkä kolme, ja nekin kaikki harjoitussupistuksia. Täysin kivuttomia siis. Tässäpä hyvä syy välttää kaikkia maailman kissanristiäisiä ja velvoitteita loppuraskauden ajan :)

Imetysrintsikoista haluaisin kokeneemmilta vähän vinkkejä kysellä. Nyt, kun alkaa kaarituet jo iloisesti painaa istuessa tuota vatsaa, olen suunnitellut ostavani suoraan imetysrintsikoita, joita voisi jo nyt käyttää. Tilasinkin parit Bravadot: Silk Body Seamlessit vadelmanpunaisena, Originalit leopardikuosilla ja sitten tuon topin, jossa on sisäänrakennetut rintsikat ihan vaan mustana. Ja sitten vielä Hot Milkin tämä setti. (Ai vähän lähti shoppailu lapasesta? :D ) Mutta siis se kysymykseni oli, että onko teillä mistä merkeistä/malleista kokemuksia, hyviä/huonoja puolia? Itse ostin osan koossa, joka sopii nyt (tissit ei ole kasvaneet juuri yhtään raskaanaollessa, ympärysmitta hiukan) ja sitten osan "perinteisellä" ohjeella: entinen ympärysmitta ja 1-2 kuppikokoa isommat kuin ennen raskautta. Saas nähdä, kuin käy. Noissa Bravadoissa onneksi on joustavat koot, ettei kuitenkaan ihan vikaan toivottavasti mene. Ennen raskautta koko oli siis 75B, nyt käytän tavallisissa kaarituetuissa rintsikoissa 80B ja joskus jopa C, Bravadot tilasin M-kokoisena ja Hot Milkit 75D (ovat kuulemma niukkaa mitoitusta). Mun tissit sattuu olemaan leveän malliset, eli jatkuvat kainaloihin asti (viehättävästi kuvattu...), joten kupissa täytyy olla leveyttä, tai muuten tissi ei sinne kuppiin leveyssuunnassa mahdu. Joten elättelen toiveita, että tuo 75D sopisi, koska sehän kaiketi vastaa 80C-kokoa, mutta kuppi vain on isompi?

Että tälläiset jaarittelut tällä kertaa :) Liivit tilasin muuten Briteistä, aikas hurjan paljon halvempaa kuin suomessa ainakin näiden merkkien osalta! Vauva.infon keskustelupalstalla ja täälläkin oli kehuttu Nursing bras from Emma Jane nursing bra through to Bravado nursing bras or anita nursing bras -nimistä nettikauppaa, mistä ainakin pikaisella vertailulla sai halvimmin :) Postaritkin jäi yhteen puntaan, ei siis paha! Äsken tuli tuolta meiliä, että ovat lähettäneet paketin 1. luokan postissa tänään! Eilen illalla tosiaan laitoin tilauksen + maksoin.

Kätsy 32+2 (? Apua, kun viikot vierii niin, ettei perässä pysy)
 
Viimeksi muokattu:
syyslaulu:Tervetuloa mukaan ja voimia erotilanteeseen :hug: Toivottavasti vauva malttaa pysyä masussa vielä pitkään :)

Kätsy:Mulle kelpasi perusimetysliivit Lindeksistä, mutta oma kuppikoko "paisui" vain B kooksi joten en kummoisia tarvitse :/

ON:Poks ja viikot tuntuvan jämähtäneen paikoilleen, ärh! Viikko vielä niin voi kutsua täysiaikaiseksi :) Sais kyllä masussa viihtyä esikoisen synttäreiden yli joita juhlitaan kahtena päivänä 7. ja 8.1.Raskas viikonloppu siis tulossa. Sen jälkeen kun koittaa 38+0 alkaa myös häätöily masulle ;)

Huomenna neuvolalääkäri. Uusi vuosi menee rauhallisissa merkeissä, tuskin jaksan edes raketteja katsella kun nukkumatti huhuilee jo kympin paikkeilla. :)

Toive81 ja Sintti 36+0
 
Sasumalle synttärionnea,meil onkin lähes tasan 10v ikäeroa;)

