:hug:
möhkö. Olen todella pahoillani. :'( Voimia! :flower:
Mauahtavaa onneksi olkoon hyvistä uutisista. :flower: Mä ajattelin tänään soittaa yksityiselle ja kysyä ultran hintaa, antoi eilen neuvolasta nimen joka kuulemma tekee edullisemmin kuin Turussa, tosin tuo on sitten Kaarinassa, mut ei sinne sitten pitkä matka ole. =)
Eilen tosiaan neuvolasta kyselin, mut jos ois ollut kohdun ulkopuoleinen raskaus niin sitten pääsis, muuten ei... No, soitellaan sitten ja kysellään hintoja, katsotaan sitten menenkö... :ashamed:
Äiti eilen taas jutteli, kun on nähnyt unta et on hoitanut pientä poikaa... Kysyi tuo sitten jälleen et oonko raskaana, mut koitin naureskella etten todellakaan oo, onhan mulla vielä kouluakin jäljellä...
Voi olla ettei menny läpi, ei esikostakaan menny... Mut antoi mun olla siinä uskossa et meni.
Mä taas niin pikaseen luin jutut läpi, etten muista kuka kirjoitti et mies jo juttelee mahalle. :heart: Täällä sama, ja nyt mies on alkanut teitittelemään mua.
Taitaa tuokin olla innoissaan, vaikka samalla kuitenkin sitten pelkää... Mut ihanaa, et isäntä on alusta saakka innoissaan mukana. =) :heart:
Kävin eilen apteekissa ostamassa yskänlääkettä, mitä voi rauhallisemmin mielin nyt ottaa, ja sain viime yönä jopa nukuttua. *hehkuttaa* Ja nyt tuntuu et alkaa limaa paremmin irtoamaan, et jospa tämä tauti sitten juhannukseen mennessä helpottais.
Tämä lähtee nyt valmistautumaan kouluun lähtöön, mut mahdollisesti palailen vielä myöhemmin katsomaan josko joku ois jotain tänne kirjoittanut.
(onneks on vaan kaks tuntia koulua...
)
Niin, ja tää on tosi koukuttava, ainut paikka missä voi näistä asioista jauhaa.
Kiitos että olette olemassa. :flower:
:saint: