IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi ei, pahittelut @Ismundo @daim1 ja @Ninnupinnu negoista :cry: Toivottavasti seuraavasta siirrosta sitte<3 Lyhenipä olemattomaks tuo piinailijoiden lista :( Mikäköhän tilanne @Ron_Da sulla mahtaa olla? Ja eikös @Maravilla huomena ollu verikoe? Meinasitko tänään testata?

@Piikkinen Aaltoillen on vielä vatsakipua, mutta hyvin hentoista enää. Varmaan siitä kovakourasesta ultrauksesta johtu. (n) Vähän alkanu pelottaan että toivonko nyt liikoja ja korkeelta pudotaan viikon päästä :censored:

@Ninnupinnu Mulla taas piti olla välikierto tuoresiirron ja pas:in välillä.. riippuu siis varmaanki hoitopaikasta, yksityisellä kai helpommin siirretään jo seuraavaan kiertoon :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Ninnupinnu
Pahoittelut kaikille negan saaneille, ikävä kuulla huonoja uutisia Meillä tuo piinailu on vielä edessäpäin.

Ens viikolle järjesty yksityisellä puolella seuraava näyte biopsia miehelle. Mä oon koko päivän ollu puhelimessa, ja sain kuin sainkin sen varattua. Kaikki esitiedot saatiin lähetettyä eteenpäin ja nyt siis siirrytään yksityiselle.
Kallista tuo on mutta onneksi mies on ulkomailla käyny leikkimässä sotilasta. Luovutetuista siittiöistä en ole vielä uskaltanut puhua, vaikka ilmeisesti olisi huomattavasti helpompi tapa saada lapsi. Jotenkin sitä ei edes harkitse vielä ollenkaan. Varmasti joutuu hetken sulatella jos sellainen tilanne vastaan tulee.

Eilen otimme taas yhteen, no tietenkin taas aiheena ero kun on "viallinen". Mä en jaksa enää tuota itsesäälissä olemista. Onko teillä ollut sama tilanne ja miten olette saaneet miehen ymmärtämään? Olipa sekavaa tekstiä
 
@hippunen90 Kiitos :) Kommentoin, vaikkei nyt suoranaisesti omaa kokemusta olekaan. Varmasti ottaa päähän miehesi itsesääli, mutta asia on hänelle niin iso ja tullut täytenä yllätyksenä, että väkisinkin ottaa aikansa, että hän pääsee sinuiksi tilanteen kanssa.

Lahjasoluasiakin vaatii oman aikansa kypsytellä, mikäli sinne asti päädytte. Oma näkökulmani on, ettei sillä ole merkitystä mitkä lapsen geenit ovat.. olen nähnyt lahjasolulapsia, jotka muistuttavat molempia vanhempiaan ulkonäöllisesti. Monissa tilanteissa lahjasoluhoito voisi olla muillekin "ei lapsettomille" parempi vaihtoehto (perinnölliset vakavat sairaudet, tmv. syyt).

Mun mielestä osoitat näillä toimillasi (lisätutkimukset, terapia, ym.) ainoastaan sen, että olet sitoutunut mieheesi. Jos tuntuu, ettette pysty keskustelemaan ilman, että siitä tulee tappelua, niin se terapeutti/psykologi on varmasti paras idea. Toivotaan, että tilanne helpottuu :)
 
@hippunen90 Meillä ei nyt verrattava tilanne ole, vaikka lapsettomuuden syy on "male factor". Siittiöitä kuitenkin on, vaikka vähän. Mies suhtautui asiaan melko rauhallisesti, toki pettyneesti, mutta sillain "ei sille mitään voi, onneksi on lääketiede". Onko siitä teidän edellisestä biopsiasta vähintään 3 kk? Ennemmin ei kannata mennä, meillä näytteiden välillä piti olla 3
kk.
Henkiseen puoleen on tosi vaikea kommentoida, kyllähän se iso asia on ja varsinkin kun tulee aivan yllättäen. Varmaan hyvä keino olisi vertaistuki, mutta voi olla vaikeaa löytää.
Ehkä hän haluaa surra ja velloa itsesäälissä, jos se on hänen tapansa suhtautua kriisiin. Sä sait nyt lohduttajan roolin, vaikka rankkaa on sullakin. Tsemppiä teidän tilanteeseen ja hyvä, että asiat etenee! Miettikää luovutettuja vasta sitten, jos se todella tulee eteen.
 
