**Joulun odottajat** Huhtikuu

Kiitos pi pa re :D .
Multa on vilu häippässyt. Viime viikon paleli ihan kauheasti, mutta nyt on aika ok...
Ärsyttää olla näin kärsimätön ja kauhea itsensä tarkkailija, etten pysty yhtään vaan olemaan ja relaamaan ja odottamaan, että koittaa ultra ja neuvola :ashamed: . Ja oksu \|O ... :kieh:

Vaa´assa en ole käynyt, mutta jos kiloja on tullut, niin siitä voi syyttää suklaata, ei Seijaa.

Meillä varmaan mun vanhemmat ja appivanhemmat repeää liitoksistaan onnesta =) kun kuulee, että saavat ekan lapsenlapsen. Appivanhemmat osoittaa sen varmasti rauhallisemmin - tyynempiä kuin ovat, mutta mun äiti varmaan vuodattaa krokotiilin kyyneleitä :heart: .

Keskipäivää mammat,

tänne kun tulee, niin pitää varata aina tunti aikaa lukemiseen, kun te ootte niin ahkeria... :kieh:

Haaveilija ja Veeruska: mäkin päätin etten mee alkuraskauden ultraan, odottelen vain kiltisti sinne toukokuun lopulle tai kesäkuun alkuun.

Tää on ollu pari päivää NIIIIN väsyny, et oon vaan makoillu vuoroin sohvalla ja vuoroin sängyssä. Onneks tänään vaan lyhyt päivä töissä (12.40-17.15) et sit pääsen taas pian takas sängyn pohjalle.

Täälä oli eilen illalla ekaa kertaa niin kaamea palelu, et miehen piti tuua vielä vilttiä peiton lisäksi ja silti piti hytistä. Uhkasin nukkua ens yönä villapaita päällä :LOL:
Yöllä oli myös niin kipeet tissit, et meinas jo järki lähtee ku mitenkään ei ollu hyvä. Nyt on onneks taas parempi. Tympii vaan, ku noi tissit on kipeet mut minkäänlaista kasvua ei oo havaittavissa :LOL: :eek: :( Ei yhtään haittais vaikka tuo b vaihtuis C:ksi. Mut toistaseks ei...

Kaveri laitto eilen viestiä, et hän menee tänään osteleen uusia vaatteita, kun ei vanhat enää sovi. Tää kaveri on 5 viikkoa mua edellä ja nyt jo ostelee äippävaatteita :( :ashamed: Oon kateellinen...

Täälä paino on päinvastoin ehkä aavistuksen laskenu ja mahan turvotuskin laskenu, et eipä tartte tän äipän haaveilla äippävaatteista vielä piiitkään aikaan.... :ashamed:

No, nyt pikaisesti suihkuun ja töihin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 10:52 Schätzchen kirjoitti:
Tervetuloa liplap :wave: !

Oksua olen taas koko aamun odotellut, mutta ei mitään merkkejä pahoinvoinnista :ashamed: . Te varmaan pidätte mua ihan sekoboltsina :headwall: kun niin kovasti odottelen sitä pöntön halailua, mutta oon tainnut liian monta kertaa lukea, että oksentaminen pienentää keskenmenoriskiä ja pidän sitä nyt jonain mantrana :saint: ...

Olis kiva nauttia kauniista kevätsäästä muualla kuin töissä... B)
Mukavaa maanantaita kaikille =) !

mäki saattaisin haluta tota kuvo-oloo... mutta ei.. no mulle se ehkä tekis tästä raskaudesta todemman tuntuisen.. nyt jopa välillä meinaa unohtaa.. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 10:52 Schätzchen kirjoitti:
Oksua olen taas koko aamun odotellut, mutta ei mitään merkkejä pahoinvoinnista :ashamed: . Te varmaan pidätte mua ihan sekoboltsina :headwall: kun niin kovasti odottelen sitä pöntön halailua, mutta oon tainnut liian monta kertaa lukea, että oksentaminen pienentää keskenmenoriskiä ja pidän sitä nyt jonain mantrana :saint: ...
Et ole ainut.. Mulla kans yksi keskenmeno taustalla ja silloin ei mulla ollut pahoinvointia ollenkaan. Lääkärikin kysyi silloin, että onko ollut pahoinvointia ja kun vastasin, että ei, niin se sanoi, että todennäköisesti siinä tapauksessa kaikki on alusta alkaen ollut "huonosti". Joten siksi odotan tuota pöntön halailua enemmän ku mitään muuta! Kuulostaa tosiaan hassulta, mutta näin on! =)

Heips!

