**Joulun odottajat** Huhtikuu

Moro taas...... kehtaako tänne kirjoittaa toista kertaa tänään..?Ihan kuin elämässä ei olis muuta..eikä kai nyt ookaan.. :LOL:

Katjuzka: toivottavasti lekuri antaa oikean vastauksen sulle. Ei kokemusta niin paha sanoo mitään..

Mullakin tuntuu välillä alavatsassa "venytystä" eli jotenkin "nahka tms. kiristää.."

Joo kuka se sanoikin osuvasti, että kun pääsee alkuraskauden peloista, alkaa tietty raskauden etenemishuolet, ja sitten synnytys, ja sitten jos pikkuselle tulee jotain ja sitten..ja sitten.. ääää! Me ollaan kerran hypätty tähän elämänjunaan ja nyt ei oo paluulippua , joten ei auta kun nauttia matkasta - tai hypätä junasta! (mut ei oikeesti ;) )

eli eiköhän nautita! Ei ne pikkuset sieltä masuista mihinkään katoa;)
( ookoo oon äärimmäisen positivisti, mutta turha se on jossittelua pelätä, jos jos joskus on joulu ni ollaan äitilliinejä..just, taidan olla valmis nukkumaan.. ;) hyvää yötä!
 
Tein äsken kolmannen testin kun viime viikon torstaina JA lauantaina tulos oli maailman haalein viiva. Nyt vaihdoin testiä ja oli ihan varma että olin vaan kuvitellut vimeviikkoiset viivat - nyt tulos oli maailman paksuin ja selvin! IHANAA :D Mä siis kuulun tähän ketjuun vaikka alunperin sitä epäilin...En edes uskaltanut varata neuvola-aikaa kun pelkäsin et ne suuttuu mulle jos tulen turhaan ;) Ihanaa. Ihanaa.

Siis 6.vk, LA 13.12. - en osaa laskea noita päiviä vielä...
 
Schätzchen vielä
Mauahtavaa: viitsitkö päivittää mulle jossain vaiheessa iäksi 28 v, se kun näytti puuttuvan :attn: !
Kiitos =) !

Ja kukas se kyselikään, et kehtaako toisen kerran päivässä kirjoittaa :LOL: . *kröhöm*
Mun täytyy ilmeisesti alkaa hieman rauhoittamaan omaa kirjoitteluani, tai satutte vielä luulemaan, että olen joku sosiaalinen hylkiö :headwall: . :kieh: :LOL:
 
Huomenta. Päivityksiä tein pikana tässä aamutoimien välissä.
Tervetuloa Nadja81. Sinullakin mahtava liuta jo lapsia vaikkei ikää vielä kovin paljoa ole, onnea odotukseesi!! :flower:

:hug: ja pahoittelut möhkölle.. En tiedä mitä sanoa :'(

Katherine: Esikoisen aikana itsekkin osasin nauttia erilailla odotuksesta. En antanut sen häiritä, painoa ei kertynyt ihan niin helposti kuin myöhemmässä raskaudessa ja nyt. jne. Sitä ei osannut niinkään pelätä mitään samoin kun nyt. Pahenee vaan jatkuva pelkotila. Eikä se sitä tarkoita etteikö raskaudesta myös nauti, silloin kun on jokin ihana hetki esim vatsaa silitellen ja potkuja "kuunnellen", Meillä mies juttelee masulle jo nyt, hassu. Onhan näitä onnen hetkiäkin mutta myös sitä toista puolta ja silloin on todella ihanaa että on tämä palsta minne voi tulla purkamaan huoliaan. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön, näinhän se on. Ja vaikka vähän pelottaakin niin se ei tarkoita että joku luovuttaisi =)

No joo. nyt katoan hetkeksi ja palaan paremmalla ajalla. Esikolla tänään "mua väsyttää, hoitotäti on tyhmä"-päivä :LOL:
:wave:

Muoks. Unohdin ihan. Kiitos kaikille onnentoivotuksista ja muusta. Edelleenkin ootte ihania :heart: <br><br>
 
:hug: möhkö. Olen todella pahoillani. :'( Voimia! :flower:

Mauahtavaa onneksi olkoon hyvistä uutisista. :flower: Mä ajattelin tänään soittaa yksityiselle ja kysyä ultran hintaa, antoi eilen neuvolasta nimen joka kuulemma tekee edullisemmin kuin Turussa, tosin tuo on sitten Kaarinassa, mut ei sinne sitten pitkä matka ole. =)