@atvk87 edellisestä näytteestä on reilu kaksi kuukautta. En tiennytkään että siinä on toi väli, mutta ei ne kyl siellä klinikalla mitään sanoneet. Ovat siis kyl saaneet meidän tiedot joten pitäisivät kyllä siinä mielessä olla tietoisia asiasta. Alkukartoitusta ei tarvittu koska saivat meidän molempien sairaskeromukset kokonaisuudessaan ja tekivät niiden pohjalta arvion.
 
@hippunen90 Okei, ehkä se on eri asia, kun ne otetaan syvemmältä, ettei tartte odottaa niiden siirtymistä kiveksiin tms. Lukemani mukaan kestäisi 10 viikkoa, että uudet siittiöt kehittyvät. Pelkäisin vaan, että uusi tulos olisi yhtä huono liian lyhyen ajan sisällä. Ymmärrän kyllä täysin, että haluatte nopeasti lisätutkimuksiin.
 
Kiitos Piikkinen ja muut kommenteista tuohon lugesteroniin liittyen. Mulla kai on tässä joku "kynnys" kun ei tiiä miten muut toimii ennen siirtoa tuon suhteen että kuinka tarkkaan paikat on itse hyvä siistiä etukäteen, vai onko se liian tarkka siistiminenkin "virhe" että menisi lääkeainetta hukkaan tms... Ei vaan haluaisi ns. nolata itseään toimimalla "väärin" ^^'
Ehkä tämä on vain tätä että jännittää lopputulos joten miettii tämmöisiä turhempia pikkuseikkoja sitten vähän ylitarkasti.
Jotenkin niin jännittynyt olo, huomenna on siirtopäivä.
Mitä olen tätä vähän yrittänyt seurata niin tuntuisi ihmisillä olevan aika erilaisia käytäntöjä siirron jälkeisessä elämässä, osa ottaa rauhallisesti ja osa suorastaan aktivoituu liikkumaan tms enemmän...? Täst ei liene mitään tarkempaa ohjetta? Ainakin aiemmin lääkärini mulle sanoi että ihan normaalia elämää voisi elää.
 
@Ismundo @daim1 @Ninnupinnu voi että. Pahoittelut kaikille.

Ja voi ei @Voyage. Suuret pahoittelut. :cry:

@justhope ymmärrän hyvin epävarmuuden noissa lugeissa. Kuten jo kerroin, niin mä pähkäilin ihan samaa! Mutta kakskertaa mennyt lugetahmaisena siirtoon, eikä valituksia ole tullut.:) Eli tsemppiä huomiseen siirtoon, se on ihan helppo juttu! Ja siirron jälkeisestä: minä otin sen linjan, että normaalia elämää. Tosin rajuin liikunta ja seksi päätetiin jättää siirron jälkimainingeissa väliin (ihan kuin sitä jälkimmäistä muka olis pitkään aikaan "huvin vuoksi" muutenkaan ollut, heh heh :whistle:. )

@-dino- hyvä että vatsakipu alkaa helpottaa. Joo ärsyttää tällainen liian toiveikas olo. Mun mies taas, joka yleensä on epärealistisen positiivinen näissä asioissa (ei kyllä muuten) on ihan epäileväinen. Ja meillä kumpikin on ihan hermona jo nyt, vaikka punktiosta ei ole edes viikkoa. Että miten sitä jaksaa vielä viikon piinailla. Ei mies viime kierroksella ollu näin henkisesti "piinassa". Vähän vaikuttaa varmaan miehen osalta sekin, että on sovittu, että tämä on nyt se vika yritys omilla soluilla.

