Viikon alkua, hyvät pikkutonttujen odottajat.
:wave:
Schätzchen ei se paha olo välttämättä oo merkki et kaikki ois ok, tai sen puuttuminen toista. Mulla oli pahoinvointia, ja silti sitten oli kaveri kuollut 11+0 viikolla. Pahoinvointi mulla loppui joskus 12+ viikoilla... Et toisaalta voit olla tyytyväinen hyvän olos kanssa.
nibbler mulla sama homma maksalaatikon kanssa.
Normaalisti en tykkää, mut nyt himottaa rusinaton maksalaatikko.
Samoin oli myös edellisissä raskauksissa, ja sillon neuvolassa sanottiin et kerran viikkoon voi valmiita huoletta syödä, niissä kun on niin vähän maksaa. Sama maksamakkaraan.
Tervetuloa uudet, täällä ei paljon muita ole kuin neurootikkoja...
(Tunnustan kuitenkin kuuluvani siihen valtaväestöön B) )
Terppari Meillä vähän sama meininki anopin kanssa, vaikka mies ei olekaan ainut lapsi, tosin esikoinen. Ja tuntuu et anoppi koittaa nostaa tuota jalustalle ja mies ite laittaa vastaan.
Ja musta tuntuu et
mä olen se paha, joka saa miehen pahoille teille... :headwall: Eilen just otettiin yhteen, ja ihan vaan siksi kun uskalsin olla hänen kanssaan eri mieltä.
Taitaa tämä rouva välttää taas toistaseksi vierailuja anoppilassa, kun tuntuu että taas on niin herkillä et itkee mistä vaan...
:ashamed:
hätähousuko se odotteli sittä kuppikoon kasvamista? Mä voisin muutaman kirjaimen sulle lahjoittaa, jos se sitten tasoittais tätä mun kokoa?
Esikon syntymän jälkeen turposi niin ettei D kuppiin mahdu, ja nyt alkaa E olla tiukka.
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Sais sit loppua jo ennen kuin räjähtää, eihän nahkakaan loputtomiin voi venyä.
Mulla painoa on lähtenyt pari kiloa, mistä ei toisaalta haittaakaan ole. En ole laihduttamalla niitä koittanut pois saada, nyt on vaan tullut liikuttua enemmän ja sitten tuo pahoinvointi vaikuttaa myös. Eilen tuli anoppilassa tosi huono olo, ja tulin siihen tulokseen kun ei ole aamupahoinvointia, vaan ennemmin ilta sellaista, niin jos tämän haluaa salassa pitää niin sitten pitää iltakyläilyt alkaa jättämään...
Tosin tänään kävin aamulla oksentamassa, mutta se johtu ihan siitä kun neiti oli tehny vaippaan sellaiset taikakakat, hyvä ettei viemäri menny tukkoon kun peppua pesin.
Siinä sitten kakosin ja kurkun päässä kävi. Sit hoin ääneen "mansikoita, mustikoita, puolukoita, vadelmia".
Sai pestyä loppuun...
Sitten kun sain neidin valmiiksi, ja huomasin et viemäriin oli vielä tavaraa jäänyt, niin sitten se ykä hyökkäs. :x Ja tyttö nauraa vieressä, "äiti yööö" ja vääristelee pottansa yläpuolella.
Reilukerho meininkiä täällä.
Mulla viimeyö meni yskiessä, jos sitä nyt menisi hetkeksi huilaamaan ennen kuin ikiliikkuja herää päiväunilta... =) Helpottais vaan tää flunssa... :snotty:
Ai niin, käytiin tänään tytön kanssa torilla, ja mä ostin 2 litraa kirsikkatomaatteja.
Muoks.
Nyt tuo laskuri näyttää et ois rv 6 menossa, eilen vielä näytti rv 5... Mikä se nyt sitten on, 6+1 vai? Mä en vieläkään tiedä miten ne lasketaan, ennen kuin oon neuvolasta saanu ekat viikot...
:ashamed: <br><br>