Täällä yksi tollero, joka on suruissaan kun ei ole paha olo. Enpä olisi tämän kolmikymppisen elämäni aikana ikinä uskonu, että suurin toive maailmassa olis, että pääsis vessassa pyttyä halailemaan. :\| Ja kuinka sitä on tullu neoroottiseksi ruumiin toimintojen kyttääjäksi. Mun mies ihmettelee tätä mun hermoilua, ja sen mielestä mun pitäis olla hyvillään et on hyvä olla, mut ku ei. Tää asia tuntuis paljo todellisemmalta kun olis heikko elämä, mut tällä hetkellä ainoot oireet on rintojen herkkyys, ja siinä se. Nyt ei ole pariin päivään edes alavatsaan koskenut, ainoastaan silloin kun nousee ylös tms. vihloo vatsan seudusta. Onneksi meillä ei ole ihan lähellä apteekkia, ku muuten mä varmaan olisin päivittäin hakemassa raskaustestejä =) . Jännä huomata itsessä aivan uusia piirteitä. Mä yleensä olen aika jalat maassa tyyppi, niin tää tonttu toljanterin odottaminen on saanu kyllä mun jalat leijailemaan kauas sfääreihin. Huhuh.

Heippa.

Tänään aamulla tuli sitten se kauan odotettu vieras, PYhä Yrjö -kaikessa ällötyksessään.
Kyllähän mä sitä jo oottelin, sunnuntai oli ihan kauhee kuvotuspäivä.
Aamulla kun nousin ylös ja istuin pöntölle, niin rupesi pykimään. Siitä sitten kärppänä puolen vaihdos ja kakomaan. Kun mitään ei enään tullu ja kakominen jatkui, konttasin tärisevänä keittiöön ja kaivoin hapankorppua kitusiini ja ah, taivaat aukeni ja hyvä olo tuli. Siis oikeesti, ihan naks ja oli taas ihan super olo, ja eilen kun ei meinannut lähtee millään vaikka napsin kaikennäköistä.

Tänään soittelin mulle neuvolankin sitten ja se on 2.5 viikolla 9+2. Kiva kiva!

Kävin kaupassakin täydentään mun ruokavaliota. Oon tässä pari päivää kiskonut hedelmiä,voileipäkeksejä ja hapankorppua. Yksi mikä on tosi hyvä, niin suolatikut! Kokeilkaapa!

Ja kävin kanssa ostaa sitä inkivääriä, mä en oikeesti pysty oleen töissä kuumassa keittiössä ja rasvanhajussa jos mulla on joku päivä niinkin törkee olo kun eilen.

Aini, mammalle on kerrottu täälläkin. Anoppi ei tiiä.

Tuitsu rv 7

Juu kyllä on ihme homma kun haluaa itelle pahan olon.. mutta lohdutuksena teille jotka ette ole vielä oksennelleet, niin jotku säästyy pahoinvoinnilta täysin ja raskaus sujuu hienosti loppuun saakka. tiedän ainakin yhden tapauksen.. hyvällä ystävälläni on kaksi lasta ja molemmissa raskauksissa ei ole ollut pahoinvointia, että voihan se mennä näinkin.

:)

mutta vaikkei mulla pahaa oloa ole niin jonkisortin heikotus vaivaa.. ja väsyttää kokoajan.. tekis mieli vaan nukkua ja nukkua

-Pi pa re rv 7+3

Viikon alkua, hyvät pikkutonttujen odottajat. :D :wave:

Schätzchen ei se paha olo välttämättä oo merkki et kaikki ois ok, tai sen puuttuminen toista. Mulla oli pahoinvointia, ja silti sitten oli kaveri kuollut 11+0 viikolla. Pahoinvointi mulla loppui joskus 12+ viikoilla... Et toisaalta voit olla tyytyväinen hyvän olos kanssa. :D

nibbler mulla sama homma maksalaatikon kanssa. :eek: Normaalisti en tykkää, mut nyt himottaa rusinaton maksalaatikko. :D Samoin oli myös edellisissä raskauksissa, ja sillon neuvolassa sanottiin et kerran viikkoon voi valmiita huoletta syödä, niissä kun on niin vähän maksaa. Sama maksamakkaraan. :D

Tervetuloa uudet, täällä ei paljon muita ole kuin neurootikkoja... :LOL: (Tunnustan kuitenkin kuuluvani siihen valtaväestöön B) )