@hippunen90 Ei ole omakohtaista kokemusta teidän tilanteesta. Mutta kuten muutkin sanoneet, monelle miehelle tuo on varmasti kova "miehisyys juttu" sen lisäksi, että suree lapsettomuutta. Eli siinä on tavallaan hänelläkin monta surua päällekkäin (lapsettomuus, oma miehisyys, jätetyksi tulemisen pelko). Ja vaikka meillä tilanne tietyllä osin "helpompi", niin on mekin riitoja saatu aikaiseksi asian tiimoilta. On tämä vaan niin herkkää ja hankalaa asiaa käsiteltäväksi.
Ja kuten @daim1 jo otti lahjasoluasian esiin, niin se mahdollisuus kannattaa tiedostaa. Se on hyvä takaportti, jonka avulla te melkein varmasti saatte sen haluamanne lapsen, jos kerran ongelma on "vain" siittiöissä. Toki ennen sitä pitää saada prosessoitua mielesään se oma tilanne siihen asti, että on valmis lähtemään siihen prosessiin. Jotkut pariskunnat jopa päätyy alkioadoptioon, eli kummankaan solut ei ole omia, vaikka varsinainen "vika" olisi vain toisen osapuolen soluissa. Koska se lapsen vanhemmat on kuitenkin ne, jotka sen lapsen haluaa ja kasvatta, ei ne solujen luovuttajat.
En muista, olenko sinun palstalla olon aikana maininnut (vaikka muuten olen varmaan kyllästymiseen asti jauhanut asiaa täällä) että me ollaan menossa tämän jälkeen seuraavaksi luovutusmunasoluhoitoon, jos tämä piinailu mulla päättyy negaan.
 
  • Tykkää
Reactions: daim1
Moi, täältäkin tulossa 99,99% varmuudella nega. Huomenna on veritesti, mutta olen tänään tehnyt aamulla ja illalla kotitestit, ja niissä ei näkynyt yhtään mitään, ei viivan aavistustakaan. Viisipäiväinen blasto kuitenkin siirrettiin, ja pp8 menossa. Menkkaoireet painaa päälle, tunne on juuri sellainen vatsassa ja vahvistuu vain tunti tunnilta ja kaikki PMS-oireet myös jyllää, ml. se pohjaton alakulo mikä mulla kuuluu kuvioon.

Suuret virtuaalihalaukset kaikille muille negan saaneille piinailijoille. On tämä vain touhua, pistää taas miettimään että miten ihmeessä tässä voi onnistua - huippulääketiede ja se että lasta toivotaan sydämen pohjasta ei näköjään aina riitä.

Mä luulen että jotain kuitenkin koetti tapahtua, pp1-3 oli vatsassa sellaisia tuntemuksia mitkä ei siihen kierron aikaa ole mitenkään normaaleja - voimakkaita vihlaisuja ja muita. Olin tosi toiveikkaana oikeastaan tähän aamuun asti. Kun sain silmät auki, muistin että on tarkoitus tehdä testi - ja saman tien tajuntaan jysähti että en ole raskaana, nega tulee olemaan. Jotenkin ihmeellisesti keho kuitenkin sitten tietää…

Nyt täytyy tosiaan keräillä itseään muutama päivä, sama tunne kuin sulla @Ninnupinnu - eiköhän kohta olo parane, mutta kyllä hetken saa myös surra. Periksi ei olla antamassa mekään, täältä teiltä kyllä saa ihanasti uskoa ja voimia jatkaa.

Paljon plussatuulia @dino ja @Piikkinen, ja tsemppiä siirtoon @justhope! :) Ei todellakaan anneta tämän mustan kauden jatkua.
 
  • Tykkää
Reactions: Ninnupinnu
Onnea siirtoon @justhope! (y)
Pahoittelut myös @Maravilla jos se nyt negaksi jää. Mulla oli sama, että siirrosta kolmas ja neljäs päivä tuntui alaselässä erikoista jomotusta ja pientä nykimistä jossain sisällä, mutta ilmeisesti oli vain lugeista johtuvaa. Ehkä sitä kuunteli liian herkästi mahdollisia oireita ja sai jostain pierusta kuviteltua alkion toimintaa.

