Hakutulokset

  1. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Terppari: Kiva kuulla et jollakin muullakin työhuolia, vaikkain vauvauutinen iloinen asia itelle onkin. Mä olen äitiysloman sijainen, ja tiedän ettei mun raskausuutinen ole työpaikalla toivottu. Yritän kans sinnitellä kertomista ainakin sinne viikolle 12 saakka jos en sitten pahoinvoinnin vuoksi...
  2. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Mauahtavaa: sairaalan mäjellä nähärähän juu! Mä taas kyselen typeryyksiä, mut kun tää on niin uutta koko tilanne mulle... Eli mitä jos pian alkaa sellanen pahoinvointi ettei pääse sängystä ylös, siis joutuu jäädä töistä pois, niin mitä selitän pomolle..?? Minnuu pelottaa että semmonen...
  3. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Mullakin synnytyspaikkana SeKs! Kiitti joka vastasit siitä töissäkertomisesta. Stressaan sitä aivan kympillä. En varmaankaan aio mennä varhaisultraan, en osaa pelätä kun en oo aikasemmin ollu raskaana! Mulla kans tuntuu kipua munasarjoissa, en osaa ees aatella et ois kiinnittyny väärään...
  4. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Onko muilla millaset sekstailuhalut näin juuri raskautuneena? Mulla on nyt kolme päivää (kun oon tienny raskaudesta) ollu ihan hirveet halut. Tänä aamuna mies ei ollu edes heränny kun mä jo olin vauhdissa... Olispa silloin oviksen aikoihin tuntunu aina tältä :laugh: Tunnen myös itseni jotenkin...
  5. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Kutkutus: Muistan siut! Vauvaliimaa sinnekin! :heart:
  6. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Nostellaanpas :attn:
  7. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Kiitti PikkuM:lle vastauksesta neuvola-asiaan. Mies siis otetaan mukaan :) Osaisko kukaan auttaa mua töissä kertomis-jutussa..? Että koska kannattais ja esimiehelle ennen muuta työryhmää..? Hitsi miten mä sen kerron etten ala herkäsää tilassa parkuun :laugh: Tänään kun käveli töistä...
  8. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Niin...siis toki tarkotin että aiotaan kertoa kyllä asiasta kavereille ja kaikille muillekin, mutta ei ihan vielä..... :D
  9. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Mulla LA netin laskurin mukaan itsenäisyyspäivänä, eli 6.12. Epätodellinen olo jatkuu. Töissä eilen tuntui ottavan seisominen jalkoihin ja väsynyt olin muutenkin. Me ei aiota kertoa tästä kenellekään, ennenkuin ehkä äitienpäivänä vanhemmille, ja töissä joskus sitten kai..! Eka neuvola on 27.4...
  10. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Osaisitteko kertoa, kun tosiaan tänän rv4+4, niin kun olen töissä paikassa, josa täytyy toisinaan siirrellä painavia pahvilaatikoita ym. niin onko siitä haittaa tässä vaiheessa? Ei tekisi mieli kertoa töissä todellakaan vielä! Ja sit toinen juttu: Meillä on sisäkissa. Miten menettelen hänen...
  11. H

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Minäkin siirryn nyt sitten tänne tehtyäni vasta tänä aamuna kaksiviivaisen testin. Esikoinen olisi nyt kai sitten tuloillaan. Ikää on 24v. ja mies 26v. Elokuussa olemme menossa naimisiin, saas nähdä saako mahaa silloin enää piiloon minkäänlaisen tantun alle. Mutta se menee sitten niin ja that´s...
  12. H

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Täällä yks kans jonka painoindeksi "Lievästi ylipainoinen". Eli painan alle 100 kg jos se nyt on jokin rajapyykki mut uskon et se et en oo 5 kk yrittämisen jälkeen raskautunut johtuu ylipainosta ja huonosta kunnosta. JOten täällä ollaan :wave:
  13. H

    Mitä mukaan sairaalaan?

    Eli mitä kaikkea tulisi huomioida, vauvalle tietysti kaikkee, mutta otatteko esim. omat shampoot mukaan?
  14. H

    raskausoireketju(mahd.)

    Mulla tänää kp 28/28. Tjot-asenteella menty, oireita esiintyny n. viikon verran, saas nähdä tuleeko se täti vai ei.... -vatsa pömpöttää -ilmavaivoja -pissatulehduksen oireita alkoi eilen ilmaantua -paha maku suussa -janottaa -nukuttaa, mutta kuitenkin levoton olo -aamuisin ei ruoka maita -pari...

Yhteistyössä