Eilen tosiaan neuvolasta kyselin, mut jos ois ollut kohdun ulkopuoleinen raskaus niin sitten pääsis, muuten ei... No, soitellaan sitten ja kysellään hintoja, katsotaan sitten menenkö... :ashamed:

Äiti eilen taas jutteli, kun on nähnyt unta et on hoitanut pientä poikaa... Kysyi tuo sitten jälleen et oonko raskaana, mut koitin naureskella etten todellakaan oo, onhan mulla vielä kouluakin jäljellä... :whistle: Voi olla ettei menny läpi, ei esikostakaan menny... Mut antoi mun olla siinä uskossa et meni. ;)

Mä taas niin pikaseen luin jutut läpi, etten muista kuka kirjoitti et mies jo juttelee mahalle. :heart: Täällä sama, ja nyt mies on alkanut teitittelemään mua. :D Taitaa tuokin olla innoissaan, vaikka samalla kuitenkin sitten pelkää... Mut ihanaa, et isäntä on alusta saakka innoissaan mukana. =) :heart:

Kävin eilen apteekissa ostamassa yskänlääkettä, mitä voi rauhallisemmin mielin nyt ottaa, ja sain viime yönä jopa nukuttua. *hehkuttaa* Ja nyt tuntuu et alkaa limaa paremmin irtoamaan, et jospa tämä tauti sitten juhannukseen mennessä helpottais. :D

Tämä lähtee nyt valmistautumaan kouluun lähtöön, mut mahdollisesti palailen vielä myöhemmin katsomaan josko joku ois jotain tänne kirjoittanut. :D (onneks on vaan kaks tuntia koulua... ;) )

Niin, ja tää on tosi koukuttava, ainut paikka missä voi näistä asioista jauhaa. :D Kiitos että olette olemassa. :flower: :D :saint:
 
Huomenta kaikille!

MAUAHTAVAA: joo munkin milestä tää on ihan paras juttu tää palsta jonne voi purkaa kaikkea mitä päässä liikkuu.. ;) ja tosiaankin tarkoitin vain hyvää sillä nauttimisella, tottakai mua ja varmaan kaikkia muitakin pelottaa ihan kauhiast...ja toki siitäkin saa puhua =)

MÖHKÖ: :hug: voimaa sulle.

Nyt pitää lähteä valmistautumaan töihin.. siellä saa vähän vauvakuumelääkettä, oon meinaan pikkusten puolella päiväkodissa töissä. ihanaa on.. =)

vointeja kaikille!
 
Huomenta :wave: !
Sateesta huolimatta mieli iloisena :) , koska yökkäsin (ei oksua kuitenkaan vielä) 4 kertaa silmät vetisenä kävellessäni bussipysäkiltä töihin. Siitä se \|O toivottavasti alkaa ;) ...

Meillä myös mies juttelee masulle ja teitittelee meitä :D :heart: :heart: :heart: ! Ja mä olen tietysti aivan innoissani :D !
Mukavaa tiistaita! Ja olen samaa mieltä - ihanaa, että olette olemassa :hug: .
 
Hyvä hyvä schäzchen (liikaa ceetä ja hoota?) onnittelut yökkäilystä :D Mäkin haluan yrjön ees kerran. Tänään oon ollu syömättä aamupalaa et jos vaik tulis huono olo mut kun ei rupee etomaan sitte yhtää. Ainoo mikä saa oksun maun suuhun on miehen haiseminen :kieh: Ja kissanköntsän haju. Ja moni muukin paha haju. Taidan lähteä nuuskimaan jos vaikka saisin oksupoksun pullauttaa :wave:

 
HUOMENTA!!!!