Vuotokin loppui eilen ja toivon kovasti, että ovulaatio on tulossa ja joku folli kasvaa hyvin. Enää kolme päivää tarkastukseen. Alottaisinko ovistestailut huomenna vai torstaina? Lauantaille vois ennustella ovista. Mutta voi yllättää jo pe. No, kunhan nyt tulis. Tuli jotenkin toiveikas olo seuraavasta mahdollisuudesta. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Ninnupinnu
@Voyage todella isot isot pahoittelut!
@hippunen90 paljon voimia sinulle oman surun ja miehen lohduttamisen keskelle!
@justhope onnea siirtoon!
@Maravilla pahoittelut negasta!
Tämä toukokuu on kyllä ollut todella surkea plussaamisen kannalta! Miten onkaan näin vähän plussaajia?

Omanapa. Täällä PAS muuttuikin ivf3:ksi. Ne kaksi alkiota jonka varaan laskettiin ei sitten selvinneetkään pakkaseen (ihmettelen miten siitä tiedon saaminen on kestänyt yli kaksi viikkoa). Nyt sitten tehdään toinen stimulaatio heti perään. Ensin tuli ihan mieletön harmitus, kun olisihan se ollut paljon helpompaa päästä PAS, kuin aloittaa uusi rundi ihan alusta saakka. Toisaalta se että kolmannelle kiekalle päästään heti lohduttaa vähän. En tiedä, sekavaa on hoito ja niin on mun ajatuksetkin.
 
Suuren suuret pahoittelut kaikille teille, joilla tämä kierros ei tuonut sitä tulosta:cry: on se kurja miten koetellaan, mutta kesä on vasta alkamassa, joten vielä varmasti ehtii tähän plussien kesään onnistumisiakin mahtumaan:love: tähän uskotaan vahvasti!!:)

Itsellä tänään ensimmäinen kontrolliultra käytynä, maltillinen oli vaste tällä aloitusannoksella, mutta kuitenkin viisi tasakokoista munista siellä näkyi, muutamia pienempiä näiden lisäksi. Limakalvo näytti lääkärin mukaan hienolta, 10,9mm eikä kuulemma tarvitse edes kovasti enää vahvistua.. jotain positiivista kuitenkin, vaikka itse saalis näyttikin melko vähäiseltä(y) Ennen viikonloppua katsotaan vielä tilanne, mutta todennäköisesti punktio jo ensi maanantaina:)
 
Voi kurjuus @Ninnupinnu, että suunnitelmat muuttuivat lennossa:unsure: Mutta uskotaan, että vanha sanonta pitää myös sinun kohdalla paikkansa ja kolmas kerta toden sanoo:)

Juuri näin toivotaan @atvk87, että muutama ottaisi vielä loppukirin(y) Lääkäri meinasi, että amh arvoni perusteella saldon olisi pitänyt olla jopa puolta isompi.. joten jostain syystä hieman laiskanpulskeasti oli kroppani hoitoon reagoinut.. mutta totesin vain, että jos kaikki toimisi niinkuin junan vessa, tuskin istuisin nyt tässä vastaanotolla juurikin tämän asian tiimoilla:D
 
@atvk87 vielä ei ole mitään uutta tiedossa tälle kierrokselle. Samat lääkitykset jne, mutta tämä on nyt kolmas stimulaatio neljän kuukauden sisään, että kyllä sitä hormoonikertymää pitäisi alkaa olla jo melkolailla edellisistä hoidoistakin. Nyt sentään pääsin ekan kerran käyttämään lugeja sen kaksi ja puoli viikkoa (osasyy siihen, etten halunnut testata ennen virallista testipäivää) ja molemmat kaksi aikasempaa stimulaatiokierrosta on mennyt maksimiannoksilla. Olen myös laihtunut seitsemän kiloa siitä mitä olin ekaan punktioon mennessä, joten suhteessa lääkitys kasvaa kun määriä ei ole muutettu vaikka painoa on pudonnut 10%.
Millaisia kokemuksia teillä on siitä, miten nopeasti kierto on alkanut lugejen lopettamisen jälkeen? Mulla siis nyt pp15, testasin eilen aamulla ja jätin samantien luget laittamatta, eli nyt ilman 2 pv. Yritän päättää, miten tilaan lääkkeitä apteekkiin, eivät siellä ole kovin riemuissaan pitkistä varailuista.
Kiitos @Sunflower33 kivasta viestistä.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä siirto ohi, nyt sitten vaan jännittelemään kuinka tässä käy.
Pikkuisen harmittaa, kaksi alkiota ei selvinneet sulatuksesta, vasta kolmas sulatettu selvisi. Eli enää yksi pakkasessa oottamassa sitten. Jotenkin tuntuu heikolle onnistumisprosentille. Vaan kyllähän sitä vähän aavisteli että tuskin asiat ihan putkeen voisikaan mennä :rolleyes: Pitää olla kiitollinen että ees tän yhen nyt kyytiiin sai onnistuneesti ja elää toivossa. Perjantaina pitää pistää vielä gonapeptyl...

