Hakutulokset

1. NettA79

Clomittaret 2015

Melko samoissa kiertopäivissä kuljen teiän kanssa, ovulaatiota odottelen.. Tänään ois kp 16 mutta ei vielä tietoakaan plussasta. Eikä kyllä mitään oireitakaan ole, joten saa varmaan vielä muutaman päivän odotella ennenku alkaa ne ihanat piinapäivät :LOL:
  2. NettA79

Clomittaret 2015

Voihan VTI.. Sehän tästä vielä puuttuiskin :mad: oliko sulla Jes virtsatie infektio clomien aikaan? Mitä oireita sulla oli? Täälläkin on alettu hiilareita vähentämään ja muutenkin vähän keventämään ruokavaliota näin syksyn kunniaksi :) Vielä kun sais liikunnan osaksi arkea niin ois hyvä...
  3. NettA79

Clomittaret 2015

Kiitti vinkistä miss piggy, kävin ostaa tota ceridalia ja kaiken parantavaa pebanthenia. Nyt tuntuu et alkais pikku hiljaa helpottaa, ei oo enää koko ajan tulessa paikat, nice :D Ei tää varmaan pissiittiä ole ku ei ole oireita tuolla syvemmällä, jospa menis ohi ennen ovulaatiota :rolleyes:
  4. NettA79

Clomittaret 2015

Hyvä homma että siellä on röörit auki (y) mä oisin halunnut että mulle ois viime kerralla tehty tuo aukiolotutkimus kun on muutama vatsaleikkaus takana mutta eipä sitä tehty. Josko tällä kerralla jos ei clomit tuo viimeistään ens kierrossa toivottua tulosta. Aikaisemmista clomikierroista en...
  5. NettA79

Clomittaret 2015

Ihaa, tsemppiä painon pudotukseen, luvut kuulostaa hyviltä! :) Tuosta prog kokeesta ei ole henk.kohtaista kokemusta, mutta muistelisin useammastakin paikasta lukeneeni että jos tulos on yli 8 (n. viikko ennen menkkojen alkua) niin ovulaatio on tapahtunut. Eli jos tuo pitää paikkaansa niin...
  6. NettA79

Clomittaret 2015

Meikäläinenkin vois liittyä menkkojen odottelijoihin.. Paska fiilis koko ajan, mankkaoloa alavatsalla ja tissit kipeet, eli toivotaan että hanat aukeis muutaman päivän kuluttua, pääsis uuteen kiertoon, uudella innolla :D jospa tää kierto nyt menis vielä alkukankeuden piikkiin.. Hassu juttu että...
  7. NettA79

Clomittaret 2015

Voisikohan toi olla ovis plussa vai pitäskö vielä tummentua..? Onnistuukohan tuo kuvan liittäminen edes..
  8. NettA79

Clomittaret 2015

RooRoo: Onko suunnitteilla että sulle tehtäis se aukkari? Oishan se mukavampi varmaan jatkaa yritystä kun selviäis että tuubat on auki, luulisin.. Entä onko ollut puhetta lääkityksen vaihdosta? Vitsi, nyt en muista aikaisemmista teksteistä mutta onko sulla ollu kuitenkin hyvä vaste, eli saatu...
  9. NettA79

Clomittaret 2015

Oliko sulla Alainne minkälaisia oireita tässä plussa kierrossa? Onko teillä muilla muuten käytössä joitakin vippaskonsteja lisäämään mahdollisuuksia? Esim vitamiinit, mehut tms.? Pitäis vissiin alkaa itellä jotain vitskuja napsimaan, tällä hetkellä otan vaan foolihappoa ja D-vitamiinia. Entä...
  10. NettA79

Clomittaret 2015

Iiiiiiisosti onnea Alainne!! ❤️❤️
  11. NettA79

Clomittaret 2015

Nellustiina, mulle määrättiin clomit kp 3-7, mutta gyne sanoi että ei hätää vaikka unohtaisi aloittaa tuolloin 3. päivä, voi aloittaa myös 4. tai 5. päivä. Ymmärsin ettei ole ainakaan clomeissa hirveesti merkitystä minä päivinä syö, kunhan syö Jostain keskustelusta luin että ovis saattais tulla...
  12. NettA79

