Clomittaret 2015

Enpä tiiä, ei taida olla, vai? Pitäiskö perustaa, oisko ihmisillä kiinnostusta? Itelläkin tulee kyllä enemmän siellä pyörittyä.

Täällä menossa dpo 12, menkkaoireita on ja muitakin välillä on, odottelen siis uuden ja viimeisen (?) clomikierron alkavan huomenna tai ylihuomenna. Pe jossain täysin selittämättömässä mielenhäiriössä tein raskaustestin, oikein hieno yksi viiva siihen piirtyi, ylläripylläri :D
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiitos Ihaa :) onhan tää vielä aikaista mutta toivottavasti menkat pysyis pois, viiva vahvistuis ja tämä "pähkinäraskaus" kestäis <3

Rinnat on pari päivää ollu arat, mutta se nyt liittyy myös tuleviin menkkoihin. Välillä on vatsassa ihan semmoinen olo että menkat alkaa ihan just, sit se olo häviää ja välillä "oudosti" nipistelee mahassa. Muutamana päivänä on myös tullut kuvotuksen tunnetta.

Eli nyt pelko persiissä odottelen muutaman päivän josko viiva vahvistuis :)
 
Mitäs muille kuuluu? Mä pistän tänään pregnylin, kun ensikuussa haluan saada ne letrot, niin ettei vaan tuu taas mitään kystaa!! Sovittiin vähän tällänen ennaltaehkäsevä hoito tähän luomukiertoon.

Oisko muita halukkaita Faceryhmään? Tarviin yhden kaveriksi, että voin tehdä sen. Tai sähköpostin joltain, että voin kutsua.
 
miss_piggy
Ihaa, laitan sulle yksärinä mun oikean nimen. Voit klikata mut kaveriks niin saat perustettua ryhmän :)

Täällä kp 5 ja yk kai 5 jos oon pysyny kärryillä omissa kierroissani :D
 
Moi kaikki!

Minulla on pco ja Kolmisen vuotta sitten täällä hengailin ku yritettiin clomeilla ensimmäistä lasta. Silloin yllättäen neljässä kuukaudessa tärppäsi. SIksi yllättäen kun ei menkkoja ollut pariin kuukauteen ja sitten vaan jotenkin tärppäsi. Ei ollut edes clomikierto silloin..

No niin nyt sitten taas täällä. Tammikuussa aloitettu taas clomit, mutta nyt ei oo tärpännyt. Kuukautiset tulee miten sattuu, mutta ovis tulee lähes joka kerta. Clomeja oon syönyt 4 kiertoa.. silloin tällöin. Alussa tuli menkat ihan niinkuin pitää. Välillä olen sitten teroilla käynnistänyt kierron.

Onko muilla ollut näin epämääräistä clomien kanssa?
 
miss_piggy
Mää en oo vileäkään alottanu clomeja eli pelkillä teroilla mennään. Viime terokierrossa oli ovis kp 14-15 ja nyt on tässä kierrossa jo kp 16 eikä ovista oo näkyny. Terot varmaan estää taas mun oviksen niinku joskus aikoinaan ennen poikaa kun söin 6kk saamatta ovista kertaakaan.
 
Mulla ei clomeista mitään erikoista kiertoon katsoen, kovat muut oireet vaan. Clomit ja letrot tuo mulle sen oviksen mikä ei itsestään tule.

Täällä odottelen sitä lääkäriaikaa 15.10.. Kohta kohta.. Tuntuu paremmalta huomenna, silloin voi jo sanoa että "ensiviikolla" :)
 
miimuli mulla oli epäsäännöllistä clomien kanssa kiertojen onnistuminen. välilllä piti pitkät kierrot päättää teroilla, jota ei siis pitäisi joutua tekemään jos ovulaatio onnistuu oikein.
letroja en ole vieläkään aloittanut niin en tiedä niiden kanssa onnistumisesta.
 