Mitenkä teillä muilla on tuo testaaminen testipäivänä? Saa ainakin käsityksen täällä että testaatte ihan tavallisilla kotitesteillä, mutta käyttekö lisäksi myös verikokeessa aina? Mulla lääkäri laittoi lähetteen verikokeeseen johon tulee sitten parin viikon päästä mennä, ja painotti kovasti ettei lääkkeitä saa lopettaa ennen verikokeen tulosta vaikka kovakin vuoto alkaisi...
Vaan varmastikaan sitä ei itsekään malta olla testaamatta jossain vaiheessa kotona verikoetta ootellessa :D Kun vaan jaksaisi malttaa mahollisimman kauas että pysyy motivaatio yllä lääkkeitten käyttöön.
 
@Maravilla Pahoittelut negasta :cry:

@atvk87 Alota mielummin aikasin ku liian myöhään testailut :) en tiiä vielä millon testaan, maanantaille koitan malttaa kun on vapaapäivä :geek:

@Ninnupinnu Ompa kurjaa kun ei sinne pakkaseen mitään mennytkään :( ihme että tiedon saaminen kesti noin kauan.. No Tsemmpiä sitten uudelle kierrokselle (y) lugeista kai voi mennä useampikin päivä enneku vuoto alkaa, itsellä ei kokemusta ku vuoto tullu aina lääkkeistä huolimatta. Toivottavasti alkavat pian :)

@Sunflower33 Toivottavasti kaikki viis ois kypiä ja hedelmöittyis niin sittehän siinä on saalista jo kylliksi :) Meillä taitaa kropat olla vaan laiskoja ku eivät iästä huolimatta viitsis folleja kasvatella :giggle:

@justhope Pahoittelut kahden alkion menetyksestä, kyllä se vaan harmittaa ku niitä kovalla vaivalla sinne tehty, vaikka tietääkin että sitä katoa tulee lähes aina jonkinverran :unsure: Eli moniko päiväinen sulle siirrettiin? saitko jonku tietyn päivän millon käydä verikokeissa? (lisäilen piinalistalle) Meillä ohjeistus testata ihan kotitestillä, ei verikoetta. Siirron jälkeen oon koittanu elää ihan tavallisesti, toki raskaassa jumpassa en oo nyt käynyt. Normaalia rauhallisemmat päivät kyllä olleet nyt kun en ole ollut töissä.

Oon nyt parina aamuna heränny ihan järkyttävään pissahätään, siis niin että rakko halkeaa just nyt eikä kohta. Mielestäni en oo iltasin juonu runsaammin, normaalistikki välttelen koska tiiän että muuten pitää yöllä nousta vessaan. Täähän nyt voi johtua muustaki mutta voi luoja, ei tästä loppuviikosta kyllä ainakaan helppoa tuu :cool: ja vatsaki on taas kipee.
 
@justhope kyllä noissa hommissa tuntuu katoa käyvän. Mulla oli vikassa ultrassa seitsemän munarakkulaa, josta saatiin neljä munasolua ja vaikka kaikki neljä hedelmöittyi ja hyviä alkioita oli neljä kappaletta vielä kaksi viikkoa sitten, nyt ollaan täysin nollilla (2 siirrettin ja 2 ei selvinnyt pakkaseen).
Testauspolitiikasta sen verran, että meillä ainakin mennään ihan kotitesteillä, verikokeeseen ei tarvitse mennä (liekö tuo nyt sitten kuitenkaan positiivinen asia?).
@-dino- tsemppiä ja jaksamista vatsakipujen ja muiden vaivojen kanssa ja voimia piinailuun. Ja jos listaa päivittelet meille saisi laittaa sen kolmannen ivf:n.
 
