Hakutulokset

  1. M

    mikä siskoani vaivaa

    Mun mielestä voit aivan hyvin sanoa ettei tartte tulla kylään jos ei oo mitään hyvää sanottavaa. Etkä sitten päästä sitä hetkeen teille. Ilmeisesti koko perheen pikku prinsessa joka ei oo vielä kasvanu aikuiseksi. Se on pompottanu teitä muita tarpeels kauan jo pidä vähän etäisyyttä.
  2. M

    Mitä ihmettä tuonne ulos laittaisi päällensä?

    Mulla on kyllä ihanvedenpitävät takki ja housut. Ja gore kengät, vaatteiden alle reilusti vaan vaatetta niin pysyy lämpösenä. Tänään ei kyllä olla lähdössä koko porukan voimin ulos kun vauva on vatsataudissa, mutta jos illalla mennään niin lapselle villapuku ja vk- vaatteet. Vauva lähtis...
  3. M

    Syöttötuoli haussa, kehu/hauku omaasi!

    No meillä on emmam stokkea vastaava tuoli eikä sitä ole vielä kumoon saatu, tosin lapsi on aika rauhallinen. Ei oo muutenkaan valittamista tosta tuolista. Tosin aikuisen painoa se ei kestä, stokkea voi kuulemma aikuinenkin käyttää esim keittiön työskentelytason äärellä. Jos taas ei halua...
  4. M

    mitä tekemistä pojalle parintunnin linja-automatkalle (7v)

    Musiikin kuuntelua, lukemista, naposteltavaa, kännykkäpelejä
  5. M

    Antaisitko palautetta jätehuoltofirmaan?

    No jos mietit asiaa siltä kantilta että jos sinä et saisi muuta työtä kuin paskakuskin hommia niin vituttais varmaan suakin.
  6. M

    Mikä ärsyttää eniten liikenteessä?

    Mua ärsyttää eteniten tuommoset alinopeudesta raivoajat jotka ei osaa pitää tiurvaväliä ja osottavat mieltään niinkuin kaksvuotiaat. Eikä oo mitään kykyä ottaa muita huomioon. Eiköhän se oo ihan hyvä että jokainen ajaa taitojensa mukaan ja jos papparaisella ei taidot esim vieraassa paikassa...
  7. M

    Mistä edullisimmat Wii-pelit ja dvd-boxit?

    Jotkut pienet pelikaupat myy huuto.netin kautta. Kannattaa tarkistaa sieltäkin hinnat
  8. M

    Mitä sitten kun ei enää jaksa? Siis töitä? Kun ei vaan enää jaksa eikä kestä...

    Hae yksityiselle töihin samaan työhön kuin mitä nyt teet? Olet siis ilmeisesti lähihoitaja? Voithan hakea työtä sairaaöastakin vaikka fyysistä se sielöäkin on niin henkilökuntaa silti enempi kuin vanhainkodissa. Sulla on kuitenkin aika monipuolisesti vaihtoehtoja omalla alalla.
  9. M

    Muistanko oikein, että akta graco Logico turvakaukalon kiinnitysvyöt menee jotenkin penkin alta?

    Muisteletkohan sää nyt jotsin muuta tuolia? Vai onko tuo joku tosi vanha malli? Meidänki kaukalo on jo sen sallitun 5v vanha eikä siinä jalustassa mitään hihnoja oo. Eikä minusta myöskään tuota uudemmissa malleissa.
  10. M

    Onko siinä ä-pakkaukses mitään niin korvaamatonta, ettei ilman pärjäis..?

    No ei varmaan. Makuupussi on kiva mut saahan sen kirpparilta. Ja se kevytvanupuku on vähemmän hiostava kuin " nallehaalarit" ja muut fleeceihanuudet mitä kaupoissa myydään. Myöskin kyllä se villapuku on kiva, en oo nähny niin ohutta muualla. Ja me on kyllä käytetty sitä sänkynäkin.
  11. M

    Muistanko oikein, että akta graco Logico turvakaukalon kiinnitysvyöt menee jotenkin penkin alta?

    Ohjeet löytyy akta.se . Meillä on myös siinä jalustassa tarra jossa on kaavakuva vöiden asennuksesta
  12. M

    tuntemattoman yo-juhla...

    Eli lahjan toivossa kutsutte lapselle vieraita ihmisiä mutta toivotte että eivät toisi ylimääräisiä suita rupkittaviksi ja sotkemaan? Ihme kommentti pelkäätkö tuntevasi ap:n vai mistä on kyse? Eikai ne sun juhliin oo tulossakaan vaan juuri "joidenkin muiden juhliin "niinkuin kirjoitit?
  13. M

    Pelin nimi

    Liukupalapeli?
  14. M

    Mitä muita kipulääkkeitä vuosikkaalle on, kuin supot?

    Panadol mikstuuraa ja pamol f joka on suussa sulava tabletti. Jällimmäinen pakkaus maksaa ehkä3.5e? Mikstuura ehkä7 e? Mut on isompi paketti. Hinnat tarkistat helposti netistä
  15. M

    Apua pojan huoneen sisustukseen?

    Mä en henk koht juuri välitänoista kalusteista. Siks laottaisin sen vaatekaapin sängyn paikalle etten näkisi sitä kun astun sisään. Pöytä ikkunan alle niinpäin ettei vie liiaksi lattiatilaa, saahan sen käännettyä jos on enempi piirtäjiä. Lipasto ja sänky varmaan samalle seinälle jos vaan...
  16. M

    Auttakaa mua tulitikku ongelmassa

    Ehkä niitä voi joskus käyttää johonkin askarteluun tms, empä kyllä pois heittäisi.
  17. M

    APUA!! Mitä ihmettä mä teen tämän lapsen kanssa? (maitoallergia, rokotus, vai mikä ihme tätä vaivaa???)

    Jos lapsi on noin kiukkuinen niin koittsisin antaa esim panadolia. Voihan sillä olla korva kipee, hampaita tulossa, tai sitten sen rokotteen seuraulsena vaikka lihaskipuja tai päänsärkyä. Jos itekki kerta epäilet että lspsi on kipeä niin mikset anna lääkettä?
  18. M

    Vuoden ikäinen totuttelee lehmänmaitoon. Jatkuu tyhmällä kysymyksellä

    Kyllä siinä korvikkeessakin on lehmänmaitoa ja laktoosia. Myös äidinmaidossa on laktoosia. Luulen että lapsellasi on lievä vatsatauti, sen takia ehkä käyttäisin nyt hetken aikaa pelkkää korviketta, myöhemmin uusi yritys tavallisen maidon kanssa
  19. M

    Monelta teidän lapset herää?

    7 aikaa nykyään molemmat, vauva saisi nukkua pidempään, on aina aamulla väsynyt ja kiukkuinen, en tiedä miksi herää. Sais ne mun puolesta nukkua pidempään mutta nykyisellään ovat illalla viimeistään puol ysiltä nukkumassa ja sekin on kivaa.. Ihmettelijäle, Kotihoidon ihanuus on siinä että...
  20. M

    Joulupukki ja siitä satuilu lapselle

    Meillä vajaa 2,5 vuotiaalle olen kertonut että pukki tuo jouluna lahjoja kilteille lapsille. Mutta en ole käyttänyt tuota kilttiyttä minkäänlaisena uhkailuna. Tuon ikäiselle on vielä helppo kertoa kun sille varmasti lumikit ja teletapit on ihan yhtä todellisia kuin ympärillä olevat ihmiset, en...

Yhteistyössä