helou everybody!
menninkäinen toivottavsti se kipu oli harmitonta kohdunkasvua tai jotain.. mutta kyllä mä sinuna menisin neuvolaan. voi olla että ne oli supistuksia..en oo kyllä varma voiko näin varhasessa vaiheessa olla suppareita mutta ainakin myöhemmässä vaiheessa jos niitä on , niin monesti ne supparit aiheutuu jostain bakteerista(streptokokista) tai hiivasta. ja siihen annetaan kuuri, niin ne supistuksetki sit loppuu. Koita ottaa iisisti ja lepäillä.
chrissy mä tsemppaan jo nyt sua valmiiks.. tsmppiä kovasti perjantaihin..toivotaan että saat ottaa iloiset uutiset yksin vastaan
muuten. mullaki tuo kaks vuotias poika on jo monta kertaa tökkiny mua tisseihin..ai että se sattuu.. monesti aamulla ku se kömpii mun viereen se jotenki onnistuu huitaseen suoraan tisseihin \|O
Schätzchen äläs nyt hermoile vielä.. olen kuullu että pahoinvointi alkaa yleensä 7 viikolla ja ei se oksennus välttämättä kaaressa lennä ollenkaan.. mulla esim kuopuksesta tuli vaan armotonta kuvotusta ehkä muutama hassu oksu..
haaveilija83 et sä ole kummajainen.. tosi hyvähän se vaan on että osaa ja pystyy nauttimaan joka hetkestä, tää pelkohan on ihan turhaa. En minäkään osannut pelätä mitään noissa kahdessa ekassa raskaudessa, mutta kun tuli keskenmeno rv12 edellisessä raskaudessa ihan ylättäen.. en osannut ikinä odottaa sitä kohdalleni. se oli niin raskas kokemus että väkisinkin mietin ja pelkään että mitä jos käy samoin.. mutta en onneksi kokoajan. sillointällöin välähtää mieleen. Nauti joka hetkestä!! =)
Shamandalie täälläkin vaivaa väsymys, tuntuu että kokoajan vois vaan nukkua. Ei kai siihen auta kun lepo, ja ehkä raitis ilma ja vitamiinit. Syötkö sä mitään vitamiineja? mutta kaipa tää väsymys kuuluu tähän raskauteen.. hemoglobiini laskee jne. niin ja vielä semmosta että mäkin nukuin tavallista sikeemmin viimeyönä.. en edes heränny yöllä pissaamaan mikä on ihme
aamulla oliki sit rakko ihan täynnä.
tivoli onnea plussasta :flower: ja tervetuloa!
katherine tietääkseni pandolia saa ottaa, mutta buranaa ei ainakaan..
suski multakin on muutama kysynyt jo ihan suoraan että ootko raskaana, miehen veli kysy että ootko raskaana kun olet noin lihonut? vähänkö sapetti. vastasin hänelle suoraan että joo olen kyllä lihonnut mutta raskaana en ole..ja yks toinen puolituttu kysy muuten vaan että olenko raskaana, ja valehtelin taitavasti myös hänelle.
Jaana76 no toivotaan että se on vuoto oli sitä harmitonta ja niin yleistä alkuraskauden vuotoa.. Niin ja nuista viikoista että kyllä sulla on raskausviikkoja se 6+3 ku ne lasketaan aina siitä kun menkat on ollu viimeks.
mmiilia :hug: älä menetä vielä toivoa.. monestihan ei tuossavaiheessa ultrassa vielä näy mitään.
Noh mennäämpä sit omaan napaan.. eli täälläkin alkoi tänään se kauan odotettu pahoinvointi,, mulla kuvottaa ihan kokoajan..tuntuu että oksennus on tuossa kurkussa okoajan, yhen kerran menin jo pönttöä halaamaan mutta ei sieltä mitään tullu.. mutta nyt tämä rouva lähtee kauppaan ostaan itelle jotain mitä voi edes syödä
sonmorot leidit!<br><br>