@-dino- kai tämä kolmepäiväinen on? Jos mitään näistä ymmärrän... siis punktio oli aikanaan pe ja pakastus ma eli eikö se kolmea päivää meinaa? Ja juu 11.6. pitäisi tuohon verikokeeseen sitten mennä!
@Ninnupinnu voih, tuo kuulostaa jo tosi pahalta että ihan nollille meni heti tilanne :( Itse jo mietin oliko mulla huonokin tuuri mutta ilmeisesti aika tavanomainen sitten kun noin yleistä näyttää olevan ja noin helpolla tilanne nollautuu. Mulla oli 12 munasolua joista 5 hedelmöittyi, yksi oli epäkelpo mutta muut pakastettiin heti. Jotenkin tuntuu hassun heikoille nää selviämisprosentit, sitä oli googlailun perusteella saanut kuvan että kuitenkin suurin osa alkioita yleensä selviää tuosta vaikka pakastaminen ja sulatus rajuja juttuja varmaan ovatkin.

Kyllä tää niin hintavaa touhua on että tosissaan toivoisi että tulisi ainakin pieniä viitteitä siihen että homma voisi onnistua. Minä yritän ajatella että moneen verrattuna mulla on ikäni puolesta vielä hyvin aikaa että rauhassa vaan jos pieleen meneekin, mutta mielessä kummittelee mukana kulkeva dermoidikysta ainoassa jäljellä olevassa munasarjassa ja sen mahollinen aktivoituminen kasvamaan lisää... Sen puolesta tämä tuntuu juoksemiselta aikaa vastaan.

Ja okei, ilmeisesti tuon testailun suhteen on aika kirjjavia käytännöt. Vaan niin tuntuu monen muunkin suhteen olevan.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
BabyMaybe # 4/17 # 1. # ei varsinaista vikaa, mun ikä (39) # 1. IVF
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Daim1 #7/16 #1. #selittämätön # 2.ICSI/1.PAS
Domi #4/12#1.#selittämätön# 5.IVF
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2.ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/2.PAS
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 3.IVF/ICSI
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 3.IVF
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS
Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 4.IVF
Sunflower33#2011#1.yht.#selit.#1.IVF

Taival # 8/15 # 1. # siittiöt # 2.IVF/ICSI 1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS


Piinailijat: :whistle:
-dino-
6.6 (3pvä/23.5)
Piikkinen 8.6 (2pvä/25.5)
justhope 11.6 (3pvä/29.5)

:love: Plussat 2017 :love:
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)
Daim1 1.ICSI/1.PAS (tm)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammikuu:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pv)
joskusvielä 3.IVF PAS (6pv)
Helmikuu:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pv)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pv)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pv)
Toivo2016 6.IVF (kem)
mmmoi 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Jantzu 3.ICSI/1.PAS (ku)
kettuperhe 1.IVF (2x3pv)
An1z81 1.IVF/2.PAS (5pv)
Toukokuu:
Voyage 2.ICSI (ku)
Miitta37 1.IVF/1.PAS (5pv)
 
Hei kaikki! Täällä yks taustalla pitkään ketjua seuraillut stalkkeri :ROFLMAO: Minulla siis ensimmäinen ivf ja tuoresiirto takana. Ylihuomenna ois virallinen testipäivä (pp 14, dpo 16). Eilen tein negatiivisen r-testin, ja eilen alkoi myös tuhruvuoto ja menkkakivut. Lutinus edelleen menossa. Tänään kivut poissa ja tuhruttelukin vähentynyt ja muuttunut rusehtavaksi. Kyselisin siis teiltä joilla vuoto alkanut lutinuksesta huolimatta: onko alkanut ihan normi vuoto vai voiko tuo lutinuksen käytön jatkaminen ns. lopettaa menkat..? Onpa epäselvää, saakohan tuosta sepustuksesta tolkkua.. :eek:
 

Yhteistyössä