Terppari Meillä vähän sama meininki anopin kanssa, vaikka mies ei olekaan ainut lapsi, tosin esikoinen. Ja tuntuu et anoppi koittaa nostaa tuota jalustalle ja mies ite laittaa vastaan. :D :LOL: :whistle: Ja musta tuntuu et olen se paha, joka saa miehen pahoille teille... :headwall: Eilen just otettiin yhteen, ja ihan vaan siksi kun uskalsin olla hänen kanssaan eri mieltä. :eek: Taitaa tämä rouva välttää taas toistaseksi vierailuja anoppilassa, kun tuntuu että taas on niin herkillä et itkee mistä vaan... :whistle: :ashamed:

hätähousuko se odotteli sittä kuppikoon kasvamista? Mä voisin muutaman kirjaimen sulle lahjoittaa, jos se sitten tasoittais tätä mun kokoa? :D Esikon syntymän jälkeen turposi niin ettei D kuppiin mahdu, ja nyt alkaa E olla tiukka. :eek: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Sais sit loppua jo ennen kuin räjähtää, eihän nahkakaan loputtomiin voi venyä. :D

Mulla painoa on lähtenyt pari kiloa, mistä ei toisaalta haittaakaan ole. En ole laihduttamalla niitä koittanut pois saada, nyt on vaan tullut liikuttua enemmän ja sitten tuo pahoinvointi vaikuttaa myös. Eilen tuli anoppilassa tosi huono olo, ja tulin siihen tulokseen kun ei ole aamupahoinvointia, vaan ennemmin ilta sellaista, niin jos tämän haluaa salassa pitää niin sitten pitää iltakyläilyt alkaa jättämään... :whistle: Tosin tänään kävin aamulla oksentamassa, mutta se johtu ihan siitä kun neiti oli tehny vaippaan sellaiset taikakakat, hyvä ettei viemäri menny tukkoon kun peppua pesin. :LOL: Siinä sitten kakosin ja kurkun päässä kävi. Sit hoin ääneen "mansikoita, mustikoita, puolukoita, vadelmia". :LOL: Sai pestyä loppuun... :whistle: Sitten kun sain neidin valmiiksi, ja huomasin et viemäriin oli vielä tavaraa jäänyt, niin sitten se ykä hyökkäs. :x Ja tyttö nauraa vieressä, "äiti yööö" ja vääristelee pottansa yläpuolella. :LOL: Reilukerho meininkiä täällä. :D

Mulla viimeyö meni yskiessä, jos sitä nyt menisi hetkeksi huilaamaan ennen kuin ikiliikkuja herää päiväunilta... =) Helpottais vaan tää flunssa... :snotty:

Ai niin, käytiin tänään tytön kanssa torilla, ja mä ostin 2 litraa kirsikkatomaatteja. :p

Muoks.

Nyt tuo laskuri näyttää et ois rv 6 menossa, eilen vielä näytti rv 5... Mikä se nyt sitten on, 6+1 vai? Mä en vieläkään tiedä miten ne lasketaan, ennen kuin oon neuvolasta saanu ekat viikot... :whistle: :ashamed: <br><br>

Niin... Tiedänhän toki senkin, ettei se oksentaminen mikään lupaus ole, että kaikki menee hyvin, mutta kuitenkin se antaisi vähän mielenrauhaa, kun olis kunnon oireet \|O ja koko ajan muistaisi, mitä joulukuussa tuleman pitää =) . Ei sillä, että hetkeksi unohtaisin asiaa muutenkaan - sehän on niin superihanaa, etten edes yritä saada asiaa mielestäni :heart: :heart: :heart: ... Mutta kun muutenkin pelkää koko ajan, että Seijalle käy jotain, niin ehkä sitä ehtis ajattelemaan pelkojaan vähemmän kuin olis kroppa napaan asti vessanpöntössä...

Niin että uusimmille oksuajille vaan :heart: :lliset onnittelut minun puolestani :flower: ! Ja tietysti jaksamista :hug: ! Toivottavasti wc:n lattialla on pehmoinen matto... :D

Schätzchen vielä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 14:03 Shamandalie kirjoitti:
Nyt tuo laskuri näyttää et ois rv 6 menossa, eilen vielä näytti rv 5... Mikä se nyt sitten on, 6+1 vai? Mä en vieläkään tiedä miten ne lasketaan, ennen kuin oon neuvolasta saanu ekat viikot... :whistle: :ashamed:
Eiks se sit oon jo rv7? Vai oonko mä laskenut koko ajan iiiihan väärin... :eek: :ashamed:

Terppari
Kiitos anoppi kokemusten jaosta :LOL:

Raskausviikoista: mulla alkoi sunnuntaina seitsemäs raskausviikko, eli 6+0. Tänään on 6+1. Täysiä viikkoja siis 6, joten ollaan seitsemännellä viikolla.