Mul on iskenyt kauhee pelkotila et vaavi ois mennyt kesken kun pahoinvointi on hävinnyt huomattavasti enää yököttää vain vähän eikä aamusin tarvitse vessanpönttöä halailla. Ja Rinnatkaan ei enään niin arat ... Ja kun en aatellut mennä yksityiselle ultraan ni saan odotella toukokuun loppuun asti et nään et siel kaikki hyvin tai huonosti.l Neuvola on 2.5. Silloin on täynnä jos on 9+2. Te osa ootte päässyt tosi nopeasti neuvolaan: JÄnnä et kunnissa niin paljon eroja. Joku sanoin kysyvä Kaarinan hintoja yksityisellä niin ilmoittaisitko minkä hintainen oli oliko halvempi kun turussa?
Onko jollain kokemuksia et oireet on hävinnyt? Vai oonko oppinut syömään oikeen kun syön jotain aina 3h välein tai juon appelsiinimehua yölläkin kun kävin pari kertaa vessas ni kävin juomassa appelsiinimehua ettei huonovointisuus alkaisi.
Hyvä että on muitakin jotka ovat jääneet tähän koukkuun mut tä on ainut paikka missä voi purkaa tunteita ja lukea toisten mietteitä kun ei vielä viitsi muille kuuluttaa tästä. Sitten vasta kun kaikki on varmasta hyvin!
Nyt lähen uimaan se on kuulemme hyvää liikuntaa raskaana oleville.

MORJENS!!!!!!!!!!! B)
 
:wave:

Todella suuret pahoittelut Möhkö :hug: Voimia :heart:

Olettepa te taas olleet ahkeria kirjoittajia :).

Täällä huonovointisuus vain pahenee päivä päivältä :x . Tänä aamuna heräsin eka kerran neljältä syömään jogurtin, jonka jälkeen painun takaisin pehkuun :). Puoli kuudelta heräsin sitten siihen, että nyt tulee kaikki ulos ja eikun vessaan... Silmät vetisinä siellä jonkun aikaa yskin, mutta mitään ei tullut ulos :\| . Väkisin sitten yritin syödä leivän ja heti auttoi hiukan, mutta on tämä olo edelleenkin aika heikko :/ . Illaksi pitäisi suunnata työpaikkaa kohdin :whistle: . Onko kukaan muuten ollut saikulla alkuraskauden pahoinvoinnin ja väsymyksen vuoksi?

Ihanaa kuulla, että jotkut ovat jo saaneet pienokaisten sydänäänet kuuluviin :heart:
Minulla on neuvolaan vielä 3 viikkoa ja ultraan sitten varmaan joku 6- viikkoa :whistle:

Aurinkoista päivää kaikille, vaikka tais joku kertoa, että jossain päin sataa!
 
huomenta!
eilen en voinnut olla hiljaa töissä vaan kerroin eräälle työkaverille että meille tulee vauva hän on lähin ja luotettava siksi uskalsin kertoa hän sitten kysyi että eikä pelota tai hirvitä yhtään. niin tosiaan heti plussan jäkeen olen ollut itse tyyneys ei huolen häivää ei paniikkia mistään olo on ollut niin tyyni ja autuas no ok välillä tulee mieleen että mitäs jos siellä onkin joku tuulimuna niin mitä mitä :eek:
taas tänä aamuna saa jättää kahvin juomatta ja juoda vaan jääkaappi kylmää mehua jugurtti menee hitaasti mutta varmasti alas no mutta kyllä se siitä


:wave:
 
Voimia möhkölle :hug:

Minulle kävi mies eilen ostamasa apteekista inkiväärikapseleita, se oli sitä samaa raskaus-sarjaa kuin vitamiinitkin! Oli kerrottu sille et pari päivää menee kun alkaa vaikuttaa. Nyt ainakin on vähäinen oksu-olo. Eilenillalla töissä tuli ihan kamala oksu-olo, mut onneksi viimeien tunnin aikana vasta, kun kävelin kotiin, oli pakko soittaa miehelle et pystyin käveleen kotiin asti oksuamatta.

Tänään sain soitettua hääpukuliikkeeseen ja kerrottua et time out - unelmoimani puku ei mahdukkaan elokuussa päälle!

Eni viikon perjantaita (neuvola) odotellen..!
 
Peppi: Ei mullakaan ole neuvola vasta kuin toukokuun tokalla viikolla (8+5). Ens viikolla tosin menen yksityiselle ultraan rauhoittamaan mieltäni =)

Mulla on kans jostain syystä - kaikista näistä keskenmeno, tuulimuna, sikiön kehityshäiriö...-peloista huolimatta - todella tyyni ja rauhallinen olo ollut heti plussaamisesta asti :saint: . Vaikka kokoajan panikoinkin ja pelkään, että Seijalle tapahtuu jotain, niin toisaalta musta kuitenkin tuntuu, että tää ajoitus ja kaikki on niin täydellistä, että tän on pakko olla tarkoitettu onnistuvan :heart: :heart: :heart: .
Toivotaaan, että olen oikeassa =) .
 
