Onko siinä ä-pakkaukses mitään niin korvaamatonta, ettei ilman pärjäis..?

"Neith"
mä en ainakaan halunnut/tarvinnut muuta kuin sen makuupussin
no, ne kynsisakset on kanssa aika hyvät..
mä en siis ottanut pakkausta, otin suoraan rahat niin sain ostettua itselle mieluisia vaatteita vauvalle.
 
No ei varmaan. Makuupussi on kiva mut saahan sen kirpparilta. Ja se kevytvanupuku on vähemmän hiostava kuin " nallehaalarit" ja muut fleeceihanuudet mitä kaupoissa myydään. Myöskin kyllä se villapuku on kiva, en oo nähny niin ohutta muualla. Ja me on kyllä käytetty sitä sänkynäkin.
 
joku pohtija
Kynsisakset, harja ja makuupussi oli parhaita. Toppapukukin oli tosi hyvä myös ja ne töppöset. Paljon hyvää siellä oli 2009. Nyt toiselle ei otettu, kun noita ensin mainittuja asioita ei toisia tarvittu.
 
No ei varmaan. Makuupussi on kiva mut saahan sen kirpparilta. Ja se kevytvanupuku on vähemmän hiostava kuin " nallehaalarit" ja muut fleeceihanuudet mitä kaupoissa myydään. Myöskin kyllä se villapuku on kiva, en oo nähny niin ohutta muualla. Ja me on kyllä käytetty sitä sänkynäkin.
Sellainen kevytvanu puku olis kyllä hyvä, ja back in the days, kun oon edellisiä pakkauksia ottanu, ei niissä ollu vielä sellaista villapukua.
 
"Neith"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25089680:
Sellainen kevytvanu puku olis kyllä hyvä, ja back in the days, kun oon edellisiä pakkauksia ottanu, ei niissä ollu vielä sellaista villapukua.
niitähän kyllä on myynnissä aika paljon kirppiksillä ja huutiksessa..
siis jos ne haluaa muttei niitä muita
 
http://www.kela.fi/in/internet/kuva.nsf/NET/110411102703AS/$File/13439.17.jpg?OpenElement

http://www.kela.fi/in/internet/kuva.nsf/NET/110411103144AS/$File/13439.24.jpg?OpenElement

Kuvien perusteella haluaisin nuo tuosta pakkauksesta. Ei sillä, että muissakaan tuotteissa mitään vikaa olis, nuo vaan miellyttää mun silmää.
 
Me ei otettu pakkausta esikoisesta. Tykkään katsella kirppikseltä lastenvaatteita, niin sain sitten sellaisia mitä tahdoin. Äitiyspakkauksessakin oli ok vaatteita, mutta jos sieltä jotain tahtoo, niitä löytyy kyllä kirppikseltä ja tosi halvallakin.
Eipä siellä mitään niin ihmeellistä ole, ettei vastaavaa saisi itsekin hankittua :)

Ainoana harmituksena oli itsellä, että olisin tahtonut tukea tätä äitiyspakkausajatusta, enkä päätyä tilastoon sinne 'ei ottanut' -puolelle, kun mielestäni on yleisesti hieno juttu että tuollainen systeemi on olemassa.
 
ei ole korvaamaton. Minä olen yleensä ottanut sen makuupussin takia ja siksi, koska se on niin kiva ja muuten tuhlaisian ne rahat johonkin ihan turhanpäiväiseen. Olen ottanut myös sen takia, että tätä pakkausta ei vaan lopeteta sen taki, että ihmiset ottavat sen aina rahana!
 
  • Tykkää
Reactions: SininenSatutar
"hehee"
Meillä neljä lasta eikä kellekään olla otettu pakkausta. Makuupussit ostettu uutena Tampereen Finlaysonin tehtaanmyymälästä (en kelpuuta kirpparitavarana tätä) ja kynsisakset kyllä löytyy kaupasta. Nyt aattelin ostaa nuorimmaiselle makuupussin Marimekolta. se on äitiyspakkauksen pussi, joka päällystetty Marimekon kankaalla. Ihan kivoja siis.
 
Mä otin pakkauksen esikoisesta ja suurin osa jäi käyttämättä, joko epäkäytännöllisyyttänsä tai rumuuttansa. Laskeskelin, että silloinkin jo olisi tullut itselle edullisemmaksi ottaa pakkaus rahana ja ostaa ne tarvittavat jutut oman maun mukaisena ja oikean kokoisena oikeaan aikaan.
 
"vieras"
Itse en ottanut pakkausta ja esikoista odotan. Ne muutamat asiat, mitkä sieltä halusin, löysin halvalla huuto.netistä ja kirpparilta. Makuupussin sain ilmaiseksi ja talvivauvaa kun odotan, niin ostin lisäksi sellaisen paksumman nyt ensialkuun.
 
^^
Korvaamattomasta en tiedä mutta kyllä meillä tuli kaikki käyttöön paitsi ehkäisyvälineet, kylpymittari ja se karsee toppahattu. Pakkaukset otettiin kaksosille -09 ja kyllä ne meille tarpeeseen tuli kun kaikki piti tuplana hankkia eikä ollut lapsia ennestään joilta ois jäänyt vaatetta ja muita tavaroita. En nyt muista oliko -08 vai -09 pakkaukset mitkä saatiin, mutta sattui kivat värit ja tykkäsin kovasti, etenkin makuupussi ja vanu- ja toppahaalarit oli tosi hyvät. Tulevalle vauvalle ei otettu pakkausta kun on noista edellisistä kahdesta melkein kaikki tallessa, enkä kyllä tykännyt uuden pakkauksen vaatteistakaan.
 
"vieras"
Mun mielestä "tärkeimmät" siinä pakkauksessa oli makuupussi ja ne toppatöppöset ja -tumput. Kynsisakset oli ihan jees mutta vielä paremmat oli mitä ostin kaupasta (kun reissussa tartti ja omat oli unohtunu kotiin),sellaset vauvan kynsisakset missä tuli muovinen teräsuojus mukana.

Nyt toista odottaessa en edes harkitse pakkausta,otan rahana :)
 
Heipparallaa
Totta kai tulee ilmankin toimeen. Mutta itse tykkäsin. Meillä oli vuoden -10 pakkaus, ja suosikkejani olivat vaaleansininen makuupussi, norsutoppapuku myssyineen, tumppuineen ja töppösineen, kevytvanupuku sekä kaksi välihaalaria (puuvillakreppinen ja villainen). Kietaisubodyt ja puolipotkarit olivat myös hyviä, paidat sen sijaan jotenkin tosi lyhyitä ja laatikkomaisia.

Ehdottomasti ottamisen arvoinen esikoiselle, muttei varmaan meilläkään oteta seuraavalle.
 

Yhteistyössä