Mulla on välillä paha olo, mutta menee syömisellä vielä ohi. Tänään ois töiden jälkeen siivottava :headwall: :headwall: :headwall: . Nimimerkillä inhoan siivoamista muutenkin eikä raskaus väsymyksineen ole poikkeus. Meille tulee kiint.välittäjä arvioimaan asuntoa, joten on puunattava kunnolla.

Jaksuja oksenteleville :heart:

-Terppari 6+1

Shamandalie pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 15:10 Schätzchen vielä kirjoitti:
\
Nyt tuo laskuri näyttää et ois rv 6 menossa, eilen vielä näytti rv 5... Mikä se nyt sitten on, 6+1 vai? Mä en vieläkään tiedä miten ne lasketaan, ennen kuin oon neuvolasta saanu ekat viikot... :whistle: :ashamed:
Eiks se sit oon jo rv7? Vai oonko mä laskenut koko ajan iiiihan väärin... :eek: :ashamed:
Et mä oisin sit niinku 5+1? Vai? Sä oot kyllä varmasti oikeessa... =)

Schätzchen analysoi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 15:51 Shamandalie pikana kirjoitti:
\
\
Niin tai siis tarkoitin, et jos oot 6+1, niin etkös ole 7. viikolla? Voit hyvinkin olla 6+1, koska sullahan on la ennen mua ja mulla on nyt 5+4 mun laskujen mukaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 16:47 Schätzchen analysoi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 15:51 Shamandalie pikana kirjoitti:
\
\
Niin tai siis tarkoitin, et jos oot 6+1, niin etkös ole 7. viikolla? Voit hyvinkin olla 6+1, koska sullahan on la ennen mua ja mulla on nyt 5+4 mun laskujen mukaan.
Ääh... Emmä vaan tiiä. :D Pakko sit kai viel oottaa sinne neuvolaan ennen kuin alkaa mitään hienoja viikkoja perään lykkimään. :D B)

Nyt pihalle kun on niiiiin ihana ilma (ja termiitti jo vetelee lenkkareita jalkaan. :D ).

:wave:

Pahoinvoinnista sen verran, että mulla ei ollut esikoista odottaessa merkkiäkään siitä. Ainoa oireet oli alkuun kipeät rinnat, jumalaton selkäsärky ja vetinen valkovuoto. Ja se että kuppikoko kasvoi jo ennen kuin tajusin raskaana olevani :p Toivon myös tällä kertaa säästyväni oksentamiselta :x

Mullakaan ei ollu esikoista odottaessa pahoivointia ollenkaan. Eikä sillon ollu oikeestaan mitää raskaus oireita. Rinnat ei ollu kipeet tai kasvanu, eikä ollu mitään himoja johonkin ruokaan tai mitään muuta vastaavaa.

Nyt tuntuukin olevan sit tota pahaa oloa. töissäkin pitää hedelmiä olla mukana et voi syödä yhden kun tulee öklö olo. Ja mua on pyörryttäny koko päivän ja luulen et se johtuu siitä et verenpaineet on tosi alhaalla. Ekassa raskaudessa sain syödä rautaa purkkikaupalla eikä hemppa noussu yhtään. Sama juttu taitaa olla nyt. Ja mä sit töissä sanoin et vitsi kun pyörryttää ja heti yksi työkaveri sano et ootko raskaana :headwall: Ois vaan pitäny olla hiljaa. no minä vähän punastelin ja en oikein vastannu mitään. En tiedä tajusko työkaveri asian laidan vai ei. No kerron heille sit kun ultra on ohi. toivotaan että sinne asti ja loppuun asti päästään.

Huomenna aijon soittaa neuvolaan. Tänään oli tarkotus mutta muistin vasta kolmelta ja sinne on puhelinaika 12-13.