Moi!

Täällä ois yks uusi joulun odottaja,jos kaikki menee hyvin..
Laskureiden mukaan LA oisi 21.12.
Neuvolaan en ole vielä soittanut, mut jos huomenna soittais.
Kiva nähdä että tääl on monia muitakin joulun odottajia.
 
Möhkö :hug: Paljon voimia sulle!! :'(

Tänne ei oikein kummempia.. Kauhee huoli koko ajan ja toisaalta taas välillä ihan autuaskin olo.. Mutta eniten kyllä pelottaa ettei kaikki oo kunnossa :'( Verta ei oo tullut, mutta äsken kun pisulla kävin, niin pyyhkiessä tuli omituinen, lähes musta ihan pieni möykky, joka oli vähän semmosen uiskentelevan sammakonpoikasen muotoinen... MIKÄ SE OLI MAHDOLLISESTI?? Kun ei silti verta tuu mutta sellainen pikku juttu kuiteskin.. Voiko olla mahdollista, että se mun perjantain-lauantain pikkuvuoto oli keskenmeno, ja nyt tuli vielä joku palanen sieltä?? Osaisiko joku vastata hätäilevälle.. :snotty: Meinaan soitella yksityiseen ja kysellä mitä maksaisi ultraus.. Olisi niin helpottavaa saada mahdollisimman pian tietoa!!

Mulla pitäisi olla tänään rv6+2. Omien laskujen mukaan ainakin...

Anteeksi kauhee oma-napaisuus, mutta kun pelottaa niin kovin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 10:41 mmiilia kirjoitti:
Möhkö :hug: Paljon voimia sulle!! :'(

Tänne ei oikein kummempia.. Kauhee huoli koko ajan ja toisaalta taas välillä ihan autuaskin olo.. Mutta eniten kyllä pelottaa ettei kaikki oo kunnossa :'( Verta ei oo tullut, mutta äsken kun pisulla kävin, niin pyyhkiessä tuli omituinen, lähes musta ihan pieni möykky, joka oli vähän semmosen uiskentelevan sammakonpoikasen muotoinen... MIKÄ SE OLI MAHDOLLISESTI?? Kun ei silti verta tuu mutta sellainen pikku juttu kuiteskin.. Voiko olla mahdollista, että se mun perjantain-lauantain pikkuvuoto oli keskenmeno, ja nyt tuli vielä joku palanen sieltä?? Osaisiko joku vastata hätäilevälle.. :snotty: Meinaan soitella yksityiseen ja kysellä mitä maksaisi ultraus.. Olisi niin helpottavaa saada mahdollisimman pian tietoa!!

Mulla pitäisi olla tänään rv6+2. Omien laskujen mukaan ainakin...

Anteeksi kauhee oma-napaisuus, mutta kun pelottaa niin kovin.

soita suoraan nvlaan niin saat lähetteen polille katsomaan onko tapahtunut mitään=)
 
Tervetuloa Repola ja onnea :flower:

Meni ainakin tunti lukiessa parin päivän jutut. Ahkeria odottajia täällä.

Möhkölle :hug:

Mulla flunssa pahenee.. eilen alavatsan kipuilua havaittavissa, touhusin koko päivän ripustelin verhoja ja pesi lattioita yms. illalla pistin miehen hieromaan jalkoja ja sitten se hellitteli mua sohvalla ja mä nukahdin onnellisena \|O :heart: omassa sängyssä nukuinkin sitten koko yön päin p....tä, kyljellään ei voinu olla kun tissit on reunoista niin kipeet, selällään ei kun yskitti. aamulla heräsi varsinainen kiukkupussi, sanoin miehelle ja tytöille et nyt hiukan tilannetajua mami on äksyllä päällä ashamed:
Sit mä ajoin pihasta renkaat ulvoen.. ihana vaimo!

Mulla alkoi tänään rv 7. kaksi vkoa ekaan neuvolaan.
=)
 
mmiilia piti vielä sanoa että jos se on vaan jotain hyytynyttä verta mikä ei silloin aikaisemmin poistunut. Ei varmaankaan ole hätää kun ei liity mitään kipuilua. Km:ssä on aika usein supistusten tapaisia kipuja ja rusehtava vuoto vaihtuu kirkkaaksi vähitellen.. Mä uskon että sulla menee kaikki hyvin :hug:
 

Yhteistyössä