Kätsy,Jaa-a,mul on tällähetkellä käytössä esikoisen aikaan lindeksiltä haetut rintsikat ja sit kun imetys alkaa käyn hakees jotain laadukkaampaa tukea ihan kaupasta sovittamalla. Ei onnistuis multa tilaus kun ei yhtään tiä minkä mallisiks nää tästä muuttuu.... koko on jo kasvanut suuresti,mut eri mallia on kuin esikoisenkin aikaan:)

Syyslaululle tervetulotoivotus:flower:Harmillista noi erokuviot,eihän ne helppoja koskaan ole:hug:Mut toivotaan et kaikki muuten suttaantuis hienosti ja vauvakin pysyis loppuun asti mahassa:)

Täällä kävely alkanut tökiin pahasti,alaosasto niin hellänä ettei oo tosikaan ja lisäks maha on sellasessa harkkarisupistustilassa jatkuvasti kun kävelee.... tiesin kyllä et hetkenä minä hyvänsä mun liikunnanilot lopahtaa...mut ärsyttää silti.

Repa ja säynävä 33+5
 
Tervetuloa syyslaulu ja sasumalle onnittelut! Huomasin juur ja juur päivityspyynnöt tekstien keskeltä, joten muistuttaisin edelleen, että varmimmin päivitykset saadaan ajan tasalle, kun laitatte ne yksityisviestinä. Kukaan ei ole myöskään ilmoittautunut listan päivittäjäksi jälkeeni :( Eipä se suuri juttu ole, mutta mielelläni siirtyisin jo pestistä pikkuhiljaa pois, kun keskittyminen alkaa olla suunnattuna vauva-elämään..

Neuvolassa käytiin eilen; Putti on selkeesti laskeutunut alemmas, koska maha roikkuu ja sf-mitta tulee alas. Th kopeloi tuntevansa vielä pään kuitenkin liikkuvan, eli kiinnittymistä ei ole vielä tapahtunut. Edistystä silti tuo alas valuminen :) Painoa oli yllättäen tullut muka vain n. 300g joulun syöpöttelyistä huolimatta, edelleen epäilen, että se viimekertainen lukema oli yläkanttiin ja nyt oltiin oikeissa lukemissa.

Viime yön sain peräti nukuttua heräämättä närästyksiin, sekin siis ehkä hiukan helpottanut tuon laskeutumisen vuoksi, vaikka toisin etukäteen ajattelin. Parempi koputtaa puuta, ettei enää niin pahaksi äityisi se korvennus!
Omanapaista on taas höpinä, ei auta kuin pahoitella. Tosin sallin sen myös kaikille teille muillekin, oma napa se tässä tilassa vaan on se mihin katse alkaa kääntyä :)

Viikko laskettuun aikaan eli

BM ja Putti poksuu 39+0 *POKS*
 
Hyvää vuodenvaihdetta kaikille! Täällä on perhe oksutaudin kynsissä, toivottavasti on pian ohi..

Päivityshommaa mietin, mutta en taida ottaa kontolleni kuitenkaan :ashamed: edellisen odotuksen aikaan päivittelin samaista pinoa, mutta nyt ei tunnu aikaa eikä energiaa olevan edes kerran viikkoon kirjotella niin en uskalla alkaa hommaa ottamaan.

Syyslaulu muistan sut tuolta kuumeilupuolelta, ja jäinkin jossain vaiheessa miettimään miten odotuksen kanssa kävi kun oli niitä vuotoja. Hienoa että kaikki on masuasukkaalla kunnossa, ja muuten tsemppiä kovasti:hug: esikoisen isän kanssa erottiin odotusaikana.

Nyt taidan mennä päikkäreille :D

Harhis ja hippiäinen, rv 16+4 (tai 17+0 ultran mukaan)
 
Tervetuloa Syyslaulu!Ja voimia kovasti..:hug:

Sasumalle onnittelut!:flower:

Repa mullakin ottaa kävely ja etenkin kumartelu jotenkin kamalan kipeesti tuonne alapäähän ja välillä tuntuu kuin reidet olis ihan hapoilla vaikkei ole kummempaa tenhyt,omituista,pöh.:confused:

Harhaanjohtaja,paranemisia,kamala tauti,yök!:x

Bm tsemppiä!:D

Tänään oli taas kontrolli ja verenpaineet nousussa.:( maanantaina taas lekuriin tai sitten vko:nloppuna synnärille jos tulee muita oirehia.Plaah.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE! :heart:

Taffo ja HyytiKyppynen 37+3
 

Yhteistyössä