Tervehdys ! =)

Huh kun tuli ihan hiki kun tuli pyörällä kotiin töistä...10km auringon paahtamaa tietä tekee ihan suihkulle hommia ;) onneks aamulla oli kylmempi ni säästy työkaverit.. kun suihkukin siel olis mut toises kerrokses ja aikaa ei paljon ollut..:)

NO asiaan sitten eli raskausviikkoihin..jos maanantai on se päivä kun on edelliset menkat alkaneet niin senkö mukaan se lasketaan sitten? tänään siitä on tasan 5 viikkoa (vasta, huoh...) eli onko mulla tänään 5(+0)..?

Voi vitsi siskot, miten tästä alkuraskaudesta saisi nautittua ihan täysin rinnoin pelkäämättä sitä sun tätä ja odottamalla vaan ekaa ultraa..? En suostu pelkäämään ja odottamaan! Mun nauttiminen alkoi tasan NYT =)
Tulkaa mukaan, hoidetaan homma kotiin;)

kivaa alkavaa viikkoa ja lämpöisiä kelejä!

Täällä hymyilyttää.. Elimistööni on pesiytynyt pieni papu, katkarapua muistuttava olento. Pituutta kuutisen milliä ja sydänkin löytyy..

*riemun kiljahdus*
Voin lopettaa stressaamisen liittyen tuulimunaan ja alkaa stressaamaan kaikkea muuta odotukseen liittyvää.. Oireita ei oo mut tänään se ei haittaa yhtään :D
Nyt luen tarkemmin kuulumisenne ja lopetan oman napani hehkuttamisen :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 19:02 Mauahtavaa kirjoitti:
Täällä hymyilyttää.. Elimistööni on pesiytynyt pieni papu, katkarapua muistuttava olento. Pituutta kuutisen milliä ja sydänkin löytyy..

*riemun kiljahdus*
Voin lopettaa stressaamisen liittyen tuulimunaan ja alkaa stressaamaan kaikkea muuta odotukseen liittyvää.. Oireita ei oo mut tänään se ei haittaa yhtään :D
Nyt luen tarkemmin kuulumisenne ja lopetan oman napani hehkuttamisen :wave:
Onnittelut :hug: ! Yksi neurootikko joukossa vähemmän =) . Koita silti kestää meitä heikkohermoisia... :p
Olitko ultrassa tai neuvolassa tai jossain, mistä sait rauhan mielellesi?

Sattuuko teillä muilla alavatsaan, kun esimerkiksi nousette varpaillenne ja venytätte itseänne pitkäks :eek: ?
Vähän sellainen tunne, kuin jotain repeis kohta :/ . Johtuukohan se siitä, että kohtu kasvaa?!?

Schätchen, mulle sanoi neuvolan täti tänään kun soittelin, et sehän on hyvä merkki, kun mainitsin noista "repäisykivuista". Kohtu se kuulemma siellä venyy ja paukkuu...kuuluu asiaan.

Sain neuvolan 2.5, eli melkein 8 viikko silloin.

Onko kellää kokemusta, et ois annettu lisäpotkua keltarauhasen toiminnalle alkuvaiheessa?? Mietityttää vain tuo, kun piiitkä yritys ja nyt toisesta kierrosta tärppääs kun olin syönyt terolutteja kierron 16-25. päivät. Eli pointti, josko ollu noin pienestä tämä raskautuminen kiinni, onko siihen annettu allkuivaiheen tueksi tuota hormonia??? Neuvolan täti ei oikein osannu sanoa. Soittelen varaan lekurille, mitä olisi mieltä.

Mutta Katherine, oon samaan mieltä, nautitaan nyt tästä!! Herkuttelin tänään ittekseni töissä , et miäs pomo tuumii kun kerron masukista, just sain vasta viime kuulla vakipaikan. Ajettelee varmaan, et johan oli hyvn ajoitettu :LOL:

Mauahtavaa pikana
Katjuza: Itseasiassa toinen. Viime viikolla olin ekassa ja ultralla ei löydetty kuin tyhjä "pussi" ja mähän kehittelin itelleni jo tuulimunan ja vaik mitä.