Clomittaret 2015

Hei kanssasisaret, täällä ois yks clomitar lisää joukkoonne toivottavasti ei pitkäksi aikaa mutta.. ainahan sitä toivoa saa.. Olen siis 36v (apua!!) ja toiveena toinen ja viimeinen lapsi esikoinen sai alkunsa 4. Clomikierrosta. Nyt ollaan vajaa vuos väännetty toista mutta eihän siitä ilman...
  13. NettA79

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Hei kaikille tasapuolisesti :D Enpä oo kirjotellu sitten viime kerran mutta käynyt kuitenkin aina teidän kuulumisia lueskelemassa. Mut voi poistaa tuolta taustailemasta ja siirtää plussanneisiin =) Meillä tärppäsi vihdoin ja viimein, 4. clomikierto toi plussan kaikkiin viiteen raskaustestiin...
  14. NettA79

Hoitoihin 2012

Hei pitkästä aikaa, mä jo luulin että tää pino on hyljätty mutta onhan täällä vielä elämää =) Itse jättäydyn pois siitä ihmeellisestä ja ihanasta syystä että 4. clomikierto toi meille sen hitsin kauan toivotun plussan (niihin kaikkiin viiteen raskaustestiin) :D Nyt vaan toivotaan että kaikki...
  15. NettA79

Hoitoihin 2012

Pinkku, miten sulla oli kuukautiskierto, oliko normaalipituinen vai lyhenikö clomeilla? Mä olin bongaavinani oviksen kp 17, eli nyt alkais jo oleen jotain dpo 16. Clomeilla nyt tää yks kierto yritettiin, jos ei tästä tärppää niin sit tammi-helmikuulle aika naistentautien polille jossa siis vasta...
  16. NettA79

Clomittaret 2012

Hei clomittaret :wave: Täällä yks ensimmäistä kierrosta clomeja syövä joka tarvis vähän apuja näitten oireitten suhteen. Nyt ois siis kp 34 menossa, normaalisti kierto on 30-35 päivää noin suunnilleen. Ovulaation bongasin kp 17. Onko teillä clomien käyttäjillä menkat alkanu noin 14 päivää...
  17. NettA79

Hoitoihin 2012

Kuulostaa hyvältä pinkku ja tunafish että on hoidot lähteny rullaamaan, nyt vaan parasta toivomaan! =) Itse edelleen odottelen menkkoja että pääsisin varaamaan sitä ensimmäistä aikaa.. Kp 34 menossa, vissiin viikon ajan on jo ollu aaltoilevasti menkkamaisia tuntemuksia, oonki kulkenu rätti...
  18. NettA79

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Hei naiset , täällä yks kolmekymppinen kuumeilija liittyis mielellään teidän jengiin jakamaan ilot ja surut ja kaikki siltä väliltä :wave: Tän ketjun ja edellisen ketjun juttuja oon lueskellu jo tovin, nyt jos kokeilis kirjottamistakin :) Itsestä sen verran, että ikää on 32 vuotta ja miehen...
  19. NettA79

Hoitoihin 2012

Hei =) Me ollaan julkisella puolella, 25.11 kävin gynellä ja eilen tuli lappu et pitää soittaa aikaa tammi-helmikuussa kun menkat alkaa. Eli melko nopeesti on tähän asti rullannut pyörät, hyvä vaan :D Tuosta aukiolotutkimuksesta sen verran, että se ilmeisesti tapahtuu niin että...
  20. NettA79

Hoitoihin 2012

Ambrosia85 , saat sitten kertoa mitä siellä ensikäynnillä tapahtui kun se on ohi, niin mä voin alkaa valmistautumaan omaani joka siintää jossain tulevaisuudessa.. :) Mites teillä jotka ootte jo jossain tutkimuksissa käyneet, mitä labroja teiltä otettiin? Mua on vaan ihmetyttäny ku sillon ku...

Yhteistyössä