Hakutulokset

  1. NettA79

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei ihanat naiset, mulla ois kysymys jos joku osais mua valaista tässä asiassa. Eli kyseessä PAS ja siirron ajankohta. Pitkään olen tätä mietiskellyt, kun eikö siirron pitäisi tapahtua aika tarkalla aikataululla ovulaatioon nähden? Jos siis klinikalta annettu ohje testata ovista aamuisin, ja lh...
  2. NettA79

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei kaikille, täältä taustalta huutelen Itsellä nyt alkamassa 2. IVF, ja aloin hyvissä ajoin syömään Q10 ja myo-inositolia perus vitskujen lisäksi. Täällä varmasti myös muita nuiden käyttäjiä..? Eli miten on, uskaltaako noita syödä stimulaation ajan vai voiko niistä olla jotain haittaa?
  3. NettA79

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos @daim1 (y) Jaa sulla meni sitten samalla kaavalla tämä kierto, mälsää.. Soittelinkin aamulla klinikalle ja "lupasivat" lopettaa lutinukset ja primaspanin koska testi nega. Nyt sitten täytyy ootella yks kierto että voidaan alkaa miettiä ekaa PAS:ia. @Rusakkonen mulle on muutamaankin...
  4. NettA79

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei kaikki! Täällä yks taustalla pitkään ketjua seuraillut stalkkeri :ROFLMAO: Minulla siis ensimmäinen ivf ja tuoresiirto takana. Ylihuomenna ois virallinen testipäivä (pp 14, dpo 16). Eilen tein negatiivisen r-testin, ja eilen alkoi myös tuhruvuoto ja menkkakivut. Lutinus edelleen menossa...
  5. NettA79

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Nuskalle paljon tsemppiä että kaikki ois hyvin ja raskaus jatkuis ihan loppuun asti :love: !!
  6. NettA79

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mullakin hattarah tosiaan alkoi tämä loputon tuhruttelu ihan ilman mitään oireita. Nyt joinakin päivinä kovat menkkakivut mutta mitään muuta ei irtoa ku sitä hiton ruskeaa vuotoa. Alko tänään ärsyttää koko vuotelu ja tuo buranan syönti ni soitin gyn polille ja kysyin asiasta, toiveena oli päästä...
  7. NettA79

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Piti vielä sulle kommentoida o0o, mun mielestä se mun vuoto km aikana haisi pahemmalle kuin normi kk vuoto, mutta koska muita oireita ei ollut ja vuoto oli normaalin väristä en huolestunut ja hyvin meni, ei ainakaan mitään kohtutulehdusta tullut.
  8. NettA79

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Heips, täällä ois kans yks km:n jälkeen kuuuuumeileva (y) mulla siis taustalla 1 spontaani km 11/15 rv 10. Ja uusi raskaus ois tervetullut. Ongelmana on vaan tää hiton kroppa!!! Km meni kaikinpuolin "hyvin" ja rt näytti negaa pari kolme viikkoa km:n jälkeen. Ovistestejä tein ihan vaan omaksi...
  9. NettA79

    Clomittaret 2015

    Jee, hyvä Another, vähänkö ollaan rohkeita! ;)
  10. NettA79

    Clomittaret 2015

    Kiitos pahoitteluista, ikäväähän se on mutta parempi että meni kesken nyt alussa, näitähän sattuu ja tapahtuu.. Another, tämä oli tosiaan ensimmäinen km joten vielä ihan normaalia, vissiin jos nyt tavaksi tulee niin kolmannen jälkeen alkavat tarkemmin tutkimaan hutkimaan (y) nyt vain odottelen...
  11. NettA79

    Clomittaret 2015

    Hei taas kaikille, pitkästä aikaa onpas tämä ketju harmillisesti hiljentynyt, ootteko kaikki siirtyny faceen? Mä taidan tulla "maitojunalla" takaisin clomittariin, meni tämä raskaus kesken 2.11, rv 9+6 :( mutta shit happends, meille tosin enemmän kuin ois koskaan voinu pahimmissa...
  12. NettA79

    Clomittaret 2015

    Joo, oli normi clomikierto, toinen kierto clomeilla, ens kiertoon ois ollu tarkotus nostaa annosta mutta jospa kaikki menis hyvin eikä tarvis enää clomeja syödä (y) Toivottavasti tärppi kävis muillekin!! <3
  13. NettA79

    Clomittaret 2015

    Kiitos Ihaa :) onhan tää vielä aikaista mutta toivottavasti menkat pysyis pois, viiva vahvistuis ja tämä "pähkinäraskaus" kestäis <3 Rinnat on pari päivää ollu arat, mutta se nyt liittyy myös tuleviin menkkoihin. Välillä on vatsassa ihan semmoinen olo että menkat alkaa ihan just, sit se olo...
  14. NettA79

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei kanssasisaret, pakko yrittää linkittää kuvaa tänne kun en usko omia silmiäni, näkyykö tuolla haamulainen?? Tänään ois dpo 14.. http://aijaa.com/pDLxMe
  15. NettA79

    Clomittaret 2015

    Näkyykö tossa mitään?? Tänään pitäis menkkojen alkaa, mutta mutta.. http://aijaa.com/pDLxMe
  16. NettA79

    Clomittaret 2015

    Mun puolesta voit Ihaa pistää meille hormonihirmuille pystyyn salaisen ryhmän faceen :D
  17. NettA79

    Clomittaret 2015

    Enpä tiiä, ei taida olla, vai? Pitäiskö perustaa, oisko ihmisillä kiinnostusta? Itelläkin tulee kyllä enemmän siellä pyörittyä. Täällä menossa dpo 12, menkkaoireita on ja muitakin välillä on, odottelen siis uuden ja viimeisen (?) clomikierron alkavan huomenna tai ylihuomenna. Pe jossain täysin...
  18. NettA79

    Clomittaret 2015

    Ihaa, voi ei kuinka ihana tohtori sulla ❤️❤️ Toivottavasti ylimääräinen matkustaja (kysta) häipyis ja pääsisitte kunnolla jatkamaan yritystä saada kyytiin semmonen toivottu matkustaja! Sitten pukkaa kysymystä teille clomien syöjille joilla annosta on nostettu, eli onko suurempi annos...
  19. NettA79

    Clomittaret 2015

    Ihan huippua Jes, toihan kuulostaa mahtavalta, nyt vaan viivan vahvistumista!! Onko ollut raskautumiseen viittaavia oireita? RooRoo, perästä tullaan, täällä menossa DPO 6 Eikä mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen, menkkoja odottelen ensi viikolla saapuvaksi.. Vaikka yritettiin kyllä tässä...
  20. NettA79

    Clomittaret 2015

    Äh, miehet :( toi on niiiiin tuttua täälläkin joskus.. Mä oon pari kertaa joutunu pitämään rakkaalle puolisolleni biologian luennon "kuinka lapset saavat alkunsa" kun onhan se tässä vuosien saatossa nähty ettei mua raskaaksi saa ajatuksen voimalla..! Lipsahtaahan se välistä pakkopullan puolelle...

Yhteistyössä