Sächzen(< en opi tuota ikinä kirjoittaan) : Ei suinkaan neuroottiset taipumukset ja jatkuva pelko yms minnekkään katoa. Tänään vain olen onnellinen ettei ole oireita sillä tiedän että kaikki on kuta kuinkin ookoo alakerrassa. :D Ja niin kuin tuolla aiemmin oli tuitsun hyvin kuvaava kirjoitus siitä kuinka odotusajan pelot yms vaihtuu vaan peloksi että lapselle sattuu jotain jne jne. Jos aloittais paniikin repimisen siitä että pysyykö toukka mukana loppuun asti. Onko np-ultrassa kaikki ok. Ja kyllähän näitä keksii ja kehittelee vaikka joka päivä jonkun uuden stressin.. Voi kun osais vaan nauttia. Tänään oli juuri aiheesta juttua ystävän kanssa ja siitä ettei tässä alkuraskaudessa oikein mitään konkreettista nautintoa saa kuin ajatuksesta et meille tulee vauva. Ja tietysti nuo ultraus hetket ja sydän äänten kuuntelut. Sitten kun alkaa liikkeet tuntua niin voi niistä nauttia mutta siihen asti tulee elettyä peloissaan ja paniikissa et onkohan kaikki ookoo. :kieh:

Tulihan taas tekstiä. Kuukauden päästä sais mennä jo np seulontaan.. voi kuinka aika matelee :LOL: Teipatkaa jo mun suu!!! :$

Heikää hetkeksi.. Ootte ihania!

Heipsis taas kaikille =).

Tähän jää muuten ihan koukkuun, hirvee määrä tullu viestejä!

Ajeltiin tänään täältä raumalta porin yyteriin ajankuluksi kun oli niin lämmin päivä. Mutta oli kyllä ihan karseeta kun väkisin tarttee repiä ittensä liikkeelle pahoinvoinnin kanssa, sampura.

Kun tulee sitte niin huono mieli jos koko päivänkin vain on kotosalla..miettii, että tartteis liikkua ja saada hyvin happea ja kaikkea mahdollista.

No, naama nyt vähän tuntuu kirpakkaalta, niin railakkaasti aurinko paistoi B)

Heipä hei kaikille =)

Mauahtavaa suuret onnittelut, oli varmaan ihanaa nähdä pikkuotus!! :)

Tää on kyl ihan mahtava juttu,huono puoli vaan et tähän jää niin koukkuun...

Juu siis tänään oli eka neuvola ja jee jee sain ensviikolle ultra-ajan, keskiviikkona on totuuden hetki, hui kun jännittää jo valmiiks. Täällä ultrataan edelleenkin viis kertaa raskauden aikana ja siis kaks np ja rakenne maksaa sen poliklinikkamaksun muut ei, mut onneks pääsee jo melkein viikon päästä. Mut tottahan se on et vaikka siellä kaikki olis kunnossa niin aina löytyy uutta murehtimista..
Neuvolassa oli muuten kaikki ok ei mitään uutta oikeestaan hemoglobiini oli vähän alhanen vaikka yleensä on hyvä,täytyy noita syömisiä vähän kattoo,uus neuvolantätikin oli tosi kivan tuntunen, kyseli et kuinka mä jaksan, sanoin vaan et hyvin et lepään kun siltä tuntuu ja teen omaan tahtiini, onneks noi lapset on kohtuullisen helppoja =)

Nyt katos ajatus, täytyy varmaan lähtee iltapalalle, yritän taas huomenissa päästä näpytteleen

illanjatkoja

Eliisa ja massu 7+1

ihanaa mauahtavaa et sulla ja maha-asukilla kaikki hyvin.

=)

Joo mulla on alkanu ihan älyttömät tunne kuohut, viimeviikolla
tuli itku töissä ku sain yksityiseltä lääkäriasemalta nii hyvää palvelua, ku oli semmonen tilanne et mulla taustalla yks kohdun ulkoinen,
ja täällä julkinen terveydenhuolto kieltäyty tutkimasta mua enneku ilmenee kovia
kipuja tai vuotoo.
Se oli kyl aika järkyttävää..
ku tietääkseni se voi olla aika vaarallinen tila ja uusii helposti.
no mut mä soitin tosiaan sinne yksityiselle ja kerroin tilanteen ni sillä se virkailija oli ihan järkyttyny et mieten voi tommosta tapahtuu.
Niilläkään ei ollu siellä vapaita aikoja mut se lupas kuitenki järjestää mut johonki tutkimuksiin ja jo 2 tunninpäästä mulle soitettiin et olis peruutus seuraavalle päivälle..
no eipä siel ultras sillo ihmeitä näkyny mut se on sitte toinen juttu.

Tänään liikutuin taas ja tuli itku, ku olin laittanu siit varhais ultrasta vähä kyselyy nii sain monta kannustavaa vastausta..

ei oo helppoo mullakaan! :LOL:

toivon kaikkien maha-asukeille tarrasukkia!! :hug:

Yhteistyössä