Täällä jälleen uusi kierto tekee tuloaan. Nyt siis takana kaksi (menkat alkaa oloista päätellen tänään) kiertoa letroilla ja molemmissa kierroissa luteaalivaihe piteni 13 päivästä 16 päivään. Onko tämä normaalia letrojen kanssa? Aiempi kierto oli 31 päivää, myöhäinen ovis joten nostin nyt loppuvaan kiertoon letrojen annostuksen 2 tablettiin. Ovisplussa kp 12 ja tänään kp 28. Viime kierrossa ovisplussa kp 16 (oli myös kp 10 ja 20?).

Neljän letrokierto starttaa siis näillä näppäimillä, ekastahan raskauduin joka oli tuulimuna ja tyhjennettiin lääkkeellisesti rv 8+6. Muutama kierto vielä yritetään ja sitten lopetetaan ja todetaan että ollaan tyytyväisiä yhteen lapseen.
 
leonella miten kävi, alkoiko menkat vai tuliko kenties plussa?
uskalsitko ominluvin nostaa annosta vai oliko se lääkärin suositus? mullahan sit kun joskus alkoitan letrot niin alkaa suoraan 2 tabletilla! se kuulostaa todella hurjalta annoskoolta! no mulla tosin oli clomitkin 2 tabletilla ainakaan niin siitä tuo lääkäri keksi laittaa kahdelle myös noi letrot.

äh kun mä niin jo haluaisin alkaa lääkekokeiluun mutta mies ei vieläkään ole näyttänyt vihreää valoa eli pitää vielä odottaa, lääkeet löytyy jo lääkekaapista ;)
 
Joo menkat alkoi 24.10, puol tuntia viestin kirjoittamisen jälkeen. Lääkäri antoi ohjeeksi keväällä että 3 kiertoa annoksella 1 tabletti kp 3-7 ja jos en iniden aikana raskaudu niin sitten annos 2 tablettia kp 3-7 ja jos 6 kierron jälkeen en ole raskautunut niin sitten katsotaan tilannetta taas. Lokakuussahan se 6 kiertoa olisi ollut täynnä ilman sitä tuulimunaraskautta. Tähän kiertoon otin letroja 1 per päivä, oli niin hurjat menkkakrampit kun kahta otin. Nyt menossa siis öööö neljäs letrokierto kaikenkaikkiaan, ekasta tosiaan kesäkuun 10 päivä plussa joka oli tuulimuna ja lääkkeellinen tyhjennys elokuussa.
 
leonella harmi ettei tullut semmoista tulosta mitä mie toivoin ;)
noh, kohti uusia pettymyksiä!

fiksun kuuloinen lääkäri siulla ollut kun aloittaa tuolleen iisimmin lääkityksen jota sitten ennemmin nostaa vasta kun ja jos ei tulosta synny.

mulla on ohje syödä sit noita letroja 6kk tuolla kahden tabletin annoksella ja jos ei tärppiä niin sitten miettiivät jatkoa.
ei olla vieläkään aloitettu siis letroja eikä tälle vuodelle ehditä, ei mies vielä halua kun haluaisi että nuo asuntoasiat selviäisi ensin, ihan hyvä että ajattelee pidemmällä tähtäimellä asioita kun mie vaan menisin tunteiden mukaan ;)
 
Hei taas kaikille, pitkästä aikaa onpas tämä ketju harmillisesti hiljentynyt, ootteko kaikki siirtyny faceen?
Mä taidan tulla "maitojunalla" takaisin clomittariin, meni tämä raskaus kesken 2.11, rv 9+6 :( mutta shit happends, meille tosin enemmän kuin ois koskaan voinu pahimmissa painajaisissakaan kuvitella.. Mutta jospa kolmas kerta toden sanois ja saatais ees yks lapsi pidettyä hengissä :oops:. Eli kunhan jälkivuoto loppuu ja ekat menkat alkaa niin taidan aloittaa heti clomikierrot (y).
Mitäs muille kuuluu, onko iloisia uutisia kenelläkään?
 
miss_piggy
NettA, pahoittelut... Mulla on yksi ystävä jolla on takana 8 keskenmenoa. Hänestä oli joku aika sitten ihan ympäri suomea mediassa lehtijuttua... toisia vaan koetellaan.. Itellä 1 kkm..
 

Yhteistyössä