Hakutulokset

  1. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Siis sitä aattelin kun kerroit et neuvolan täti laskeskeli...että ootko jo ollu neuvolassa... haaveilija rv 7+1
  2. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Ootko nyt jo päässyt neuvolaan?? Tere tulemast mukaan!
  3. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Ai niin, taas unohtui...ja tänään siis rv7+1
  4. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Osanottoni, Chrissy :hug: Miksi kohtalon pitää olla niin julma... Tasan viikon päästä eka neuvola täällä. Toivottavasti pian sen jälkeen eka ultra. Jos mulla nää oireet yhtäkkiä loppuis, olisin kanssa aika varma että kesken meni. Ovat niin selkeät. Rinnat kipeet ja tää ällötys. Tänään ostin...
  5. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Onnea Tuitsu, mulle tuli ihan vedet silmiin kun luin... Suski ym. : Kiitos kommenteista koskien kehityskeskustelua. Tulin kans siihen tulokseen etten kerro vielä. Hyvä syy olla kertomatta kun ei periaatteessa itekkään vielä tiedä että mitä tässä oikein odotellaan... Runo oli kiva, mutta siitä...
  6. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Nonni, pomo laitto sit ensi viikolle kehityskeskustelun :o Sanokaas, pitäskö mun sillon kertoa hänelle tästä raskaudesta? Olin kyllä ajatellut etten missään nimessä kerro töissä, ellei tuu ilmi, ennenku oon käyny ees kerran neuvolassa. Ja neuvola on ensi viikon perjantaina, siis just...
  7. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Onpa teillä syvällisiä pohdintoja. Edelleen ihmettelen itsestäni, oonko joku kummajainen kun en pelkää keskenmenoa tms. Eilen puhuttiin miehen kaa sängyssä et ollaan melkein unohdettu koko raskaus, siis ei olla yli viikkoon katottu netistä, miten iso alku mahassa jo kasvaakaan! Oireet...
  8. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Voimia möhkölle :hug: Minulle kävi mies eilen ostamasa apteekista inkiväärikapseleita, se oli sitä samaa raskaus-sarjaa kuin vitamiinitkin! Oli kerrottu sille et pari päivää menee kun alkaa vaikuttaa. Nyt ainakin on vähäinen oksu-olo. Eilenillalla töissä tuli ihan kamala oksu-olo, mut onneksi...
  9. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Eiköhän se uusi ketju aloiteta vasta toukokuun 1. päivä..??
  10. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Terppari: Tuttu tunne, munkin anoppi voisi hyvin pojaltaan kysyä, et oliko suunniteltu juttu... Mieheni on kans ainoa lapsi, ja hänen äitinsä pyrkii ohjailemaan meidän elämää. Oli aikoinaan mulle vihainen siitä että sain hänen poikansa muuttamaan kotoa pois omilleen (poika silloin 20 vee). Ei...
  11. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Täällä kans mies vaihtaas renkaita autoon. Ite ei ole lystännyt syödä tänään kuin juusto-paprika-leipää, appelsiinia ja jäisiä mansikoita. Pahoinvointi helpotti onneksi tuossa kolmen maissa, illalla odotettavissa uusi aalto. Ikkunoita pitäis jaksaa pestä.
  12. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Hitsi kun te kirjotatte tänne niiiin paljon että tämmönen joka ei ehdi kuin joka toinen päivä netistään, ni on niin paljo luettavaa et mieskin jo ihan hermostuu... ;) Täällä pahoinvointi jatkuu. Mun ei todellakaan tee mieli mitään jäätelöä, eikä ollenkaan ns. tavallista kotiruokaa. Hedelmät...
  13. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Ihania juttuja teillä =) Varsinkin mauahtavan jutuille naureskelen itsekseni. Samanlaisia tuntemuksia on täälläkin, juu. Farkut on heitetty nurkkaan, ja rennommatkin housut kiristää jo. Vatsa on mullakin iso, oon aika vatsakas muutoinkin. Mut se on vain turvonnut, jos jaksaisin sekuntia...
  14. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Minäkin otan miehen mukaan ekaan neuvolaan, koska esikoinen tulossa. Kuulemmepa sitten nelin korvin kaikki mitä siellä kerrotaan. Veeruska-81: Mä en oo kirjottanu päiväkirjaa mihkään kivaan vihkoon vaan ainoastaan koneella :ashamed: Mä kun pyöräilen aamuisin töihin niin oon tuntenu et aina...
  15. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Olittepas te aktiivisesti kirjotelleet tänään, wau :laugh: Memmu, vai mimmu, vai mikä olitkaan...: Meilläkin vähän häätouhuja jo, 18.8. olis aika ja tää vauvauutinen tuli kans nyt sopivasti tähän kun oli sen sopivan hääpuvunkin jo siellä kaupassa nähnyt :ashamed: Mutta kyl mä mieluummin...
  16. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Myöhäis-tiistai-iltaa kaikille! Kertokaas tyhmälle, että selviääkö siis ekassa neuvolassa, onko kohdussa oikeaa elämää, siis ettei kyseessä ole kohdunulkopuolinen tai tuulimuna? Milloin se selviää ellei aio mennä varhaisultraan? Täällä alkoi tänään aamupahoinvointi!! Melkein tipuin töissä...
  17. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Mulla eka neuvola rv9 :) Plussasitkos vko 13 piinaajista? Nimimerkki kuulostaa tutulta. Sieltähän nimittäin minäkin.
  18. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Shamandalie: Onnea kovasti ja tervetuloa mukaan!!
  19. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Hätähousu: Kiva et sulla samat mietteet pahoinvoinnista ja töissä kiinni jäämisestä! Täälläkin toivotaan hartaasti ettei tästä pahentuisi. Me kerrotaan vanhemmille varmaankin äitienpäivänä! Toivottavasti sinne saakka kestää. Täällä eka neuvola 2 vkon päästä eli rv7. En osaa pelätä mitään, joten...
  20. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Hyvää pääsiäistä täältäkin! Täälläkin alkanu etova olo. Söin just aamupalaksi kirun kirun yhden leivän ja mustikkakeittoa. Enempää ei ois menny. Kun otin vitamiineja, en meinannut saada niitä nielastua olleskaan kun niin yökötti. Olis ihan jees jos tää olo ei tästä koskaan pahentuisi. Mä syön...

Yhteistyössä